هتل ارزان تهران

هتل یک ستاره در تهران

هتل یک ستاره در تهران: سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها بر حسب ستاره، مشهورترین و پرکاربردترین سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها است. البته این روش ادامه مطلب

هتل یک ستاره در تهران: سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها بر حسب ستاره، مشهورترین و پرکاربردترین سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها است. البته این روش امتیاز دهی به عنوان یک واحد یکسان بین المللی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و کشور به کشور، معیارهایی که هتل داران و نهادهای مختلف برای ستاره دهی به هتل‌ها در نظر می‌گیرند متفاوت است.

 اما با این حال، پایین‌ترین رده این سیستم امتیاز دهی که یک ستاره است، در تمام کشورها و مناطق دنیا به ارزان‌ترین و کم خدمات‌ترین هتل‌های آن منطقه داده می‌شود. با اسنپ روم همراه باشید تا در این جا به بررسی هتل‌های یک ستاره و رزرو آن‌ها در تهران بپردازیم.

هتل‌های یک ستاره ابتدایی‌ترین نوع هتل‌ها هستند که شامل ۴ دیوار، سقف، تختخواب و شاید یک صندلی اند. هتل‌های یک ستاره، هتل‌های کوچک و ارزان‌تری هستند که تنها نیازهای اساسی شما را برطرف می‌کنند. اگر به دنبال هتل ارزان قیمت هستید و یا تنها مکانی برای خواب نیاز دارید، می‌توانید به هتل‌های یک ستاره بروید. چنان چه در مدت اقامت خود در شهر تهران بیشتر وقت خود را بیرون از هتل می‌گذارنید و هتل را فقط به قصد داشتن یک جای خواب امن در نظر گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام رزرو از طریق اسنپ روم، هتل‌های یک ستاره را انتخاب کنید.

به گزارش مجله اسنپ روم: اختصاص یک ستاره به هتل این واقعیت را نشان می‌دهد که این هتل امکانات خاصی ندارد و تنها یک مکان برای اسکان به شما ارائه می‌دهد. البته تک ستاره بودن هتل به معنای کثیف بودن و غیر امن بودن آن نیست؛ تنها به این معنا است که شما مکانی برای خواب خواهید داشت و بیش از این انتظاراتی نداشته باشید. این هتل‌ها اصولاً حمام اختصاصی ندارند و تنها یک حمام عمومی وجود دارد که بنا به نوبتتان می‌توانید از آن استفاده کنید.

 در بیشتر موارد غذا در آن ارائه داده نمی‌شود و در دوره اقامت شما شخصی مسئول تمیز کردن اتاقتان نیست. در بسیاری از موارد که بودجه کمی را برای اقامت در نظر گرفته‌اید و دوست دارید بیشتر هزینه‌های سفر را تفریح و خرید سوغاتی تشکیل دهد، می‌توانید از طریق اسنپ روم برای رزرو هتل در تهران، هتل‌های یک ستاره را در نظر بگیرید.

در واقع هتل های تک ستاره به دلیل هتل بودن از قوانین هتل ها پیروی می کنند و از دسته بندی آنها خارج نیستند، ولی به لحاظ کیفیت و خدمات ارائه شده در پایین ترین سطح قرار می گیرند. هتل هایی با تعداد اتاق هایی کم، در فضایی کوچک و اغلب در کنار پایانه ها و مراکز پر تردد. در بیشتر این هتل های تک ستاره امکانات اولیه مانند حمام و سرویس بهداشتی در قسمت های عمومی قرار گرفته و اشتراکا مورد استفاده قرار می گیرند. البته برخی از این هتل ها قادر به ارائه خدمات رستورانی نیز می باشند.

 از دیگر نکات مورد توجه در این هتل ها تعداد پرسنل کم و محدود آن ها می باشد. البته از مزایای چشم گیر آنها هزینه های پایین و مقرون و به صرفه بودن آنهاست که همیشه طرفداران خاص خود را دارند. در وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم قادر خواهید بود ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های یک ستاره تهران را مشاهده کرده و در آن‌ها اتاق رزرو کنید.

در حقیقت رزرو هتل یک ستاره برای مسافران به این معناست که آنان باید اکثر نیازهای روزمره خود را در خارج از هتل برطرف کنند. بنابراین بسیار مهم است که چنین هتل‌هایی را در مناطقی رزرو کنید که امکانات رفاهی و دسترسی مناسبی به دیگر نقاط شهر داشته باشد.

 ما در اسنپ روم در طی مقاله‌های جداگانه‌ای به بررسی محله‌های مختلف تهران پرداخته‌ایم که می‌توانید با خواندن هر کدام، به نقاط قوت و ضعف محلات مختلف پایتخت پی ببرید. در صورت رزرو هتل یک ستاره پیشنهاد می‌کنیم محله‌ای را انتخاب کنید که مراکز خرید، سیستم حمل و نقل و رستوران‌ها و فست‌فودهای خوبی داشته باشد.

همه ما این نکته را می‌دانیم که هر چه تعداد ستاره‌های هتل‌ها  بیشتر باشد؛ آن هتل بهتر است؛ اما همان طور که اشاره شد استانداردها منطقه به منطقه و حنی شهر به شهر فرق می‌کنند. انتخاب یک هتل بر اساس ستاره‌های آن در نقاط مختلف جهان کار سخت و گیج‌کننده‌ای است؛ زیرا یک قانون کلی و جامع در مورد این سیستم ستاره دهی در وبسایت‌ها وجود ندارد.

 باوجود همه این تعارض‌ها بهتر است با این سیستم ستاره دهی آشنا شوید و تا حدودی بتوانید هتل‌ها را بر اساس امکانات و سایر فاکتورهای دخیل، دسته‌بندی نمایید. در هنگام مشاهده هتل‌ها در اسنپ روم، فهرست تمامی خدمات آن‌ها آورده شده است تا در هنگام رزرو هتل در تهران، تنها به تعداد ستاره هتل‌ها توجه نکنید و دید بازتری در هنگام رزرو اتاق داشته باشید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*