هتل و مسافرخانه ارزان در تهران

هتل و مسافرخانه ارزان در تهران

هتل و مسافرخانه ارزان در تهران هتل و مسافرخانه ارزان در تهران: تهران به عنوان پایتخت ایران و کلان شهری در بین ۲۵ کلان شهر ادامه مطلب

هتل و مسافرخانه ارزان در تهران

هتل و مسافرخانه ارزان در تهران: تهران به عنوان پایتخت ایران و کلان شهری در بین ۲۵ کلان شهر بزرگ جهان، مقصد گردشگری بسیاری از هم‌وطنان ما است. درواقع تهران علاوه بر مکان‌های تاریخی برجای مانده از ارگ ناصری و دوران سلطنت قاجار و پهلوی، جاذبه‌های گردشگری خاص و مدرن خود مانند پل طبیعت و برج میلاد را نیز دربر دارد.

به گزارش مجله اسنپ روم: بنابراین گردشگران ایرانی علاقه‌مندند تا در کنار بازدید از مکان‌هایی مانند مجموعه کاخ‌های سعدآباد و کاخ گلستان، از معماری مدرن و به روز پایتخت نیز دیدن کنند. چرا که تهران را می‌توان مدرن‌ترین شهر کشور نیز دانست.

اما در عین حال، تهران بزرگ است و گران، بنابراین پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب مانند هتل یا مسافرخانه ارزان در تهران کار راحتی نیست. گرچه امروزه اسنپ روم این کار سخت را راحت، سریع و بی‌دردسر کرده است.

عوامل ایجاد علاقه به بازدید از تهران

معمولا کشورهای توریستی برای نشان دادن جاذبه‌های گردشگری خود و صنایع برترشان از سیاست تولید محتوای تصویری و انتشار آن در جهان بهره می‌برند. به این ترتیب که با تولید سریال‌هایی جذاب و پرطرفدار و ثبت تصاویر آن‌ها در بین جاذبه‌های گردشگری خود، جهانیان را در حین تماشای یک قصه‌ی عاشقانه و درام یا ماجرای جنایی و پرهیجان با این جاذبه‌ها تا حدودی آشنا کرده تا علاقه‌مند به بازدید از آن‌ها می‌شوند.

بسیاری از سریال‌های سیمای ملی نیز همین تاثیر مشابه را دارند. هم‌وطنان ایرانی با تماشای برخی جذابیت‌های مدرن یا تاریخی پایتخت در این تصاویر به بازدید از آن علاقه‌مند می‌شوند اما متاسفانه گاهی به دلایل اقتصادی از آن صرف‌نظر می‌کنند. چرا که تهران علاوه‌بر تمام جذابیت‌های رازآلودش به شهری گران و پرهزینه نیز معروف است.

مشکلات اقتصادی نیز پای ثابت خانوارهای ایرانی در یک دهه‌ی گذشته بوده‌اند. بنابراین یک سفر اقتصادی‌تر و مقروم به صرفه‌تر در لیست اولویت‌ها قرار می‌گیرد. اما از آنجا که برای بسیاری افراد اجاره‌بهای اقامتگاه سفر اصلی‌ترین هزینه‌ی آن محسوب می‌شود، ایرانیان اگر بدانند می‌توانهتل یا مسافرخانه ارزان در تهران پیدا کرد، احتمالا عطای سفر به تهران را به لقایش نمی‌بخشند.

اقامتگاه ارزان و استاندارد در تهران!

یک از مشکلات پیدا کردن محل اقامت ارزان در سفرهای مختلف دارا بودن استاندارد‌های لازم در این اقامتگاه‌ها است. بخصوص وقتی سفر خانوادگی است. این مشکل در تهران تشدید نیز می‌شود. بسیاری از مسافرانی که سفری کاری و کوتاه ‌مدت و شخصی به تهران دارند، مشکل کمتری با این معضل احساس می‌کنند چرا که اجاره بهای اتاق‌های یک تخته با اتاق‌هایی خانوادگی تفاوت زیادی دارد، بخصوص وقتی قیمت‌ها بالا باشد.

همچنین استانداردهای لازم برای خانواده‌هایی که کودک یا نوجوان همراه دارند بالاتر رفته و حساس‌تر می‌شوند. بنابراین رزرو اتاق در هتل یا مسافرخانه ارزان در تهران که از استانداردهای لازم برخوردار باشد و در موارد بهداشتی، رفاهی و خدماتی قابل قبول و رضایت‌بخش باشد کار راحتی نیست.

هتل و مسافرخانه در جنوب تهران

تهران شهر فقیر و غنی است. نیمه‌ی شمالی این شهر قشر ثروتمند ساکن هستند و عمده استانداردهای گران و پرهزینه در این محدوده تجمع دارند. اما نیمه‌ی جنوبی که اقشار متوسط و کم‌درآمد زندگی می‌کنند خدمات نیز با قیمت‌های معقول‌تر و مناسب‌تر ارائه‌ می‌شود.

بنابراین تصور اینکه هتل یا مسافرخانه‌های شمال تهران اجاره بهای بالایی دارند می‌تواند مبتنی بر واقعیت باشد. پس افرادی که قصد مدیریت سفری اقتصادی به تهران دارند در نیمه‌ی جنوبی پایتخت به دنبال هتل یا مسافرخانه ارزان خواهند گشت. اما مشکل پایین آمدن استانداردها و کیفیت خدمات و امکانات رفاهی با پایین آمدن قیمت است.

همچنین شنیده می‌شود در برخی مناطق جنوبی تهران مراکز خدماتی چندان در قید و بند رعایت استاداردهای لازم نیستند. برای مثال ممکن است هتل یا مسافرخانه ارزان در جنوب تهران آنطور که باید و شاید مناسب اقامت یک خانواده‌ با کودکان و نوجوانانی که نیاز مراقبت بیشتر دارند نباشد و این اقامت منجر به نارضایتی یا بروز مشکلاتی برای آن‌ها شود. بنابراین باید به دنبال راهکاری مناسب جهت برنامه‌ریزی یک سفر خوب و کم‌هزینه به تهران بود.

راه‌ حل معضل پیدا کردن اقامتگاه ارزان در تهران

این راهکار می‌تواند اسنپ روم باشد. اسنپ روم که دغدغه‌ی جدیِ تامین زمینه‌های لازمِ سفرهای اقتصادی برای خانوارهای ایرانی را دارد، وعده می‌دهد که هتل و مسافرخانه در تهران با تمام استانداردهای لازم را به مسافران تهرانی معرفی می‌کند.

اسنپ روم با درک و شناخت کامل مشکلات اقتصادی شدید و طاقت‌فرسا که گریبان خانواده‌های کشور را گرفته، سعی در معرفی اقامتگاه‌هایی با کیفیت خدمات بالا و امکانات رفاهی مناسب به عموم مردم دارد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

بنابراین برای فراهم آوردن امکان بازدید از پایتخت برای خانواده‌های ایرانی با معرفی اقامتگاه درخور آن‌ها، تمام توان کارشناسان خود را به کار گرفته و به بررسی اماکن معرفی شده خود پرداخته است. اسنپ  روم ضمن این بررسی تاییدیه‌ها و مجوزهای سازمان‌ها و مراجع مربوطه را از هتل‌ها و مسافرخانه‌های لیست خود درخواست کرده و همچنین از طریق کارشناسانش رعایت شدن تمام قوانین و پروتکل‌های بهداشتی و خدماتی را بازبینی می‌نماید.

در عین حال از کیفیت امکانات رفاهی موجود در هر اقامتگاه اطمینان حاصل کرده و درنهایت هتل یا مسافرخانه ارزان در تهران را به لیست مورد نظر خود می‌افزاید. مزیت دیگر اسنپ روم رابط کاربری مناسب آن و امکان رزرو اتاق از محل مورد نظر به راحتی و سهولت است.  

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*