در سفر چه غذاهایی بخوریم؟

در سفر چه غذاهایی بخوریم؟ رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد : هر سفری خاطرات خوش منحصر به فردی برای ما می‌گذارد، غیر از زمانی ادامه مطلب

در سفر چه غذاهایی بخوریم؟

رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد : هر سفری خاطرات خوش منحصر به فردی برای ما می‌گذارد، غیر از زمانی که در سفر بیمار شویم. قبل از رزرو هتل در مشهد، حتما این مطلب را درمورد بهترین غذاهایی که می‌توانیم در سفر بخوریم بخوانید.

به گزارش مجله‌ اسنپ روم :  برای رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد اقدام کرده‌اید؟ هر سفری برنامه‌ریزی‌های خاص خودش را نیاز دارد اما چیزی که خیلی از ما به آن توجه نمی‌کنیم، برنامه‌ریزی خوراکی برای سفر است. این که چه چیزهایی می‌خوریم و مهم‌تر از آن: چه چیزهایی نباید بخوریم. در این مطلب سعی کردیم چند نکته و راهنمایی ساده برای برنامه‌ غذایی در سفر به شما ارائه کنیم تا سفرهای پیش رو را راحت‏تر و البته سالم‌تر بگذرانید.

غذاهای سنگین را برای روزهای خاص بگذارید

هنگام رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد ، خیلی از ما به فکر امتحان کردن شیشلیک‌های معروف این شهر یا چلوگوشت‌هایی هستیم که آوازه‌شان در تمام ایران پیچیده. اما مهم است که بدانیم چه غذایی را چه زمانی باید بخوریم. رژیم غذایی ما ایرانی‌ها سرشار است از برنج و نان. دو ماده غذایی که می‌توانند ما را سیر کنند اما همزمان احساس سنگینی به ما بدهند. این احساس سنگینی، آخرین چیزی است که در روزهای سفر به آن نیاز داریم. وقت سفر، ما باید همیشه سر حال و سبک باشیم تا بتوانیم در یک روز چندین فعالیت مختلف داشته باشیم و جاهای مختلفی را ببینیم. پس بهتر است غذاهای سنگین مثل آبگوشت یا چلوگوشت مشهدی را برای روزهایی انتخاب کنیم که قصد استراحت و ریلکس کردن داریم. نوش جان!

میوه و سبزیجات، آبرسان‌های طبیعی

تغییر فضا و آب و هوا می‎‌تواند باعث تغییراتی در دستگاه گوارشی ما بشود و در طول سفر اذیتمان کند. علاوه بر این، وقتی سفر می‏‎کنیم و سرمان شلوغ می‌شود ممکن است خیلی از ما اصلا به آب خوردن مداوم در روز فکر هم نکنیم. بعد از رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد ، برای روز سفرتان برنامه‌ریزی کنید و اگر با قطار یا اتوبوس می‌روید و قرار است ساعات زیادی در راه باشید، حتما چند میوه مثل سیب و پرتقال یا نارنگی در ساک دستی‌تان بگذارید و چند ساعتی یک بار بخورید. علاوه بر این، در طول سفر بهتر است یک قمقمه سبک و کوچک توی کیفتان بگذارید تا روزی چندین لیوان آب بخورید. آبرسانی به بدن باعث می‌شود در روزهای سفر سر حال‌تر باشید و بیشتر انرژی داشته باشید.

به هر رستورانی اعتماد نکنید

در سفر، حتما شما هم به رستوران‌های زیادی برمی‌خورید و گرسنگی ممکن است گاهی مجبورتان کند در اولین رستوران توقف کرده و نهار یا شام بخورید. این روزها اطلاع از کیفیت و نظرات دیگران در مورد یک رستوران خیلی آسان شده است. کافی است آن را در گوگل سرچ کنید تا صفحات، نظرات و منو رستوران را از نزدیک ببینید و در صورتی که خیلی‌ها از آن ناراضی بوده‌اند ترجیحا انتخابش نکنید. بیماری گوارشی یا مسمومیت غذایی به خودی خود دردناک است و هیچکس دوست ندارد در سفر به آن‌ها دچار شود، پس بهتر است مراقب غذایی که به معده‌تان وارد میکنید باشید. بعد از رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد ، در نقشه به دنبال رستوران‌های خوب اطراف هتلتان بگردید و پیدایشان کنید.

اگر به هتل آپارتمان می‌روید، می‌توانید خودتان غذا بپزید

هتل آپارتمان‌ها امکانات مختلفی مثل حمام و دستشویی، سالن پذیرایی، اتاق خواب و البته آشپزخانه در اختیار شما می‌گذارند. از این امکانات استفاده کنید و در روزهای سفر، غذای خانگی بخورید. غذاهای ساده‌ای که به زمان زیادی نیاز ندارند می‌توانند شما را در سفر سالم و سیر نگه دارند. کنسرو یا غذای آماده فکر بدی نیست اما غذای خانگی که طبق سلیقه و ذائقه شما پخته شده، یک چیز دیگر است. پس اگر با خانواده سفر می‌کنید، برای رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد بهتر است به فکر هتل آپارتمان باشید.

فست فود را برای چند روز تعطیل کنید

همه فست ‌فودها ناسالم نیستند اما احتیاط شرط عقل است. مطمئنا شما هم در شهر خودتان فست فودهای سالم، بدون روغن یا… سراغ دارید اما در سفر، ما همه رستوران‌ها را نمی‌شناسیم و وقتی هم برای امتحان کردنشان نداریم. بهتر است وقتی که در سفر هستید (چه مشهد و چه هر جای دیگری) یا از فست‌ فودهای زنجیره‌ای غذا تهیه کنید (که همه جا یک دستور و یک قیمت برابر دارند) یا کلا فست فود نخورید تا مطمئن باشید حداقل دچار مسمومیت غذایی نخواهید شد. با رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد ، بهتر است دقیقا بدانید که چه خطراتی دستگاه گوارش و حال عمومی شما را تهدید می‌کنند. برای رزرو  اینترنتی هتل ارزان در مشهد به سایت اسنپ روم سری بزنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*