معرفی بهترین مراکز خرید اصفهان

در این مطلب قصد داریم تا درباره ی بهترین مراکز خرید اصفهان، این شهر زیبا و پر طرفدار صحبت کنیم. همه می دانیم که اصفهان، ادامه مطلب

در این مطلب قصد داریم تا درباره ی بهترین مراکز خرید اصفهان، این شهر زیبا و پر طرفدار صحبت کنیم. همه می دانیم که اصفهان، به نصف جهان معروف می باشد. یکی از شهر های زیبا و تاریخی ایران،که بسیار دیدنی است. این شهر، جزو یکی از هفت شهر بزرگ کشور است، که هر ساله افراد زیادی به آنجا سفر می کنند. این شهر زیبا دارای مراکز دیدنی و متنوع زیادی می باشد. اصفهان پر از مکان های دیدنی مانند: سی و سه پل، میدان نقش جهان، چهل ستون، پل خواجو و … می باشد. همچنین خوراکی های خوشمزه زیادی مثل پولکی، صرف بریانی، خورش ماست، دوغ محلی و… که همه ی این ها باعث می شود تا شما یک سفر بینظیر را تجربه کنید.

 اگر قصد سفر به شهر اصفهان را دارید، بهترین زمان آن در فصل بهار و اوایل پاییز می باشد، چون هوای بسیار معتدل و ملایم ، گرم و خشکی دارد.

بهترین مراکز خرید اصفهان انواع مختلفی دارد، که شما طبق سلیقه خود می توانید خرید کنید. مانند مراکز خرید لوکس، بازار های محلی، ارزان، سنتی. حال اگر شما علاقه مند به شناخت مراکز خرید اصفهان هستید، و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

فهرست مطالب

آشنایی با بهترین مراکز خرید اصفهان

تعداد بهترین مراکز خرید شهر اصفهان، به حدی زیاد است که ذکر نام تمامی این مراکز و معرفی آن ها به طور تمام و کمال در این مقال نخواهد گنجید. این شهر پر از اثار تاریخی، مکان های دیدنی نیز می باشد. به همین دلیل مسافران و گردشگران زیادی جذب این استان می شوند.

همچنین بعد از شهر های تهران و مشهد، اصفهان جزو سومین شهر پر جمعیت کشور است. معمولا همه ما به مسافرت و گشت و گذار علاقه زیادی داریم، ولی اغلب یکی از کار هایی که به انسان در سفر لذت می دهد خرید کردن است، ما در این مطلب می خواهیم، تعدادی از مراکز خرید اصفهان را معرفی کنیم.

معرفی مرکز خرید سیتی سنتر؛ یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان

مرکز خرید سیتی سنتر، یک مجتمع تجاری و تفریحی، با ظاهری بسیار زیبا و محیطی بزرگ می باشد، که جزو یکی از بهترین و مدرن ترین و بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار می آید. برای معرفی کامل این مرکز باید بگویم، این مجتمع تفریحی هفت طبقه است که تشکیل شده از:

*دو طبقه پارکینگ به ظرفیت ۵۵۰۰

*سه طبقه واحد تجاری

*دوطبقه اخر آن شامل: رستوران، سالن ورزشی، سینما، فودکورت، شهربازی

بد نیست بدانید، یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده خاورمیانه، در این مرکز خرید قرار دارد. همچنین در این مرکز برند های معروف دنیا و کالاهای مختلفی وجود دارد که شامل: پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریر،  لوازم ورزشی، اسباب بازی، کیف و کفش و ….

باید بدانید، سیتی سنتر از شهر اصفهان کمی دور است، ولی به دلیل داشتن محصولات متنوع و با کیفیت طرفداران خاص خودش را دارد.

اگر شما روزی به این شهر سفر کردید و قصد خرید پوشاک مردانه و زنانه را داشتید، این مرکز یکی از بهترین مکان های تجاری است، که شما می توانید با خیال راحت خرید کنید، چون به غیر از کیفیت خوب قیمت مناسبی هم دارد.

همچنین در این مرکز در برخی از روز های سال فروش ویژه یا حراجی نیز دارند، که معمولا استقبال خوبی از آن می شود. این مرکز خرید در بزرگراه شهید دستجردی، روبروی ورودی جنوبی سپاهان شهر قرار دارد.

معرفی مرکز خرید جلفا؛ یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان را، می توان مرکز خرید جلفا نام برد. در این مکان زیبا محصولات و کالاهای متنوعی از برند های مختلفی وجود دارد. اگر شما طرفدار برندی هستید و قصد خرید آن را دارید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. در مرکز خرید جلفا کالاهای زیادی وجود دارد، اما قیمت آن ها نسبتا زیاد است مانند: مبلمان، پوشاک، کیف و کفش، وسایل تزئینی، اسباب بازی، جواهرات، پارچه و …… معمولا بیشتر مردم اصفهان از این مکان خرید می کنند. این مرکز خرید در خیابان خاقانی، خیابان چهارسوقی نیز قرار دارد.

معرفی مرکز خرید پارک

یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز خرید اصفهان ، مرکز خرید پارک است، که بسیار محبوب می باشد. این مرکز خرید حدود ۴۰ سال قدمت دارد و جزو یکی از قدیمی ترین های اصفهان به شمار می آید.  این مرکز مساحتی به متراژ ۱۵۰۰۰ متر مربع می باشد. علت اسم این مرکز وجود پارک در محوطه آن است.

به همین دلیل به مرکز خرید پارک معروف شده. این مرکز خرید قدیمی تشکیل شده از حدود ۴۰۰ واحد تجاری، ساختمان پزشکان، مشاور املاک، و انواع رستوران ها می باشد.

بد نیست بدانید مرکز خرید جلفا یکی از مراکز ارزان در شهر اصفهان می باشد، این مرکز با وجود اجناس با کیفیت، قیمت های بسیار ارزان و مناسبی دارد به همین دلیل گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب می کند.

حتی در بین مردم اصفهان هم بسیار محبوب است. محصولات با کیفیت موجود در این مرکز شامل: کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم موسیقی، کامپیوتر و لوازم جانبی، لوازم صوتی و تصویری، ساعت، اسباب بازی، لوازم تحریر، لوازم ورزشی و …. نیز می باشد.

همچنین در این مرکز خرید رستوران و کافه نیز برای رفع خستگی مسافران و گردشگران وجود دارد. جالب است بدانید در این مکان برای هر رده سنی لباس و پوشاک وجود دارد و یک خانواده به راحتی می توانند خرید خودشان را در انجا انجام دهند. این مرکز در خیابان چهارباغ بالا، روبروی اداره برق قرار دارد.

معرفی بازار قیصریه

بازار قیصریه را می توان یکی از قدیمی ترین، قشنگ ترین و در عین حال یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان معرفی کرد. این مرکز خرید، قدیمی دو طبقه می باشد، که طبقه اول آن از غرفه ها و فروشگاه ها تشکیل شده و طبقه دوم آن به دفاتری که کار های اداری مغازه دار ها را انجام می دهند، اختصاص داده شده است.

قدمت این مرکز بر میگردد به دوران صفویه، که بسیار نوستالژی و خاطره انگیز می باشد. اگر روزی به اصفهان سفر کردید حتما از بازار قیصریه دیدن کنید؛ چون هم جای تاریخی می باشد و هم می توانید از صنایع دستی و سوغات اصفهان لذت ببرید.

قدم زدن در این مکان قدیمی بسیار لذت بخش است و می تواند برای شما و خانواده تان خاطره دلنشینی به جا بگذارد. برای رفتن به این مکان راه های مختلفی وجود دارد که یکی از معروف ترین ها  شمال میدان نقش جهان می باشد که به در قیصریه شناخته شده است.

معرفی بازار بزرگ اصفهان، اصیل ترین و یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان

در واقع برای معرفی این مرکز خرید باید گفت، جزو یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین بازارها و یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان می باشد، که در اطراف آن آثار تاریخی مانند: نظام الملک و مسجد جامع قرار دارد. مسافران گردشگران بعد از خرید می توانند از این آثار دیدن کنند و لذت ببرند.

این بازار سبکی زیبا و سنتی دارد و در بین مردم اصفهان بسیار محبوب است. در مرکز محصولاتی همچون: انواع پوشاک، صنایع دستی، کفش و پارچه می باشد. بازار برگ اصفهان در میدان امام علی، خیابان رزاق، جنب مسجد جامع قرار دارد.

معرفی بازار موبایل اصفهان

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان، بازار موبایل است. این مجتمع هفت طبقه می باشد، که طبقه همکف این مرکز به نمایشگاه موبایل دائمی اختصاص داده شده است و طبقه دیگر آن مربوط به نمایندگی های اچ تی سی و سونی و خدمات پس از فروش می باشد.

پنج طبقه دیگر این مرکز تشکیل شده از غرفه های فروش موبایل از برند های معروف دنیا از جمله؛ اپل، سامسونگ، اچ تی سی، سونی و هواوی است. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده است. اگر شما قصد خرید موبایل را دارید ما این مرکز را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز به دلیل داشتن نمایشگاه موبایل، انتخاب و خرید کردن را برای شما آسان کرده است زیرا شما می توانید کار کردن موبایل و ابعاد و روش استفاده از آن را در همان لحظه ببینید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید همچنین مشاورانی در آن نمایشگاه هستند که می توانند به تمام سوالات شما پاسخ می دهند. بازار موبایل در پل فردوسی، ابتدای خیابان فردوسی قرار دارد.

معرفی بازار گل و گیاه ؛ یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان برای تهیه گل و گیاه

بازار گل و گیاه یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان می باشد. این بازار زیبا افرادی که علاقه مند به گل و گیاه هستند را به خود جذب می کنند.

باید بگویم قدم زدن و گذشتن از کنار این گل ها می تواند حال دلتان را خوب کند و روز خوبی را برای شما بسازد. بد نیست بدانید این مکان به بازار گل و گیاه همدانیان معروف می باشد.

همچنین در این بازار گل های بسیار زیبا و متنوعی وجود دارد. این مکان تشکیل شده از گل های آپارتمانی، تزئینی، مصنوعی، درختچه، نهال می باشد. این بازار زیبا و رنگارنگ در خیابان جی، خیابان همدانیان، غرفه ۱۵۶ و ۷۹ قرار دارد.

معرفی مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما

این مرکز جزو یکی از مراکز شیک و بزرگ و همچنین یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان محسوب می شود. مرکز ارگ عظیم جهان نما، یک مجتمع تجاری تفریحی است، که به غیر از خرید کردن می تواند برای شما سرگرم کننده هم باشد. جالب است بدانید، اولین آب نمای موزیکالی که در شهر اصفهان افتتاح شده در این مکان قرار دارد.  این مرکز تشکیل شده از ۳۴۶ واحد تجاری، ۳ سالن سینما، ۴سالن گاری، ۱۲ مرکز صنایع دستی،  6 رستوران و کافی شاپ و دارای پارکینگ اختصاصی و هتل می باشد. این مرکز در کنار میدان امام حسین

معرفی مرکز خرید ارکیده

باید گفت مرکز خرید ارکیده جزو یکی از محبوب ترین و بهترین مراکز خرید شهر اصفهان می باشد این مرکز دارای ۷ طبقه است که ۴ طبقه از آن ساختمان تجاری، ۲ طبقه اداری و ۱طبقه رستوران می باشد.

این مرکز خرید لوکس دارای برند های بسیار معروف و شامل ۲۰۰ واحد تجاری می باشد که همه این واحد ها فعال می باشند. در این مرکز محصولاتی همچون؛ زیورالات، ساعت، لوازم تزئینی، انواع پوشاک، عطر و ادکلن، سنگ های قیمتی به فروش می رسد. مرکز خرید ارکیده در خیابان حکیم نظامی، تقاطع خیابان خاقانی قرار دارد.

بازار بزرگ حکیم

از دیگر بازار های جذاب و زیبا بازار حکیم می باشد. شما با رفتن به این بازار می توانید، سوغاتی های زیبای برای دوستان خود تهیه کنید چون یکی از محصولات اصلی این مرکز پوشاک و ترمه های بسیار قشنگ می باشد.

این محصولات بسیار با کیفیت و با تنوع زیاد هستند. همچنین پارکینگ طبقاتی اختصاصی در این مکان وجود دارد که شما با خیال راحت می توانید ماشین خود را بگذارید و به خرید بروید. این مرکز در شهر اصفهان، خیابان حکیم قرار دارد.

معرفی بازار هنر

یک بازار بسیار قدیمی و با یک معماری جذاب که قدم زدن در این مکان بسیار لذت بخش می تواند باشد. در این بازار کیفیت و تنوع محصولات زیاد است.

بد نیست بدانید در این بازار قدیمی طلا و جواهراتی موجود هستند که همه آن ها کار دست هنرمندان اصفهانی می باشد. شما با رفتن به بازار هنر می توانید از این طلا و جواهرات دست ساز لذت ببرید همچنین اگر مایل باشید می توانید آن را خریداری کنید. این بازار در خیابان چهارباغ عباسی، جنب پارک هشت بهشت قرار دارد.

معرفی بازار نقش جهان، یکی از اصیل ترین و بهترین مراکز خرید اصفهان

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان بازار نقش جهان می باشد. اگر به شهر اصفهان سفر کردید برای خریدن سوغاتی می توانید به این بازار مراجعه کنید. جالب است بدانید این بازار به مرکز صنایع دستی اصفهان معروف می باشد. این بازار در شهر اصفهان، در حاشیه میدان نقش جهان قرار دارد.

معرفی مرکز خرید شهر

این مرکز یک ساختمان ۵ طبقه است، که ۲۱۰ واحد آن را مراکز تجاری و ۳۰ واحد دیگر اداری می باشد. همچنین این ساختمان دارای پارکینگ هم می باشد.

مساحت این مرکز خرید ۱۳۵۰۰ متر مربع است. این مرکز اجناس متنوع و زیبا و با کیفیت بالایی دارد. اگر روزی برای خرید به این مرکز بروید می توانید تمام خرید های خود و خانواده تان را فراهم کنید. در این مرکز بزرگ محصولاتی مانند: پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریر، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، حوله و صنایع دستی، شال و روسری عرضه می شود.

جالب است بدانید در این مرکز مانند دیگر مراکز کافی شاپ و رستوران وجود دارد. مرکز خرید شهر در خیابان چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید خندان قرار دارد.

مرکز خرید مهرسان

یکی از مراکزی که شما با رفتن به آن جا می توانید، تمام خرید های خود را انجام دهید مرکز خرید مهرسان است. این مرکز خرید لوکس و شیک به دلیل داشتن تنوع زیاد یکی از پرطرفدار ها می باشد.

در این مرکز اجناس در هر رده سنی و در هر نوع سلیقه ای وجود دارد. محصولاتی که این مرکز عرضه می کند عبارتند از: پوشا، کیف و کفش، لوازم اشپزخانه، لب تاپ، کامپیوتر و موبایل.

این مرکز در خیابان بزرگ مهر، نبش خیابان مبارزان، طبقه فوقانی فروشگاه ذوب آهن قرار دارد.

معرفی مرکز خرید کوثر

این مرکز بزرگ شیک که نمایی آینه ای و زیبا دارد، دارای ۴۵۰ واحد تجاری و شامل امکاناتی همچون؛ پله برقی، آسانسور، دستگاه خودپرداز، بانک، رستوران و کافی شاپ می باشد.

این مرکز در نزدیکی سیو سه پل و هتل کوثر قرار دارد. در مرکز خرید کوثر جنس های باکیفیت و مرغوب زیادی وجود دارد، اما باید گفت قیمت اجناس در این مکان بسیار بالا می باشد. محصولاتی مانند: پوشاک، کیف و کفش، طلا، نقره، زیورالات، لوازم الکتریکی، لوازم تحریر به فروش می رسانند.

آدرس این مکان، چهارباغ بالا، خیابان شهید امینی نژاد، روبروی مجتمع آبنوس، پلاک ۸۴ می باشد.

معرفی بازار ماهی خلیج فارس

یکی از مراکز خوشمزه و مهم اصفهان بازار ماهی خلیج فارس نام دارد. این مکان تشکیل شده از ماهی های شمال  و جنوب می باشد، که جزو یکی از مراکز مهم آبزیان در کشور است.

این بازار دارای ماهی های تازه و متنوع و بسیار با کیفیت می باشند. بازار ماهی خلیج فارس در شهر اصفهان، بلوار صفه قرار دارد.

معرفی مرکز خرید مارتین

مرکز خرید مارتین جزو یکی از مراکز مدرن و شیک اصفهان به شمار می آید. این مرکز تشکیل شده، از برند های خارجی و ایرانی می باشد، که شما می توانید طبق سلیقه خودتان خرید مورد نظر را انجام دهید.

در این مرکز محصولاتی مانند: زیورالات، پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی اصفهان و…. را عرضه می کند. همچنین قیمت اجناس در این مکان گران می باشد.

مرکز خرید مارتین در چهار راه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک قرار دارد.

معرفی مرکز خرید اوسان، یکی از شیک ترین و بهترین مراکز خرید اصفهان

اوسان، یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان است. در واقع اگر شما به دنبال یک مرکز خرید شیک و مدرن هستید که انواع برند های خارجی و ایرانی جذاب را توانید در آننجا بیابید، ما می توانیم مرکز خرید اوسان را به شما معرفی کنیم.

بد نیست بدانید در این مرکز به دلیل وجود انواع برند و کالاهای مرغوب، قیمت اجناس تقریبا گران می باشند. همچنین یکی از امتیاز های این مرکز وجود رستوران پدر خوب در این مکان است، که جزو یکی از رستوران های برتر اصفهان به شمار می آید.

از جمله محصولاتی که در این مرکز به فروش می رسند عبارتند از: کیف و کفش، پوشاک، روسری و زیورالات. مرکز خرید اوسان در خیابان چهارباغ بالا، کنار مجتمع تجاری پارک قرار دارد.

معرفی مجتمع تجاری آزادی

این مجتمع بسیار زیبا می باشد و به عنوان یکی از مراکز خرید اصفهان، محصولاتش از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. محصولاتی همچون: کیف و کفش، انواع پوشاک، زیورالات ، لوازم خانگی، لوازم دکوری، لوازم الکترونیکی به فروش می رساند. همچنین در این مجتمع کافه و رستوران های شیک موجود می باشد. این مرکز در شاهین شهر اصفهان قرار دارد.

معرفی مجتمع تجاری مریم

از دیگر مراکزی که می خواهیم معرفی کنیم، مجتمع تفریحی مریم می باشد. مجتمع تجاری مریم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان به حساب می آید. این مجتمع با ۱۱ هزار متر مربع از ۶ طبقه تشکیل شده است، که ۱۳۰ واجد تجاری اداری آن فعال می باشند.

این ساختمان ترکیبی از سبک مدرن و سبک سنتی می باشد. همچنین از نورپردازی های زیبا و مکان های تفریحی مانند: شهربازی، فودکورت، انواع کافه و رستوران و پارکینگ اختصاصی بهره مند است. در این مجتمع محصولات با کیفیت و زیبای عرضه می کنند. به عنوان مثال:

کیف و کفش، انواع پوشاک، طلا، جواهر، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، گوشی و موبایل، وسایل دکوری و لوکس، موبایل و وسایل الکترونیکی. این مرکز خرید در خیابان نظر شرقی، نبش خیابان نظر میانی، نرسیده به خیابان توحید قرار دارد.

همچنین بازار های دیگری در شهر  اصفهان هستند، که شما می توانید با مراجعه به این مراکز خرید های مورد علاقه خود را انجام دهید.

معرفی حجره های دور میدان نقش جهان، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان

یکی از دلایلی که گردشگران و توریست ها از میدان نقش جهان دیدن می کنند وجود حجره دور این میدان است. این حجره ها دور تا دور این میدان قرار دارند. در این حجره های زیبا محصولاتی مختلفی عرضه می شود مانند: انواع میناکاری، صنایع دستی، قلم کاری و …..

همچنین در این مکان می توانید بهترین سوغاتی های خوراکی را فراهم کنید. گز یکی از محصولات خوراکی خوشمزه و معروف اصفهان می باشد. در این حجره می توانید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید.

معرفی بازار مسگرها

بازار مسگر ها را می توانیم یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان معرفی کنیم که طرفداران خیلی زیادی دارد. یکی از صنایع دستی و جاذبه های معروف اصفهان، که از قدیمی ترین هنر های مردم این شهر به شمارمی آمده، مسگری نام دارد.

جالب است بدانید، این بازار محبوبیت زیادی در بین مردم دارد ولی یکی از دلایل آن صدای دلنشین چکش ها در این بازار می باشد. بازار مسگر ها در نزدیکی عالی قاپو و در ضلع شمالی میدان قرار گرفته است.

معرفی بازار کفاش ها

از اسم این بازار معلوم است که در چه زمینه ای فعالیت دارد. بازار کفاش ها یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان معرفی می شود. ر این بازار به فروش انواع کفش ها می پردازند. بازار کفاش ها در سمت چپ بازار قیصریه، روبروی بازار قنادی قرار دارد.

معرفی سایر بهترین مراکز خرید اصفهان

از دیگر بازارهای این شهر که می توان از آن ها به عنوان بهترین مراکز خرید اصفهان نام برد می توانیم به موارد زیر نیز اشاره نماییم :  

  • بازار سپاهان اصفهان که در میدان انقلاب، روبروی سی وسه پل قرار دارد.
  • مجتمع تجاری نوژان که در چهار راه توحید، خیابان نظر میانی قرار دارد.
  • مرکز خرید جشنواره که در چهار راه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه خورشید قرار دارد.
  • مجتمع تجاری نگین که در جلفا، خیابان توحید، خیابان نظر میانی، خیابان بقوس خانیان قرار دارد.
  • مجتمع تجاری کاویان که در چهارباغ بالا، نرسیده به میدان آزادی قرار دارد.
  • مجتمع تجاری چهارباغ که در خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد.
  • بازار سپه که در خیابان سپه قرار گرفته است.
  • مجتمع تجاری عالی قاپو که در خیابان چهار باغ عباسی، جنب هتل عالی قاپو قرار دارد.
  • مجتمع تجاری سپاهان که در میدان انقلاب، ابتدای کمال اسماعیل قرار دارد.
  • مجتمع تجاری افتخار که در خیابان چهار باغ عباسی، مقابل خیابان آرامگاه قرار گرفته است.
  • مجتمع تجاری پنج طبقه که در ملک شهر، خانه اصفهان، روبروی مسجد المحمود قرار دارد.
  • پاساژ جعفری که در میدان امام علی (ع ) قرار دارد.
  • پاساژ تخت جمشید که در خیابان چهارراه عباسی قرار گرفته است.
معروف ترین مراکز خرید اصفهان کدام هستند؟

مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز خرید جلفا، مرکز خرید ارکیده را می توان از معروف ترین مراکز خرید اصفهان دانست.

مراکز خرید ارزان اصفهان کدام هستند؟

بازار قیصریه، معرفی بازار بزرگ اصفهان، مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما را می توان از مراکز خرید ارزان اصفهان دانست.

معرفی بهترین مراکز خرید اصفهان

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*