مسافرخانه در فردوسی تهران

رزرو مسافرخانه در فردوسی تهران با اسنپ روم

مسافرخانه در فردوسی تهران تهران علاوه بر اینکه پایتخت ایران است بزرگترین شهر کشور نیز محسوب می‌شود. این شهر که از زمان قاجار پایتخت ایران ادامه مطلب

مسافرخانه در فردوسی تهران

تهران علاوه بر اینکه پایتخت ایران است بزرگترین شهر کشور نیز محسوب می‌شود. این شهر که از زمان قاجار پایتخت ایران است، هرروزه بزرگ‌تر شده و امروزه به یک کلان‌شهر تبدیل گشته است.

خیابان‌های جدید و محله‌های مدرن بسیاری در آن شکل گرفته که در کنار بافت قدیمی و تاریخی شهر، دو گانه‌ای متفاوت را به تصویر کشده‌اند.

فردوسی تهران، میدان و خیابانی در بخش تاریخی شهر است که قدمت آن به تهران دوران قاجار می‌رسد و امروزه با تغییرات فراوانی که در طول تاریخ به خود دیده همچنان پابرجاست.

این میدان و خیابان علاوه بر دلایلی تاریخی، به دلایل زیادی مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران تهران هستند. به همین منظور تعداد انواع هتل‌ها و مسافرخانه در فردوسی تهران بسیار است.

یک هتل یا مسافرخانه در فردوسی تهران، می‌تواند قدیمی و تاریخی باشد و قدمتی به درازای این خیابان و میدان داشته باشد. اما در هر حال اکثر مسافران تهران که طرفدار بافت تاریخی و سنتی این شهر هزار چهره هستند، به اقامت در مسافرخانه‌های این شهر تمایل دارند.

کوچه تمدن میدان فردوسی

قیمت مناسب مسافرخانه در فردوسی تهران

اقامت در یک مسافرخانه تهران مزایای بسیاری به همراه دارد. در درجه‌ی اول هزینه و قیمت اجاره‌ی یک شب اتاق در اغلب این مسافرخانه‌ها است.

میدان و خیابان فردوسی تهران از محله‌های اعیان‌نشین شهر محسوب نمی‌شود و به طور کلی قیمت ملک، اجاره بها و هتل و مسافرخانه در محلات آن مناسب‌تر از بسیاری محلات دیگر تهران است.

همچنین تعدد مسافرخانه در فردوسی تهران فضای رقابتی را در این منطقه بالا برده و باعث شده است که مدیران و صاحبان این اقامت‌گاه‌ها برای ارائه‌ی خدمات بهتر از رقیبان با قیمت مناسب‌تر همواره در تلاش باشند.

به این ترتیب یک مسافرخانه در فردوسی تهران، از شرایط خوب و استانداردهای بالایی برخوردار است.

مزایای رزرو مسافرخانه در فردوسی تهران

فردوسی تهران، در مرکز تجاری و اداری پایتخت قرار گرفته است. به این ترتیب که ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بزرگ شهر نزدیک به این منطقه، میدان و خیابان هستند. سفارت‌خانه‌های متعددی نیز در نزدیکی فردوسی تهران واقع شده‌اند.

حتی مراکزی مانند دانشگاه تهران که بعد مسافت نسبی با فردوسی دارند، به این خیابان و میدان و محلات اطرافش دسترسی خوبی دارند.

بنابراین در صورت سفر به دلایل کاری و انجام امور اداری فردوسی تهران محل خوبی برای اقامت کوتاه است. در عین حال، رزرو مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب، انتخاب اقتصادی و درخوری برای چنین سفرهایی است.

مرکزیت فردوسی تهران

خیابان فردوسی تهران از بالا به میدان فردوسی و از جنوب به میدان امام خمینی منتهی می‌شود. ضلع شرقی و غربی میدان فردوسی خیابان انقلاب و ضلع شمالی آن خیابان سپهبد قرنی است.

بنابراین این میدان و خیابان دسترسی خوبی هم به نقاط و مکان‌های اصلی شهر دارند. این دسترسی، رفتن به مرکز خرید‌های بزرگ تهران را مانند بازار بزرگ تهران، بازار ناصرخسرو، مراکز خرید جمهوری، سعدی، ولیعصر و انقلاب را به راحتی ممکن می‌سازد.

تاجایی که با پیاده‌روی نچندان طولانی می‌توان از میدان یا خیابان فردوسی به یکی از این مراکز خرید سری زد و گشت و گذاری در آن داشت. مزیت دیگر اقامت در میدان فردوسی تهران، بودن کافه‌ها و رستوران‌های دنج و دلنشین است.

یک سنت جالب در محلات فردوسی تهران حفظ ساختمان‌های قدیمی با معماری تاریخی آن‌ها است. برهمین اساس تعداد زیادی رستوران و کافه در این محلات پیدا می‌شود که در خانه‌های قدیمی و بازسازی شده بنا شده‌اند.

می‌توان درعین نوشیدن قهوه یا صرف یک وعده غذا در این رستوران‌ها یا کافه‌ها، ضمن لذت بردن از آرامش فضا، با بافت و معماری تاریخی پایتخت نیز آشنا شد.

مسافرخانه در میدان فردوسی

استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی تهران

مسافرخانه در تهران و اقامت در یکی از آن‌ها برتری دسترسی به سرویس حمل و نقل عمومی تهران را هم دارد. در میدان فردوسی یک ایستگاه مترو واقع شده است همچنین خط اتوبوس سریع شرق به غرب تهران در خیابان انقلاب از این میدان عبور می‌کند.

تقاطع خیابان فردوسی و خیابان جمهوری نیز امکان استفاده از خطوط اتوبوس‌رانی غرب به شرق را فراهم می‌کند. همچنین ایستگاه متروی میدان امام خمینی (ره) در نزدیکی جنوبی‌ترین قسمت خیابان فردوسی واقع شده است. این ایستگاه شاه‌راه اصلی متروی تهران محسوب می‌شود و دسترسی به اغلب مکان‌های تهران را ممکن می‌سازد.

مهمانپذیر فلامینگو

مهمانپذیر فلامینگو در ۱۳ اتاق بنا شده است. مهمانسرا فلامینگو در میدان فردوسی واقع شده که دسترسی به مترو میدان فردوسی در حدود ۳ دقیقه پیاده موجب جابه جایی آسان به مناطق مختلف شده است. از خیابان های معروف و نزدیک به این هتل میتوان به راسته چرم فروش های خیابان فردوسی ، لاله زار، چهارراه منوچهری و کوچه برلن اشاره کرد.

بهترین راه رزرو اتاق مسافرخانه در فردوسی

اما اگر به دنبال انتخاب یک مسافرخانه هستید که در عین قیمت مناسب، خدمات خوب داشته و از استانداردهای لازم برخوردار باشد، اسنپ روم بهترین پیشنهاد است. با این سامانه می‌توان به سریع‌ترین روش و راحت‌ترین راه ممکن یکی از بهترین و مناسب‌ترین اتاق‌ها را با متناسب‌ترین قیمت رزرو کرده و سفر خوشی را در پی داشت.

بالاخص که تنها مسافرخانه‌هایی موفق به ورود به لیست اسنپ روم می‌شوند که تمام قوانین و نکات بهداشتی را رعایت کرده و به پروتکل‌های وزارت بهداشت پایبند باشند.

رزرو مسافرخانه در فردوسی تهران با اسنپ روم

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*