رزرو هتل ارزان در مشهد با غذا

رزرو هتل ارزان در مشهد با غذا

رزرو هتل ارزان در مشهد با غذا رزرو هتل ارزان در مشهد با غذا : مشهد چه غذاها و خوراکی‌های معروفی دارد که باید حتما ادامه مطلب

رزرو هتل ارزان در مشهد با غذا

رزرو هتل ارزان در مشهد با غذا : مشهد چه غذاها و خوراکی‌های معروفی دارد که باید حتما آن‎ها را خورد؟ با رزرو هتل در مشهد ، حالا وقت برنامه‎ریزی برای شکم‎گردی است!

به گزارش مجله اسنپ روم : خیلی از کسایی که قصد سفر به مشهد را دارند به دنبال رزرو یک هتل ارزان در مشهد با غذا هستند اما خالی از لطف نیست اگر با رستوران های با کیفیت مشهد هم آشنا شوید و شاید تصمیمتان عوض شد و به یک هتل ارزان و با کیفیت بدون غذا قانع شدید و در عوض لذت تجربه ی رستوران های معروف مشهد را به خود هدیه دادید.

با هم ببینیم چه غذاهایی را می توان در مشهد خورد و چه چیزهایی را می توان امتحان کرد که در هیچ شهر دیگری پیدا نمی‏‎شوند. ما در این مطلب گشتی در رستوران‌های مشهد می‌زنیم و غذاهایی را می‌خوریم که با رفتن به مشهد حتما باید بچشید. از غذاهای سنتی تا کافه‌های جذاب و مدرن.

رستوران باغ زیتون در بلوار سجاد، بهترین میعادگاه عاشقان استیک

رستوران باغ زیتون یک رستوران ایتالیایی است که یک چیز آن را ویژه می‎کند: در پیتزاهای این رستوران به هیچ عنوان از سوسیس و کالباس استفاده نمی‌شود و همه چیز با گوشت و مرغ تازه پخته می‌شود. اگر از مشهدی‌های وارد به رستوران‌گردی بهترین مکان برای خوردن پیتزا و استیک را بخواهید احتمالا این جا را به شما معرفی می‏کنند.

منو رستوران به خاطر ارگانیک بودن غذاها و حضور سرآشپزهای معروف، کمی گران قیمت است اما اگر می‏خواهید یک غذای سالم و سرویس منحصر به فرد دریافت کنید، حتما از باغ زیتون راضی برمی‌گردید. بنابراین رزرو هتل ارزان در مشهد با غذا را فراموش کنید و  یکی از هتل‎های آن منطقه را در نظر بگیرید تا به باغ زیتون بروید.

پسران کریم را از دست ندهید

هر کسی که یک بار به مشهد رفته باشد یا حتی یک دوست مشهدی داشته باشد، اسم این رستوران را حتما شنیده، شما هم اگر بی خیال هتل ارزان در مشهد با غذا شوید احتمالا به آن سر خواهید زد. پسران کریم در بلوار خیام، انواع غذاهای گوشتی ایرانی مثل کباب‌ها را سرو می‌کند اما مشهور بودنش را مدیون چلو گوشت خیلی خیلی ویژه‌اش است.

در پسران کریم شما می‌توانید یک پرس برنج ایرانی را با ماهیچه طبخ شده در سس و ادویه‌های سنتی بچشید. چلو ماهیچه‌ای که اسمش از مشهد فراتر رفته و در خیلی از شهرهای ایران طرفدار دارد. شاید از قیمت نسبتا بالای رستوران پسران کریم شگفت‌زده شوید اما از کیفیت آن قطعا لذت خواهید برد.

رستوران لیو، تجربه یک وعده غذای ایتالیایی

خیلی از ما عاشق این هستیم که یکی از وعده‌های غذایی‌مان را به جای غذاهای همیشگی پیتزا یا سالادهای مختلف و خوشمزه بخوریم. اگر به هتل ارزان در مشهد با غذا فکر نمی‌کنید، حتما روی نقشه بررسی کنید که کدام یکی از شعبه‌های لیو به شما نزدیک‌تر است چون یکی از بهترین سالادهای مشهد را می‏توانید در آن‌ها پیدا کنید.

با دو شعبه در میدان پارک و خیابان ملاصدرا، رستوران‌های ایتالیایی لئو پیتزا را با سبک اصیل ایتالیایی با خمیر لطیف نازک و بدون سس سرو می‌کنند. البته اگر طرفدار پیتزای پرملات و آمریکایی هستید هم در منو پیدایش می‏کنید، پاستاهای لیو را هم حتما امتحان کنید.

رستوران شایان، شیشلیک به سبک مشهدی

شیشلیک یکی از غذاهای معروف مشهدی است که باید حتما در سفرتان آن را امتحان کنید.  رستوران شایان در منطقه شاندیز را خیلی از مشهدی‌ها به عنوان بهترین سروکننده شیشلیک در مشهد معرفی می‎کنند. البته غیر از شیشلیک، این رستوران جوجه کباب‌ها، کباب‎های لقمه و برگ خوشمزه‌ای هم دارد. اگر غذاهای ایرانی را دوست دارید و طرفدار گوشت هستید، هتل ارزان در مشهد با غذا را فراموش کنید و حتما این رستوران را در گوگل سرچ کنید و برای رفتن به آن برنامه‌ریزی داشته باشید.

شیشلیک یکی از غذاهایی است که شیوه سرو و پختش می‌تواند آن را به یک غذای درجه یک و خوش‌طعم یا یک غذای بدبو تبدیل کند. و مطمئنا شایان شیشلیک‌های بی‌نظیر و خوشمزه‎ای سرو می‎‌کند. شایان دقیقا کنار شاندیز است و رقابتش با این رستوران معروف، باعث می‎‌شود کیفیتش همیشه رو به پیشرفت باشد.

چلوکبابی امید را از دست ندهید

اگر عاشق چلوکباب هستید، می توانید از هتل ارزان در مشهد با غذا برای یک روز صرف نظر کنید و در عوض به یکی از رستوران‌های کوچک و محلی ولی بسیار باکیفیت مشهد سر بزنید. چلوکبابی امید در خیابان فدایی اسلام را خیلی‌ها می‌شناسند و حتی از بقیه مناطق مشهد برای خوردن کوبیده‌های معروفش به آن سر می‎زنند. در کنار کباب‌های این رستوران کوچک و خودمانی، نان داغ، پیاز و سبزی خوردن پیدا می‏کنید و می‎توانید با دوغ محلی درجه یک نوش جان کنید.

در امید شما فضای لوکس و مدرن یا دکوراسیون داخلی خیلی ویژه‌ای پیدا نخواهید کرد اما به یک بار امتحان می‌ارزد. خیلی از مشهدی‌ها می‌گویند این رستوران بهترین کوبیده‌ و چنجه را در تمام مشهد سرو می‎کند.

اما اگر هنوز هم به دنبال رزرو هتل ارزان در مشهد با غذا هستید، سری به لیست اتاق های ارزان اسنپ روم در مشهد بزنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*