بهترین رستوران های اصفهان

بهترین رستوران های اصفهان

پیشینه غذاهای سنتی و محلی شهر بزرگ، تاریخی و زیبای اصفهان به چندین قرن قبل می رسد. از این رو با وجود پتانسیل های بسیار ادامه مطلب

پیشینه غذاهای سنتی و محلی شهر بزرگ، تاریخی و زیبای اصفهان به چندین قرن قبل می رسد. از این رو با وجود پتانسیل های بسیار خوب این شهر در یک قرن اخیر رستوران ها و غذاخوری های درجه یک و خوبی داشته است. خب طبیعی است که معرفی بهترین رستوران های اصفهان در این مجال محدود نمی گنجد. با این وجود سعی می کنیم در ادامه برخی از بهترین رستوران های اصفهان را معرفی کنیم.

همانطور که می دانیم دلایل زیادی وجود دارد تا با تکیه بر آنها یک رستوران را خوب و درجه یک بدانیم. یکی از این ویژگی ها کیفیت غذاهای ارائه شده رستوران است.

حتی اگر بگوییم این ویژگی مهمترین دلیل برای استقبال مردم و مشتریان از یک رستوران است، غلط نگفته ایم. خوشبختانه تنوع رستوران های خوب و با کیفیت در اصفهان زیاد است. برخی از این رستوران به خاطر سرو غذاهای مخصوص اصفهان سر زبانها افتاده اند و معروف شده اند.

یکی دیگر از دلایل جذابیت یک رستوران فضای آن است. فضای جذاب و خانوادگی رستوران ها می تواند بیش از پیش باعث جذب مشتری شود. رستوران های اصفهان خوشبختانه از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

رستوران جم نشین

اگر به دنبال یکی رستوران با فضایی سنتی هستید، رستوران جم نشین گزینه مناسبی است. این رستوران دارای یک فضا و محوطه باز است که اگر به چنین فضایی علاقه دارید و می خواهید در حیط بزرگ آن غذا میل کنید، این رستوران گزینه بسیار خوبی است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی وجود دارد که می توانید سفارش دهید. همچنین اگر از افرادی هستید که به غذاهای دریایی علاقه دارید، این رستوران غذاهای خوشمزه دریایی هم سرو می کنید و می توانید از خوردن آن لذت ببرید.

آدرس رستوران جم نشین اصفهان: اصفهان، اتوبان دستجردی، نرسیده به بهارستان، قبل از قله شور

رستوران سیب

اگر می خواهید به همراه دوستان خود به رستوران بروید و سلیقه هر کدام از شما یک چیز است، می توانید رستوران سیب را انتخاب کنید. این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و… را در اختیار مشتریان خود قرار داده است و یکی از مهم ترین دلایل موفقیت و شهرت آن، دقیقاً همین موضوع است. این رستوران به صورت سلف سرویس است و می توانید هر نوع دسری که علاقه دارید را خودتان بردارید. در فضای بیرونی است رستوران یک باغ سبز و بسیار بزرگ وجود دارد که باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. پیشنهاد می کنیم غذا خوردن در فضای باز رستوران سیب و لذت آن را از دست ندهید.

آدرس رستوران سیب اصفهان: اصفهان، خیابان آتشگاه، بعد از چهار راه بهشت

رستوران شاندیز صفه

در مورد رستوران های شاندیز چیزی شنیده اید؟ بعید است که نام رستوران شاندیز در شهر بزرگ مشهد به گوشتان نخورده باشد. این رستوران هم شعبه دیگری از رستوران شاندیز است که در شهر اصفهان قرار دارد. این رستوران در بالای کوه صفه قرار گرفته است و فضایی بسیار دیدنی و دلنشین ایجاد کرده است. شما می توانید در منطقه کوهستانی و خوش آب و هوای صفه غذای مورد علاقه خود را میل کنید. در فصل های سرد هم می توانید از فضای داخلی آن لذت ببرید؛ چرا که فضای بیرونی با توجه به این که دیوارهای این رستوران شیشه ای هستند، کاملاً قابل مشاهده هستند. بنابراین اگر به دنبال محیطی خاص برای خوردن غذا هستید، رستوران شاندیز صفه گزینه مناسبی است.

آدرس رستوران شاندیز صفه اصفهان: اصفهان، پارک کوهستانی صفه

رستوران همدم السلطنه

یکی دیگر از رستوران هایی که در فضای با قدمت طولانی قرار دارد، رستوران همدم السلطنه است. این رستوران در واقع در خانه قدیمی که مربوط به همدم السلطنه بوده قرار دارد. این فرد در واقع دختر امیرکبیر است و در حال حاضر خانه او به محیطی بسیار زیبا و دیدنی به عنوان رستوران تبدیل شده است. در این خانه حوض وجود دارد و در کنار حوض می توانید گل های مختلفی نظیر شمعدونی را مشاهده کنید. شنیدن صدای آب، فضای بسیار زیبا و سرسبز و در نهایت، خوردن غذایی که به آن علاقه دارید می تواند نظر شما را جلب کند و همه این موارد در رستوران همدم السلطنه قرار دارد.

آدرس رستوران همدم السلطنه اصفهان: اصفهان، انتهای خيابان حافظ، كوچه شماره سه

رستوران آراخوان

یکی دیگر از بهترین رستوران های اصفهان که می تواند نظر هر سلیقه ای را به خود جلب کند، رستوران آراخوان است. این رستوران در ۳ طبقه ایجاد شده است و در هر طبقه غذاهای مختلفی سرو می شود. به همین دلیل توانسته هر سلیقه ای را به خود جذب کند و در نهایت یکی از شلوغ ترین رستوران های این شهر زیبا باشد. در طبقه اول می توانید غذاهای فرنگی میل کنید و لذت ببرید. طبقه دوم مربوط به فست فود و انواع نوشیدنی ها است. در طبقه بالای آن هم غذاهای اصیل ایرانی سرو می شود و می توانید از خوردن آن در بالاترین طبقه رستوران لذت ببرید.

آدرس رستوران آراخوان اصفهان: اصفهان، سی وسه پل، ابتدای چهار باغ بالا

رستوران نیکان

یکی دیگر از بهترین رستوران های اصفهان که در یکی از شلوغ ترین خیابان های این شهر قرار گرفته است، رستوران نیکان است. این رستوران در واقع یک زیرزمین زیبا و جذاب است که فضایی بسیار دنج و دلنشین برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین اگر از افرادی هستید که علاوه بر کیفیت غذا، محل نشستن و غذا خوردن هم برای شما اهمیت دارد و می خواهید در یک فضای خنک و دلنشین غذای خود را میل کنید، این رستوران گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

آدرس رستوران نیکان اصفهان: اصفهان، میدان فیض، خیابان میر، روبروی سازمان هلال احمر

رستوران باغ شهر

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یک رستوران با فضایی بزرگ می گردید که غذاهای خوشمزه و لذیذ را در آن نوش جان کنید، رستوران باغ شهر اصفهان را پیشنهاد می کنیم. این رستوران در یک فضای بزرگ ۲ هزار متری ایجاد شده است و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در بخشی از این رستوران می توانید آلاچیق ها را برای نشستن انتخاب کنید و غذای خود را در آن جا میل کنید. غذاهای این رستوران بسیار باکیفیت و خوشمزه هستند و شما می توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را در آن جا سفارش دهید و میل کنید.

آدرس رستوران باغ شهر اصفهان: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، روبروی خیابان شیخ بهایی، پشت بام سرای هشت بهشت، ورودی پنجم

رستوران حکیم باشی

یکی دیگر از رستوران های معروف شهر اصفهان که مشتریان بسیار زیادی دارد، رستوران حکیم باشی است. این رستوران در یک فضای سنتی ایجاد شده است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از مشتریان فضای سنتی آن را دوست داشته باشند. اگر شما هم به چنین فضایی علاقه دارید و می خواهید در آن جا غذاهای سنتی و اصیل ایرانی میل کنید، این رستوران برای شما مناسب است. در این رستوران امکان سفارش دیزی هم وجود دارد و می توانید پس از غذا قلیان مورد علاقه خود را هم سفارش دهید. بنابراین همه چیز در این فضا فراهم است تا یک نهار یا شام دلنشین را به همراه دوستان یا خانواده خود میل کنید.

آدرس رستوران حکیم باشی اصفهان: خیابان حکیم باشی، بازار بزرگ حکیم، طبقه اول

کافه رستوران عمارت نمکدان

اگر از افرادی هستید که می خواهید پس از صرف غذا یک نوشیدنی خوشمزه میل کنید، کافه رستوران انتخاب بهتری است. یکی از معروف ترین کافه رستوران هایی که در اصفهان وجود دارد و می توانید از حضور در آن نهایت لذت را ببرید، کافه رستوران عمارت نمکدان است. این کافه رستوران در یک خانه قدیمی واقع شده است و می توانید اشیاء قدیمی را در آن مشاهده کنید. همچنین حیاط بزرگ و اتاق های زیبای آن میزبان شما مهمانان گرامی هستند تا بتوانید غذا یا نوشیدنی موردعلاقه خود را در آن میل کنید. پیشنهاد می کنیم خورشت منوی این کافه رستوران را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

آدرس کافه رستوران عمارت نمکدان اصفهان: اصفهان، خیابان استانداری، اول کوچه پشت مطبخ

کافه رستوران فیروز شربت

تا به حال نام شربت خانه یا خورشت خانه در اصفهان به گوشتان خورده است؟ اگر تا به حال این دو اسم را شنیده اید باید بدانید که همان کافه رستوران فیروز شربت است. محلی های این منطقه هم آن را به اسم کافه فیروز می شناسند که به سبک کافه های قدیمی (دهه ۴۰) است. میز و صندلی های چوبی، نقاشی های زیبا و قدیمی، رنگ و لعاب دیوارها و همچنین آهنگ های قدیمی که در آن پخش می شود همگی شما را به دوران قدیم می برد. در این کافه رستوران می توانید نوشیدنی و غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهید؛ خورشت های اصیل و خانگی این کافه رستوران بسیار خوشمزه هستند.

آدرس کافه رستوران شربت فیروز اصفهان: اصفهان، میدان تاریخی جلفا، عمارت شربت خانه فیروز

رستوران هوگر در خانه‌ی تاریخی دهدشتی

خانه تاریخی دهدشتی یکی از خانه‌های زیبای زمان قاجاریه است که این روزها به کافه رستوران هوگر تغییر کاربری داده است.

این کافه فضای باز و فضای مسقف دارد و به همین دلیل بسیار پر طرفدار است. در کافه رستوران هوگر می‌توانید انواع نوشیدنی و غذاها را سفارش بدهید و از بودن در یک اثر تاریخی لذت ببرید. هوگر از نظر خیلی از مسافرها یکی از بهترین رستوران های اصفهان است.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران هوگر: دروازه دولت – خیابان باب الرحمه- کوچه شماره ۱

خانه تاریخی هوانس و رستوران ترنج

این خانه‌ی تاریخی زیبا با معماری خیره کننده، به تنهایی دلیل قانع کننده‌ای برای بازدید است. شما علاوه بر اینکه از این خانه بازدید کرده‌اید؛ می‌توانید از امکاناتی مثل رستوران، شربت خانه و عکاسخانه‌ی مجموعه استفاده کنید. خانه تاریخی هوانس یکی از آثار باقی مانده از زمان قاجاریه است.

همچنین باید اشاره کرد که نام این خانه برگرفته از کلیسای مجاور آن است.  در اصل این خانه متعلق به ماردیروس داویدیان از اهالی جلفای اصفهان و رئیس ستاد قزاق خانه دولت ایران در عهد ناصری بوده است. این روزها مجموعه ترنج با مرمت این اثر پذیرای مهمانان است و رستوران آن نیز یکی از بهترین رستوران های اصفهان محسوب می‌شود.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس خانه تاریخی هوانس:  خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین

رستوران خانه تاریخی قصر منشی

خانه تاریخی قصر منشی در گذشته محل زندگی یکی از وزرای پادشاهان قاجار بوده است. این روزها خانه تاریخی قصر منشی کاملا مرمت شده و قسمتی از آن تبدیل به هتل شده است. در حیاط این عمارت رستورانی وجود دارد که ورود به آن برای عموم آزاد است.

شما با رفتن به این رستوران هم از این اثر تاریخی دیدن کرده اید و هم توانسته اید در محیطی زیبا و چشم نواز وعده‌ی غذای خود را میل کنید. این رستوران علاوه بر ایرانی‌ها توانسته توجه بسیاری از توریست‌های خارجی را هم به خود جلب کند و یکی از بهترین رستوران های اصفهان بشود.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران خانه تاریخی قصر منشی: خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، هتل قصر منشی

خانه تاریخی میناس در محله‌ی ارامنه

خانه تاریخی میناس یکی از خانه‌های قدیمی محله‌ی ارامنه است که توسط یک ارمنی خوش ذوق بازسازی شده است. این خانه یکی از جاهایی ست که حضور ارمنی‌ها در جلفا را تثبیت می‌کند. چرا که این روزها بسیاری از ارامنه در حال مهاجرت از ایران به کشورهای دیگر هستند.

حالا که خانه‌ی میناس تبدیل به یک مجموعه پذیرایی شده است، می‌توانید در سفرتان به اصفهان به این رستوران بروید. میناس هم یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که خودش به تنهایی یک تفریح، یک بازدید و یک وعده غذا میل کردن است.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران میناس: جلفا، خیابان حکیم نظامی، خیابان تبریزی‌ها

جارچی باشی، از بهترین رستوران های اصفهان

رستوران جارچی باشی دردوره‌ی صفویه یک حمام عمومی بوده است. این روزها با حفظ ساختار اصلی و بازسازی‌هایی زیبا به سبک قدیم، تبدیل به یکی از بهترین رستوران های اصفهان شده است.

دیوارها و فضای کلی رستوران جزئیات و تزئینات بسیار ظریف و زیبایی دارند. کیفیت همه‌ی غذاهای این رستوران خوب است. اما خورشت ماست اصفهانی را باید حتما در این رستوران امتحان کرد. این رستوران در کنار فضای زیبایش، موسیقی سنتی زنده نیز دارد.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران جارچی: خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه هفتم، مجموعه تاریخی و اقامتی ملک سلطان جارچی باشی

رستوران نقش جهان در میدان نقش جهان

این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های اصفهان است که در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد. غذاهای رستوران نقش جهان کیفیت مطلوبی دارند.

در بعضی روزها و بیشتر در فصل سفر به اصفهان، لازم می شود برای پیدا کردن جای خالی در این رستوران در صف بایستید. اما می‌توانید از همین صف‌های طولانی متوجه شوید که غذاهای این رستوران ارزشش را دارد. خورشت ماست رستوران نقش جهان از محبوب ترین خورشت ماست های اصفهان است.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران نقش جهان: میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، طبقه فوقانی سرای هنرمندان اسپادانا

قهوه خانه آزادگان (حاج میرزا)

این قهوه‌خانه یکی از جاذبه‌ های گردشگری اصفهان محسوب می‌شود. چرا که وقتی پا به درون آن می‌گذارید، گویی وارد یک موزه شده‌اید.

از سقف و در و دیوار این قهوه خانه وسایل آنتیک و قدیمی آویزان است و فضای کاملا متفاوتی دارد. یکی از معروف‌ترین وعده‌هایی که مسافران برای میل کردن آن به قهوه خانه حاج میرزا سر می زنند، عصرانه یا میان وعده است که می توان دوغ و گوشفیل سفارش داد. دوغ و گوشفیل یکی از تنقلاتی است که بیشتر در اصفهان خورده می‌شود.
البته این قهوه خانه دیزی و قلیان و غذاهای دیگری هم سرو می کند. شاید نتوان قهوه خانه حاج میرزا را در میان بهترین رستوران های اصفهان از لحاظ کیفیت قرار داد، اما می توان در میان توریستی ترین رستوران های اصفهان گذاشت.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس قهوه خانه حاج میرزا: میدان امام، به سمت سر در قیصریه، سرای حاج میرزا، قهوه خانه حاج میرزا

بریانی اعظم، غذای سنتی اصفهان

اگر از مسافرانی که به اصفهان سفر می‌کنند بپرسید غذای سنتی اصفهان چیست؟ قطعا پاسخی که به شما می‌دهند «بریانی» است. بریانی غذایی نسبتا چرب، تهیه شده از گوشت گوسفند و جگر سفید است. این غذای لذیذ حجم کمی دارد اما گول ظاهرش را نخورید. بریانی بسیار سنگین است و ممکن است با چند لقمه اول کاملا سیرتان کند.
برای خوردن بهترین بریانی اصفهان، یکی از گزینه‌ها قطعا بریانی اعظم است. بریانی اعظم در اصفهان چهار شعبه دارد که دسترسی به آنها بسیار راحت است.

بهترین بریانی اصفهان

آدرس بریانی اعظم شعبه اصلی: دروازه دولت ، ابتدای چهارباغ پایین

شهرزاد، شهرت در بهترین رستوران اصفهان بودن

شیشه های رنگی زیبا، سقف گچ کاری شده و معماری سنتی ایرانی چیزهایی هستند که با دیدن رستوران شهرزاد شما را برای انتخابش به وجد می آورند.

رستوران شهرزاد که از سال ۱۳۴۶ در اصفهان مشغول به کار است، از بهترین رستوران های اصفهان محسوب می‌شود. دکوراسیون، نور و رنگ و از همه مهم‌تر کیفیت غذا؛ عواملی هستند که شهرزاد را محبوب و مورد علاقه‌ی مسافران اصفهان کرده است.
در منوی این رستوران چند غذای محبوب وجود دارد و خورشت ماست به عنوان پیش غذا یک نمونه از غذاهای محبوب رستوران شهرزاد است.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران شهرزاد: خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد

رستوران خوان گستر، برای انوع سلیقه‌ها

یکی از محله‌های زیبای اصفهان که از جاذبه ‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود، محله‌ی ارمنی نشین جلفا است. اگر به گشت و گذار در این محله رسیدید و احساس گرسنگی کردید، به طور قطع گزینه‌های زیادی دارید.

یکی از این گزینه‌ها برای داشتن یک وعده غذای خوب در میانه‌ی محله‌ی جلفا، رستوران خوان گستر است. خوان گستر با داشتن سابقه‌ی خوب و طرفداران زیاد، یکی از بهترین رستوران های اصفهان به حساب می آید.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران خوان گستر: خیابان حکیم نظامی،خیابان کلیسا وانک

رستوران ارک.آ

این رستوران در محله‌ی معروف جلفا قرار دارد و گزینه‌ی مناسبی برای در بردن خستگی بعد از یک جلفا گردی طولانی است.

این رستوران در یک خانه‌ی قدیمی ارمنی و بازسازی شده است و تقریبا در زمان شام و ناهار شلوغ می شود. می‌توانید برای منتظر نماندن، قبل از رفتن به رستوران میزتان را رزرو کنید.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران آرک.آ:  خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک، کافه رستوران آرک

رستوران شب نشین؛ از بهترین رستوران های اصفهان

شب نشین را می توانیم از این جهت در لیست بهترین رستوران های اصفهان بدانیم که در ارائه غذاهای باکیفیت بسیار حساس است.

این رستوران زیبا که از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است فضای سبز و زیبایی دارد و نزدیک به ۶۰۰ نفر هم ظرفیت دارد.

تنوع غذایی این رستوران بسیار خوب بوده است و می توان گفت هر مشتری با هر ذائقه و سلیقه ای را راضی کرده است. انواع و اقسام غذاهای ایرانی، بومی و دریایی در این رستوران با بهترین کیفیت طبخ و ارائه می شود.

این رستوران همیشه مشتریان خاص و ثابت خود را داشته است. شب نشین یکی از بهترین باغ رستوران های اصفهان است که می تواند لحظات آرام بخش و لذت بخشی برای شما و خانواده تان به ارمغان بیاورد.

این رستوران در بلوار آتشگاه بعد از کوه آتشگاه قرار گرفته است.

باغ رستوران شب نشین
باغ رستوران شب نشین

رستوران گردان بر فراز هتل آسمان

هتل آسمان یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های شهر اصفهان است. این رستوران در آخرین طبقه این هتل زیبا قرار گرفته است و جزء بهترین رستوران های اصفهان به شمار می رود.

شما می توانید در این رستوران علاوه بر لذت خوردن غذاهای خوش طعم و با کیفیت چشم اندازی فوق العاده از شهر زیبای اصفهان داشته باشید. ر

فتن به این رستوران گردان می تواند برای اصفهانی ها و مسافران تجربه ای لذت بخش به ارمغان بیاورد. این رستوران از تنوع غذایی خوب و متنوعی برخوردار است و انواع غذاهای سنتی، دریایی و بین المللی با بهترین کیفیت طبخ و ارائه می شود.

همچنین اگر اهل فست فود باشید هم این رستوران در منوی خود انواع فست فود ها را دارد. البته باید بگوییم که بخش فست فود این رستوران در طبقه دوم هتل قرار دارد. رستوران گردان هتل آسمان در خیابان مطهری، روبروی پل فلزی قرار گرفته است.

رستوران گردان هتل آسمان اصفهان
رستوران گردان هتل اصفهان

رستوران باستانی؛ سنتی و جذاب

باستانی را می توانیم جزء بهترین رستوران های سنتی اصفهان بدانیم. دکوراسیون و طراحی سنتی این رستوران زیبا یاد آور خاطرات گذشته است و حس نوستالژی فوق العاده ای به مشتری منتقل می کند.

معماری تاریخی و سنتی این رستوران چشم نواز است و هر کس را سر ذوق می آورد. منوی این رستوران از تنوع غذایی بسیار خوبی برخوردار است.

از آنجایی که این رستوران در میدان نقش جهان و مرکز شهر قرار گرفته است، معمولا شلوغ است. از طرفی همانطور که می دانیم میدان نقش جهان همیشه مملو از توریست های مختلف بوده است، بنابراین این رستوران همیشه میزبان تعداد زیادی توریست و گردشگر بوده است.

کیفیت غذاهای طبخ شده در این رستوران نیز مطلوب و راضی کننده است. در این رستوران انواع غذاهای بومی و محلی از جمله بریانی سرو می شود.

اگر می خواهید لذت خوردن یک بریانی خوش طعم و با کیفیت را در فضایی سنتی و زیبا از دست ندهید، سری به این رستوران زیبا بزنید. این رستوران سنتی در میدان نقش جهان، جنب مسجد امام، پلاک ۱۵ قرار گرفته است.

رستورا باستانی اصفهان
رستورا باستانی اصفهان

رستوران زاگرس؛ بر فراز کوه

رستوران زاگرس اصفهان قطعا از متفاوت ترین و بهترین رستوران های اصفهان است. این رستوران زیبا بر فراز کوه های صفه قرار دارد.

شاید آن چیزی که بیشتر از هر موضوعی باعث جذابیت این رستوران شده است و مشتریان را به سمت زاگرس می کشاند قرار گرفتن این رستوران بر بالای کوه و نمای سنگی و مدرن بیرون این رستوران باشد.

اگر می خواهید اوقات آرامبخش و لذت بخشی را به همراه خانواده در یکی از جذاب ترین رستوران های اصفهان تجربه کنید، حتما سری به رستوران زاگرس بزنید.

رستوران زاگرس علاوه بر وعده های ناهار و شام، منوی صبحانه و عصرانه نیز دارد. همچنین انواع غذاهای بومی و محلی نیز در این رستوران سرو می شود.

غذاهای خارجی این رستوران نیز از کیفیت خوب و بالایی برخوردار است. این رستوران در پارک کوهستانی صفه فرار گرفته است.

رستوران زاگرس
رستوران زاگرس

رستوران بام شهر؛ بام اصفهان

بام شهر در واقع مجموعه ای از رستوران، فست فود و کافی شاپ است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اصفهان برای تولد است.

این رستوران زیبا و بزرگ که در بالای تپه ای قرار دارد مکانی مناسب برای برگزاری مراسم هایی مثل جشن های مختلف از جمله جشن تولد است.

بام شهر با اینکه قدمت طولانی ندارد و در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است چشم انداز فوق العاده زیبا و سرسبزی از اطراف خود به مشتری می دهد. این مجموعه رستوران، فست فود و کافی شاپ در همین مدت کم شهرت خوبی پیدا کرده است اما خیلی در بین مسافرانی که به اصفهان می روند شناخته شده نیست.

به همین دلیل تقریبا در همه ماه های سال می توانید به دور از شلوغی های مرسوم از دیگر رستوران های اصفهان، به این رستوران بروید و اوقات لذت بخشی را تجربه کنید. منوی این رستوران تا حدی متنوع و جذاب است. بام شهر در میدان آزادی، خیابان هزار جریب، بعد از کوی امام، جنب آتش نشانی قرار دارد.

رستوران بام شهر
رستوران بام شهر

سوالات متداول

بهترین رستوران برای تولد کدام است؟

رستوران شب نشین

کدام رستوران اصفهان موسقی زنده در آن اجرا می شود؟

رستوران جارچی و خوانسالار

بهترین رستوران های اصفهان

4 دیدگاه در بهترین رستوران های اصفهان

  1. سلام
    به نظرم خیلی از رستورانهای خوب را نام نبردید،و در عوض برخی از رستورانها که واقعا کیفیت مطلوبی ندارند را در این لیست آوردید!!

    • ممنون از نظرتون. ما رستوران ها رو از اپلیکیشن های امتیازدهی و با توجه به نظرات و تجربه های مردم انتخاب کردیم. اگر شما هم نظری دارید بهمون بگید، حتما اعمال می کنیم 🙂

  2. رستوران شب نشین و صفه و آک ا و گردان ومیناس و نقش جهان و بام. اصلا در حد تعریف نیستن و صرفا جهت شکم سیر کردن خوبم

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*