خوابگاه کارمندی

بهترین خوابگاه های دخترانه و پسرانه در تهران

یکی از راه‌های اقامت ارزان در کلان شهری مثل تهران که سالانه مسافرهای زیادی دارد، اقامت در خوابگاه است. دلایلی که موجب سفر به تهران ادامه مطلب

یکی از راه‌های اقامت ارزان در کلان شهری مثل تهران که سالانه مسافرهای زیادی دارد، اقامت در خوابگاه است. دلایلی که موجب سفر به تهران می‌شوند؛ می‌توانند کاری، درمانی  یا دوره‌های آموزشی باشند. در این موارد اگر مسافر به اقامت طولانی مدت نیاز داشته باشد، ممکن است هتل یا مهمانپذیرهای ارزان در تهران برایش صرفه‌ی اقتصادی نداشته باشند. به همین دلیل اسنپ روم در راستای برطرف کردن مشکلاتی از این دست، خوابگاه دخترانه و خوابگاه پسرانه در تهران را به مجموعه اقامتگاه‌های اقتصادی خود اضافه کرده است. این اقامتگاه‌ها می‌توانند برای افرادی که به دنبال پانسیون کارمندی یا خوابگاه دانشجویی می‌گردند هم مناسب باشند.

پانسیون دخترانه در تهران با قیمت مناسب

پانسیون دخترانه تهران می‌تواند گزینه‌ی خوب و ارزانی برای اقامت طولانی مدت برای یک خانم تنها باشند. این اقامتگاه‌ها با داشتن شرایطی مثل نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی، برای همه‌ی دلایل سفر به تهران مناسب هستند.هر خوابگاه دختران در تهران می‌تواند قوانین مخصوص به خود از قبیل ساعت ورود و خروج، وسایل مجاز و غیر مجاز، محدودیت سنی و مسائل دیگر را داشته باشد. اگر قصد رزرو خوابگاه دخترانه در تهران از طریق اسنپ روم را دارید، حتما قوانین مربوط به رزرو هر خوابگاه را در صفحه ی اتاق‌ها مطالعه بفرمایید.

رزرو خوابگاه پسرانه در تهران با قیمت ارزان

اقامتگاه‌های اقتصادی در اسنپ روم انواع مختلفی دارند. یک نوع از این اقامتگاه ها که بسیار ارزان محسوب می‌شود، خوابگاه پسرانه در تهران است. این ویژگی جدید سایت اسنپ روم سبب شده تا افرادی که به دنبال اقامت اقتصادی به صورت چند روزه یا بلند مدت در تهران هستند، گزینه‌‎های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. خوابگاه‌های پسرانه در تهران که از طریق اسنپ روم ارائه می شوند، ارزان ترین اقامتگاه‌ها در تهران هستند. شما در وب سایت اسنپ روم می‌توانید قبل از رزرو تخت مورد نظرتان در اتاق مشترک خوابگاه،  اتاق را از تمام زوایا ببینید. لازم است که قبل از رزرو پانسیون پسرانه در تهران از طریق سایت اسنپ روم، حتما قوانین مربوط به هر اتاق را مطالعه کنید.

خوابگاه پسران

امکانات پانسیون های دخترانه و پسرانه در تهران

امکانات خوابگاه ها می‌توانند متفاوت باشند و هر خوابگاهی امکانات مخصوص به خود را داشته باشد. اما در این میان امکانات مشترکی وجود دارد که می‌توان به اختصار نام برد.
سرویس بهداشتی و حمام پانسیون ها خارج از اتاق و به صورت مشترک هستند. معمولا اگر خوابگاه ها در چند طبقه باشند، هر طبقه یک یا چند سرویس بهداشتی و حمام برای ساکنین آن طبقه دارد. همچنین هر پانسیون بسته به مساحت، تعدادی آشپزخانه مشترک برای ساکنین دارد. محل شستن ظروف و آشپزی مشترک است. معمولا در ساعات محدودی از شبانه روز امکان استفاده از آشپزخانه و حمام ممنوع است. چرا که سر و صدای آشپزخانه ممکن است مزاحم استراحت دیگر ساکنین بشود.

امکانات هر اتاق از پانسیون

در اتاق‌های اشتراکی با ظرفیت و تعداد تخت‌های متفاوت خوابگاه ها کمدهای کلید دار تعبیه شده تا ساکنین وسایل گرانبهای خود را در آن قرار دهند و کلید را نزد خود نگه دارند. یخچال در هر اتاق وجود دارد و استفاده از آن بین ساکنین اتاق مشترک است.

خوابگاه کارمندی یا دانشجویی

در میان قوانین برخی از خوابگاه های تهران، شروطی از قبیل ارائه‌ی مدارکی دال بر کارمند بودن یا دانشجو بودن فرد وجود دارد. در اسنپ روم تلاش شده تا چنین شروطی برای مسافران وجود نداشته باشد. چرا که برخی از افراد در حالی که دانشجو یا کارمند نیستند، ممکن است به خوابگاه برای دوره‌های آموزشی یا مقاصد درمانی احتیاج داشته باشند. به همین دلیل شما بدون کارت شناسایی دانشجویی یا مدارک شناسایی کارمندی نیز می‌توانید از اسنپ روم خوابگاه تان را رزرو کنید. با این وجود، اجاره خوابگاه در تهران شرایط و قوانین خاص مربوط به خود را دارد که باید قبل از رزرو از سایت اسنپ روم آن ها را مطالعه کنید.

ارزان ترین خوابگاه تهران

در حال حاضر اسنپ‌روم ارزان ترین خوابگاه های تهران را در مناطق مختلف دارد و اولین سایتی است که شما می توانید خوابگاه‌تان را به صورت آنلاین رزرو کنید. این اسنپ روم ها با داشتن شرایطی متفاوت، گزینه‌های مناسبی برای اقامت ارزان در تهران هستند. اما اگر استفاده از سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و اتاق مشترک با افراد دیگر برایتان مناسب نیست، اسنپ روم اقامتگاه‌های ارزان دیگری در سطح تهران به شما پیشنهاد می کند. شما می‌توانید ارزان ترین مهمانپذیر و هتل را هم از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

چگونه در اسنپ روم اتاق رزرو کنیم؟

برای رزرو هر نوع اقامتگاهی از طریق اسنپ روم، شما ۳ راه دارید:

  •  رزرو آنلاین از طریق وبسایت اسنپ‌روم
  • رزرو آنلاین از طریق اپلیکیشن اسنپ‌روم
  • رزرو از طریق تماس با شماره ۰۲۱۷۱۱۹۵

بهترین خوابگاه های دخترانه و پسرانه در تهران

4 دیدگاه در بهترین خوابگاه های دخترانه و پسرانه در تهران

  1. من خارج از کشورم میخواهم برای خانم و دخترم یه جای مناسب برای دوماهرزرو کنم نمی‌دونم از کجا باید شروع کنم

    • سلام علی جان
      برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی در ۲۴ ساعت ۷ روز هفته تماس بگیرید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*