هتل در میدان فردوسی تهران

رزرو هتل ارزان در میدان فردوسی تهران

هتل در میدان فردوسی تهران: اگر قصد رزرو هتل در مناطق مرکزی تهران را دارید، میدان فردوسی از بهترین‌ انتخاب‌ها به شمار می‌رود. از طریق ادامه مطلب

هتل در میدان فردوسی تهران: اگر قصد رزرو هتل در مناطق مرکزی تهران را دارید، میدان فردوسی از بهترین‌ انتخاب‌ها به شمار می‌رود. از طریق اسنپ روم قادر خواهید بود بهترین هتل‌ ارزان تهران در میدان فردوسی را پیدا کنید و در آن‌ها اتاق رزرو کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی میدان فردوسی و رزرو هتل در این محله بپردازیم.

میدان فردوسی یکی از مهم‌ترین و شلوغ‌ترین میدان‌های شهر تهران است که علاوه بر موقعیت مکانی، وجود صرافی‌های بزرگ و خرید و فروش ارز نیز به این شلوغی افزوده است. در محور شرقی-غربی، خیابان انقلاب اسلامی، در محور شمال، خیابان سپهبد قرنی و در محور جنوب، خیابان فردوسی میدان فردوسی تهران را قطع می‌کنند.

به گزارش مجله اسنپ روم: از اماکن مهم پیرامون این میدان می‌توان به وزارت آموزش و پرورش، دانشکده کامپیوتر، دانشکده علوم سیاسی، بوستان فردوس، اداره آموزش هنرهای دستی، بیمارستان دادگستری و اداره امور ایثارگران کمیته امداد و دانشگاه پیام نور اشاره کرد. در حدود نیم قرن است که خوش پوشهای تهرانی برای خرید پوشاک مورد نظر خود راهی ۴ راه استانبول می شوند. با اسنپ روم قادر خواهید بود در هنگام رزرو هتل در تهران، بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های موجود در میدان فردوسی را پیدا کنید.

بافت مسکونی میدان فردوسی و محله‌های اطراف این میدان بسیار قدیمی است و ساکنین این محله اکثراً از قدیم در این مکان ساکن بوده‌اند و به همین جهت قشر کمی از ساکنین را مهاجران تشکیل داده‌اند. آب‌وهوای محله ایرانشهر ازنظر آلودگی جزو آن دسته از محلات تهران است که دارای آب‌وهوای نسبتاً سالم می باشد. چنان چه قصد دارید با اتومبیل به تهران سفر کنید بهتر است بدانید که محله فردوسی جزء طرح است و از این نظر با محدودیت رو به رو خواهید شد. البته جای نگرانی نیست چرا که وسایل حمل و نقل عمومی شما را به آسانی از این منطقه به دیگر نقاط تهران خواهند رساند.

اگر مایلید به ‌وسیله اتوبوس به این محله سفر کنید می‌توانید از اتوبوس‌های تندرو خط یک، از سمت جنوب، خط هفت از سمت غرب و خط نه از سمت غرب استفاده نموده و وارد محله فردوسی شوید. چنانچه مایل به استفاده از تاکسی هستید، در تمام میدان‌ها و تقاطع‌های این محله می‌توانید از این وسیله عمومی استفاده نمایید.

 چنانچه مایلید از مترو استفاده کنید، می‌توانید به ‌وسیله خط یک از سمت شرق، خط چهار از سمت جنوب و خط سه از سمت غرب وارد محله فردوسی شوید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه فردوسی در خط چهار مترو و ایستگاه مترو طالقانی است که البته با بیرون آمدن از این ایستگاه می‌توانید به‌وسیله تاکسی یا اتوبوس، به دیگر محلات تهران سفر کنید. اگر در اسنپ روم به دنبال محله‌ای می‌گردید که از لحاظ دسترسی محلی و وجود حمل و نقل عمومی مناسب غنی باشد، محله فردوسی از بهترین‌ مناطق تهران به حساب می‌آید.

خانه هنرمندان واقع در بوستان ایرانشهر(هنرمندان) یکی از آثار هنری تاریخی در محله فردوسی است. مراسم مختلفی در ایام و مناسبت‌های مختلف مانند گالری هنرهای تجسمی، اجرای فیلم، فروش صنایع‌دستی، کنسرت‌های موسیقی، اجرای تئاتر و غیره در این محل برگزار می‌شود.

در این محله مکان‌های تاریخی و فرهنگی زیادی همچون منزل رضاخان، خانه قوام‌السلطنه و سردر باغ ملی و خانه ایرج میرزا وجود دارد. پارک شهر یکی از بوستان‌ها و فضاهای سبز این محله به‌حساب می‌آید که ساکنان می‌توانند برای گردش و تفریح از آن استفاده کنند. سینما آپادانا در خیابان قرنی قبل از کریم‌خان زند و سینما قیام در چهارراه طالقانی- ولیعصر، سینما قدس در میدان ولی‌عصر، نزدیک‌ترین سینماها به محله فردوسی هستند. با رزرو هتل در میدان فردوسی از طریق وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم، علاوه بر اقامت در هتل‌هایی ارزان قیمت و با کیفیت، در محله‌ای قدم خواهید گذاشت که دسترسی بسیار خوبی به هر آنچه که نیاز دارید خواهد داشت.

می‌توانید تاکسی‌های خطی بسیاری را در این منطقه ببینید که به بسیاری دیگر از نقاط شهر سفر می‌کنند. با توجه به مواردی که گفته شد، می‌توان گفت محله و خیابان فردوسی از بهترین‌ جاهایی است که می‌توانید در آن اتاق رزرو کنید. به وسیله اسنپ روم قادر خواهید بود ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین اتاق‌های موجود در هتل‌های این محله را شناسایی و آن‌ها را رزرو کنید.

مرکز خرید فردوسی در میان انبوهی از راسته بازارهای سنتی و معروف شهر تهران واقع شده که برخی از آنان عبارتند از: خیابان فردوسی ( قلب تپنده بازار ارز و سکه کشور)، خیابان منوچهری ( بورس لوازم عتیقه)، راسته فروشندگان مصنوعات چرمی، خیابان جمهوری ( لوازم صوتی و تصویری)، باغ سپهسالار ( کیف و کفش)، میدان بهارستان ( کارت عروسی)، میدان مخبرالدوله ( بورس سفره عقد و لباس عروس)، کوچه برلن و…..کمی دورتر بازار بزرگ تهران.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*