هتل ارزان در تهرانپارس

نکات مهم رزرو هتل ارزان تهران

همه ما مى‌دانيم كه براي رزرو اتاق در یک هتل ارزان تهران، ملاك‌هاى متفاوتى وجود دارد. اينكه هتل پنج ستاره باشد يا دو ستاره، از ادامه مطلب

همه ما مى‌دانيم كه براي رزرو اتاق در یک هتل ارزان تهران، ملاك‌هاى متفاوتى وجود دارد. اينكه هتل پنج ستاره باشد يا دو ستاره، از قيمت مناسبى نسبت به امكاناتى كه در اختيار شما مى‌گذارد برخوردار باشد يا خير و…  در انتخاب شما تاثيرگذار است. اما باتوجه به تغييراتي كه در دنياي اقامت نسبت به چندين سال گذشته بوجود آمده است، مى‌توان یک انتخاب به‌صرفه و با قيمتى مناسب داشت. در اين مقاله قصد داريم راجع‌به مزايا و شرایط رزرو هتل در زمان سفر صحبت کنیم. به همين خاطر از شما دعوت مى‌كنيم تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد تا از شرايط استثنايى هتل‌هاي به‌صرفه و ارزان و انواع هتل قیمت مناسب در تهران اطلاعات مفيدى بدست ‌آوريد.

هتل ارزان تهران

 

ستاره هتل‌ها به چه معنى است؟

دسته‌بندي هتل‌ها بنابر كيفيتى كه ارائه مى‌دهند، تعيين مى‌شود. اين ارزیابی‌ها عوامل مختلف را دربر می‌گیرند كه در مجموع باعث مى‌شود ستاره يك هتل نسبت به هتل ديگر بيشتر باشد. همچنين ستاره‌ها ملاك تعيين قيمت هم هستند. به اين معنى كه هتل ارزان اغلب داراي دو ستاره است و هرچه ستاره‌ها بالاتر رود، قيمت رزرو هم بالاتر مى‌رود. ملاك ستاره‌بندى هتل‌ها عبارتند از:

  • برخوردارى از ويژگى‌ها و امكانات اوليه يك اقامتگاه
  • اندازه مناسب اتاق‌‌ها
  • چشم‌اندازها
  • موقعيت مكاني هتل
  • كيفيت رستوران
  • امكانات تفريحى نظير استخر، سونا، جكوزي، زمين بازي كودك، كافه‌تريا، فضاي سبز و…
  • مجموعه خدماتي
  • و…

ممكن است هتلى دوستاره يا سه ستاره باشد، اما از امكانات رفاهى خوبى برخوردار باشد. اتاق‌هايي دنج و راحت مخصوص افرادي كه دوست دارند اوقات فراغت خود را به بهترين شكل و مناسب‌ترين هزينه، با رزرو اتاق در یک هتل ارزان تهران سپرى كنند.  

انواع هتل کدام است؟

هتل پنج ستاره: این هتل‌ها جز اقامتگاه‌های لوکس و با کیفیت محسوب می‌شوند. این هتل‌ها بزرگ و با اتاق‌هایی متنوع، لابی لوکس و مجهز، امکانات رفاهی فراوان هستند. این هتل‌ها اغلب در مرکز شهر قرار دارند و از دسترسی خوبی نسبت به اماکن تفریحی موجود در شهر برخوردارند. کیفیت مبلمان، تختخواب و ملحفه‌ها بسیار بالا است. سرویس حمام مجهز به لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و.. است. کارکنان یونیفرم دارند و از روابط عمومی بالایی برخوردارند. سرویس دهندگی خدمه در سطح عالی است.

هتل چهار ستاره: این هتل‌ها تفاوت ویژه‌ای با هتل‌های پنج ستاره ندارند. فضای لوکس، رستوران باکیفیت، نورپردازی مناسب، لابی بزرگ، کارکنان مجرب و… از خصیصه‌های مهم این قبیل هتل‌ها محسوب می‌شود.

هتل سه ستاره: هتل‌هایی که در رده متوسط قرار می‌گیرند. در هتل‌های سه ستاره رستوران‌ها لوکس نیستند و کسی چمدان های شما را حمل نمی‌کند. همچنین امکانات رفاهی کمتری هم دارند.

هتل دوستاره: هتل‌های دو ستاره مخصوص افرادی است که برنامه یک سفر اقتصادی با بودجه محدود را دارند و به‌دنبال رزرو هتل ارزان در تهران یا شهرهای دیگر هستند. در ادامه بیشتر راجع‌به این نوع از هتل‌ها خواهیم گفت.

هتل ارزان تهران چه مزايايى باید داشته باشد؟

‌ هتل‌‌هاى ارزان تهران با فراهم آوردن شرايط مناسب، به ميهمانان خود بهترين خدمت‌رساني را ارائه دهند. اين هتل‌ها مناسب افرادى هستند كه دوست دارند يك سفر ارزان قيمت داشته باشند. يك هتل خوب كه از قيمت مناسبى هم برخوردار است، مى‌تواند در كنار هزينه به نسبت كمى كه براي افراد فراهم مى‌آورد، امكانات خوبى هم به ميهمانان خودش ارائه دهد و افرادی که دوست دارند تا در یک هتل ارزان تهران اقامت کنند، گزینه خوبی است.

هتل ارزان در قیطریه
هتل ارزان در تهران

گران قيمت نبودن هتل‌ها به معني عدم برخورداري از امكانات ويژه و رفاهي نيست. امروزه باتوجه به گسترش هتل‌ها، امكانات رفاهي نيز به مراتب افزايش پيدا كرده است. امكانات اتاق‌ها مثل سرويس بهداشتي، مبلمان راحت، نورپردازى و… همگي متناسب با نياز ميهمانان طراحي شده است و تمامى نیازهای شما را برطرف مى‌كند. البته پيدا كردن هتل ارزان كه مناسب و تميز باشد، كار آساني نيست. به‌همين‌خاطر اغلب ميهمانان فكر مى‌كنند كه هتل‌ به نسبت ارزان تهران ممكن است از شرايط خوبى براي پذيرايى و اقامت برخوردار نباشند. همه افراد دوست دارند در اقامتگاهى زمان خود را صرف كنند كه هم تميز باشد و هم امكانات داخل اتاق درحدي باشد كه رضايت ميهمانان را فراهم آورد. برخي از امكانات رفاهي مفيد داخل اين اقامتگاه‌ها عبارتند از:

  • مبل راحت
  • تخت مناسب
  • روشنايي فضاي اتاق
  • حمام
  • حوله مخصوص بدن
  • يخچال
  • تلويزيون
  • سرويس گرمايشى و سرمايشى مناسب
  • وسايل مخصوص شست‌وشو
  • و…

همان‌طور كه مى‌دانيد، مهم‌ترين امتياز يك سوئيت يا اتاق اين است كه راحت و دنج باشد. هتل آپارتمان‌ها، سوئيت‌ها، هتل‌های چند ستاره، متل‌ها و… همگي در اين امتياز باهم برابرند.

مهم‌ترين ويژگى‌هاي هتل ارزان تهران در چیست؟

يك هتل خوب و مناسب بايد داراى ويژگى‌هايى باشد كه برحسب آن درجه‌بندي مى‌شود. پيش‌تر راجع به اينكه فضاى داخلي هتل بايد داراي چه ويژ‌گى‌هايي باشد صحبت كرديم، اما در اين بخش مى‌خواهيم به‌صورت كلى عوامل موثرى را كه در انتخاب مشترى براي اقامت در يك هتل ملاك است، بدانيم. درواقع اين فاكتورها برحسب سليقه و نياز هر شخصى ممكن است اولويت خاصى داشته باشد، اما به هر حال جز معیارهاي مهم يك هتل خوب به حساب مى‌آيند. در ادامه به پنج ویژگی مهم در انتخاب هتل مناسب برای اقامت، پرداخته می‌شود.

قیمت مناسب

قیمت از فاکتورهای اصلی یک اقامتگاه است که براساس بودجه شخصی شما سنجیده می‌شود. اما برای رزرو هتل ارزان تهران با یک بودجه حداقلی هم می‌شود اتاقی رزرو کرد که از شرایط مناسب برخوردار باشد.

شرایط خوب

برخورداری از سرویس‌های حداقلی مثل تختخواب مناسب، سرویس بهداشتی و حمام تمیز، روتختی بهداشتی و …

فضای کافی

اگر تعداد شما زیاد باشد، یقیناً نمی‌توانید در محیطی کوچک سر کنید. پس حتماً در زمان رزرو به تعداد و فضای اتاق توجه کنید. اما بالعکس برای یک زوج یا یک خانواده سه نفره، یک اتاق نقلی با نور مناسب کفایت می‌کند.

دسترسی آسان

دسترسی آسان به امکانات شهری مثل مترو و بی‌آرتی، و جاذبه‌های گردشگری از نکات حایز اهمیتی است که باید برای رزرو هتل ارزان تهران مدنظر قرار بدهید. شما سفر می‌کنید که لذت ببرید، نه اینکه مدام در مسیر هتل و جاذبه‌های گردشگری در رفت‌وآمد باشید و خستگی راه به تنتان بماند!

خدمات

هر هتلی، برخوردار از مجموعه‌ای خدمات است. فرقی ندارد ۵ ستاره باشد یا ۲ ستاره. مهم این است که در ارائه خدمات خود به بهترین شیوه عمل کنند و نظر شما را جلب کنند.

بهترين هتل براي من كدام است؟

اين سوال در وهله اول به نياز و بودجه شما برمی‌گردد. به طور مثال سوئيت معمولى كه داراى يك اتاق خواب است، مناسب زوجى است كه با نوزاد خود سفر مى‌كنند. درواقع چيزى كه اين خانواده نياز دارند يك درب جداكننده بين اتاق نشيمن و پذيرايي است. ملاك انتخاب هتل خوب از نظر ميهمانانى كه لوكس‌پسند هستند، ممكن است سوئيت‌هاى كانكتد يا پرزيدنتال باشد.

هتل ارزان تهران

 

چرا بايد از اسنپ روم هتل رزرو كنيم؟

كيفيت بالاتر، خدمات بهتر و قيمت كمتر، شعار ما است. در هتل‌هاي اسنپى، كيفيت بالاى اتاق‌ها مثل نوسازى اتاق‌ها، تعويض تشك، تخت و همين‌طور ارتقاى خدمات رفاهى و افزايش سطح نظافت، تجربه اقامتى جذاب و بسيار متفاوت را به ميهمانان خود ارائه مى‌دهد. رزرو هتل های ارزان تهران با ما به راحتی آب خوردن شده است و دیگر نیازی نیست که به صورت حضوری دنبال اتاق بگردید و زمان خود را هدر بدهید.

همچنين اگر مى‌خواهيد به‌طور موثرى در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويى كنيد، پيشنهاد مى‌كنيم كه به‌صورت آنلاین رزرو خود را انجام بدهيد تا هزينه براي‌تان ارزان‌تر دربيايد. به اين خاطر كه بعضى از هتل‌ها درصدهايى را به عنوان كميسيون براي سايت‌هاي رزرو درنظر مى‌گيرند كه منجر به كاهش هزينه‌ها مى‌شود.
با این روش به‌احتی می‌توانید هتل های ارزان تهران را رزرو کنید. رزرو اتاق هم به تعداد شب و هم به تعداد نفراتى كه قرار است در هتل ميهمان باشند، انجام مى‌پذيرد. همچنين برای رزرو اين قابليت را براي شما فراهم كرده‌ایم که بتوانيد تا ساعت ۱۴ روز بعد، درصورتي كه تمايل به كنسلي يا لغو بخشى از مدت زمان رزرو خود داريد، اقدام كنيد.

پرداخت اينترنتي رزرو نيز اصلاً كار سختى نيست. بعد از وارد كردن اطلاعات و مشخص كردن نوع اقامت و نوع اتاق خود مى‌توانيد نسبت به پرداخت هزينه اقدام كنيد. همچنين اگر زودتر از زمان قانونى رزرو به هتل برسيد، درصورتى كه اتاق تحويل داده شده باشد و نظافت آن نيز تكميل شود، سوئيت در اختيارتان گذاشته مى‌شود. اما اگر هنوز اين مراحل به اتمام نرسيده باشد، اتاق راس ساعت ۱۴ تحويل ميهمان داده مى‌شود.

و در آخر…  

يادتان نرود كه ملاك يك انتخاب خوب و مناسب، در وهله اول باتوجه به سليقه شما و نيازى كه داريد، مشخص مى‌شود. همه مى‌دانيم انتخاب يك هتل ارزان در تهران یا هر شهر دیگری كه بتواند متناسب با ذائقه و سليقه ما باشد، كار سختى است. اما اين امكان را براي شما فراهم کرده‌ایم كه بتوانيد به راحتى يك آب خوردن، سوئيت مورد علاقه‌تان را به صورت اينترنتي رزرو كنيد و اوقات خوشى را كنار همسفرهاى خود به‌سر كنيد. قيمت مناسب به‌همراه كيفيت بالا همان‌چيزى است كه ما را متمايز از سايرين كرده است. با رزرو هتل از اسنپ روم يك اقامت بي‌نظير را در سفر خود تجربه كنيد.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*