هتل در انقلاب تهران

هتل در انقلاب تهران

هتل در انقلاب تهران: محله انقلاب یکی از شناخته‌ شده‌ترین و شلوغ‌ترین محله‌های تهران است که روزانه هر شهروند تهرانی در سال حداقل چند باری ادامه مطلب

هتل در انقلاب تهران: محله انقلاب یکی از شناخته‌ شده‌ترین و شلوغ‌ترین محله‌های تهران است که روزانه هر شهروند تهرانی در سال حداقل چند باری گذرش به آن می‌افتد.

اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید و می‌خواهید در جایی اتاق رزرو کنید که به تعداد زیادی کتابفروشی و کافه دسترسی داشته باشد، هیچ انتخابی بهتر از محله انقلاب نخواهید داشت.

از طریق اپلیکیشن اسنپ روم قادر خواهید بود به راحتی تمام هتل‌ها و محل‌های اقامت ارزان قیمت در انقلاب را مشاهده کنید و گزینه مد نظرتان را رزرو کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی محله انقلاب بپردازیم.

به گزارش مجله اسنپ روم: این محله به نوعی پایتخت دانشجویی کشور محسوب می‌شود و به دلیل وجود کتابفروشی‌های بسیار زیاد در آن، روزانه مهمان دانشجویان زیادی از نقاط مختلف تهران است. همچنین دانشگاه تهران که بزرگ‌ترین دانشگاه ایران است در این محله واقع شده. به همین دلیل، تعداد زیادی خوابگاه‌های دانشجویی و هتل‌های ارزان قیمت در انقلاب وجود دارد. این محله دسترسی بسیار خوبی به دیگر نقاط تهران دارد. به وسیله متروی انقلاب می‌توانید به هر جای دیگری در تهران بروید.

همچنین ایستگاه بی آر تی دقیقا رو به روی ایستگاه مترو قرار دارد که در حد وسط مسیر شرق و غرب است. البته اگر با اتومبیل شخصی قصد دارید به تهران سفر کنید، اقامت در این منطقه چندان مناسب نخواهد بود چرا که انقلاب جزء محدوده طرح ترافیک است و این موضوع تردد با اتومبیل در آن را سخت می‌کند.

ناگفته نماند ایستگاه‌های تاکسی رانی متعددی در این محله وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید به نقاط مهم دیگر تهران سفر کنید. به طور خلاصه، می‌توان گفت محله انقلاب یکی از غنی‌ترین محله‌های تهران از نظر حمل و نقل دسترسی محلی است و این نکته را هنگام رزرو هتل در تهران از طریق اسنپ روم باید به خاطر داشته باشید. چنانچه می‌خواهید از اتوبوس‌های مسیر شمال جنوب استفاده کنید می‌توانید به چهارراه ولی عصر رفته و از خط بی آر تی همیشه شلوغ آن استفاده کنید.

اگر دلتان می‌خواهد ساعت‌ها در کتابفروشی‌های مختلف بگردید، کافی است سری به کتاب ‌فروشی‌های دایر در اطراف میدان انقلاب بزنید.

این کتاب فروشی‌ها انواع کتاب‌های متفرقه و دانشگاهی را ارائه می‌کنند و محال است حتی اگر به دنبال کتابی نایاب هستید، از میدان انقلاب تهران دست خالی باز گردید.

 برای تماشای آخرین فیلم‌های سینمایی نیز که به تازگی اکران شده‌اند، می‌توانید به سینما بهمن، سینما مرکزی و سینما پارس که در اطراف میدان قرار دارند مراجعه کنید و آخر هفته خوبی را پشت سر بگذارید. پس اگر به اصطلاح یکی از خوره‌های کتاب هستید، در هنگام رزرو هتل از طریق اسنپ روم محله انقلاب را جزو بهترین‌ انتخاب‌هایی که می‌توانید داشته باشید بدانید.

فضاهای سبز همیشه انسان را هیجان زده می‌کنند، بنابراین برای گذراندن اوقات فراغتتان در یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران کافی است به سمت پارک لاله که در ضلع شمالی میدان قرار دارد حرکت کنید.

 هر چند علاقه‌مندان به تئاتر به جای این پارک به سمت خیابان ولی عصر(عج) مسیرشان را امتداد می‌دهند و اوقات فراغتشان را در پارک دانشجو و در مجاورت ساختمان تئاتر شهر سپری می‌کنند.

تئاتر شهر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سالن تئاتر ایران است که سالانه نمایش‌های زیادی را برای مخاطبان فراهم می‌کند. حتی تماشای ساختمان زیبای این تئاتر از بیرون هنگامی که روی یکی از نیمکت‌های پارک دانشجو نشسته‌اید نیز لذت خاص خود را به همراه دارد.

در اطراف میدان انقلاب تا چشم کار می‌کند کتاب فروشی‌های مختلف دیده می‌شوند. هر چند در گوشه و کنار خیابان مغازه‌ های لباس فروشی نیز به چشم می-خورند که برخی از آن‌ها در پاساژهای تازه راه اندازی شده حضور دارند و برخی دیگر از گذشته باقی مانده‌اند و هنوز هم لباس‌ها را در مغازه های کنار خیابان عرضه می‌کنند با توجه به این که رفت و آمد رهگذران در اطراف این میدان زیاد است، مغازه‌ های اغذیه فروشی و فست فودهای زیادی در اطراف میدان انقلاب تهران دایر شده‌اند که غذاها را با قیمتی نسبتاً مناسب عرضه می‌کنند.

 چنانچه می‌خواهید از طریق اسنپ روم در محله‌ای اقامت گزینید که زنده باشد و بتوانید هر روز ساعت‌ها از قدم زدن در آن لذت ببرید، حتما نگاهی ویژه به محله انقلاب تهران داشته باشید.

در آخر باید بگوییم اگر می‌خواهید طی اقامتتان در تهران محله‌ای را انتخاب کنید که بتوانید از آنجا به راحتی به دیگر نقاط نیز بروید، محله انقلاب یکی از انتخاب‌های بسیار خوب در این زمینه است.

همین حالا می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم تعداد زیادی از مراکز اقامتی و هتل‌ ارزان قیمت در تهران را مشاهده کنید و انتخابی که به نظرتان بهترین گزینه است را رزرو کنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*