هتل ارزان با غذا در مشهد

نزدیک هتلتان در مشهد به کافه‌گردی بروید

نزدیک هتلتان در مشهد به کافه‌گردی بروید هتل ارزان با غذا در مشهد : کافه‌گردی می‌تواند یک راه خوب برای رها شدن از خستگی سفر ادامه مطلب

نزدیک هتلتان در مشهد به کافه‌گردی بروید

هتل ارزان با غذا در مشهد : کافه‌گردی می‌تواند یک راه خوب برای رها شدن از خستگی سفر باشد. بعد از رزرو هتل ارزان در مشهد، به نزدیک‌ترین کافه بروید.

به گزارش مجله اسنپ روم : چه کسی گفته که در یک شهر زیارتی مثل مشهد، نمی‌شود کافه‌نشینی کرد و خوش گذراند؟ مثل بیشتر کلان‌شهرهای ایران، مشهد هم در گوشه و کنار خودش کافه‌ها و کافی شاپ‌های زیادی دارد که جان می‌دهند برای جمع شدن با دوستان یا در کردن خستگی در یک سفر شلوغ و پر از برنامه. پس از خیر یک هتل ارزان در مشهد با غذا بگذرید و بعد از زیارت به کافه های دلنشین مشهد هم سری بزنید.

هتل ارزان با غذا در مشهد

کافه لئون در نزدیکی هتل آپارتمان‌های آبادگران

منطقه آبادگران تعداد زیادی واحد اقامتی ویلایی دارد که در زمان‎‌های مختلف سال، از مسافران به مشهد پذیرایی می‌کنند. البته اگر به دنبال یک هتل مناسب  با غذا در مشهد  هستید، احتمالا این جا پیدایش نخواهید کرد. درست در شمال غرب مشهد، این کافه با تراس زیبایش که به شما اجازه دیدن تمام شهر را می‎‌دهد، هر روز میزبان تعداد زیادی از کسانی است که برای صرف نوشیدنی، بستنی یا غذا و گذراندن وقت در کنار دوستان به آن می‌آیند. کافه لئون به قهوه ترک باکیفیت و پاستاهای خوشمزه‌اش معروف است. اگر برای اقامت در مشهد یکی از واحدهای اقامتی آبادگران را انتخاب کرده‌اید، کافه لئون در همسایگی شماست!

کافه رستوران جاوی در بلوار سجاد

پیشنهاد ما این است که حتما کافه جاوی را در بلوار سجاد امتحان کنید. نبش خیابان بهارستان ۱۰، کافه‌ای می‌بینید که صندلی‌ها و میزهای جذابش را در تقاطع خیابان چیده و افراد زیادی آن جا مشغول گفتن و خندیدن و خوردن غذاهای مورد علاقه‌شان هستند. دکوراسیون کافه جاوی حتما شما را جذب می‌کند و مزه  صبحانه‌هایش حتما در خاطرتان می‎‌ماند. خیلی از بازیگران و خوانندگان و اهالی رسانه هم برای کافه‌نشینی در مشهد، جاوی را انتخاب می‌کنند. قبل از رزرو هتل ارزان  با غذا در مشهدلیستی از کافه ها و رستوران هایی که دوست دارید همزمان با سفر زیارتی خود به مشهد تهیه کنید.

کافه شکر در نزدیکی هتل هما

هتل ارزان در مشهد را کجا رزرو کرده اید؟ در مرکز شهر یا قسمت‌های دورتر از حرم؟ هر جای شهر که باشید، می‌توانید یک کافه برای وقت‌‍گذرانی بعد از زیارت پیدا کنید. کافه شکر در خیابان ملاصدرا، یکی از کافه‌های نسبتا اقتصادی است و ایده‌آل برای کافه‌نشینی دسته جمعی با دوستان. این کافه که مثل جاوی هم فضای درونی دارد و هم فضای بیرونی، بین مشهدی‌های اهل کافه به تازگی کیک‌ها و تنوع منو معروف است. همچنین اگر با خانواده به شکر بروید، راضی برمی‌گردید چون فضای بزرگی دارد. قبل از رزرو یک هتل ارزان  با غذا در مشهد، شکر را روی نقشه پیدا کنید!

کافی شاپ هتل درویشی

خیلی از هتل‌ها، کافی شاپ‌هایی دارند که غذاها و نوشیدنی‌های مختلف ایرانی و خارجی را می‌شود در آن‎‌ها امتحان کرد. کافی شاپ هتل درویشی آن قدر کامل است که خیلی از مشهدی‌ها برای قرارهای کاری یا خانوادگی به آن می‌آیند. هتل درویشی از هتل های گرانقیمت نزدیک به حرم است و سطح قیمت اتاق ها و غذاهای این مکان نسبت به هتل ها و کافه‌های مشهد نسبتا بالاست. بنابر این اگر به دنبال رزرو یک هتل ارزان  با غذا در مشهدهستید و یا ترجیح میدهید غذایتان را در رستوران هایی میل کنید که قیمت مناسبی دارند هتل درویشی ، یک هتل ارزان در مشهد محسوب نمی‌شود و مسلما انتخاب مناسبی نیست.

کافه ملودی در نزدیکی هتل لاله

سفرتان اقتصادی است و یک هتل ارزان  با غذا در مشهدرا انتخاب کردید؟ هتل لاله در منطقه کوهسنگی، برای کسانی که از شلوغی و ازدهام مرکز شهر فراری هستند و به دنبال یک مکان دنج  با آب و هوای خوب می‌گردند ایده‌آل است. اگر برای رزرو هتل ارزان در مشهد ، سری به هتل لاله زدید یا در آن اقامت دارید حتما کافه ملودی را امتحان کنید. ملودی محیط دنج و آرامی دارد و کیک‌های خوشمزه و تازه‎ای سرو می‎‌کند. همچنین اگر سیگاری نیستید و از بوی دود و سیگار در کافه‌ها کلافه شده‌اید احتمالا در کافه ملودی به شما خیلی خوش می‌گذرد چون سالن سیگارش از بخش اصلی کافه جداست.

کافه خیابان سی‌ام در نزدیکی هتل ابان

اگر برای رزرو هتل ارزان  با غذا در مشهد هتل آبان را در خیابان پیروزی انتخاب کرده‌اید  می‌شود گفت که به یکی از مراکز کافه و رستوران مشهد نزدیک هستید. در اطراف شما کافه‌ها، کافی‌ شاپ‎ها و رستوران‌های زیادی هستند که همه‌شان ارزش امتحان کردن دارند. کافه خیابان سی‌ام، یکی از کافه‎هایی است که با طراحی داخلی زیبا و سقف بلندش در این بلوار به عابران چشمک می‌زند. این کافه علاوه بر طراحی داخلی خوب، میزهای زیادی در فضای بیرونی گذاشته تا بتوانید از هوای تمیز لذت ببرید.

برای مشاهده لیست هتل ارزان در مشهد به سایت اسنپ روم سری بزنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*