هتل ارزان تهران

رزرو هتل ارزان در منطقه ۲ تهران

هتل در منطقه ۲ تهران: منطقه ۲ تهران یکی از بهترین مناطق این شهر برای اقامت به شمار می‌آید. این منطقه از ۹ ناحیه تشکیل ادامه مطلب

هتل در منطقه ۲ تهران: منطقه ۲ تهران یکی از بهترین مناطق این شهر برای اقامت به شمار می‌آید. این منطقه از ۹ ناحیه تشکیل شده که آریاشهر، گیشا، سعادت آباد، یوسف آباد، طرشت، شهرآرا، شهرک ژاندارمری، فرحزاد و شهرک غرب، مرزداران، برق آلستوم، ستارخان، تهران ویلا و همایونشهر از محله‌های شناخته‌شده آن هستند.

با اسنپ روم همراه باشید تا در این بخش به معرفی منطقه ۲ و رزرو ارزان هتل در تهران بپردازیم.

به گزارش مجله اسنپ روم: این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمد علی جناح، از شرق به بزرگراه شهید چمران منتهی می‌شود. منطقه دو تهران در قسمت شمالی و مرکزی پایتخت در حواشی دامنه‌های البرز تا میدان آزادی واقع شده است. عمده ترین کاربری این منطقه فاز مسکونی است و بخش های سرسبز بسیاری نیز دارد. پتانسیل فضاهای تجاری زیادی در این منطقه است که پویایی اقتصادی و اشتغال زایی را فراهم می آورد. ارزان‌ترین هتل‌های موجود در منطقه ۲ تهران را می‌توانید هم اینک در اسنپ روم پیدا کنید.

از آن‌جا که دسترسی به مترو و وسایل نقلیه عمومی در اکثر نقاط و محله‌های منطقه ۲ به سادگی امکان‌پذیر است، ساکنین این منطقه می‌توانند بیشترین بهره را از جذابیت‌های این بخش از تهران ببرند. محله درکه در منطقه دو شهرداری تهران وبخشی از شهرستان شمیرانات است. این محله به دلیل عبور رودخانه درکه از آن و آب‌‌ و هوای مطبوعش یکی از مهمترین و قدیمی تفرجگاه‌های تهران محسوب می‌شود. محله درکه در گذشته یکی از دهکده‌های خوش آب و هوای شمیرانات بوده که با گسترش تهران، در اراضی پایتخت قرار گرفته است. این محله برخلاف بسیاری از محله‌های قدیمی تهران، که مدرن سازی بر بافت قدیمی آن‌ها تاثیرداشته، همچنان هویت خود را حفظ کرده و مانند گذشته یکی از مسیرهای اصلی کوهپیمایی تهران به شمار می‌آید. با جست و جو در اسنپ روم می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین هتل‌ها در منطقه ۲  تهران را شناسایی و در آن‌ها اتاق رزرو کنید.

از نظر دسترسی به سایر نقاط تهران محله درکه وضعیت مناسبی دارد. درصورتی که اتومبیل شخصی ندارید برای دسترسی به خط یک مترو می‌توانید از تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های این محله استفاده کنید. همچنین برای رفتن به سایر نقاط تهران می‌توانید از خط چهار اتوبوس‌های تندرو استفاده کنید. در صورتی که خودرو شخصی دارید نگران نباشید، درکه به بزرگراه‌های چمران و یادگار امام نزدیک است و دسترسی شما را به سایر نقاط شهر آسان می‌کند. پارک کوهسار ۱ و ۲، کوه درکه، رودخانه درکه، جنگل کارا، هفت‌حوض، جنگل و آبشار کارا، آبشار بند عبدالله، آبشار جوزک، پلنگ جوزک، پلنگ‌چال، اسپیو (آب سپید)، هفت‌چشمه (هفت طیغانی) و کفو (آب کف‌دار) معروف‌ترین جلوه‌های طبیعت زیبا و مترنم دره درکه هستند.

محله گیشا در منطقه دو شهرداری تهران و در شمال غربی آن قرار دارد. گیشا یکی از زنده‌ترین و پویاترین محلات تهران به شمار می‌رود که دارای خیابان‌های مناسب پیاده‌روی، تفریح وخرید است. محله گیشا از نخستین محله‌های مدرن تهران بوده که شماره‌گذاری‌ خیابان‌های آن با الگوبرداری از شماره‌گذاری خیابان‌های منهتن انجام شده است. از نظر دسترسی به سایر نقاط تهران، محله گیشا وضعیت نسبتا مناسبی دارد. اگر اتومبیل شخصی ندارید نزدیک ترین ایستگاه خط هفت مترو معروف به ایستگاه مترو دانشگاه شهید مدرس است که در پایین پل گیشا قرار دارد. اگر به دنبال منطقه‌ای با دسترسی خوب برای رزرو هتل هستید، گیشا از انتخاب‌های مناسب در اسنپ روم محسوب می‌شود.

همچنین خط ۲۳۵ اتوبوسرانی تهران، حد فاصل گیشا و ترمینال کاوه میدان انقلاب و خط ۲۳۶ اتوبوسرانی تهران، حد فاصل گیشا و میدان ولیعصر است. برای کسانی که اتومبیل شخصی دارند گیشا منطقه بسیار خوبی است زیرا این منطقه به ۴ بزرگراه چمران، حکیم، شیخ فضل الله نوری و جلال‌آل‌احمد می‌رسد. بوستان ورزش، بوستان گفتگو، بوستان آرزو، مرکز خرید نصر و نمایشگاه‌های شهرداری تهران، مکان‌های دیدنی محله گیشا هستند. هم اکنون می‌توانید به آسانی از طریق اسنپ روم در این محله هتل رزرو کنید.

محله ستارخان از محلات محبوب و سرزنده‌ی پایتخت است که به علت دسترسی مناسبش به مرکز و غرب تهران همواره مورد توجه قرار گرفته. این محله یکی از محله های قدیمی تهران به شمار می رود که ترکیبی از خانه های نوساز و قدیمی در آن به چشم می‌خورد. محله ستارخان به شاه راه ارتباطی غرب به شرق تهران معروف است به همین دلیل از نظر دسترسی وضعیت بسیارخوبی دارد. اگر اتومبیل شخصی ندارید برای استفاده از بی‌آرتی باید از ایستگاه پل ستارخان استفاده کنید.

این محله ایستگاه مترو ندارد ولی وجود تاکسی‌های خطی دسترسی شما را به ایستگاه مترو طرشت و ایستگاه مترو آزادی آسان می‌کند. در صورتی که اتومبیل شخصی دارید برای دسترسی به سایر نقاط تهران می‌توانید از بزرگراه چمران، بزرگراه یادگار امام، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و بزرگراه جلال‌آل احمد استفاده کنید.

پارک انقلاب، پارک دوستان، پارک چمن، ارکیده یکم، بوستان ستارخان، بوستان تهران ویلا، پارک جوانه، بوستان پردیس، بوستان شاهین، بازار گل و گیاه از مکان‌های دیدنی ستارخان به حساب می‌آیند. چنان چه در اسنپ روم به دنبال رزرو هتل در محله‌ای هستید که هم دسترسی خوب و هم امکانات رفاهی قابل قبولی داشته باشد، ستارخان از بهترین محله‌های منطقه ۲ به حساب می‌آید که می‌توانید در آن هتل رزرو کنید.

رزرو هتل ارزان در منطقه ۲ تهران

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*