هتل آپارتمان مشهد

معرفی بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد

مشهد شهر زیبای توریستی زیارتی که هر ساله پذیرای هزاران مسافر از سر تا سر کشور می باشد. در فصل هایی مثل عید نوروز و ادامه مطلب

مشهد شهر زیبای توریستی زیارتی که هر ساله پذیرای هزاران مسافر از سر تا سر کشور می باشد. در فصل هایی مثل عید نوروز و تابستان که سفرها زیاد می باشند، تعداد مسافران در مشهد به طور غیرقابل تصوری زیاد می باشند.

این امر باعث ایجاد مشکل در یافتن محل اقامت و هتل مناسب می شود. چرا که تمامی هتل ها پر از مسافر  و یا از قبل رزرو شده اند. مخصوصا زمانی که مسافران محل اقامتی که به حرم مطهر نزدیک باشد، مدنظر دارند.

بنابراین در فصل های خاص سفر تمامی هتل آپارتمان مشهد دارای مسافر می باشد. این مسئله یعنی کمبود هتل آپارتمان مشهد از مهم ترین موضوعات برای سفر به مشهد است که باید از قبل به آن توجه شود تا در زمان سفرتان به مشهد دغدغه و نگرانی برای شمایی که برای تعطیلات و استراحت به این شهر جذاب آمده اید، ایجاد نشود.

یکی از راه حل هایی که برای معضل محل اقامت زائران در نظر گرفته شد، ایجاد محل های اقامتی متفاوت بود. محل های متفاوتی از هتل با امکانات بیشتر و هزینه مناسب تر ایجاد شد که از آن به عنوان هتل آپارتمان یاد می شود.

در این مقاله قصد داریم به تفاوت هتل آپارتمان مشهد از هتل بپردازیم تا بتوانید انتخاب بهتری برای رزرو محل اقامت خود داشته باشید.

از آنجایی که هدف اسنپ روم آگاهی دادن به مسافران در خصوص تمامی جنبه ها تاثیرگذار بر یک سفر به یاد ماندنی است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آپارتمان مشهد ارزان قیمت با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

تفاوت هتل با هتل آپارتمان مشهد

همگی با هتل و امکانات آن آَشنایی داریم اما هتل آپارتمان مقوله جدیدی است که اخیرا مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

هتل آپارتمان ها ترکیبی از آپارتمان و هتل می باشند. هتل آپارتمان همان هتلی است که امکانات، خدمات رفاهی و اتاق های آن متفاوت از هتل است. آپارتمانی که واحد های آن مسکونی نبوده و به عنوان هتل استفاده می شود. آپارتمان واحدهایی که به طور کامل مبله شده است و با سیستم آشپزخانه مجهز اند و هم برای زمان اقامت کوتاه مدت و هم بلند مدت استفاده می شود.

این امر باعث امکانات متفاوت خواهد شد.  اصولا هتل آپارتمان شبیه به خانه است که در آن فرد حس آرامش در خانه را تجربه خواهد کرد.

افرادی که برایشان بیشتر حس اطمینان و آرامش خاطر در محل اقامتشان مهم می باشد از خدمات هتل آپارتمان استفاده می کنند. همچنین افرادی که برای مدت طولانی تری قصد اقامت در محلی دارند بیشتر از هتل آپارتمان استفاده می کنند.

امکانات هتل آپارتمان مشهد

هتل آپارتمان مشهد همچون هتل ها دارای خدمات یکسانی می باشند. همگی دارای رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خشکشویی، سرویس های بهداشتی، تلویزیون و اینترنت و دیگر خدمات هستند که بسته به نوع آن ها متفاوت خواهد بود. اما در مجموع تفاوت بارزی میان خدمات و امکانات رفاهی به جز تعداد کمی در آن ها وجود ندارد.

اما هتل آپارتمان مشهد دارای آشپزخانه اختصاصی در خود هستند که این مزیت قابل توجهی برای افراد می تواند باشد. برای افرادی که علاقه ای به استفاده از غذاهای بیرون ندارند، مزیت عالی به حساب می آید. و یا حتی مسافرینی که می خواهند هزینه های سفر خود را کاهش دهند با  آشپزی توسط خودشان در این اقامتگاه ها مبلغ قابل توجهی از هزینه خورد و خوراک در سفرشان پایین می آید.

از دیگر مزایای آن این است که می توانید مدت اقامت بیشتری را در این هتل آپارتمان ها داشته باشید. چرا که هم هزینه آن کم تر است و هم محدودیت زمانی برای آن وجود ندارد.

همچنین در شهرهایی مثل مشهد که هزینه هتل ها بالا است، هتل آپارتمان ارزان در مشهد جایگزین فوق العاده ای برای اقامت در مشهد خواهد بود.

همانطور که می دانید قیمت اقامت در هتل مخصوصا در شهرهای توریستی مثل مشهد، بالا می باشد. بنابراین تنها با انتخاب هتل آپارتمان نه تنها از هزینه ی اقامت کاسته می شود بلکه هزینه های ناهار و شام هم کاهش قابل توجهی دارد.

تمامی این عوامل باعث می شود که افراد با هر شرایط و بودجه ای بتوانند سفر کنند مخصوصا عزیزانی که دلشان برای حرم امام رضا پر می کشد، با کم ترین هزینه ها فرصت استفاده از خدمات متنوع در مشهد را خواهند داشت.

از آنجایی که هدف اسنپ روم ایجاد فرصت برای سفر برای تمامی عزیزانی با هر شرایط و بودجه می باشد، ما سعی داریم اطلاعات متفاوت و کاربردی در زمینه سفر و رزرو هتل آپارتمان در مشهد برای شما فراهم کنیم تا تجربه سفر به یاد ماندنی برایتان خلق کنیم.

از دیگر دلایل تفاوت ها در قیمت اقامت این است که  در هتل آپارتمان ها اغلب کارها توسط خود مسافران انجام می شود و دیگر هزینه ای برای آن امور نمی پردازند. کارهایی مانند آشپزی و لباس‌شویی را به تنهایی انجام می دهند.

هتل آپارتمان مشهد نزدیک به حرم امام رضا

دغدغه اصلی زائران مشهد مقدس نزدیک بودن محل اقامتشان به حرم امام رضا می باشد. چرا که بتوانند از تمامی امکانات و فرصت های این منطقه استفاده نموده و به راحتی بتوانند در هر زمان از روز و شب به حرم امام رضا بروند.

بنابراین رقابت زیادی بین هتل آپارتمان نزدیک حرم می باشد. امکاناتی مثل مجتمع های تجاری بزرگ مثل بازار امام رضا، واحد های تجاری سنتی، خیابان امام رضا( از معروف ترین و محبوب ترین خیابان ها) و از همه مهم تر حرم امام رضا می باشند.

در نتیجه هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا برای مسافران از رقابتی ترین هتل آپارتمان نزدیک حرم مشهد می باشد.  ما هم در ادامه،  برای راهنمایی شما عزیزان یکی از بهترین هتل آپارتمان ها برای نمونه هایی از هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم و همچنین هتل آپارتمان ارزان در مشهد پرداخته ایم.

هتل آپارتمان پاویون

یکی از هتل آپارتمان هایی که به زائران پیشنهاد می شود، هتل آپارتمان پاویون است. این هتل در نزدیکی حرم قرار گرفته است و در کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید به آن برسید. در واقع در هر زمانی از شبانه روز که بخواهید به حرم بروید، می توانید پیاده روی کنید و به آن جا برسید؛ آن هم در کمترین زمان ممکن. از این هتل تا جاذبه های مشهد راهی نیست و با روش های مختلفی می توانید به آن جا بروید. تاکسی ها همیشه در اختیار شما هستند که البته می توانید با اتوبوس هم مسیر رسیدن تا جاذبه های این شهر را طی کنید. در این هتل پرسنل بسیار محترمی حضور دارند و امکانات عالی آن هم باعث می شود تا اقامت بسیار راحتی را در این هتل تجربه کنید.

تلفن هتل آپارتمان پاویون: ۰۵۳۱۳۸۵۳۶۷۵۱

آدرس هتل آپارتمان پاویون: مشهد، خیابان امام رضا ۸، نبش چهار راه سوم

هتل آپارتمان فاخر

یکی از زیباترین هتل آپارتمان هایی که می توانید در مشهد رزرو کنید، هتل آپارتمان فاخر است. این هتل تا حرم حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد اما دسترسی به آن از طریق وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر است. این اقامتگاه ۱۰ طبقه دارد و تعداد اتاق های آن هم ۵۰ عدد است. به صورت کلی ۲۴۰ نفر می توانند در آن اقامت داشته باشند. مهم ترین نکته ای که در مورد این هتل وجود دارد، این است که نوساز است و سال تاسیس آن ۱۳۹۴ است. امکانات رفاهی بسیار زیادی در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسید.

تلفن هتل آپارتمان فاخر: ۰۵۱۳۷۲۴۴۳۹۸

آدرس هتل آپارتمان فاخر: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۴۸، نبش چهار راه اول

هتل آپارتمان شارین

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد هستید، قطعاً هتل آپارتمان شارین یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. این هتل آپارتمان امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یک اقامت راحت و بی دردسر را تجربه کنید. از مهم ترین ویژگی های این هتل این است که به عنوان یک هتل آپارتمان لوکس و مجلل هم شناخته می شود. تعداد طبقات آن ۶ عدد است و در آن امکانات رفاهی مختلفی در اختیار شما قرار دارد. شیوه معماری این هتل نزدیک به معماری خارجی است و به همین دلیل است که توجه بسیاری از ما به آن جلب می شود.

تلفن هتل آپارتمان اسپینو مشهد: ۰۵۱۳۸۵۵۰۵۵۰

آدرس هتل آپارتمان اسپینو مشهد: مشهد، خیابان دانش شرقی ۲۱، نبش امام رضا ۳

هتل آپارتمان بامداد

اگر به دنبال یک هتل نزدیک حرم هستید، این هتل آپارتمان گزینه بسیار مناسبی است. در واقع مهم ترین دلیلی که باعث شده این هتل مورد توجه بسیاری از زائران مشهد قرار بگیرد، همین نزدیک بودن به حرم است. در این هتل انواع اتاق ها وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و تعداد نفرات خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. در این هتل آپارتمان می توانید آپارتمان های یک و دو خوابه را اجاره کنید. ساختمان این هتل آپارتمان ۵ طبقه است و خدمات خودبی هم در اختیار شما قرار می گیرد. آپارتمان های این هتل تا ۶ تخت هم دارند و به همین دلیل است که خانواده های زیادی برای اقامت در مشهد از این هتل عالی استفاده می کنند.

وب سایت رسمی هتل آپارتمان بامداد مشهد: hotelbamdad.com

تلفن هتل آپارتمان بامداد مشهد: ۰۵۱۳۲۲۱۱۷۱۶

آدرس هتل آپارتمان بامداد مشهد: مشهد, خیابان امام رضا, امام رضا ۱

هتل آپارتمان گلاره

یکی دیگر از هتل آپارتمان هایی که می توانید در مشهد پیدا کنید، هتل آپارتمان گلاره مشهد است. این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است و اگر قصد دارید هتلی در نزدیکی حرم اجاره کنید، قطعاً یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. چرا که شما در کمتر از ۳ دقیقه پیاده روی می توانید به هتل برسید و این موضوع نشان دهنده موقعیت بسیار عالی آن برای افرادی است که با هدف زیارت به این شهر سفر می کنند. همچنین این هتل با جاذبه های معروف و دیدنی مشهد هم فاصله زیادی ندارد و در کمتر از چند دقیقه می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. امکانات این هتل هم نسبت به رقیبان خودش عالی است و شما می توانید به امکانات کاملی دسترسی داشته باشید.

تلفن هتل آپارتمان گلاره مشهد: ۰۵۱۳۷۶۶۹۰۸۲

آدرس هتل آپارتمان گلاره مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲

هتل آپارتمان جمالی

هتل آپارتمان جمالی

اغلب مسافرین مشهد به دنبال نزدیک ترین هتل به حرم می باشند. اینجا به معرفی یکی از آن هتل آپارتمان های نزدیک به حرم می پردازیم.

هتل آپارتمان جمالی واقع در خیابان امام رضا که از مهم ترین خیابان های مشهد می باشد. فاصله هتل آپارتمان تنها ۹۰۰ متر با حرم امام رضا می باشد که به عبارتی ۱۰ دقیقه زمان می برد تا به حرم برسید است.

از امکانات آن می توان به کافی شاپ، اینترنت در اتاق، اینترنت در لابی، صندوق امانات، سرویس فرنگی سرویس ایرانی، رستوران، خدمات خشک شویی (لاندری)، نمازخانه و دستگاه ATM اشاره کرد.

این هتل در مرکز شهر بوده که به دیگر بخش های مهم شهر از جمله استانداری و شهرداری مشهد با فاصله ی ۴ کیلومتر می باشد، برای افرادی که برای انجام امور اداری به مشهد سفر می کنند.

یکی از هیجان انگیز ترین بخش این هتل دسترسی آن به مکان های تفریحی دیگر همچون سینما هویزه نیز می باشد. اگر اهل خرید و گشت و گذار در مراکز تجاری لوکس و یا سنتی هستید به بهترین مراکز خرید در اطراف این هتل آپارتمان هم دسترسی دارید.

  • بازار بزرگ امام رضا

این بازار از معروف ترین مراکز خرید در نزدیک حرم امام رضا می باشد. بازاری بزرگ با بافت و شکل قدیمی که دارای غرفه های تجاری زیادی بوده و در چند طبقه احداث شده است.

نقره فروشی ها، زعفران و نبات، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه با پایین ترین قیمت در مقایسه با دیگر مراکز خرید را دارد. اکثر زائران حرم امام رضا از این مرکز خرید دیدن می کنند و سوغاتی های خود را از این محل تهیه می کنند.

برای مسافرانی که هتلشان در نزدیکی حرم است، این بازار موقعیت فوق العاده ای را برای آنان دارد چرا که رفت و آمد به آن آسان خواهد بود. این بازار در فلکه آب می باشد که تا میدان هفده شهریور مسافت آن است.

  • مجتمع تجاری آرمان

مجتمع تجاری آرمان مرکزی ۱۳ طبقه با ۳۵۹ واحد تجاری است. که دارای امکانات رفاهی رستوران ها و فست فود می باشد.

مجتمع دارای انواع کالاها از جمله کیف و کفش، صنایع دستی، لوازم خانگی، اسباب بازی و لوازم دکوراسیون منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و زیور آلات است.

این مرکز تجاری در خیابان نواب صفوی قرار دارد و فاصله آن تا حرم امام رضا بسیار کم است که اگر در هتل آپارتمان جمالی اقامت داشته باشید، می توانید از تمامی این مراکز گردشگری استفاده کنید.

  • مرکز خرید آسمان

یکی دیگر از مراکز تجاری بزرگ و شناخته شده نزدیک به حرم امام رضا مرکز خرید آسمان است. این مرکز دارای ۱۱ طبقه با ۷۰۰ واحد تجاری می باشد.

در طبقه ۱۱ امکانات تفریحی و سرگرمی همچون کافی شاپ، فست فود ها و از همه ویژه تر شهر بازی برای کودکان است. مجموعه با امکانات کامل رفاهی و گردشگری که می توانید بخشی از زمان سفر خود را در آن سپری کنید.

این مجتمع در میدان ۱۷ شهریور واقع شده است. همچنین از مزایای مهم دیگر آن پارکینگ اختصاصی است که در شهر شلوغی مثل مشهد پارکینگ های مجموعه ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

هتل آپارتمان مشهد

هتل آپارتمان بشری

یکی از هتل آپارتمان ارزان در مشهد ، هتل بشری است که تنها چهار دقیقه با حرم امام رضا فاصله دارد. این هتل البته اتاق‌ها و سوییت‌های لوکسی هم دارد که اگر به دنبال یک واحد بزرگ هستید یا اقامت لوکس می‏خواهید می‎‌توانید آن‏‎ها را انتخاب کنید.

بسیاری از واحدهای این هتل پنجره‌های رو به حرم دارند و نزدیکی به بازار رضا، ایستگاه مترو و فروشگاه‌های مختلف هم از دیگر مزیت‎های این هتل محسوب می‌شوند.

هتل آپارتمان‌ ارزان مشهد

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس

یکی دیگر از هتل آپارتمان های مجهزی که در مشهد وجود دارد، هتل آپارتمان ستاره آرمان توس است. جالب است بدانید افرادی که در این هتل اقامت داشته اند، آن را مانند یک هتل آپارتمان ۵ ستاره می دانند و این موضوع نشان می دهد که امکانات و خدماتی که در هتل ارائه می شود چقدر عالی است. نمای ورودی این هتل بسیار شیک و زیبا ساخته شده است. این هتل در ۹ طبقه آماده میزبانی از مسافران است و امکانات راهی بسیار خوبی در آن قرار دارد. این هتل ۲۹۱ واحد اقامتی دارد که شامل سوییت های ساده و ویژه با امکانات مختلفی است. رستوران این هتل ۲۱۰ نفر ظرفیت دارد و از دیگر امکانات آن هم می توان به کافی شاپ و مجموعه آبی آن اشاره کرد. مجموعه آبی آن شامل استخر، سونا و جکوزی می شود که توانسته رضایت بسیاری از مسافران را جلب کند. این هتل در نزدیکی حرم واقع شده است و تنها ۶ دقیقه زمان نیاز است تا به حرم مطهر برسید.

هتل آپارتمان نخل فردوس

یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد که نوساز است، هتل آپارتمان نخل فردوس است. این هتل آپارتمان در نزدیکی  حرم واقع شده است و پرسنل بسیار خوش اخلاق و مشتری مدار دارد. شما می توانید در این هتل آپارتمان اقامت داشته باشید و از حضور در آن لذت ببرید. همچنین این هتل مجهز به اتاق های دو، سه و چهار تخت است و رستوران آن حدود ۶۴ نفر ظرفیت دارد. این هتل به آسانسور مجهز است و برای رسیدن به طبقه مورد نظر نیازی نیست که از پله ها بالا بروید. اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ از دیگر امکاناتی است که در این هتل در اختیار شما قرار می گیرد. فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده ۱۶ دقیقه است. همچنین خطوط اتوبوس هم وجود دارند تا بتوانید به نزدیک ترین ایستگاه های حرم بروید. این هتل آپارتمان در نزدیکی بازار رضا قرار دارد و می توانید به فروشگاه های زنجیره ای دیگری هم دسترسی داشته باشید.

هتل آپارتمان مهستان

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان لوکس و لاکچری هستید که بتوانید چند روزی را در آن اقامت داشته باشید، هتل آپارتمان مهستان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای بسیاری از ما مهم است که پرسنل هتلی که در آن اقامت داریم، محترم و مودبانه با ما رفتار کنند. در این هتل پرسنل با اخلاق حرفه ای در کنار شما هستند و هر چیزی که نیاز داشته باشید را برای شما فراهم می کنند. امکانات رفاهی این هتل هم بسیار عالی است و می توانید چند روزی را بدون هیچ دغدغه ای در آن اقامت داشته باشید. میزان رضایت مسافران این هتل بالا است و اقامت آن ها به بهترین شکل ممکن انجام می شود. در این هتل واحد های یک و دو خواب وجود دارد که نهایتاً تا ۴ نفر می توانند در آن اقامت داشته باشند. رستوران، کافی شاپ، تلویزیون، اینترنت رایگان در لابی و… از مهم ترین امکاناتی است که می توانید از آن ها استفاده کنید. فاصله این هتل تا حرم هم حدود ۱۰ دقیقه به صورت پیاده است.

هتل آپارتمان نیکا

هتل آپارتمان نیکا یکی دیگر از هتل هایی است که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است. از آن جایی که بسیاری از ما با هدف زیارت به این شهر زیارتی سفر می کنیم، فاصله کم اقامتگاه تا حرم اهمیت بسیار زیادی دارد. این هتل در خیابانی واقع شده است که در آن چند اقامتگاه مختلف در اختیار شما قرار دارد و اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، باید حواستان باشد که اشتباهی به هتل آپارتمان دیگر نروید. هزینه اقامت در این هتل آپارتمان  بسیار کم است و برای افرادی که به دنبال یک سفر اقتصادی هستند، این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین هر وقت بخواهید می توانید از رستوران این هتل آپارتمان استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

تلفن هتل آپارتمان نیکا: ۰۵۱۳۸۵۳۲۷۷۰

آدرس هتل آپارتمان نیکا: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، چهار راه دانش، خیابان شهید حنایی ۶

هتل آپارتمان کنعان، یک هتل اقتصادی برای اقامت در مشهد

این هتل هم تا حرم امام رضا فاصله چندانی ندارد و با توجه به بازسازی‌اش در حدود چهار سال پیش، هنوز یک هتل آپارتمان ارزان در مشهد نزدیک حرم محسوب می‌شود.

این هتل واحدهای یک خوابه و دو خوابه ارائه می‌دهد و برای مسافرانی که با خودرو به مشهد آمده‎‌اند، پارکینگ هم دارد (اگر یک بار سعی کرده باشید با ماشین به منطقه نزدیک حرم بروید، از وجود این پارکینگ خیلی خوشحال خواهید شد).

هتل آپارتمان‌ ارزان در مشهد

هتل آپارتمان هلیا، یک هتل سه ستاره با خدمات ویژه

این هتل سه ستاره و ارزان‌قیمت است اما ظرفیتش نسبت به دیگر هتل‎های این فهرست خیلی بالاست (۲۵۲ نفر). هتل آپارتمان هلیا، فاصله خیلی کمی به مراکز خریدی مثل بازار رضا و هفده شهریور دارد و این یعنی فرصت خوبی برای خرید و بازارگردی.

این هتل سالن اجتماعات هم دارد و به مهمانان پارکینگ اختصاصی ارائه می‎دهد. همچنین اگر به دنبال یک غذای باکیفیت هستید، کافی است به یکی از رستوران‌های ایرانی یا فرنگی این رستوران سر بزنید یا در کافی‌شاپ با یک لیوان قهوه، خستگی‌ سفر را از تنتان بیرون کنید.

رزرو هتل آپارتمان‌ ارزان  مشهد

هم ارزان، هم نوساز؛ هتل آپارتمان اسپینو

یک هتل آپارتمان ارزان در مشهد نزدیک حرم دیگر، هتل آپارتمان هشت طبقه اسپینو است. این هتل خیلی خیلی جدید است و با سه ستاره‌اش، امکانات مناسبی نسبت به بسیاری از هتل‌های منطقه (اطراف حرم) به مسافران ارائه می‎کند.

این هتل سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ، سیستم صوتی و تصویری مرکزی و اینترنت رایگان هم دارد. ضمنا در هر ساعتی که بخواهید، می‎توانید با تاکسی‌های اختصاصی هتل به حرم یا هر نقطه دیگری در مشهد بروید.

اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی هستید اما تمیزی و نظم هتل هم برایتان اهمیت زیادی دارد، حتما هتل آپارتمان اسپینو را بررسی کنید.

رزرو هتل آپارتمان‌ ارزان در مشهد

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل، یک هتل آپارتمان ارزان در مشهد نزدیک حرم  دیگر است که پیاده تنها شش دقیقه با حرم فاصله دارد.

این هتل که توسط سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان هتل نمونه برگزیده شده، درست در قلب بعضی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد قرار دارد و می‌توانید از فرصت اقامت در آن برای خرید و گردش استفاده کنید.

این هتل ارزان قیمت است اما روم سرویس، لاندری، صبحانه، لابی، کافی شاپ و اینترنت رایگان دارد. همچنین این هتل به شکل بیست و چهار ساعته خدمات ویلچر به مهمانان معلولش ارائه می‎کند. واحدهای این هتل هم یک خوابه و  دو  خوابه هستند.

رزرو هتل آپارتمان‌ ارزان در مشهد

هتل آپارتمان عمارت

از هتل آپارتمان عمارت، می‎‌توانید تنها با طی یک فاصله هفتصد متری یعنی یک پیاده‌روی کوتاه، به حرم امام رضا برسید. 

این هتل آپارتمان ظرفیت پذیرایی از صد و چهل نفر را دارد و با وجود قیمت اقتصادی‌اش، سالن پذیرایی و رستوران، کافی شاپ، کافی نت و اینترنت وایرلس در تمام طبقات دارد.

عمارت یک  هتل آپارتمان ارزان در مشهد نزدیک حرم محسوب نمی‌شود اما برای کسانی که به دنبال یک اقامت متفاوت هستند هم یک طبقه VIP دارد که به تازگی افتتاح شده است.

هتل آپارتمان عمارت یکی از بهترین هتل آپارتمان لوکس مشهد نزدیک حرم می باشد.

هتل آپارتمان امید

هتل آپارتمان امید

هتل آپارتمان امید یکی از بهترین هتل آپارتمان های لوکس مشهد می باشد که در سال ۱۳۹۵ شروع بکار کرده است. این هتل یکی از مدرنترین و نوسازترین هتل ها می باشد که تا حرم امام رضا تنها ۵ دقیقه فاصله دارد.

این هتل آپارتمان یکی از بهترین رستوران ها را دارد که در منوی آن تعداد زیادی از غذاهای ایرانی و فرنگی به چشم می خورد.

طبقه زیرین هتل مرکز خرید بوده و شما برای خرید نیازی به خارج شدن از هتل ندارید در هتل نیز مجموعه آبی ساخته شده که جذابیت آن را چندین برابر می کند.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۳

هتل آپارتمان شباهنگ

یکی از بهترین هتل آپارتمان های ۳ ستاره که در مشهد وجود دارد، هتل آپارتمان شباهنگ است. شما می توانید در این هتل اتاقه ای دو تخته، سه تخته، چهار تخته و… را اجاره کنید و از حضور در آن نهایت لذت را ببرید.

در سفر خود به مشهد می توانید به صورت خانوادگی در این هتل آپارتمان اقامت داشته باشید و از امکاناتی که در اختیار شما قرار دارد استفاده کنید. خدماتی که توسط هتل آپارتمان شباهنگ در اختیار شما قرار می گیرد می تواند کاملاً نظر شما را جلب کند.

از مهم ترین امکانات داخلی اتاق ها هم می توان به یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

این هتل در نزدیکی حرم است و برای رسیدن به حرم از آن، کافی است تنها ۱۲ دقیقه را طی کنید تا به آن جا برسید. همچنین تا بازار رضا هم حدود ۸ دقیقه پیاده راه دارید.

هتل آپارتمان زمرد

هتل آپارتمان زمرد یکی از هتل های ۳ ستاره است که در اطراف حرم قرار دارد. این هتل آپارتمان اتاق های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید متناسب با تعداد نفرات خود یکی از بهترین اتاق ها را انتخاب کنید. همچنین امکانات مختلفی هم در اختیار افراد قرار داده است که بتواند رضایت افراد مختلف را جلب کند. برای مثال از مهم ترین امکانات آن می توان به آشپزخانه، یخچال، تلویزیون، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. این هتل در نزدیکی حرم قرار گرفته است و در کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی می توانید به آن جا برسید. همچنین امکانات عمومی نظیر پارکینگ، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و خدمات تهیه بلیط، رستوران و کافی شاپ هم وجود دارد که اقامت را راحت تر کرده است.

هتل آپارتمان حیات شرق

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان اقتصادی هستید، هتل آپارتمان حیات شرق گزینه بسیار مناسبی است. این هتل آپارتمان ۳ ستاره است و با نام سارا هم شناخته می شود! در این هتل شما می توانید به سوئیت های دو نفره، آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه و همچنین سه خوابه دسترسی داشته باشید. در اتاق های این هتل می توانید تا حداکثر ۶ نفر اقامت داشته باشید. از مهم ترین امکاناتی که در اختیار شما قرار دارد، می توان به حمام و لوازم بهداشتی، میز تحریر، مینی بار، سیستم گرمایش و سرمایش، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت و… اشاره کرد. بنابراین این هتل گزینه بسیار مناسبی برای اقامت است و کاملاً پیشنهاد می شود.

موقعیت مکانی آن هم بسیار خوب است و شما می توانید در کمتر از ۱۷ دقیقه به فرودگاه شهید هاشمی نژاد دسترسی پیدا کنید.

هتل آپارتمان نجف اشرف

از بهترین هتل آپارتمان هایی که در مشهد وجود دارد، هتل آپارتمان نجف اشرف است که حدود ۱۰ سال سابقه و تجربه در زمینه مهمان داری دارد. این هتل از هتل های لوکس مشهد محسوب می شود که در خیابان امام رضا قرار گرفته است. بنابراین فاصله بسیار کمی تا حرم دارد و در مدت زمان کوتاهی می توانید با پیاده روی به حرم برسید. امکانات و کیفیت ارائه خدمات در این هتل بسیار بالا است و توانسته رضایت مسافرانی که در آن اقامت دارند را جلب کند. این هتل دارای ۳۶ واحد است که به صورت یک و دو خواب هستند. رستوران آن غذاهای باکیفیت را به صورت سلف سرویس در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید از فضای سبز و کافی شاپ آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این هتل به اینترنت پرسرعت، آسانسور و پارکینگ مجهز است.

مزایای رزرو هتل آپارتمان مشهد از اسنپ روم

مزایای هتل آپارتمان مشهد

تمامی هتل ها و هتل آپارتمان هایی که مجموعه ما به شما عزیزان معرفی می کند از مزایای ویژه ای که به آن می پردازیم، برخوردار اند.

از نظر بهداشت و نظافت که امروزه از فاکتورهای بسیار مهم می باشد، ضدعفونی روزانه در تمامی قسمت های اتاق و هتل انجام می شود.

تمامی رو تختی ها و بالشت ها ضدعفونی و نظافت می شوند. همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر شما عزیزانی که از خدمات اسنپ روم استفاده می کنید، تمامی هتل آپارتمان ها زیر نظر وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا فعالیت دارند. به علاوه که پک های بهداشتی شخصی هم به مسافران داده می شود.

تمامی رزرو ها، کنسلی ها و دیگر موارد دارای پشتیبانی ۲۴ می باشند. به عبارتی در هر زمان که با سوال و یا مشکل برخورد کردید پشتیبانی ۲۴ ساعته برای فراهم کردن نیازهای شما خواهد بود.

همچنین که کنسلی کاملا رایگان می باشد. و اما برای استفاده بیشتر از محل ها و امکانات گردشگری در شهر مشهد بزرگ کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی خودرو به شما اختصاص داده می شود.

لیست هتل آپارتمان های مشهد

در اینجا لیستی از دیگر هتل آپارتمان مشهد ارائه شده است. برای تماس پیش شماره ۰۵۳۱ مشهد را به همراه شماره های ذیل شماره گیری فرمایید. همانطور که ذکر شد مشهد دارای هتل آپارتمان های بیشماری است که تنها محدود به لیست زیر نیستند.

ردیفنام هتل آپارتمانآدرستلفن
۱هتل آپارتمان ایرانیانخیابان امام رضا (ع) ، امام رضا ۹ ، پلاک ۱۹۳۸۵۳۳۰۶۰
۲هتل آپارتمان آرمانخیابان امام رضا (ع) ، امام رضا ۸ ، کوچه ابوهادی۳۸۵۹۴۲۸۴-۳۸۵۹۷۷۲۰
۳هتل آپارتمان پرستوخیابان امام رضا (ع) ، امام رضا ۳ ، کوچه انتظاری ، پلاک ۳۸۳۲۲۲۹۹۰۱
۴هتل آپارتمان زاگرسخیابان طبرسی ، طبرسی ۲۷۳۳۶۷۲۰۲۵
۵هتل آپارتمان سلاطینخیابان امام رضا (ع) ، امام رضا ۳ ، کوچه شهید انتظاری ، پلاک ۳۴۳۲۲۲۴۴۴۹
۶هتل آپارتمان یزدانخیابان امام رضا ، دانش شرقی ۱۲ ، کوچه ششم۳۸۵۳۲۰۱۰,۱۱
۷هتل آپارتمان نیلوفرخیابان امام رضا (ع) ، امام رضا ۸۳۸۵۱۵۸۵۰-۱
۸هتل آپارتمان جمالیخیابان امام رضا (ع) ، امام رضا ۸ ( کوچه فروزان ) ، چهارراه دوم۳۸۵۹۶۳۰۲

رزرو هتل آپارتمان ارزان با اسنپ روم

در این مقاله سعی شد تا اطلاعاتی در خصوص بهترین هتل آپارتمان، هتل آپارتمان در مشهد ، هتل آپارتمان نزدیک حرم مشهد، لیست هتل آپارتمان های مشهد و همچنین آدرس هتل آپارتمان های مشهد و دیگر مواردی که برای رزرو هتل آپارتمان نیاز هست را ارائه دهیم. چرا که برنامه ریزی دقیق برای سفر است که باعث تجربه سفری بی دغدغه و مشکل می شود. زمانی که اطلاعات مورد نیاز از مقصد داشته باشید انتخاب های بهتری را هم خواهید داشت.

از آنجایی که هدف اسنپ روم خلق تجربه سفری به یاد ماندنی است، در این راستا سعی در ارائه بهترین خدمات و اطلاعات در مورد تمامی آنچه که سفر را برایتان خاطره انگیز می کند، از طریق وبسایت اسنپ روم را داریم.

بنابراین برای عزیزانی که  از طریق وبسایت ما محل اقامت شان را اعم از هتل و یا هتل آپارتمان تهیه می کنند تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته و همچنین سعی در  معرفی هتل آپارتمان ارزان در مشهد را داشته ایم. ما می خواهیم همه افراد با هر شرایطی که دارند بتوانند سفر روند و در آنجا اوقات خوشی را داشته باشند.

معرفی بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*