هتل در تهران

هتل ارزان در تهران نزدیک بلوار کشاورز

هتل در تهران نزدیک بلوار کشاورز: بلوار کشاورز یکی از نخستین‌ بلوارهای ایران است که در دوره‌ی پهلوی اول و زمانی که منطقه‌ی ۶ تهران ادامه مطلب

هتل در تهران نزدیک بلوار کشاورز: بلوار کشاورز یکی از نخستین‌ بلوارهای ایران است که در دوره‌ی پهلوی اول و زمانی که منطقه‌ی ۶ تهران در حال شکل‌گیری بود، ساخته شد. همچنین نهر کرج در زمان امیرکبیر آب را از شهرستان کرج از طریق این بلوار به تهران منتقل می‌کرد.

 به همین دلیل، این محدوده از نظر تاریخی و ملی جایگاه ویژه‌ای دارد. محدوده‌ ثبت ملی شده‌ این محوطه‌ی تاریخی از پیاده‌روی جنوبی تا پیاده‌روی شمالی میدان ولی‌عصر (عج) تا ابتدای کارگر شمالی درنظر گرفته شده است. چنانچه قصد رزرو هتل ارزان در تهران و این منطقه از طریق اسنپ روم را دارید، بهتر است اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید که در این مقاله این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

به گزارش مجله اسنپ روم: بلوار تاریخی و دیدنی کشاورز یکی از اولین بلوارهای کشور است که در محدوده مرکزی تهران قرار دارد. طول این بلوار تقریبا ۲.۲ کیلومتر است که محدوده‌ ثبت ملی شده‌ این محوطه‌ی تاریخی از پیاده‌روی جنوبی تا پیاده‌روی شمالی میدان ولی‌عصر (عج) تا ابتدای کارگر شمالی درنظر گرفته شده است.

بلوار کشاورز بلواری شرقی – غربی در منطقه ۶ شهرداری تهران است. علت نام گذاری این خیابان به بلوار کشاورز، مجاورت ساختمان پیشین وزارت جهاد کشاورزی ایران با آن است. بلوار کشاورز به دلیل اینکه با خیابان فلسطین، خیابان حجاب، خیابان وصال شیرازی، خیابان قدس، خیابان ۱۶آذر ، خیابان کارگر و خیابان جمالزاده تقاطع دارد و همچنین قرار گرفتن در ضلع جنوبی پارک لاله، خیابان پرطرفداری برای اقامت مسافران به حساب می آید.

این بلوار از خوش مسیرترین مناطق پایتخت است، به همین دلیل تقاضا برای رزرو هتل و انواع دیگر محل‌های اقامت در بلوار کشاورز بسیار زیاد است. ایستگاه های مترو میدان انقلاب اسلامی و ولیعصر دو ایستگاه مترو در نزدیکی بلوار کشاورز هستند. همچنین اتوبوس‌های BRT میدان ولیعصر و تاکسی هایی که به تمام نقاط پایتخت مسافران را انتقال می دهند، باعث سهولت رفت و آمد از بلوار کشاورز به محله های دیگر تهران می شوند. اگر می‌خواهید از طریق اسنپ روم در محلی اتاق رزرو کنید که دسترسی مناسبی به دیگر مناطق شهر داشته باشد، بلوار کشاورز از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

ساکنان این منطقه از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند و همه امکانات مورد نیاز زندگی از جمله مرکز خرید، هتل‌ها، مرکز درمانی و سینما و پارک در این بلوار به وفور یافت می‌شود. بیمارستان‌های مشهوری مانند بیمارستان پارس، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان ساسان، بیمارستان یاس سپید و بیمارستان مصطفی خمینی در بلوار کشاورز واقع شده‌اند و آمادگی لازم برای ارائه خدمات درمانی مورد نیاز ساکنین این منطقه را دارند. در دو طرف بلوار تعداد زیادی فست فود و رستوران نیز وجود دارد که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید شبی خاطره انگیز برای خود و خانواده تان بسازید.

 علاوه بر خود بلوار که مکان دیدنی و جذاب برای گذراندن اوقات فراغت است، پارک لاله نیز در بلوار کشاورز واقع شده است که یکی از قدیمی ترین، خاطره انگیزترین و زیباترین پارک های تهران است. در پارک لاله امکانات و جاذبه های گردشگری بسیاری مانند مسجد، زمین بسکتبال، زمین والیبال، اولین کتابخانه کودک ایران و میز شطرنج موجود است. اسنپ روم باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های موجود در این محله سرزنده را به شما پیشنهاد خواهد داد تا بتوانید با فراغ بال بین گزینه‌های موجود برای رزرو هتل در تهران، بهترین را انتخاب کنید.

این بلوار که پیشتر به نام بلوار الیزابت دوم نامیده می‌شد، در زمان گذشته یکی از تفرجگاه‌های شهر تهران بوده است . طوری که در ساعت های پایانی روز و روزهای تعطیل، بسیاری از شهروندان از این بلوار به عنوان محل گذران اوقات فراغت و تفریح استفاده می‌کردند.

 در میانه این بلوار نهری روان است که به رودخانه کرج شهرت دارد. نهر کرج در واقع رودخانه‌ای بود که از رودخانه کرج منشعب می‌شد و به سمت اراضی بهجت آباد می‌رفت و از این اراضی به سمت دارالخلافه تهران امتداد می‌یافت. آب این نهر برای کشاورزی و جهت آب شرب منازل در تهران قدیم استفاده می‌شده‌است. تا قبل از لوله کشی تهران این نهر نقش عمده‌ای در تأمین آب تهران داشت. موقعیت جغرافیایی نهر کرج منطبق بر بلوار کشاورز کنونی است.

در آخر

هتل در تهران نزدیک بلوار کشاورز: نکته جالب در خصوص اقامت در بلوار کشاورز یا همان الیزابت سابق، تبدیل شدن آن به گزینه اول اقامت برای مجردها و در عین حال متاهل‌هاست؛ به ویژه کارمندانی که محل کارشان در مرکز شهر است. پس اگر به دنبال محله‌ای می‌گردید که هم در اقامت کاریتان در تهران کارتان را راه بیندازد و هم وقتی همراه خانواده به تهران سفر می‌کنید از امکانات تفریحی‌اش استفاده کنید، در هنگام رزرو هتل در تهران از طریق وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم، بلوار کشاورز را جزو گزینه‌های اصلی‌تان در نظر بگیرید.

هتل ارزان در تهران نزدیک بلوار کشاورز

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*