هتل ارزان در مشهد امروز

معرفی هتل های ارزان مشهد| آدرس + قیمت ۱۴۰۱

هتل ارزان در مشهد : مهم است که وقت رزرو هتل در مشهد، بدانیم کدام گزینه‌ها ارزان‌تر و برای بودجه ما مناسب‌تر اند. به گزارش ادامه مطلب

هتل ارزان در مشهد : مهم است که وقت رزرو هتل در مشهد، بدانیم کدام گزینه‌ها ارزان‌تر و برای بودجه ما مناسب‌تر اند.

به گزارش مجله‌ اسنپ روم :  قصد رزرو هتل ارزان در مشهد را دارید؟ نوروز در پیش است و خیلی از خانواده‌ها چه با تور و چه به صورت شخصی، به مشهد سفر می‌کنند. این شهر پر است از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و سوییت‌هایی است که از همین الان، آرام آرام ظرفیتشان را تکمیل می‌کنند تا میزبان مسافران نوروزی باشند. در این مطلب چند هتل ارزان مشهد برای نوروز را به شما معرفی می‌کنیم و با آدرس و مشخصات، بررسی می‌کنیم که کدامشان برای اقامت شما بهتر است.

هتل مشهد ارزان

هتل قدس، یک هتل دو ستاره اما کامل

مهم است که حتی وقتی به رزرو هتل ارزان در مشهد فکر می‌کنیم و می‌خواهیم هزینه کمتری را در سفر خرج کنیم، به دنبال هتل‌هایی بگردیم که خدمات کاملی ارائه می‌دهند اما قیمتشان نسبت به رقبا کمتر است. هتل قدس، یک هتل دو ستاره دقیقا روبروی ورودی باب‌الجواد حرم مطهر امام رضاست. هتل قدس اتاق‌ها و سوییت‌های کوچک و بزرگی با تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی دارد و همچنین در لابی خودش رستوران و کافی شاپ دارد تا برای وعده‌های غذایی‌تان به بیرون از هتل نروید.

هتل ارازن مشهد

هتل آپارتمان برکات، اقامتی اقتصادی با خانواده

به دنبال رزرو هتل ارزان در مشهد امروز هستید؟ یک سفر خانوادگی یا دسته جمعی با دوستان پیش رو دارید که نیاز به محلی بزرگ برای اقامت دارد؟ بهتر است به هتل آپارتمان‌ها فکر کنید. یکی از ارزان‌ترین هتل‌ آپارتمان‎‌های مشهد که البته به حرم امام رضا هم خیلی نزدیک است، هتل آپارتمان برکات است. این هتل تنها شصت واحد اقامتی دارد و از این نظر یکی از هتل‌های جمع و جور مشهد محسوب می‌شود اما تمیز، مرتب و مناسب است. این هتل البته امکاناتی مثل ترنسفر فرودگاهی (ورودی و خروجی)، کافی شاپ، رستوران و سیستم اعلام حریق هم دارد.

هتل در مشهد

هتل جم، خدمات گسترده با قیمت پایین

از بین این همه رزرو هتل ارزان در مشهد ، هتل جم را می‌شود یکی از مناسب‌ترین‌ها به شمار آورد. این هتل نسبتا قدیمی، دو سه سالی است که بازسازی شده و ظاهر کاملا نو و تمیزی دارد. هتل جم، به اندازه هتل برکات یا قدس به حرم نزدیک نیست اما در یکی از خیابان‌های اطرافش یعنی خیابان پاسداران قرار گرفته تا با ماشین تنها ده دقیقه با حرم فاصله داشته باشید. بد نیست این را هم بدانید که هتل، روزی شش بار سرویس رایگان به حرم فراهم می‎کند. هتل جم البته برای کسانی که عاشق شکم‌گردی در سفر هستند هم گزینه خیلی خوبی است چون نه تنها در رستورانش می‌توانند انواع غذاها را امتحان کنند، بلکه با یک پیاده‌روی کوتاه به رستوران معین درباری می‌رسند که یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‎های مشهد است.

هتل ارزان در مشهد

هتل آپارتمان پرهام، یک فضای دوست‌داشتنی

اگر می‌خواهید یک سفر اقتصادی داشته باشید، این رزرو هتل ارزان در مشهد امروز را هم از دست ندهید. هتلی که در حیاطش تعداد زیادی آلاچیق دارد تا در هوای معتدل و خوب نوروز، در فضای باز از شهر مشهد لذت ببرید. این هتل با ماشین در حدود پنج دقیقه با حرم فاصله دارد و به پایانه مسافربری و راه آهن هم نسبتا نزدیک است. سوییت‏های این هتل یک یا دو خوابه هستند، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه هم دارند. با این که نسبت به خیلی از هتل‌های دیگر قیمت کمتری پرداخت می‌کنید، اما امکانات عادی یک هتل مثل لابی، صبحانه و اینترنت رایگان را حتما خواهید گرفت.

هتل های ارزان مشهد

هتل آپارتمان آنا

هتلی که تنها چند دقیقه با بازار رضا، مجتمع تجاری ضامن و مرکز خرید آسمان فاصله دارد. چند مرکز خرید که خیلی از مسافران مشهد، برای خرید حتما به آن‎ها سر می‎زنند. این هتل آپارتمان یکی از هتل‌های ارزان مشهد برای نوروز محسوب می‏شود و واحدهای دو تا پنج تخته دارد که بهترین گزینه برای یک سفر اقتصادی با خانواده هستند. این هتل نوساز، تنها ده دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد و این یعنی شما برای رفت و آمد به حرم، نیازی به گرفتن ماشین ندارید (و این یعنی صرفه جویی در هزینه‎های سفر). این هتل یک کافی شاپ هم دارد که به مهمانان آن نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مختلفی ارائه می‌دهد. صندوق امانات، اتاق چمدان، روم سرویس بیست و چهار ساعته و جعبه کمک‌های اولیه همه از امکاناتی هستند که با اقامت در هتل آپارتمان آنا به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. برای رزرو هتل ارزان در مشهد امروز به سایت اسنپ روم سری بزنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*