پارک علمی پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما جاذبه های تفریحی و دیدنی بسیار زیادی دارد که شما می توانید از بخش های مختلف آن بازدید کنید. در واقع ادامه مطلب

پارک علمی پروفسور بازیما جاذبه های تفریحی و دیدنی بسیار زیادی دارد که شما می توانید از بخش های مختلف آن بازدید کنید. در واقع این پارک دنیای هیجان انگیزی است که شما می توانید در بدن انسان گردش کنید یا این که زیر دریایی سوار شوید و دنیای عجیب جانوران زیر آب را ببینید.

پارک علمی پروفسور بازیما برای اولین بار در کشور ایجاد شده است و شما می توانید دنیاهای مختلفی را ببینید. بازی های این پارک در نوع خود بسیار منحصر به فرد و جذاب هستند و شما می توانید مسائل مختلفی را بررسی کنید.

مثلاً می توانید یک خلبان باشید که روی شهر مقدس مشهد پرواز می کند یا کسی باشید که دنیای ژیروسکوپ فضایی را بررسی می کند.

اگر به فضانوردی علاقه مند هستید و می خواهید ببینید که در فضا چه چیزی می گذرد، به راحتی می توانید به دنیای بی وزنی سفر کنید و ببینید که چطور است.

در آسمان نمای خورشیدی هم می توانید فضای بدون انتهای آسمان ها را ببینید و از وجود چنین خلقتی شگفت زده شوید. اگر هم از افرادی هستید که به زیست شناسی علاقه دارید و می خواهید ببینید که داخل بدن انسان چه می گذرد، می توانید به بخش زیست شناسی بروید و از دیدن داخل بدن انسان شگفت زده شوید.

حتی می توانید به عنوان یک پرستار کارهای مربوط به آن ها را انجام دهید؛ از تزریق گرفته تا احیاء قلب. دختر خانم ها هم می توانند در اتاق ربان صورتی به بررسی و سرگرمی بپردازند و چیزهای جدید در مورد جسم و روح خود یاد بگیرند. همچنین سوالات مربوط به دختران را هم می توانند در این بخش ببینند و یاد بگیرند.

یکی از مسائلی که بسیاری از ما دوست داریم در مورد آن بدانیم، زلزله است. جالب است بدانید که در این پارک شما می توانید شبیه ساز زلزله را ببینید و از آن چیزهای جدیدی یاد بگیرد.

مثلاً این که زلزله چطور اتفاق می افتد و چه چیزی رخ می دهد که لرزه های آن را حس می کنیم. قطعه های لوگو که در واقع بخشی از حقیقت علمی هستند به شما و فرزندان شما یاد می دهند که چیزهای جدیدی یاد بگیرید. حتی شما می توانید اصول اندازه گیری زلزله را هم به خوبی یاد بگیرید و مقدمات مربوط به آن را فرا بگیرید.

مسیر دسترسی به پارک علمی پروفسور بازیما

اگر قصد بازدید از پارک علمی پروفسور بازیما جذاب و منحصر به فرد را دارید، راه های مختلفی برای آن وجود دارد. اگر قصد بازدید با ماشین شخصی را دارید، می توانید آدرس آن را در اپلیکیشن های مسیریاب پیدا کنید تا سریع ترین و راحت ترین راه در اختیار شما قرار بگیرد.

همچنین شما می توانید با استفاده از این اتوبوس به آن جا بروید که برای این کار باید اتوبوس های خط ۲۲ (پایانه گردشگری – انقلاب) را سوار شوید. ایستگاه الماس شرق پیاده شوید و پس از پیاده روی به طول ۴۰۰ متر می توانید به این مجتمع برسید.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری وصال، طبقه چهارم

سوالات متداول

اکنون که با این پارک آشنا شدید، زمان آن رسیده است که به برخی از سوالات متداول که ممکن است برای کاربران زیادی پیش بیاید، بپردازیم:

پارک علمی پروفسور بازیما کجا قرار دارد؟

این پارک در طبقه چهارم مجتمع تجاری وصال قرار گرفته است که در منطقه گردشگری سپاد مشهد است.

پارک علمی پروفسور بازیما برای چه کسانی مناسب است؟

این پارک برای همه افراد مناسب است.

هزینه ورودی به پارک علمی پروفسور بازیما چقدر است؟

برای ورود به این پارک برای افراد بزرگسال ۲۵ هزار تومان، برای کودکان ۳ تا ۶ سال ۱۵ هزار تومان و برای کودکان زیر سه سال رایگان است که البته شاید تغییر کرده باشد.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*