بام لند تهران کجاست | معرفی کامل + آدرس (۱۴۰۱)

بام لند تهران را بیشتر بشناسید در حوالی شهر مکان‌های خوش آب‌وهوایی با امکانات عالی ساخته شده‌اند که گزینه‌های خوبی برای رفتن در  روزهای تعطیل ادامه مطلب

بام لند تهران را بیشتر بشناسید

بام لند

در حوالی شهر مکان‌های خوش آب‌وهوایی با امکانات عالی ساخته شده‌اند که گزینه‌های خوبی برای رفتن در  روزهای تعطیل هستند.

بام لند یکی از همین فضاها در تهران است. بام لند در محدوده استان‌های تهران و البرز در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد.

برای یک گردش دو سه ساعته همین کافی است که چشم‌اندازی عالی را تجربه می‌کنید. هم‌چنین نسیم خنک و مطبوع در صبح‌های زود و نیمه‌های شب از آن شما می‌شود.

در این مقاله مفصل به معرفی مجموعه بام لند می‌پردازیم.

دوستداران بام لند معمولاً چند دسته هستند؛ کسانی که صبح یک روز تعطیل خود را با دوستان و آشنایان برای صرف یک صبحانه لذیذ و تازه برای رفتن به بام لند برنامه‌ریزی می‌کنند.

دسته دیگر ورزش‌دوستانی هستند که برای پیاده‌روی و دویدن به دور دریاچه چیتگر، بام لند را انتخاب می‌کنند.

دسته‌ای دوست دارند خرید خود را از مغازه‌ها با چشم‌انداز جذاب دریاچه چیتگر تجربه کنند.

اما جاذبه‌های بام لند از زمان تأسیس تا به امروز در حال گسترش بوده و هست.

بام لند هم‌اکنون مکانی مجهز به آمفی تئاتر، پیست پاتیناژ، پیست ماهی‌گیری، چندین فروشگاه،  شعبه‌های کافه‌ها و رستوران‌های معروف تهران، شهربازی و اسکله قایق‌ سواری است.

در ادامه این مقاله یک به یک درباره جاذبه‌های بام لند می‌گوییم.

رستوران ‌‌های بام لند

بام لند بر بام تهران بنا نشده اما هم‌چون نقاط مرتفع تهران میزبان کسانی است که می‌خواهند در کنار عزیزانشان ساعاتی را به صرف یک نهار یا شام لذیذ مثل خوردن کباب غذای اصیل و سنتی ایرانی سپری کنند.

همین‌طور وقتی تصمیم دارید وعده‌تان را به غذاهای ایتالیایی، لبنانی، ترکیه‌ای و سایر طبع‌ها و انواع فست‌فودها اختصاص دهید رستوران‌ های متنوع بام لند همیشه پذیرای شما هستند.

به این منظور اسامی رستوران های حال حاضر مجموعه باملند را می‌توانید با یک جستجوی ساده و سریع نگاه کنید و بعد خانه را به مقصد بام لند بی هیچ تردیدی ترک کنید.

ضمناً یادتان نرود از بشقاب‌ رنگین و جذاب خودتان در فضای باز بام لند عکس بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

شاید کسی در بین اطرافیان شما به دنبال پیدا کردن مکانی روباز و دلباز برای دمی رهایی از روزمرگی باشد و تجربه شما انگیزه شروع یک روز پر انرژی را برایش به ارمغان بیاورد.

ما در این مقاله به معرفی بعضی از رستوران های بام لند که از محبوبیت بیشتری در بین مردم برخوردارند می‌پردازیم.

همچنین بخوانید: بام تهران کجاست؟

رستوران لبنانی باب البحر

رستوران باب البحر

علاقمندان به حمص در طعم‌های مختلف، سالاد فتوش و باباقنوچ با بامجان شیرین و تازه و انواع کباب به سبک لبنانی حتما به باب البحر بام لند سر بزنید.

این رستوران تنها در بام لند تهران واقع در بلوک C شعبه دارد. منوی کافه هم شامل این رستوران می‌شود.

رستوران ترکیه‌ای بِی کباب

رستوران بی کباب

تجربه چشیدن غذا به سبک ترکیه‌ای؛ که هم به‌عنوان رستوران و هم‌چنین کافه در مجموعه بام لند تهران فعالیت دارد.

آدانا کباب، اسکندر کباب و کوفته کباب هر یک با شباهت‌هایی به کشور همسایه یعنی ایران اما در سبک و

سیاقی متفاوت در بی کباب سرو می‌شوند. پیشنهادی از طرف ما به شما برای گذراندن یک عصر دلچسب پاییزی، چای و باقلوای رستوران ترکیه‌ای بی کباب است.

ضمناً برگر فکتوری، چیکن‌ فکتوری و باروژ نام‌های فست‌فودهای سرشناس تهران هستند که در بام لند فعالیت و مشتری‌های زیادی دارند.

رستوران کشتی رویال لانژ بام لند

اولین کافه رستوران شناور روی دریاچه چیتگر رستوران کشتی بام لند است. این رستوران محلی بسیار دنج و آرام است که می توانید در آن یک فنجان قهوه میل کنید یا این که غذای خوشمزه ای بخورید. همچنین در این رستوران انواع کیک و شیرینی هم وجود دارد که اگر هوس کردید، می توانید میل کنید. بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی هم در آن سرو می شود تا بتوانید از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. از استیک گوشت گرفته تا انواع دسر در این رستوران در اختیار شما قرار دارد.

رستوران ممد استیک

یکی از رستوران های بسیار زیبایی که به دلیل طراحی و دکوراسیون بسیار جذابی که دارد، رستوران ممد استیک است. در واقع این رستوران از زیباترین رستوران هایی است که غذای بسیار خوشمزه در آن سرو می شود. شما می توانید در این رستوران انواع استیک و برگر را میل کنید. از مهم ترین غذاهایی که در این رستوران وجود دارد می توان به ماهی سالمون، انواع فیله و دسرها اشاره کرد. البته باید دقت کنید که قیمت غذاهای در این رستوران نسبتاً بالا است اما با توجه به کیفیت آن، ارزشش را دارد. ساعت کاری آن ۱۲ تا ۲۴ است.

رستوران باروژ

یکی دیگر از رستوران هایی که در بام لند وجود دارد، رستوران باروژ است. در این رستوران هم غذاهای مختلفی نظیر پیتزا گریل میکس، کلنل کریسپی، ساندویچ استیک کبابی و برگر وجود دارد و تنوع غذایی بسیار بالا است. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا است و شما می توانید از خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران نهایت لذت را ببرید. همچنین شعبه های مختلفی از این رستوران در سراسر تهران وجود دارد که می توانید از آن ها هم استفاده کنید. ساعت کاری این رستوران از ۱۲ تا ۲۴ است.

رستوران دروازه طهرون

یکی از رستوران های جذابی که در بام لند وجود دارد و از دور هم نظر شما را جلب می کند، رستوران دروازه طهرون است. دلیل جذابیت آن هم این است که این رستوران معماری به سبک قاجاریه دارد و برای بسیاری از افراد جذابیت خاصی دارد. در کنار طراحی زیبای آن، موسیقی ایرانی هم وجود دارد و وجود کاشی های رنگارنگ نظر هر کسی را به خودش جلب می کند. شما می توانید انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران میل کنید و لذت ببرید. ساعت کاری این رستوران از ۱۲ تا ۲۴ است.

رستوران ورف

در رستوران ورف انواع سالاد و ساندویچ وجود دارد! مسئله جالب و حائز اهمیت در این رستوران این است که شما می توانید با مواد اولیه قرار گرفته در منو می توانید ساندویچ یا سالاد مورد نظر را تهیه کنید. در صورت تمایل هم می توانید از سالادهای آماده نظیر سالاد اینسالتا، سزار و… که در منو وجود دارد استفاده کنید. ساعت کاری این رستوران از ساعت ۱۰ الی ۲۴ است.

کافه دوکاتی

اگر اهل کافه گردی هستید و ترجیح می دهید که به جای رستوران به کافه بروید، کافه دوکاتی یکی از کافه های باکیفیت در بام لند است. در این کافه موتورهای مسابقه ای وجود دارد و برای عاشقان این ورزش می تواند محل بسیار مناسبی باشد. این کافه از دو طبقه تشکیل شده است و از بزرگ ترین کافه های بام لند است. همچنین دو بخش سرپوشیده و سرباز در آن وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه یکی از آن ها را برای نشستن انتخاب کنید. همچنین در این کافه انواع ساندویچ، سالاد، انواع نوشیدنی گرم و سرد و دسر وجود دارد. ساعت کاری آن هم از ۱۰ الی ۲۴ است.

کافه شمرون

بزرگ ترین کافه رستوران بام لند، کافه شمرون است. این کافه چشم انداز بسیار زیبا و جذابی دارد و خوردن نوشیدنی یا غذا در آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. طراحی زیبای آن شما را ترغیب می کند که به آن جا بروید و سرویس های آن استفاده کنید. دلیل جذابیت آن هم این است که ویو آن رو به دریاچه است و همین موضوع نظر بسیاری از افراد را جلب می کند. ساعت کاری آن از ۸ الی ۲۴ است.

بستنی ورف

اگر اهل خوردن بستنی در هوای گرم تابستان هستید، بستنی ورف می تواند یک گزینه عالی باشد. در این محل شما می توانید انواع بستنی، ژلاتو، آب‌میوه، وافل، شیک، اسموتی و نوشیدنی را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. فضای این محل از بیرون مانند فودکورت است اما خوردنی های آن متفاوت است. ساعت کاری آن از ۱۰ الی ۲۴ است.

چای بار رستا

یکی دیگر از جاهایی که می توانید در بام لند به آن مراجعه کنید، چای بار رستا است. طراحی داخلی آن بسیار زیبا، دیدنی و شاد است و همین مسئله باعث می شود تا بتوانید نوشیدنی های گرم و سرد را با لذت میل کنید. همچنین در این محل شما می توانید انواع ساندویچ و صبحانه را هم سفارش دهید. نام نوشیدنی های داخل آن بسیار جالب است و می توانید نام هایی نظیر بال های فرشته یا جوانه لبخند را مشاهده کنید.

کافه رستوران آنتیکا

اگر می خواهید یک صبحانه، نهار یا شام خوشمزه میل کنید کافه رستوران آنتیکا گزینه مناسبی است. از فست فود تا قلیان همیشه در اختیار شما قرار دارد و می توانید سفارش دهید. سبک طراحی این رستوران مانند رستوران های عربی است. این کافه رستوران در طبقه دوم قرار گرفته است و می تواند لحظه های بسیار دلنیشنی برای شما ایجاد کند.

اسامی سایر رستوران‌های دایر و فعال در بام لند تهران را می‌توانید در سایت مجموعه بام لند به آدرس  https://bamlandmall.ir مشاهده کنید.

۶ پیشنهاد از ارزانترین رستوران های تهران

کافه های بام لند

کافه های بام لند

اگر از کافه بروهای حرفه‌ای باشید احتمالاً تجربه رفتن به جاهای مختلف در فضاهای شهری برایتان جذاب است.

کافه امروزه به یک پاتوق و محفل نه تنها دوستانه بلکه محیطی گرم برای اعضای یک خانواده بدل شده است.

همین طور جایی است برای گذاشتن جلسات کاری و حتی یک محل کار جذاب و متنوع که مجهز به امکاناتی نظیر اینترنت و سرویس بهداشتی است برای افرادی که دورکار هستند و یا به پروژه‌های شخصی خود مشغول‌اند.

خیلی‌ها کافه را بر اساس جایی که  در آن بنا شده است انتخاب می‌کنند. یک خانه قدیمی با فضای نوستالژیک یا فضای باز با چشم‌انداز دریاچه چیتگر که با یک لته داغ همراه باشد.

 از کافه‌های پرطرفدار مجموعه باملند تهران کافه شمرون واقع در بلوک B و ایلی کافه واقع در بلوک A هستند.

فصل مشترک رستوران ها و کافه های بام لند در داشتن  فضایی باز بین همه آن‌هاست.

حالا بعد از مبحث خوراک به تفریحات و شهربازی بام لند می‌رسیم.

بهترین کافه های تهران

سرگرمی، تفریحات و شهربازی بام لند

سرزمین بام لند به خاطر داشتن چرخ‌وفلک با منظره دریاچه، کوه‌پایه و ساختمان‌های بلند به سرزمین عجایب نیز شباهت دارد. تفریح و سرگرمی در بام لند فقط به کودکان تعلق ندارد.

علاوه بر «کیدز گاردن» سرپوشیده که مکانی امن و شاد برای کوکان شماست. تفریحاتی نظیر زیپ لاین هیجان‌انگیز، سقوط آزاد، بازی واقعیت مجازی برای بزرگسالان طراحی شده‌اند.

پیست پاتیناژ بام لند از خاص‌ترین تفریحاتی است که علاقمندان به اسکیت روی یخ می‌توانند ساعاتی را برای تفریح در آن سپری کنند یا اینکه به منظور آموختن در کلاس‌های پیست پاتیناژ بام لند ثبت نام انجام بدهند.

مجموعه ایران مال واقع در شمال غربی بام لند هم‌چنین دارای یک پیست پاتیناژ با وسعت ۱۸۰۰ متر برای علاقمندان به این سرگرمی جذاب زمستانی فعال است.

مرکز خرید و فروشگاه‌ های بام لند

مرکز خرید بام لند

این روزها لذت خرید کردن برای بسیاری از آدم‌ها در رفت‌وآمد به مراکز خرید بزرگ و چشم‌گیر است.

شاید حتی خود اجناس مورد نیاز آن قدر اهمیت نداشته باشد به نسبت زمانی که باید برای خرید کردن صرف کرد و به عبارتی نهایتاً خسته و کوفته به خانه بازنگشت.

مرکز خرید و فروشگاه های بام لند یک فضای جذاب با انواع محصولات و دارای برندهای سرشناس است.

در بام لند تهران شما می توانید از فروشگاه های طراحان ایرانی هم دیدن کنید.

 پوشاک عصر جدید، پوشاک زنجیره‌ای سله بن، چواهری کیا گالری، عطر فروشی و لوازم آرایش زنجیره‌ای سفیر و مانتو عاج از جمله این مراکز هستند.

همین‌طور  برندهای لاکچری سواروسکی، سیسلی و ویمن سیکرت در بام لند تهران شعبه دایر و فعال دارند. علاوه بر پوشاک فروشگاه های لوازم خانگی هم مشغول به کار هستند.

بهترین مراکز خرید لباس کودک در تهران

بام لند در جوار دریاچه چیتگر

آب‌و‌هوای بام لند به لحاظ موقعیت تنگاتنگ جغرافیایی با دریاچه چیتگر اهمیت بسیار دارد. در این‌جا می‌خواهیم گریزی به دریاچه چیتگر و تأثیری که بر آب‌وهوای منطقه می‌گذارد بزنیم.

دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه‌ای مصنوعی است که در شمال‌غرب تهران و منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده‌. وسعت اراضی آبی آن ۱۳۰ هکتار است.

دریاچه چیتگر در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته و جنوب دریاچه به بزرگراه شهید همدانی، شمال آن به بزرگراه همت، شرق آن به بزرگراه آزادگان و از غرب به مناطق مسکونی منطقه ۲۲ تهران می‌رسد.

آب دریاچه چیتگر از رودخانه کن تهران تأمین می‌شود.

از زمان ساخت این دریاچه تا کنون امکانات رفاهی منطقه افزایش چشم‌گیری داشته. به مرور بعد از تأسیس دریاچه چیتگر اراضی آن منطقه به منظور ساخت مجموعه‌های تفریحی به کار گرفته شده است که از نمونه‌های آن در طی چند سال اخیر به بام لند می‌ شود اشاره کرد.

جاذبه‌ دیدنی اطراف بام لند

پارک جنگلی چیتگر

از پارک‌های جنگلی شهر تهران است که از شمال به زمین‌های چیتگر، از جنوب به آزادراه تهران-کرج، از غرب به شهرک سروآزاد و پیکان‌شهر و از شرق به منطقه خرگوش‌دره محدود می‌شود.

این پارک با ۹۵۰ هکتار زمین پردرخت از بزرگ‌ترین بوستان‌های جنگلی استان تهران است.

 بوستان جنگلی چیتگر به منظور بالا بردن مقدار اکسیژن هوای تهران احداث شده است چون در ابتدای مسیر وزیدن باد غربی به شهر تهران واقع شده است.

پارک جنگلی چیتگر مسیرهای دوچرخه‌سواری و امکانات اسکیت‌سواری دارد. ایستگاه مترو چیتگر مقابل درب شماره ۱ و ایستگاه مترو ایران‌خودرو مقابل درب‌های ۵ و ۷ قرار دارد.

این پارک جنگلی شامل دو فاز یک (شرقی) و فاز دو (غربی) می‌باشد.

فاز دو (غربی) شامل پارکینگ، آلاچیق، سرویس بهداشتی، رستوران و بوفه و هم‌چنین مکان مناسب جهت دوچرخه سواری رشته کوهستان است.

این بوستان دارای یک کتابخانه می‌باشد که در بلوار دستواره واقع شده‌است. در ضلع غربی این پارک، باغ راز هستی واقع شده‌است.

مجموعه باغ راز هستی مساحتی بالغ بر ۱۸٫۵ هکتار دارد و شامل بخشهای گیاهان دارویی، برکه و مجموعه باغ نوازش و مجموعه نگهداری پرندگان زینتی طاووس و قرقاوول و قسمت گوزن‌ها و هم‌چنین باغ پرتقال و درختان زیتون می‌باشد.

در پارک جنگلی چیتگر بوستانی منحصر به بانوان به جهت فراهم کردن اوقات فراغت بانوان احداث شده است که بوستان ریحانه دارد.

باغ گیاه شناسی ملی

باغ گیاه شناسی

از اتوبان تهران کرج که گذر کرده باشید حتما سردر این باغ را دیده‌اید. باغ گیاه شناسی ملی ایران با  وسعت ۱۴۵هکتار در دامنه جنوبی رشته کوه البرز در اراضی چیتگر، واقع شده است.

در این باغ گیاهان بومی و غیربومی در فضاهای باز ، گلخانه‌ای کشت و نگهداری می‌شوند. تحقیقات علوم گیاهی و باغبانی، آموزش‌هایی در زمینه آشنایی مردم با گیاهان و اهمیت حفاظت از آنها داده می‌شود.

به علاوه باغ  گیاه‌شناسی به عنوان ذخیره ژنتیکی گیاهان در معرض خطر انقراض مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 ایران مال

ایران مال مجموعه بزرگ در منطقه ۲۲ تهران است که با بازارهای بزرگ دنیا به لحاظ وسعت برابری می‌کند.

این مجموعه شامل فروشگاه‌های لوکس لباس، طلا و جواهر  و مجموعه‌های فرهنگی مثل کتابخانه جندی شاپور، مسجد جامع، سینمای ایران مال، مجموعه ورزشی ایران مال، شهربازی و هتل ایران مال است.

منطقه ۲۲ تهران با وجود این جاذبه‌ها به قطب گردشگری فعال شهر تهران تبدیل شده است.

بام لند را در پاییز حتماً تجربه کنید.

بام لند در پاییز

نسیم خنک و مطبوع در نتیجه حضور این دریاچه در منطقه است. بدیهی است که پاییز بام لند، نسیم مطبوع به همراه برگ‌های قرمز و نارنجی پراکنده بر روی کف زمین را به ما هدیه می‌دهد.

پاییز بام لند یعنی تجربه پادشاه فصل ها در سایه درختان انبوه چیتگر که بازتاب خوش‌رنگ و سرخ‌گونه‌ آن روی دریاچه پیداست.

بام لند در کرونا

بام لند تهران در حال حاضر به خاطر کمتر شدن شیوع کرونا و واکسیناسیون سراسری باز است.

چنان‌چه به علت ورود به فصل سرما کرونا رو به افزایش برود بنا بر دستور ستاد مبارزه با کرونا باز یا بسته بودن مجموعه‌های تفریحی اعلام می‌شود.

شما می‌توانید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک حتی در فضای باز بام لند و بهداشت دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی با سایرین از امکانات مجموعه استفاده کنید.

در فروردین ماه ۱۳۹۹ به دلیل شیوع گسترده کرونا تمامی مراکز تفریحی اطراف دریاچه خلیج فارس بسته شد.

شهرداری منطقه ۲۲ تهران هم در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از همان زمان بسیار خوب عمل کرد.

طبق گزارش همشهری آنلاین در فروردین ماه ۱۳۹۹ امکانات بهداشتی و آموزش‌های لازم به شهروندان این منطقه داده می‌شد.

بام لند در قسمت امور مشتریان و داخل آسانسورها به مواد ضدعفونی‌کننده دست مجهز است. به منظور افزایش بهداشت داخل آسانسورها مرتب ضدعفونی می‌شود.

دستگاه‌های ورودی پارکینگ، نرده‌ها و پله‌برقی‌ها و دستگاه‌های ATM که مدام با آنها از طریق دست سروکار داریم ضدعفونی می‌گردند.

طراحی بام لند

 باملند به دست مهندسان آقای مرتضی ادیب و خانم مریم یوسفی طراحی شده است.

ویژگی بام لند که آن را با بسیاری از فضاهای تجاری و تفریحی متمایز می‌کند این است که برخلاف برج‌های مرتفع مسکونی اطراف دریاچه، به صورت خطی ساخته شده است.

ایجاد تناسب بین فضای ترکیب باز و نیمه بسته و چشم‌انداز در جوار دریاچه از جمله تفکر خلاق در ساخت پروژه بام لند هستند.

طبق گفته مهندسین معمار بام لند کشیدگی افقی باملند کاملاً بر جنبه حرکت مردم در طول این فضا و در کنار هم بودن‌شان را فراهم کرده که بسیار حرکت ارزشمندی است.

معماری بنای بام لند در عین داشتن نمادهای ایرانی و اصیل با مدرنیته و معماری غربی هم تعامل برقرار کرده است. از این رو فضایی مناسب برای همه سلایق نیز به حساب می‌آید.

شاید کلمه تواضع برای معماری باملند تهران کلمه درخوری باشد در مقابل برج‌ها و ساختمان‌هایی که در آن سوی دریاچه به چشم می آیند و این تضاد به آدم‌ها که نزدیک به زمین قرار دارند احساس امنیت و آرامش می‌دهد.

هزینه ورودی به بام لند

برای رفتن به مجموعه بام لند احتیاجی به هزینه ورودی نیست.

برای پارکینگ یک هزینه ورودی لازم است و در ازای هر ساعت مبلغی اضافه می‌شود. (برای اطلاعات دقیق و روزانه از هزینه با مجموعه بام لند تهران تماس بگیرید.)

ساعت کاری مجموعه بام لند همه روزه از ۱۰ صبح است. رستوران ها و کافه ها تا ۱۲ شب و بخش تجاری بام لند تا ساعت ۱۱ شب باز هستند.

 دسترسی ها به بام لند

دسترسی با وسایل نقلیه عمومی مثل مترو، تاکسی و اتوبوس امکا‌ن‌پذیر است. برای رفتن به بام لند از طریق مترو  باید از طریق قطارهای خط صادقیه گلشهر، در ایستگاه مترو چیتگر پیاده شوید. بعد با اتوبوس شهرک شهید باقری راهی بام لند شوید.

و یک راه دیگر؛ می‌توانید در پایانه چیتگر، سوار تاکسی‌های خطی شوید و از خیابان هوانیروز به بام‌ لند برسید.

اتوبوس‌های خط ۲۳۲ آزادی به سمت شهید باقری، می‌توانند شما را به نزدیکی‌های بام لند برسانند.

فقط حواستان باشد که در ایستگاه بلوار کاشانی پیاده شده و خود را به میدان موج و سپس بام لند برسانید.

با اتومبیل شخصی چگونه به بام لند می‌شود رفت؟

 اگر از سمت شرق به غرب بزرگراه خرازی بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت غرب) راهی هستید، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، خروجی کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس را بروید، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف و  نهایتاً مرکز خرید بام ‌لند.

اما اگر از سمت غرب به شرق بزرگراه خرازی در تردد هستید بزرگراه شهید خرازی را  تا خروجی کاشان امیرکبیر آبشار تهران ادامه بدهید، ۴۵متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف و مرکز خرید بام‌ لند پیش روی شماست.

همچنین می توانید از میدان موج در مسیر بلوار ۴۵ متری کاشان جنوب ادامه مسیر داده و از خیابان هوانیروز به سمت غرب ادامه مسیر بدهید تا به مرکز خرید بام‌ لند برسید.

  در این مقاله سعی کردیم آنچه از شمای کلی بام لند تهران باید بدانید را برایتان توضیح دهیم. حالا با داشتن این اطلاعات برای یک روز تعطیل خود برنامه‌ریزی کنید و به بام لند بروید.

فصل‌های بهار و تابستان بام لند برای دوچرخه سواری به دور دریاچه چیتگر به شدت توصیه می‌شود.

علاوه بر فصول گرم در پاییز و زمستان، فضای کافه های روباز با داشتن امکانات گرمایی به صرف چای، قهوه و غذاهای خوشمزه پذیرای شما هستند.

بام لند تهران همیشه مکانی برای سرگرم کردن کودکان شما و تجربه مهیج در خرید، خوراک و گردش برای شماست.

در بام لند رستوران های مختلفی وجود دارد که از رستوران های ایرانی گرفته تا فست فودهای آن را در این مقاله بررسی کردیم.

سوالات متداول

بام لند کجاست؟

بام لند در کنار دریاچه خلیج فارس (چیتگر) در غرب تهران واقع شده است.

ساعات کار بام لند ؟

ساعت کار بام لند از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب می باشد.

پارکینگ بام لند کجا قرار دارد؟

با طی کردن مسیر مسیر همت غرب، خیابان کاشانی، خیابان هوانیروز و بلوار صدف می توانید به پارکینگ بام لند برسید و ماشین خود را با خیال راحت در آن جا قرار دهید.

کدام برندها در بام لند حضور دارند؟

در بام لند برندهای مختلفی وجود دارند که از مهم ترین آن ها می توان به آدولفو دومینگز، اسکچرز، اُ وی اس، ال سی وایکیکی، کانی راش، سرژه، اسکای اسکارف و آدیداس اشاره کرد که کالاهای بسیار با کیفیتی در اختیار شما قرار می دهند.

دربند تهران کجاست | آدرس + عکس

بام لند تهران کجاست | معرفی کامل + آدرس (۱۴۰۱)

1 دیدگاه در بام لند تهران کجاست | معرفی کامل + آدرس (۱۴۰۱)

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*