خرید عید در تهران

برای خرید عید در تهران به کجا برویم؟

خرید عید در تهران علاوه بر اینکه هم وقت کافی نیاز دارد، حوصله و ذوق کافی را هم نیز لازم دارد. بسته به اینکه در ادامه مطلب

خرید عید در تهران علاوه بر اینکه هم وقت کافی نیاز دارد، حوصله و ذوق کافی را هم نیز لازم دارد. بسته به اینکه در سال جدید چه چیزهایی را می‌خواهید نونوار کنید، باید برای خریدش هم به جای خاصی بروید. در خیلی از خانه‌ها خرید عید به تنقلات و لباس ختم می‌شود و در برخی دیگر به تعویض بعضی از لوازم خانه نیز ختم می‌شود. بعضی از افراد هم فقط تنقلات و وسایل سفره هفت سین‌شان را در شب عید خریداری می‌کنند و معتقدند که خریدهای دیگر را به دلیل گرانی نباید در شب عید انجام داد. به هر حال ما یک راهنما برای خرید عید در تهران برای همه‌ی افراد این دسته‌ها آماده کرده ایم.

خرید لوازم سفره و تنقلات شب عید در تهران:

برای خرید این لوازم بازار تجریش یکی از بهترین گزینه‌هاست که از ماهی و سبزی غذای روز عید تا وسایل سفره و آجیل را می‌توانید از آنجا خریداری کنید. علاوه بر این اگر برای خرید لوازم تزئینی سفره به دنبال چیزهای خاص هستید، شهر کتاب های خیابان کریمخان، انقلاب و ولیعصر وسایل جذاب و زیبا برای سفره هفت سین تان دارند.
البته مثل هر نوروز دیگر نزدیک هر خانه ای یک غرفه ی فروش لوازم ۷ سین افتتاح می شود، اما اگر به دنبال تزئینات خاص تری هستید می توانید به پیشنهادات ما سری بزنید. برای خرید عید در تهران حسابی دستتان باز است.

خرید عید در تهران

خرید عید برای آقایان:

برای خرید لباس‌های مردانه در عید، گزینه‌های زیادی مانند پاساژ فردوسی، بازار کویتی‌ها، بازارچه سنتی ستارخان و بازار رضا را دارید. در این مراکز می‌توانید لباس‌های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب بخرید. این بازارها از مراکز خرید قدیمی تهران هستند که عموما برای خرید لباس مردانه می‌توان به آنها سر زد. برای خرید کفش چرم مردانه هم بهتر است به میدان فردوسی و حد فاصل فردوسی تا دروازه دولت بروید. همچنین خیابان بهارستان بورس مناسبی برای خرید کفش چرم مردانه است.
اما اگر اهل پوشیدن لباس برند هستنید و تصمیم دارید برای خرید عید در تهران به سمت فروشگاه های لباس‌های برند بروید، باید مقصدتان را تغییر دهید. برای خرید لباس مردانه‎ی برند به سمت ارگ تجریش، پلادیوم و مجتمع مدرن الهیه بروید تا برند مورد نظرتان را پیدا کنید.

خرید عید در تهران لباس مردانه

خرید در تهران برای خانم ها:

همانطور که می دانید اصلی ترین مصرف کننده های لباس خانم ها هستند. بر همین اساس پیدا کردن مراکز خریدی که لباس مخصوص بانوان بفروشند بسیار راحت تر از پیدا کردن لباس بچگانه و مردانه است. خانم های عزیز برای خرید عید در تهران دست شما حسابی باز است.
پاساژ رضا در خیابان ۱۵ خرداد که ۵ طبقه برای فروش انواع کالا دارد و عمده ی آن لباس زنانه است؛ یکی از مراکز خریدی است که با قیمت ارزان و مناسب می توانید خریدتان را انجام دهید. اگر به دنبال اقامتگاهی در نزدیکی این مرکز تجاری در تهران هستید، هتل یا مهمانپذیرتان را قبل از رزرو ببینید.

یکی دیگر از مراکز خرید لباس های زنانه در تهران منطقه‌ی هفت حوض است. این منطقه با داشتن چند پاساژ و یک خیابان که هر دو طرف آن پر از مغازه است گزینه ی مناسبی برای خرید لباس های زنانه و بچگانه با قیمت مناسب است.

خرید عید در تهران برای خانم ها

یکی دیگر از مراکز خرید مورد علاقه خانم ها در تهران، مرکز خرید اندیشه است. اکثر مغازه‌های این مرکز خرید لباس زنانه می‌فروشند، انواع لباس مجلسی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مانتو و شال و روسری را می توانید با قیمت متوسط پیدا کنید. یکی دیگر از مراکز خریدی که برای خرید عید در تهران می توانید به آن سر بزنید مرکز خرید نصر در گیشا است. این مرکز نیز مانند پاساژ اندیشه بیشتر لباس زنانه می فروشد.
اما اگر به دنبال لباس های برند هستید بهتر است کمی بیشتر به سمت شمال تهران بروید. یکی از جاهایی که برای خرید لباس برند زنانه مناسب است پاساژ های خیابان ونک هستند. بعد از آن بهتر است به پالادیوم و پاساژ تندیس تجریش سر بزنید تا بتوانید لباس برند مورد نظرتان را پیدا کنید.

خرید عید در تهران برای کودکان:

از قدیم هم خرید لباس عید برای کودکان در راس خریدهای سال نو قرار داشت. چرا که ذوق کودکانه برای سال نو با انتظار برای پوشیدن لباس های نو و آویزان شده در کمد شروع می شود.
خرید عید در تهران برای کودکان را می توانید از بازار بزرگ تهران که راسته مخصوص لباس کودکان دارد شروع کنید یا مستقیم به پاساژهایی بروید که مخصوص لباس کودکان است. یکی از این پاساژهای مخصوص لباس کودک، بازارچه کودک گاندی است. این بازارچه در خیابان گاندی و رو به روی کوچه ی نهم قرار دارد. خیابان بهار نیز بورس خرید لباس کودکان است و این فروشگاه ها تا تقاطع خیابان طالقانی ادامه پیدا می کنند. همچنین اگر می خواهید برای کودکتان لباس برند بخرید، می‌توانید به بخش بچگانه فروشگاه های بام لند سر بزنید.

خرید عید در تهران

خرید گل و گلدان در تهران:

یکی از خریدهای مربوط به سال نو برای خیلی از خانواده‌ها ادارات و مجتمع‌های مسکونی و تجاری خرید گل و گلدان برای محیط است. اگر این خرید قرار است به صورت عمده و تعداد بالا باشد بهتر است به بازار گل تهران در بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین تر از دادگاه خانواده سر بزنید. البته این بازار در روزهای هفته ساعت کاری اش از ۵ صبح تا ۱۱:۳۰ است، اگر میخواهید خرید شخصی کنید بهتر است آخر هفته به بازار گل سر بزنید که ساعت کاری طولانی تری دارد.
البته تهران بازارهای گل زیادی مثل بازار گل فکوری ابتدای جاده مخصوص کرج، بازار گل خاوران، بازار گل غرب تهران انتهای اتوبان ستاری شمالی و … دارد.

بازار گل تهران - خرید عید در تهران


برای خرید عید در تهران به کجا برویم؟

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*