بهترین کافه با فضای باز در تهران

معرفی ۴۰ تا از بهترین کافه های روباز تهران + ساعت کار و آدرس ۱۴۰۱

کافه یا رستوران با فضای باز چیزی نیست که به تازگی طرفدار پیدا کرده باشد. اکثر اوقات وقتی هوس می کنیم خارج از خانه وقت ادامه مطلب

کافه یا رستوران با فضای باز چیزی نیست که به تازگی طرفدار پیدا کرده باشد. اکثر اوقات وقتی هوس می کنیم خارج از خانه وقت بگذرانیم، اگر دمای هوا مناسب باشد ترجیح می دهیم فضاهای باز را انتخاب کنیم. در این مطلب تعدادی کافه با فضای باز در تهران به شما معرفی می کنیم که دیگر درگیر پیدا کردن کافه های زیبا و محبوب با فضای باز نباشید.

فهرست مطالب

۱- کافه تهرون، خانه‌ای با داستان‌های واقعی

این کافه از درب ورودی تا وقتی پشت میزتان می‌نشینید، یا هنگامی که منتظر آماده شدن سفارش‌تان هستید و قصد می‌کنید در کافه دوری بزنید؛ درحال گفتن داستان‌های جذابی برای شماست. این داستان‌ها را قاب‌های روی دیوار، عکس‌های واقعی از ساکنین قدیمی خانه، گلدان‌ها، دیوارها و وسایل خانه برایتان تعریف می‌کنند. کافه تهرون ویلا، از زیباترین کافه های حوض داری و حیاط دار در تهران است.

کافه با فضای باز در تهران

کافه تهرون ویلا غذاهای خوشمزه‌ای هم دارد. توصیه می‌کنیم اگر برای یک وعده غذا به آنجا می روید، سراغ بشقاب دلمه را از آنها بگیرید و اگر موجود بود امتحان کنید. علاوه بر آن، آش رشته‌ی این کافه هم خوشمزه است و در حیاط زیبای کافه و کنار حوض حسابی می‌چسبد. اگر به دنبال کافه با فضای باز در تهران هستید و خانه‌های قدیمی حالتان را خوب می‌کند، کافه تهرون خیابان ویلا گزینه‌ی خوبی است.

آدرس کافه تهرون ویلا:  خيابان ويلا كوچه خسرو پلاك ۳۹

۲- کافه گودو یاس، دکور جالب در کنار غذاهای جذاب

کافه گودو یاس

کافه گودو یک اسم معروف در میان کافه های تهران است که آخرین شعبه ی آن یکی از جذابترینهای آن است. پای تان را که از در بزرگ کافه به درون می گذارید، دکور جدید و ساختارشکنانه ی کافه شما را به وجد میاورد. این کافه یک حیاط بزرگ دارد که وسط آن حوضی با اشیای جالب قرار گرفته. توی حوض کافه گودوی یاس پر از بسقاب و قاشق و چنگال است. کسی نمی داند چرا، اما دیدن این حوض آدم را خوشحال می کند و می فهمد که کافه گودوی یاس برای متفاوت جلوه کردن از ایده های خوبی استفاده کرده است. در گوشه ی دیگری از کافه گودوی یاس، یک فلوکس قورباغه ای می بینید که تقریبا بدنه ی آن زنگ زده، اما می توان گفت یکی دیگر از المان های دکوری عجیب این کافه است.

اگر باز هم بخواهیم از این کافه با فضای باز در تهران بگوییم، باید به کاشی های زیبایش هم اشاره کنیم.

در کنار همه ی این زیبایی ها، کافه گودوی یاس یک مِنوی جذاب با خوردنی های خوشمزه دارد. از نوشیدنی های سرد و گرم با کیفیت گرفته تا غذاهای ایرانی جذاب مثل کباب تابه ای، خورشت هویج، آش رشته، لوبیا پلو و … در واقع منوی غذاهای این کافه یک منوی روزانه است که قابلیت تغییر دارد و به صورت روزانه ارائه می شود.

از کافه هایی که حوض و فضای باز دارند خوشتان می آید؟ کافه گودو گزینه ی خوبی است.

کافه با فضای باز در تهران

آدرس کافه گودوی یاس:  خيابان نجات اللهي، نرسيده به سميه، خيابان محمدي، بن بست گل ياس

۳- چای‌بار، یک کافه در کلاه فرنگی قاجاری

این کافه در ساختمان کلاه فرنگی باغ انجمن خوشنویسان قرار دارد که در زمان قاجار ساخته شده. چای بار دارای دو فضای داخلی و خارجی است. میز و صندلی هایی که در فضای باز گذاشته شده در واقع شما را به باغ وصل می کند. اگر به دنبال کافه با فضای باز در تهران هستید، چای بار شما را در یکی از بهترین فضاهای باز قرار می دهد. صبحانه های این کافه معروف هستند و میانگین قیمت های منوی آن نسبتا بالاست.

چای بار-کافه با فضای باز

آدرس چای بار: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

۴- ویکولو، کافه‌ای لوکس و با کیفیت در شمال تهران

کافه ویکولو یکی از کافه های لوکس شمال تهران است که در مجتمع مدرن الهیه قرار دارد.  با آسانسور مجتمع به رویال فلور بروید تا ورودی کافه را ببینید. اطراف کافه تعداد محدودی بوتیک و قنادی و فروشگاه های لوکس وجود دارد و در فضای آزاد رویال فلور کافه ویکولو را خواهید دید. ویکولو حال و هوای زنده با کارکنانی خوب دارد.

کافه ویکولو- کافه با فضای باز در تهران

آدرس کافه ویکولو: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

۵- در کافه روحی قهوه ای در میانه‌ی تاریخ بنوشید

این کافه بخشی از حال و هوای خوب باغ نگارستان را به خود گرفته و حال و هوای جدیدی را هم به باغ داده! باغ و کافه مثل یک معامله ی دو طرفه با هم یک اتمسفر آرامشبخش را ساخته اند که برای بیشتر دانستن درباره ی باغ این مطلب را پیشنهاد می کنیم. کافه روحی یکی از کافه هایی است که با استفاده از وسایل و دکور جذاب توانته خیلی از کافه نشینان را به سمت خود بکشد تا با منوی هیجان انگیزش آشنا کند.

خوردهی های منوی کافه روحی اسم های عجیب و غریب خلاقانه دارند که ترکیبات اصلی آن جلوی اسمشان نوشته شده. قیمت غذاها و نوشیدنی ها نسبتا بالاست اما کیفیت خوبی دارد. احتمالا تا به حال در فضای مجازی عکس حوض معروف این کافه را دیده باشید. یکی از نقاط عطف دکور کافه این همین حوض و بنایی است که شباهت زیادی به حافظه ی شیراز دارد. برای بیشتر دانستم از باغ نگارستان و داستان های آن، این مطلب را بخوانید.

کافه روحی باغ نگارستان

آدرس کافه روحی: ميدان بهارستان، خيابان دانشسرا، خيابان شريعتمدار رفيع، باغ نگارستان

۶- مجنون کافه با قهوه های معروف

مجنون کافه یک کافه با فضای باز در تهران است که یکی از فضاهای بازش را به سیگاری ها و دیگری را به غیر سیگاری ها اختصاص داده است! به نظر ایده‌ی خوبی می‌آید و هر دو قشر را راضی خواهد کرد. بالکن طبقه ی بالای این کافه برای سیگاری هاست و ایوان طبقه پایین برای غیر سیگاری هاست و نمای آن رو به پارک فدک شهرک غرب است.

درباره ی منوی این کافه باید گفت که قهوه های معروف و خوبی دارد اما قیمت های آن به نسبت بالا هستند. پیتزا خورهای حرفه ای نیز پیتزای ایتالیایی مجنون کافه را تایید و توصیه کرده اند!

غذاهای کافه مجنون شهرک غرب

اگر قصد برگزاری تولد یا دورهمی با تعداد بالا را دارید لازم است که از قبل تلفنی میزتان را رزرو کنید تا نا امید نشوید. چرا که این کافه اکثر اوقات شلوغ است.

برای رفتن به مجنون کافه نگران جای پارک هم نباشید، چرا که باغ راه فدک یک پارکینگ بزرگ دارد که تا کافه حدودا ۴دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

کافه مجنون

آدرس مجنون کافه : شهرك غرب، خيابان ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک

۷- کافه ریبار با زمانی که از دست نمی‌رود

کافه با فضای باز در تهران زیاد است!

اما کافه هایی که در کنار یک مجموعه ی تاریخی یا یک بنای زیبا هستند گویا محبوب ترند! شما با یک تیر چند نشان برای سرگرمی تان می زنید. ریبار یکی از همین کافه های روباز است که شما درحالی که قهوه تان را می خورید میتوانید از فضای باغ ونمای موزه زمان لذت ببرید. بوفه ی صبحانه ی ریبار خیلی معروف است و تنوع بالایی دارد. همچنین پرسنل این کافه بسیار خوش اخلاقند و باعث می شوند از کافه نشینی تان لذت ببرید.

کافه ریبار موزه زمان

آدرس کافه ریبار: خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

۸- کافه نزدیک کتاب، کافه با فضای باز در تهران و منطقه کریمخان

کافه نزدیک کتاب

منطقه ی کریمخان در تهران یکی از مناطقی است که هر لحظه اراده کنید که جایی بنشینید و چیزی بنوشید، در همان لحظه یک کافه در چند قدمی تان ظاهر می شود!

از میان تعداد زیادی کافه انتخاب همیشه سخت است. اما اگر به دنبال یک کافه با فضای باز در تهران و منطقه ی کریمخان هستید؛ کافه نزدیک کتاب برای شماست.

این کافه محیط نسبتا بزرگی دارد و یک بالکن برای افرادی که دوست دارند در فضای باز بنشینند. گاهی اوقات در بالکن کافه موزیک زنده اجرا می شود.

هنگام وارد شدن به راهرویی که به کافه نزدیک کتاب منتهی می شود باید حواستان باشد که اشتباهی به کافه همسایه شان نروید. برای رفتن به کافه نزدیک کتاب، چند پله را باید بالا بروید تا برسید. منوی قهوه ی این کافه بسیار متنوع است و قیمت ها را اگر با کافه های دیگر تهران بسنجیم، متوسط است.

آدرس کافه نزدیک کتاب:خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ١٣٤

۹- کافه کتاب دورهمی، ساده و دوستانه‌تر

در نزدیکی میدان انقلاب و در مجاورت یک کتابفروشی دنج، کافه کتاب دورهمی با طراحی ساده جا خوش کرده است. دورهمی را با عبور از یک راهرو که در واقع کتابفروشی مجموعه است، شروع خواهید کرد و به یک حیاط دلباز می‌رسید. گوشه‌ی حیاط یک تاب بزرگ قرار دارد و بقیه محیط میز چیده شده. بعد از آن به یک سالن می‌رسید که قسمت سرپوشیده‌ی کافه است. کافه کتاب دورهمی فضای مناسبی برای قرارهای دو نفره و دوستانه است. محیط این کافه بسیار آرام است و پرسنل خوش برخوردی دارد.

کافه کتاب دورهمی

 آدرس کافه کتاب دورهمی: بلوار کشاورز يا (ميدان انقلاب)-خ ۱۶آذر کوچه ادوارد براون پلاک۱۲/۱

۱۰- کافه سفال آنسو، با فعالیت‌های جانبی جذاب

کافه آنسو از آن کافه هایی است که در واقع محیط آن یک خانه ی قدیمی در مرکز شهر تهران بوده. به همین دلیل فضای خاص خودش را با دکور ساده و ایرانی حفظ کرده است. کافه آنسو در کنار فضایی برای کافه نشینان، یک فروشگاه محصولات هنری و یک کارگاه سفالگری نیز دارد. همچنین این کافه دوره هایی را برگزار می کند که می توانید از وبسایت شان آنها را دنبال کنید.

آنسو کافه با فضای باز در خیابان ویلا

آدرس کافه آنسو: خیابان ویلا، خیابان ورشو، پلاک ۱۱، عمارت آنسو

۱۱- کافه باکارا، محبوب فضای مجازی

کافه باکارا یکی از جاهای دیگری است که اخیرا با تصویر یک تلویزیون قدیمی زرد رنگ در کنار حوض آبی و یک ساختمان قدیمی در مرکز شهر تهران، حسابی جای خود را در دل کافه برو های تهرانی جا کرده است! کافه باکارا یک خانه ی قدیمی در بلوار کشاورز است. از فعالیت های جانبی کافه می توان به رویدادهایشان اشاره کرد. رویداد شعرخوانی، موسیقی تجربی، سینما باکارا و …

این کافه با رویکرد هنری توانسته مخاطبان مخصوص به خودش را جذب کند. کافه باکارا یک فضای باز جذاب اطراف حوض معروفش دارد. باکارا می تواند یکی از گزینه های شما که به دنبال کافه با فضای باز در تهران هستید؛ باشد.

کافه باکارا خیابان 16 آذر

آدرس کافه باکارا:  بالاتر از ميدان انقلاب، خيابان كارگر شمالى، كوچه رهنما، پلاك ١٩

۱۲- کافه کتاب اين/جا، اعجابی از نور و رنگ

با ورود با کافه کتاب این/جا، گویی وارد یک خانه ی قدیمی شده اید که قرار است با همان وسایل و ظروف، روی همان مبل و صندلی ها از شما پذیرایی شود.

کافه کتاب “اینجا در میان شهر” ترکیبی از نور و رنگ در قلب تهران است. منوی کافه متنوع است و قیمت خوردنی های آن متوسط است.

کافه کتاب این/جا کافه با فضای باز در تهران

آدرس کافه کتاب اینجا: نوفل لوشاتو شرقى-نرسيده به پل‌حافظ-کوچه پدرام-پلاك٤

۱۳- کافه کرگدن

یک کافه با فضای باز در تهران و در دل خیابان کریمخان. از اینکه خانه های قدیمی و ویلایی تهران تبدیل به کافه و گالری بشوند به جای برج و مجتمع تجاری، خوشحال می شوید؟ کافه کرگدن هم یک خانه است که حیاط فوق العاده زیبایی دارد. در کنار قسمت رو باز کافه که بسیار زیباست، این کافه مّنو و دکور جذابی هم دارد. کرگدن اسم خوبی برای این کافه ی بشاش است؟ چرا که نه!

کافه کرگدن- کافه با فضای باز در تهران

آدرس کافه کرگدن:  کریمخان، سنایی، کوچه سوم، پلاک ۱۵

۱۴- خانه فرهنگ مانا

در و پنجره های چوبی، فضای داخلی پر نور، حیاط دلباز و دیوارهای آجر قرمز تمام چیزهایی هستند که کافه مانا شما را به خودش جذب می کند.

این کافه که در مرکز شهر تهران است، یک کافه با فضای باز در تهران است که با دیوارهای آبی و فرش های قرمزی که کف آن انداخته شده، شما را یاد خانه های قدیمی می اندازد.

در منوی غذاهای کافه هم غذاهای ایرانی مثل آش رشته و کله جوش خوشمزه وجود دارد که خوشمزه و پر طرفدارند. بعضی روزها در حیاط کافه نیز موسیقی زنده برقرار است.

کافه مانا

آدرس کافه مانا: بلوار کشاورز، خیابان وصال، کوچه شاهد پلاک ۶

۱۵- حیاط شماره ۶۵، کافه با فضای باز در تهران در کنار رنگ‌ها

این کافه ی حیاط دار یک خانه است که زیرزمین آن یک کارگاه نجاری  و گالری وجود دارد. فضای مسقف خانه و حیاط این ساختمان نسبتا قدیمی کافه شده اند. یکی از خوشرنگ ترین کافه های تهران که معمولا شلوغ است و ممکن است مجبور شوید چند دقیقه ای را منتظر خالی شدن یک میز بمانید. کافه حیاط شماره ۶۵ گاهی اوقات رویدادهایی را برگزار می کند که با دنبال کردن شبکه های اجتماعی شان می توانید از این رویدادها با خبر شوید.

در فصل هایی که هوا سرد است پرسنل کافه به شما پتو می دهند و فضای باز کافه نیز وسایل گرمایش محیطی دارد. در فصل گرما هم وسایلی برای سرمایش در محیط آزاد وجود دارد و در واقع باید گفت نگرانی ای از بابت دمای مناسب با فصل برایتان باقی نگذاشته اند. کافه حیاط شماره ۶۵ در مرکز شهر تهران قرار دارد و دسترسی آن با وسایل نقلیه ی عمومی بسیار راحت است.

حیاط شماره 65

میدان فردوسی، خیابان موسوی، سر کوچه ی اعتمادی مقدم، پلاک ۳۲

۱۶- خانه یرما، یک کافه با فضای باز در تهران

خانه یرما کافه با فضای باز در تهران

کافه خانه یرما تهران، یکی از خانه های قدیمی حوالی خیابان کریمخان که به کافه تبدیل شده است.

این کافه در سال ۹۷ به فعالیت خود ادامه و در ۴ طبقه بنا شده است که در طبقه اول آن کافه خانه یرما قرار گرفته است. در این ساختمان کلاس های فرهنگی مثل تئاتر برگزار می شود.

حیاط این کافه به دو بخش تقسیم شده یک بخش با میز های ۲ تا ۴ نفره و قسمت دگر آن تراس می باشد که با میز و صندلی پر شده است.

در حیاط کافه خانه یرما یک استخر خالی هست که در بعضی اوقات درآن نیز میز و صندلی می گذارند.

کافه خانه یرما یکی از بهترین کافه های روباز تهران بوده و توصیه می شود حتما یک بار آن را امتحان کنید.

آدرس خانه یرما: خیابان کریم خان- نجات اللهی شمالی(ویلای شمالی)کوچه زبرجد پلاک ۱۵

۱۷- خانه هنر واژه، کافه حیاط دار در مرکز شهر

کافه خانه هنر واژه در خیابان انقلاب در کوچه اسکو که پر از خانه های قدیمی است بنا شده است که اگر شما کمی جلوتر بروید تابلویی بر سر در یک خانه مشاهده می کنید که “کافه خانه فرهنگ و هنر واژه” بر آن نقش بسته است.

خانه ای با قدمت ۸۰ سال که با وارد شدن در آن شمارا بیاد خانه مادربزرگ ها می اندازد. در حیاط این خانه یک حوض آبی پر از آب ،فواره و ماهی های قرمز آن و درخت کنار آن مطمعنا شما را به گذشته و خاطرات کودکی خود می برد.

نشستن در حیاط این خانه در کنار حوض آب مطمعنا یکی از بهترین لحظات روز شما را رقم می زد.

اتاق هایی با معماری سنتی، میز های چوبی و صندلی های لهستانی، شیشه های رنگی همه را به وجد می آورد.

اتفاقی نیست که این کافه به یکی از بهترین کافه های روباز در مرکز تهران تبدیل شده است که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

آدرس خانه هنر واژه: خیابان انقلاب، بین وصال و قدس، کوچه اسکو، پلاک۱۳

۱۸- کافه گالری مارکوف، برای طرفداران کافه با فضای باز

کافه مارکوف در خیابان انقلاب بعد از چهارراه ولیعصر در باغ موزه قصر تهران واقع شده است.

مارکوف که اصالتی روسی دارد به دستور رضاخان چند بنای تاریخی از جمله زندان قصر که اکنون به باغ موزه قصر تبدیل شده طراحی کرده است . کافه مارکوف در کنار باغ موزه قصر در محیطی سر سبز ساخته شده که چشم انداز زیبایی به ارمغان آورده است.

آدرس کافه مارکوف: خیابان انقلاب بعد از ۴ راه ولی عصر خیابان خارک کوچه شهرود پلاک ۹

۱۹_ کافه الکسا

کافه الکسا

کافه السا یک کافه‌ی روستری جذاب برای علاقمندان به قهوه است. در این کافه صفر تا صد فرآیند تولید قهوه توسط خود کارکنان انجام می‌شود. تمامی قهوه‌ها با برندهای معتبر به صورت دون سبز وارد و در کافه روست و سپس آسیاب می‌شوند. اگر علاقمند به نوشیدنی‌های بر پایه قهوه هستید، السا بهترین انتخاب برای شماست. دارای دو بخش داخلی و خارجی این کافه را برای تمامی فصول مناسب کرده است. فضای سبز فرح‌بخش در کنار عطر قهوه آرامش روزانه شما را تضمین خواهد کرد. قهوه‌ها برای فروش به صورت کیلویی نیز موجود هستند. و برای هر دستگاهی که شما بخواهید آسیاب خواهند شد. این کافه در سعادت آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان رامشه، نبش بن بست مهرداد قرار دارد.

۲۰_ کافه سینما

کافه سینما

کافه سینما کافه‌ای است دارای تراس با فضای باز و یک سالن بسته با سقف بلند و تهویه کامل و همچنین سالن رو به باغ، که نیمه‌ باز است. در این کافه صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. ساعت کاری کافه از ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز شده و تا ساعت ۰۰:۰۰ پذیرای کافه‌گردان است. کافه سینما در مجموعه باغ فردوس قرار دارد. باغ فردوس تهران که متعلق به دوران قاجاریه است و حوالی میدان تجریش جا خوش کرده، به موزه سینما اختصاص داده شده است. کافه سینما را در سمت غرب عمارت می‌توان یافت، با دو محوطه پالت و تراس آفتاب مهتاب. در نگارش منوی این کافه نیز از المان‌های سینمایی استفاده شده است. اگر اهل هنر (به خصوص سینما) هستید، حتما از این کافه دیدن کنید.

۲۱_ کافه بوژان

کافه بوژان

این کافه که در روف گاردن هتل سیمرغ در خیابان ولیعصر واقع شده است؛ فضای نسبتا بزرگی دارد. منو کافی‌شاپ بی‌نظیر داشته و سرویس قلیان نیز دارد. سیستم گرمایشی آن این امکان را به شما می‌دهد که در هوای سرد نیز از فضای روباز کافه استفاده کنید. امکان برگزاری انواع جشن‌ها نیز برای شما فراهم است. به خصوص فضای مناسبی جهت برگزاری جشن تولد دارد. خیابان ولیعصر، جنب کوچه دلبسته، هتل سیمرغ، روف گاردن هتل سیمرغ آدرس دقیق کافه بوژان است.

۲۲_ کافه ریشه ۲۹

کافه ریشه

این کافه که در الهیه واقع شده است، در واقع مجموعه‌ای است متشکل از کافه، کتابفروشی نشر ثالث و گل فروشی خانه سبز. این کافه فضایی سبز و خرّم دارد که مجسمه‌های هنری موجود در آن جلوه‌ای ویژه به آن بخشیده‌اند. و به دلیل حضور نشر ثالث در این مجموعه، این کافه می‌تواند پاتوق خوبی برای اهل قلم باشد. ساعت ۸ صبح کافه کار خود را آغاز می‌کند و ساعت ۲۲:۳۰ به آن پایان می‌بخشد. الهیه، خیابان آقا بزرگی، پلاک ۳۱ آدرس دقیق این کافه‌ی روباز است.

۲۳_ عمارت دیباچه

عمارت دیباچه

این کافه روباز با شعار: “عمارت دیباچه، سرآغازی از گذشته تا امروز” از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان به کافه است. این کافه دارای عمارت بزرگی است که در حیاطش حوض و آب‌نما نیز وجود دارد. جالب است بدانید این کافه در گذشته خانه‌ای مسکونی بوده و حالا تبدیل به کافه‌ای فرحبخش بدل گشته است. در این کافه غذاهای سنتی ایرانی وبین‌المللی و انواع فست‌فود سرو می‌شود. بلوار کشاورز، خیابان نادری، تقاطع ایتالیا آدرس دقیق این کافه است.

۲۴_ کافه بیسترو پاپ

کافه بسترو پاپ

کافه بیسترو پاپ یا لبیسترو پاپ کافه‌ای قدیمی در تهران است. که قبل از انقلاب توسط معماران فرانسوی و با الگو برداری از کافه‌های فرانسوی آن زمان طراحی شده است. فضای رمانتیک این کافه مناسب یک قرار عاشقانه است. منوی غذایی این کافه نیز فرانسوی و فرنگی است. به طوری که انگار با وارد شدن به این کافه، قدم در فرانسه گذاشته‌اید و در یکی از کافه‌های آن وقت می‌گذرانید. استعمال سیگار در این کافه آزاد است و مانعی ندارد. خیابان سمیه، بعد از سپهبد قرنی، نرسیده به نجات اللهی، داخل کوچه افشار، پلاک ۲ آدرس دقیق این کافه فرانسوی است.

۲۵_ کافه کتاب دریمر

کافه کتاب دریمر

این کافه کتاب در خانه‌ای قدیمی بنا شده است که حال و هوای خوش دورهمی‌ها و گردهمایی‌های فرح بخش ایام گذشته را به خاطر آدمی می‌آورد. دارای فضای باز و بسته در سه بخش است، بهار خواب و سالن و حیاط.  حیاطی پر گل و عطرآگین که در انتهای آن باغچه سبزی قرار دارد. در تمامی قسمت‌های این کافه از گل و گلدان استفاده شده است که باعث سرسبزی چشم‌نواز آن گشته است. در این کافه کتاب، رویدادهای فرهنگی هنری فراوانی برگزار می‌شوند. روی هر میز کیو آر کد منو قرار داده شده است و شما می‌توانید با اسکن آن منو را در دستگاه هوشمند خود مشاهده کنید. مواد تشکیل دهنده هر خوراکی در قسمت زیرین آن نوشته شده است. آدرس دقیق کافه بلوار کریم خان، خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک ۳ است. و ساعت کاری کافه ۸ صبح تا ۲۳ شب است.

۲۶_ کافه هاگ

کافه هاگ

این کافه تنها فضایی برای نوشیدن و خوردن نیست. کافه هاگ فضایی هنری است که رویدادهای فرهنگی مختلفی در آن برگزار می‌شود. از برگزاری گالری آثار هنرمندان تجسمی گرفته تا… . نیاوران، خیابان امیدوار، نبش پانزدهم آدرس دقیق این کافه است.

۲۷_ کافه پارکو

کافه پارکو

کافه پارکو با فضای باز و بسته در دارآباد تهران قرار دارد. منطقه‌ای خوش آب و هوا که لذت نشستن در محیط روباز کافه را چند برابر می‌کند. سرویس قلیان در این کافه موجود نیست اما سیگار کشیدن آزاد است و مانعی ندارد. آدرس دقیق کافه دارآباد، خیابان پورابتهاج، خیابان پورهاشمی، پارک ساحلی دارآباد، ساختمان کتابخانه است.

۲۸_ کافه خانه گدار

کافه خانه گدار

گدار از معماران و باستان شناسان قدیمی بوده، که طراحی دانشگاه تهران، کتابخانه ملی، حافظیه در شیراز و… را در ایران بر عهده داشته است. او که در اوایل سلطنت پهلوی به ایران آمد. توسط دولت ایران استخدام شد. وی بنیانگذار دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران است. و آثار فراوانی را در ایران خلق کرده است. ساختمان این کافه نیز متعلق به گدار بوده است و به همین دلیل خانه گدار نام دارد. این کافه سالن و فضای روباز دارد. و با مترو و بی‌آرتی به راحتی در دسترس است. و همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۰۰:۰۰ آماده خدمات رسانی به مشتریان هستند. این کافه با حال و هوای قدیمی در انقلاب، خیابان قدس، خیابان پورسینا، نبش جلالیه، پلاک ۲ قرار دارد. بازدید از این کافه به علاقمندان گدار توصیه می‌شود.

ساختمان این کافه نیز متعلق به گدار بوده است و به همین دلیل خانه گدار نام دارد.

۲۹- کافه کارفه برای هنر دوستان

کافه با فضای باز در تهران

آدرس کافه کارفه: ایرانشهر، ضلع‌شرقی‌‌خانه‌هنرمندان‌،کوی‌بیژن، ‌پلاک‌۱۷

۳۰- کافه ۱۳۰۷ در یک خانه ی قدیمی

آدرس کافه ۱۳۰۷: تهران،خيابان سميه،نرسيده به خيابان حافظ، خيابان پورموسي، بن بست شيرين، پلاك ٢١

۳۱- عمارت روشنان، جایی برای مطالعه و وقت گذراندن

کافه حیاط دار در تهران

آدرس عمارت روشنان: بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، خیابان نوری

۳۲- کافه شمرون با ۳ شعبه در تهران

آدرس کافه شمرون:
شعبه گیشا: انتهای خیابان پیروزی شرقی، ضلع شمالی بوستان گفتگو، مجموعه پذیرایی گفتگو
شعبه الهیه: الهيه، خيابان تختى، نبش بن بست لاله، خانه فرهنگ خيام
شعبه باملند: انتهاى همت غرب ابتداى اتوبان خرازى خروجى درياچه ميدان موج خيابان موج، بلوار صدف، مجموعه تجارى بام لند

۳۳- کافه کاریز برای تنفس در فضای باز

کافه کاریز کافه حیاط دار در تهران

آدرس کافه کاریز: خيابان شريعتي، خيابان دولت، نبش نعمتي(كيكاووس)، باغ خانه شاعران ايران

۳۴- خانه فاموری

خانه قدیمی کافه با فضای باز در تهران

آدرس خانه فاموری: خيابان جمهوری، قبل از پل حافظ كوچه‌ی گشتاسب، شماره شش

۳۵- کافه لورکا در بلوار کشاورز

بلوار کشاورز، نبش تقاطع خیابان نادری و خیابان ایتالیا

کافه با فضای باز در تهران

۳۶- کافه دربار، کافه با فضای باز در مرکز شهر تهران

آدرس: خيابان سپهبد قرني،قبل از پل كريمخان، كوچه اماني ،پلاك ٥

کافه دربار

۳۷- کافه کتاب دَمَن، کافه حوض دار در تهران

آدرس: طهران، خ سمیه، نبش خ نجات اللهی(ویلا)، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۲۵۴

کافه با فضای باز در تهران

۳۸- کافه کتاب جان در حوالی خیابان انقلاب

کافه کتاب جان

آدرس: انقلاب، خیابان کارگرشمالی، خیابان ادوارد براون، پلاک ۱۷

۳۹- کافه دیاموند

کافه دیاموند

ساختمان کافه دیاموند یکی از عمارت های قدیمی تهران است که در گذشته عکاس خانه بوده و به لطف جوانان خوش ذوق تهرانی به کافه تبدیل شده است که توانسته محبوبیت بسیاری را بین مردم شهروندان بدست آورد.

دکوراسیون کافه دیاموند تلفیقی از سنتی و مدرنیته بوده که بحق توانسته اند ظاهر قدیمی و سنتی عمارت را حفظ و دکور های امروزی را به آن اضافه کنند.

کافه دیاموند در دو طبقه و یک فضای باز طراحی شده که در طبقه دوم و حیاط عمارت کشیدن سیگار آزاد می باشد و اگر از بوی سیگار فراری هستید طبقه اول رو انتخاب کنید.

اگر از طرفداران پر و پا قرص قهوه هستید کافه دیاموند بهترین انتخاب شماست چرا که قهوه ای کافه تماما عربیکا خالص بوده و کیفیت خارق العاده ای دارد.

اگر صبح زود مسیرتان حوالی کافه دیاموند افتاد صبحانه های آن را از دیت ندهید چرا که املت ها و صبحانه انگلیسی آن فوق العاده است

آدرس  : خیابان انقلاب، خیابان ویلا(نجات‌اللهی)، خ فلاح‌پور، پ ۳۳ شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۹۰۱۹۶

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم بهترین کافه با فضای باز در تهران را معرفی کرده باشیم.

اگر شما کافه های دیگه ای را می شناسید در بخش کامنت ها معرفی کنید.

پرسش های متداول

بهترین کافه های روباز شمال تهران کدام است؟

کافه ریبار، کافه سینما، چای بار،کافه گودو یاس،کافه رستوران امیر شکلات دارآباد، کافه باغ کاریز، کافه گرند حیات

بهترین کافه های روباز غرب تهران کدام است؟

کافه شمرون باملند، کافه رستوران روف سنتر، کافه رستوران پاسارگاد، کافه ژوان، کافه رستوران رنسانس

بهترین کافه های روباز شرق تهران کدام است؟

کافه روحی، کافه نزدیک کتاب، حیاط شماره ۶۵، خانه فرهنگ و هنر مانا، کافه سفال آنسو، کافه باکارا

بهترین کافه های روباز مرکز تهران کدام است؟

کافه پادنا، کافه ویونا

معرفی ۴۰ تا از بهترین کافه های روباز تهران + ساعت کار و آدرس ۱۴۰۱

20 دیدگاه در معرفی ۴۰ تا از بهترین کافه های روباز تهران + ساعت کار و آدرس ۱۴۰۱

  1. چرا کافه بیسترو پاپ تو سمیه کنار گودو یاس رو معرفی نکردین یه کافه فرانسوی از زمان شاه با کلی خاطره

  2. سلام
    ما اشمب رفتيم خانه ي فاموري. من موفق شدم يك قاشق از غذامو بخورم، دوستم هم نبات و نعنا و هر چي گيرش مياد داره مي خوره تا غذاش پايين بره. كيفيت غذا بسيار بد بود. ازون بدتر اينكه وقتي گفتيم نتونستيم غذا رو بخوريم هم گفتن حرفو منتقل مي كنن، والسلام!!!

  3. خیلی خوب بود،حوالی تئاتر شهر یه کافه هست به اسم کافه روبرو.اونم فضای باز قشنگی داره حتما برید منوشم خیلی خوب بود

  4. سلام امیررضا جان
    کافه های روباز تهران در کرونا با توجه به واکسیناسیون جمعی و رعایت پروتکل های بهداشتی خیلی بیشتر شدن و میشه گفت در این تاریخ همه کافه های روباز تهران باز هستند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*