معرفی اتاق های هتل

معرفی انواع اتاق های هتل

اگر قصد سفر کردن داشته باشید، یکی از مهم ترین بخش هایی که باید برای آن اقدام کنید اقامت در هتل است. هنگامی که قصد ادامه مطلب

اگر قصد سفر کردن داشته باشید، یکی از مهم ترین بخش هایی که باید برای آن اقدام کنید اقامت در هتل است. هنگامی که قصد رزرو هتل را دارید، با اتاق های مختلفی روبرو می شوید و اگر آشنا نباشید، احتمالاً سوالات زیادی برای شما پیش می آید. برای افراد مختلف بهترین اتاق هتل کدام است و می تواند نیاز آن ها را به خوبی رفع کند؟

برای انتخاب بهترین اتاق شما باید با انواع اتاق های آشنا باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مقاله می خواهیم به بررسی کامل انواع اتاق های هتل بپردازیم تا ببینید برای سفر کدام یک را باید انتخاب و رزرو کنید.

فهرست مطالب

اتاق های مختلف در هتل

سفرها به بهانه های مختلفی انجام می شود! برخی افراد برای ماجراجویی سفر می کنند و برخی دیگر به واسطه ماموریت های شغلی. فرقی نمی کند که شما به چه دلیل سفر می کنید؛ مسئله مهم این است که کدام اتاق هتل برای سفر شما مناسب است. امروزه رزرو هتل در کمتر از چند دقیقه و به صورت آنلاین انجام می شود اما چیزی که مهم است، این است که ببینید کدام اتاق برای شما مناسب است. اتاق های هتل ویژگی های مختلفی دارند و هر کدام از آن ها برای دسته خاصی از افراد مناسب هستند. به همین دلیل باید با انواع اتاق های هتل و ویژگی های آن ها آشنا شوید.

اتاق ها بر اساس نوع، مساحت، تعداد اتاق و نوع کاربری دسته بندی می شوند و شما باید اتاق مناسب با نیاز خود را رزرو کنید. اگر به صورت حضوری هتلی را رزرو کنید، می توانید از مسئول پذیرش در مورد آن سوال کنید اما واقعیت این است که بهترین راه، رزرو آنلاین هتل پیش از سفر است. به همین دلیل لازم است تا همه کاربر با هر نوع سفری با انواع اتاق های هتل آشنا شوند. در بخش های بعدی به بررسی دسته بندی اتاق های هتل می پردازیم و شما را با انواع اتاق ها آشنا می کنیم.

دسته بندی اتاق های هتل بر اساس ویژگی ها

دسته بندی اتاق بر اساس ویژگی های مختلفی صورت می گیرد که برای انتخاب بهترین اتاق هتل، باید با انواع دسته بندی آن آشنا شوید. دسته بندی اتاق ها بر اساس ویژگی های مختلف عبارتند از:

دسته بندی بر اساس تعداد تخت

اولین نوع دسته بندی اتاق ها بر اساس تعداد تخت ها است. اتاق های مختلف تعداد تخت های مختلفی دارد و البته نوع تخت ها هم متفاوت است. یک اتاق ممکن است دارای یک تخت یک نفره یا دو نفره باشد. به صورت کلی اتاق های هتل به صورت یک نفره، دو نفره، سه نفره و نهایتاً چهار نفره هستند. در این اتاق ها می توانید انواع تخت ها را پیدا کنید! مثلاً اگر به صورت زوج سفر می کنید، می توانید تخت دو نفره در اتاق دو نفره را رزرو کنید. اگر با یکی از دوستان خود سفر می کنید، می توانید دو تخت یک نفره را در اتاق دو نفره رزرو کنید. انتخاب امکانات، تعداد تخت و نوع تخت بر عهده خودتان است و اختیار انتخاب آن را دارید.

دسته بندی بر اساس مساحت

یکی دیگر از ویژگی های اتاق ها برای دسته بندی مساحت ان است! هتل ها دارای اتاق هایی با اندازه مشخص هستند و هر چه تعداد تخت هایی که در یک اتاق قرار گرفته است بیشتر باشد، مساحت آن هم بیشتر است. مثلاً اگر شما می خواهید به صورت خانوادگی در هتل اقامت داشته باشید، می توانید یک اتاق چهارنفره بگیرید که طبیعتاً مساحت آن هم بیشتر از اتاق های دیگر است. همچنین در هتل ها می توانید اتاق های کوچک و بزرگ را هم انتخاب کنید که امکانات قرار گرفته و همچنین هزینه رزرو هتل با توجه به مساحت و امکانات متفاوت است.

دسته بندی بر اساس امکانات اتاق

اتاق های هتل بر اساس امکانات هم دسته بندی می شوند که در این مورد، امکانات متفاوت هستند: منظره دریا، منظره ساحل دریا، منظره باغ، منظره کوه، منظره رو به زمین، منظره شهر، منظره اقیانوس، منظره استخر، منظره اقیانوس، منظره استخر، منظره، منظره رودخانه، آشپزخانه، اتاق مناسب افراد توان یاب، ویلا، تراس، بالکن، وان حمام، مبل تخت شو، اداری و غیره. از مهم ترین امکاناتی که باعث می شود تا اتاق بر اساس امکانات دسته بندی شوند همین موارد هستند و شما می توانید متناسب با سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

دسته بندی بر اساس لوکس بودن

یکی دیگر از انواع دسته بندی، دسته بندی بر اساس میزان لوکس بودن و تجملات اتاق است. پس از آن که شما در مورد تعداد تخت، اندازه و امکانات اتاق تصمیم گرفتید اکنون زمان انتخاب میزان لوکس بودن اتاق است. شما می توانید سوئیت معمولی، سوئیت دو خوابه، سوئیت پرزیدنتال، پنت هاوس یا ویلا انتخاب کنید. قطعاً هر چقدر یک اتاق لوکس تر باشد، هزینه آن هم بیشتر است و اتاق های بیشتر به درد افرادی می خورد که قصد سفر اقتصادی ندارند و بودجه آن ها برای اقامت محدود نیست.

شما می توانید با توجه به این دسته بندی ها انتخاب خوبی را برای خود رقم بزنید و در نهایت، از اقامت خود در اتاق رزرو شده لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که همه هتل ها همه امکاناتی که در این بخش معرفی شد را ندارند و تنها برخی از آن ها را می توانید انتخاب کنید.

بررسی جزئیات انواع اتاق هتل

اگر با انواع اتاق های هتل آشنا نیستید، در این بخش از مقاله همراه ما باشید تا انواع اتاق ها را به همراه جزئیات آن به شما معرفی کنیم. انواع اتاق های هتل عبارتند از:

اتاق یک نفره (single)

اتاق یک نفره هتل اتاقی است که برای میزبانی یک مهمان طراحی شده است. در این اتاق شما می توانید یک تخت یک نفره، دو تخت یک نفره یا تخت دو نفره در اختیار داشته باشید. اما معمولاً در چنین اتاق هایی یک تخت یک نفره قرار می گیرد و برای حضور یک نفر مناسب است. در تمامی هتل ها این نوع اتاق وجود دارد و شما به راحتی می توانید آن را برای اقامت خود رزرو کنید. مساحت این نوع اتاق معمولاً بین ۳۷ تا ۴۵ متر مربع است که برای یک نفر کاملاً مناسب است. امکانات این نوع اتاق هم برای اقامت کوتاه مدت مناسب است.

اتاق دو نفره (ِDouble)

اتاق دو نفره از دیگر اتاق هایی است که در همه هتل ها وجود دارد و برای اقامت دو نفر مناسب است. این اتاق بین ۴۰ تا ۴۵ متر مربع مساحت دارد و شما می توانید در آن یک تخت دو نفره را مشاهده کنید. امکانات این اتاق هم مانند اتاق قبلی برای اقامت کوتاه مدت مناسب است و شما می توانید به همراه همسفر خود از آن استفاده کنید.

اتاق دو نفره (Twin)

اتاق دو نفره دیگری که در هتل ها دیده می شود، مناسب برای افرادی است که می خواهند روی تخت جداگانه استراحت کنند. در این اتاق دو تخت یک نفره وجود دارد و برای اقامت شما و دوستتان مناسب است. اندازه این اتاق هم بین ۳۲ تا ۴۰ متر مربع است و فضای نسبتاً مناسبی در اختیار شما قرار می دهد. البته فراموش نکنید که امکانات آن کامل است و برای اقامت سفر می توانید روی آن حساب باز کنید.

اتاق سه نفره (Triple)

اتاق سه نفره یکی دیگر از اتاق هایی است که در هتل دیده می شود و برای حضور سه نفر مناسب است. در این اتاق ها می توانید تخت های مختلفی را انتخاب کنید. مثلاً می توانید سه تخت یک نفره انتخاب کنید یا یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره انتخاب کنید. بنابراین همه چیز مهیا است تا بتوانید برای اقامت سه نفره از چنین اتاقی استفاده کنید و لذت ببرید. مساحت این اتاق از اتاق های قبلی بیشتر است و شما می توانید به ۴۵ الی ۶۵ متر مربع فضا دسترسی داشته باشید.

اتاق چهار نفره (Quad)

همان طور که از نام این اتاق پیداست، برای اقامت چهار نفر طراحی شده و مناسب است. در این اتاق هم می توانید تخت هایی که وجود دارد را خودتان انتخاب کنید. مثلاً می توانید چهار تخت یک نفره، یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره یا دو تخت دو نفره انتخاب کنید. مساحت این اتاق ها هم با توجه به این که برای حضور تعداد بیشتری افراد طراحی شده است، بین ۷۰ تا ۸۵ متر مربع است. امکانات آن هم برای استفاده چهار نفر کافی است و می تواند یک گزینه مناسب به جای انتخاب دو اتاق دو نفره است.

اتاق کوئین (Queen)

یکی دیگر از اتاق هایی که در برخی هتل ها وجود دارد، اتاق کوئین است. اتاق کوئین دارای یک تخت بزرگ است که ابعاد آن ۱۶۰ در ۲۰۰ سانتی متر است. با توجه به قوانین هر هتل که ممکن است متفاوت باشد، یک نفر یا بیشتر می تواند در آن اقامت داشته باشد. اندازه چنین اتاق هایی بین ۳۲ تا ۵۰ متر است و طراحی چنین اتاق هایی معمولاً به شکلی بسیار زیبا و جذاب انجام می شود.

اتاق کینگ (King)

اتاق کینگ به اتاق هایی گفته می شود که یک تخت کینگ در ابعاد ۱۸۰ در ۲۰۰ سانتی متر در آن وجود دارد. با توجه به قوانین هر هتل، یک فرد یا بیشتر می تواند در آن اقامت داشته باشد. مساحت این اتاق ها هم مانند اتاق کوئین است و معمولاً ۳۲ تا ۵۰ متر مربع است. امکانات آن هم مناسب است و می توانید چند روزی را در چنین اتاقی اقامت راحت و لذت بخش داشته باشید.

اتاق توئین هالیوود (Hollywood Twin Room)

اتاق توئین هالیوود به اتاق هایی گفته می شود که دارای دو تخت یک نفره است و بالای تخت به هم دیگر وصل می شود. در این اتاق ها که برای دو نفر طراحی شده است، دو نفر می توانند اقامت داشته باشند. جالب است بدانید که معمولاً در هتل های اقتصادی تعداد زیادی از این اتاق ها وجود دارد که برای زوج‌ها، دوست‌ها و همکاران بسیار مناسب باشد. مساحت چنین اتاق هایی بین ۳۲ تا ۴۰ متر مربع است و شما می توانید اقامت خوبی را در آن تجربه کنید.

اتاق‌های دابل دابل (Double double)

اتاق های دابل دابل دارای دو تخت دو نفره یا دو تخت کوئین هستند. در این اتاق ها چهار نفر می توانند اقامت داشته باشند که البته در برخی هتل ها ممکن است تعداد تخت ها و تعداد نفراتی که می توانند در آن اقامت داشته باشند کمتر است. این اتاق معمولاً برای افرادی مناسب است که می خواهند به صورت خانوادگی به همراه بچه های کوچک و کودکان سفر کنند مناسب است. در واقع یک انتخاب عالی برای چنین خانواده ای به حساب می آید. مساحت این اتاق هم نسبتاً بزرگ بوده و بین ۵۰ تا ۷۰ متر مربع است.

اتاق استودیو (Studio)

اتاق استدیو یکی دیگر از اتاق هایی است که کوچک تر از یک سوئیت و مانند آپارتمان های مبله است. این نوع اتاق دارای یک تخت است و ممکن است تخت آن با توجه به متراژ کم اتاق به صورت تاشو باشد. اتاق های استدیو گاهی دارای یک آشپزخانه کوچک به همراه امکانات اولیه نظیر یخچال و سینک ظرفشویی هستند. اندازه چنین اتاق هایی معمولاً بین ۲۵ تا ۴۰ متر مربع است که برای اقامت یک نفر کاملاً مناسب است.

اتاق دلوکس (Deluxe)

اتاق های دلوکس یکی دیگر از انواع اتاق هایی هستند که در هتل ها وجود دارد. چنین اتاق هایی دارای دو نوع یک نفره و دو نفره هستند. در این اتاق فضای بسیار راحتی وجود دارد و شما می توانید از امکانات بسیار خوب و پیشرفته ای که در اختیار مهمانان قرار می گیرد استفاده کنید. اتاق های دلوکس دارای تخت های کینگ هستند که جذابیت آن را دو چندان می کند. امکانات داخل آن هم شامل سرویس بهداشتی و حمام، میز اتو، میزهای کوچک، تلویزیون، یخچال کوچک و موارد دیگر اشاره کرد. کف این اتاق ها معمولاً به صورت فرش یا موکت است و یک انتخاب بسیار عالی برای اقامت خانواده ها محسوب می شود.

اتاق دوبلکس (Duplex Room)

اتاق دوبلکس یکی دیگر از اتاق هایی است که در برخی هتل ها دیده می شود و به صورت دوبلکس طراحی شده است. در واقع از دو اتاق تشکیل شده است که به صورت طبقاتی هستند. این دو طبقه کمک یک راه پله به هم متصل می شود. از این اتاق ها برای زمانی که دو خانواده با هم می خواهند در یک اتاق اقامت داشته باشند استفاده می شوند. یا اینکه اگر می خواهید به صورت خانوادگی سفر کنید و تعداد شما کمی زیاد است، این اتاق گزینه مناسبی محسوب می شود. امکاناتی که در این اتاق در اختیار مهمانان قرار می گیرد هم بسیار مناسب و عالی است.

اتاق پارلر (Parlor Room)

اتاق پارلر یکی از اتاق هایی است که برای اهداف تجاری و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اگر شما قصد سفر تفریحی را دارید، این اتاق خیلی برای شما مناسب نیست. زیرا امکاناتی که در آن قرار دارد، برای زمانی کاربرد دارد که هدف شما از اجاره اتاق تجاری و کاری باشد. در چنین اتاق هایی امکان برگزاری جلسات به همراه همکاران هم وجود دارد که البته باید در مورد قوانین آن از هتل مورد نظر سوال کنید.

سوئیت و سوئیت دوخوابه (Suite/ Executive Suite)

در هتل ها سوئیت های مختلفی وجود دارد که از نظر مساحت و امکانات کاملاً متفاوت هستند. این اتاق ها شامل یک سالن پذیرایی هستند که به آن اتاق وصل شده است. سوئیت ها دارای آشپزخانه مجهز هستند و کاملاً برای سفری که می خواهید خودتان آشپزی کنید و اقامت راحتی داشته باشید مناسب است. مساحت چنین اتاق هایی بین ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع است که کاملاً برای اقامت خانوادگی مناسب است.

سوئیت مینی یا جونیور (Mini Suite or Junior Suite)

اتاق سوئیت مینی یا جونیور همانطور که از نامش پیداست اتاق کوچکی است که برای اقامت یک نفره مناسب است. این اتاق دارای یک تخت و محوطه نشیمن است! البته لازم است بدانید که مساحت این اتاق ها بزرگ است اما با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد تنها برای یک نفر مناسب است. در چنین اتاق هایی، اتاق خواب از سالن پذیرایی جدا است اما به هم متصل هستند. امکانات بسیار خوبی در این اتاق در اختیار شما قرار دارد و شما می توانید در فضایی حدود ۶۰ تا ۸۰ متر مربع اقامت داشته باشید.

سوئیت پرزیدنتال (Presidential Suite)

تا به حال نام سوئیت پرزیدنتال به گوشتان خورده است؟ گران ترین اتاق یک هتل، سوئیت پرزیدنتال است. در بسیاری از هتل ها این اتاق وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، یک اتاق در هر هتل است. این اتاق دارای چند اتاق خواب، سالن پذیرایی، دکوراسیون بسیار لوکس و خدمات عالی است. مساحت چنین اتاق هایی از ۸۰ متر مربع شروع می شود و در برخی هتل ها تا ۳۵۰ متر مربع هم می رسد. همچنین در چنین اتاقی می توانید از خدمات سفارشی نظیر خدمتکار اختصاصی در طول اقامت استفاده کنید.

سوئیت‌های پنت‌ هاوس (Penthouse Suite)

سوئیت های پنت هاوس یکی دیگر از انواع اتاق های هتل هستند که از سوئیت های معمولی لوکس تر هستند. در چنین سوئیت هایی می توانید یک تراس را در اختیار داشته باشید و از فضای آن کاملاً لذت ببرید. این سوئیت ها با توجه به این که در طبقه بالای هتل یا برج قرار گرفته اند، کاملاً آرام و به دور از سر و صدا هستند. این سوئیت دارای چشم اندازه بسیار عالی است و دلیل آن هم قرار گرفتن در بالاترین طبقه هتل است. امکانات و ساختار آن مانند سوئیت های معمولی است اما با توجه به این که در پنت هاوس قرار گرفته اند، گران تر هستند.

اتاق برای اقامت بلند مدت

یکی دیگر از اتاق هایی که در هتل ها می توانید پیدا کنید، اتاق هایی برای اقامت طولانی مدت هستند. این اتاق ها برای افرادی مناسب است که می خواهند اقامت طولانی در هتل داشته باشند و تمام امکانات لازم برای چنین اقامتی در اختیار آن ها قرار دارد. در اکثر اتاق های هتل به دلیل اقامت کوتاه مدت، امکانات آشپزی وجود ندارد. چرا که افراد از هتل یا رستوران های اطراف غذا سفارش می دهند اما در چنین اتاق هایی تجهیزات کامل آشپزی، ماشین لباس شویی، خشک کن، سالن پذیرایی، میز نهارخوری و… وجود دارد. همچنین نظافت این اتاق ها تنها یک یا دوبار در هفته است تا مزاحمتی برای افرادی که در آن اقامت دارند ایجاد نشود. مساحت چنین اتاق هایی بین ۹۶ تا ۲۵ متر مربع است که کاملاً برای اقامت یک خانواده مناسب است.

اتاق‌ های تو در تو (Connecting rooms)

اتاق های دیگری که در برخی هتل ها وجود دارد، اتاق های تو در تو هستند. این اتاق ها دارای در ورودی مجزا است بیرون هستند اما راه ارتباطی میان چند اتاق وجود دارد. برای افرادی مناسب است که می خواهند اقامت جداگانه داشته باشند اما نمی خواهند راه دسترسی آن ها به هم تنها از طریق راه روی اصلی هتل باشد. پس اگر می خواهید میان اتاق ها تردد داشته باشید، این اتاق مناسب است. برای افرادی که می خواهند با یک خانواده دیگر سفر کنند یا این که می خواهند بچه هایشان جدا باشند انتخاب مناسبی است. مساحت هر کدام از چنین اتاق هایی معمولاً بین ۳۰ تا ۵۰ متر است که برای اقامت خانواده ها مناسب است.

اتاق مورفی (Murphy Room)

یکی دیگر از اتاق هایی که در هتل ها وجود دارد، اتاق مورفی است. این اتاق دارای مبل یا کمد تخت شو هستند که تنها در طول شب یا زمان استراحت آن را در وسط اتاق ببینید. در طول روز می توانید از فضای اتاق به عنوان نشیمن استفاده کنید. مساحت چنین اتاق هایی معمولاً بین ۲۰ تا ۴۰ متر است که می تواند برای اقامت یک نفر بسیار عالی و مناسب باشد.

اتاق افراد توان‌ یاب (Accessible Room / Disabled Room)

واقعیت این است که افراد توان یاب زیادی وجود دارند که به سفر می روند اما نمی توانند از امکانات معمولی یک هتل استفاده کنند. برای چنین افرادی اتاق هایی طراحی شده است تا به راحتی بتوانند در آن اقامت داشته باشند. حتی در قوانین بسیاری از کشورها آمده است که چنین اتاق هایی باید وجود داشته باشد تا جلوی تبعیض میان افراد گرفته شود. مساحت چنین اتاق هایی ۳۰ تا ۴۲ متر مربع است و امکانات آن به نحوی است که افراد توان یاب به راحتی بتوانند از آن استفاد کنند.

کابانا (Cabana)

یکی از جذاب ترین اتاق هایی که در هتل ها وجود دارد، کابانا است. البته این اتاق ها معمولاً در مناطق گرم سیری وجود دارد. در مجاور چنین اتاق هایی استخر شنای مرکزی هتل ها قرار گرفته است تا در فصل تابستان به راحتی بتوانند تنی به آب بزنند. این نوع اتاق انتخاب بی نظیر و عالی در فصل تابستان محسوب می شود. مساحت چنین اتاق هایی بین ۳۰ تا ۴۵ متر مربع است. این نوع اتاق از اتاق های لوکسی محسوب می شود که در طبقات بالا قرار نگرفته است. با وجود آن که در طبقه پایین است، اما برای اقامت در آن باید هزینه اتاق لوکس را پرداخت کنید.

اتاق‌ مجاور (Adjoining rooms)

اتاق های مجاوز به اتاق هایی گفته می شود که دارای یک دیوار مشترک هستند و دری بین آن ها وجود ندارد. مساحت چنین اتاق هایی بین ۳۰ تا ۴۵ متر است برای افرادی که به همراه دوستان خود سفر می کنند اما می خواهند اتاقی جداگانه داشته باشند، اتاق مجاور یک گزینه عالی محسوب می شود.

اتاق‌ همسایه ( Adjacent rooms )

اتاق های همسایه در هتل، به اتاق هایی گفته می شود که نزدیک به هم هستند اما در مجاورت هم قرار ندارند. مثلاً اتاق هایی که در یک راهرو وجود دارد به عنوان اتاق همسایه شناخته می شوند. در این صورت می توانید با دوستان خود در اتاق همسایه اقامت داشته باشید تا دسترسی به یکدیگر راحت باشد.

اتاق طبقه اصلی (Executive Floor/ Floored Room)

یکی دیگر از اتاق هایی که در هتل ها وجود دارد و ممکن است نام آن به گوشتان بخورد، اتاق طبقه اصلی است. به اتاق هایی گفته می شود که دسترسی آسانی به امکانات و تجهیزات هتل دارند.  مثلاً برخی امکانات تنها مختص به زنان و برخی دیگر مختص به مردان است. اتاق هایی که در نزدیکی امکانات خانم ها قرار دارد و خانم ها از آن استفاده می کنند، اتاق طبقه اصلی گفته می شود. مساحت چنین اتاق هایی معمولاً بین ۳۲ تا ۵۰ متر مربع است.

اتاق سیگار ممنوع یا سیگار مجاز (Smoking / Non-Smoking Room)

قوانین اتاق های هتل با هم فرق می کند! مثلاً ممکن است در یک اتاق بتوانید سیگار بکشید و در دیگری نه. هنگامی که شما قصد اجاره اتاق مورد نظر را دارید، باید از قوانین آن مطلع شوید. دلیل جداسازی این دو اتاق این است که اتاق های سیگار مجاز به افراد سیگاری داده شود و اتاق های دیگر، به افراد غیر سیگاری. در این صورت بوی سیگار و نشت آن افراد دیگر را اذیت نمی کند. مساحت چنین اتاق هایی بین ۳۰ تا ۲۵۰ متر مربع است.

با شناخت اتاق های هتل، اقامت مناسبی داشته باشید!

اگر قصد اقامت در یک هتل را دارید، پیش از رزرو باید ببینید که کدام اتاق برای شما مناسب است. اگر بتوانید اتاق مناسبی را رزرو کنید، لذت اقامت در هتل برای شما چند برابر می شود. البته اتاق هایی که معرفی کردیم، در تمام هتل ها همه آن ها وجود ندارد! بلکه در هر هتل ممکن است تنها چند مورد از آن ها وجود داشته باشد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل انواع اتاق هایی که می توانید در هتل ها پیدا کنید، پرداختیم. اگر سوال یا تجربه ای در این زمینه دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا سوال شما را پاسخ دهیم یا از تجربیات شما استفاده کنیم.

معرفی انواع اتاق های هتل

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*