بهترین مراکز خرید مشهد

معرفی بهترین مراکز خرید مشهد

مشهد شهری با مراکز خرید بزرگ، مجهز به امکانات به روز، برج ها و ساختمان های لوکس می باشد. هر روزه به مراکز تجاری آن ادامه مطلب

مشهد شهری با مراکز خرید بزرگ، مجهز به امکانات به روز، برج ها و ساختمان های لوکس می باشد. هر روزه به مراکز تجاری آن افزوده می شود. پروژه های عظیم مراکز خرید در سر تا سر مشهد توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. بدین منظور در این مقاله می خواهیم بهترین مراکز خرید مشهد را به شما عزیزانی که از خدمات ما استفاده می کنید معرفی کنیم. در این خصوص به معرفی دقیق مراکز پرداخته تا برای سفر به مشهد با مراکز خرید مشهد آشنایی داشته تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

از آنجایی که مشهد شهر بزرگی است که در خود بافت شهری قدیمی و همچنین جدید را دارد، تنوع زیادی در مراکز خرید آن می باشد. افراد با هر سلیقه و هدفی می توانند از این مراکز دیدن و خرید کنند. مراکز خرید قدیمی در مرکز شهر است و اکثرا نزدیک به حرم امام رضا می باشد. سالانه زائران زیادی از این مغازه ها خرید می کنند. این مراکز برای خرید سوغاتی، صنایع دستی و همچنین خرید لباس مردانه در مشهد، زنانه و بچه گانه می باشد. مغازه هایی که در خیابان امام رضا واقع شده اند.

خیابانی نزدیک به حرم امام رضا که شب ها پر از رفت و آمد مردم و مسافران است. خیابان هایی پر از ریسه های نورانی و چراغ ها و لامپ های مغازه ها که این خیابان را نورانی می کند.

اما در قسمت های دیگر شهر مشهد مراکز خرید های لوکس ساخته شده است. مراکزی لوکس برای افرادی که به دنبال بهترین مراکز خرید مشهد هستند. در این مراکز انواع امکاناتی همچون سرویس های بهداشتی تمیز، کافی شاپ ها و فست فود، پارکینگ طبقاتی می باشد. مراکزی که در آن برند های مختلف لباس شعبه دارند. بنابراین تا انتها همراه ما باشید تا با نمونه هایی از بهترین مراکز خرید مشهد چه سنتی و چه مدرن و لوکس آشنا شوید.

مراکز خرید ارزان در مشهد

مجتمع های تجاری زیادی از مراکز خرید ارزان در مشهد می باشد. که اصولا دلیل عمده قیمت های مناسب آن نه به دلیل کیفیت پایین اجناس می باشد. علت قیمت پایین این اجناس موقعیت جغرافیایی مراکزی که در شهر واقع شده اند. و اصولا این مراکز در مرکز شهر، در بافت قدیمی شهر می باشند.

بازار امام رضا

بازار رضا مشهد

یکی از معروف ترین مراکز خرید در شهر مشهد مقدس بازار امام رضا می باشد. این بازار از قدیمی ترین مراکز تجاری است که دارای تنوع زیادی از مغازه ها می باشد. نقره فروشی ها، زعفران و نبات، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه با پایین ترین قیمت در مقایسه با دیگر مراکز خرید را دارد.

اکثر زائران حرم امام رضا از این مرکز خرید دیدن می کنند و سوغاتی های خود را از این محل تهیه می کنند. برای مسافرانی که هتلشان در نزدیکی حرم است، این بازار موقعیت فوق العاده ای را برای آنان دارد چرا که رفت و آمد به آن آسان خواهد بود. این بازار در فلکه آب می باشد که تا میدان هفده شهریور مسافت آن است.

بازار فردوسی

بازار فردوسی

از دیگر مراکز خرید ارزان در مشهد که دارای ۷۲۵ واحد تجاری می باشد و همچنین تازه تاسیس با نمایی مدرن، بازار فردوسی است.

این بازار در انتهای بلوار مفتح واقع شده است. از امکانات رفاهی این مرکز می توان به سیستم های گرمایشی و سرمایشی، پله برقی، مخصوصا پارکینگ، دستگاه خود پرداز اشاره کرد.

اما از هیجان انگیز ترین قسمت آن برای کودکان می توان به ماشین های بازی مخصوص کودکان اشاره کرد. همچنین دارای فضای سبز و کافی شاپ می باشد که می توان به عنوان مقصد تفریحی و خرید در نظر داشت.

مجتمع تجاری آرمان

مجتمع تجاری آرمان

مجتمع تجاری آرمان از بهترین مراکز خرید مشهد می باشد. زیرا که مجموعه گردشگری کاملا مجهز به انواع خدمات ها و سرویس های متفاوت است. مرکزی ۱۳ طبقه امکاناتی با ۳۵۹ واحد تجاری همچون رستوران ها و فست فود می باشد.

دارای واحد های تجاری با تنوع محصول بالا و جدید است. دارای لوازمی همچون کیف و کفش، صنایع دستی، لوازم خانگی، اسباب بازی و لوازم دکوراسیون منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن ، زیور آلات است. موقعیت مکانی این مجموعه که از مراکز خرید ارزان در مشهد است، در خیابان نواب صفوی قرار دارد. که کم ترین فاصله را تا حرم امام رضا دارد. مخصوصا اگر محل اقامت و هتل شما نزدیک به حرم باشد می توانید از تمامی این مراکز گردشگری استفاده کنید.

مراکز خرید لوکس مشهد

بهترین مراکز خرید لوکس مشهد

با وجود حرم امام رضا در شهر مقدس مشهد، این شهر به عنوان شهر توریستی در نظر گرفته شده است. به عبارتی به دلیل وجود مراکز بی شمار گردشگری و تفریحی و همچنین مراکز خرید مشهد از آن در کنار شهر زیارتی به عنوان مقصد گردشگری یاد می شود. با افزایش هر ساله بر تعداد گردشگران پروژه های عظیم تجاری در آن برای خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر ارائه شده که روز به روز بر تعداد این مراکز خرید لوکس مشهد افزوده می شود.

حال در این بخش قصد داریم تا بهترین مراکز خرید مشهد را به شما معرفی کنیم. البته باید به این نکته اشاره کرد که شهر جزئی کلان شهر ها بوده و به این علت بعضی از مراکز خرید این بخش از حرم مطهر، برای افرادی که در آن اقامت دارند، مسافت بیشتری خواهد داشت. که برای رفع این مشکل ما در نظر گرفته ایم برای عزیزانی که از طریق اسنپ روم اقدام به رزرو هتل کردند، کد تخفیفی برای هزینه خودرو اسنپ در نظر گرفته ایم. چرا که تجربه بازدید از این امکان لوکس و لذت خرید در آن سفر شما را از به یاد ماندنی ترین سفر ها خواهد کرد.  مخصوصا این که این اماکن از جمله بهترین مراکز خرید مشهد می باشد که به عنوان مقصدی برای گشت و گذار، تمامی مسافران از آن ها دیدن می کنند.

این مراکز دارای کلیه لوازم رفاهی و تفریحی می باشند. مجتمع های چند طبقه با تعداد بالای واحد های تجاری که می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مسافران باشد. همچنین معماری و طراحی های این ساختمان قابل توجه می باشد. طرح های معماری فوق العاده، آب نماها، فواره ها همچنین رقص نورهای جذاب، مواردی است که به فضای این مراکز شور و اشتیاقی بخشیده است که هر ساله هزاران گردشگر از آن ها دیدن می کنند.

فضای بازی برای کودکان، رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فود های متنوع، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، رفتار حرفه ای فروشندگان، تنوع در اجناس، فضای مفرح و سرگرم کننده همگی از مزیت های آن ها می باشد. اما نکته مهم و بسیار کاربردی در خصوص آن ها داشتن پارکینگ های بزرگ و طبقاتی است. به عبارتی سازنده به مسئله پارکینگ در این مراکز توجه داشته و اکثر  مراکز خرید لوکس مشهد از موهبت پارکینگ برخوردار اند. به دلیل ازدیاد مسافران در مشهد مسئله پارکینگ تبدیل به معضل شده که در این مراکز خرید مدرن برای رفاه بیشتر بازدید کنندگان بدان توجه شده است.

مجتمع تجاری پروما

مجتمع تجاری پروما

پروما یکی از معروف ترین و محبوب ترین مراکز تجاری نه تنها بین مسافران بلکه بین خود شهروندان در مشهد می باشد. این مجموعه ای است زنجیره ای که دارای شعبات متعددی سرتاسر کشور می باشد که شعبه مشهد آن از بزرگترین شعبات است.

این مجتمع دارای ۴ طبقه با ۳۰۰ واحد تجاری است که در طبقه همکف آن علاوه بر غرفه های متفاوت و متنوع دارای هایپر مارکت بزرگ است که تمامی محصولات غذایی از تمامی برند ها در آن موجود می باشد. که در طبقات بالا واحد های تجاری قرار دارند و دارای تمامی محصولاتی از قبیل پوشاک، خوراکی، کیف و کفش وآرایشی بهداشتی و حتی لوازم خانگی در طبقه همکف می باشد.

همچنین دارای واحد هایی است که سوغات مشهد را دارند که دیگر دغدغه محل خرید سوغاتی را نخواهید داشت. از دیگر امکانات، شهربازی مجهز و مهیج آن برای کودکان است. همچنین سالن بولینگ و بیلیارد هم در طبقه آخر واقع شده است.

سیستم‌ های خنک‌ کننده و گرم ‌کننده مرکزی، سیستم اعلام حریق ، سیستم پیجینگ مرکزی، سیستم مدار بسته و نظارت تلویزیونی، نما تماما از شیشه سکوریت آبی رفلکس بلژیک، پارکینگ ‌های مسقف در حدود ۶۰۰ متر مربع  دارای سیستم تهویه، آسانسور های برای کالسکه بچه ها و یا عزیزانی که از ویلچر استفاده می کنند ، پله‌ های برقی و اینترنت بی سیم رایگان. این مرکز خرید واقع شده در میدان فردوسی مشهد می باشد. که رو به روی این مرکز، مجتمع های لوکس تازه تاسیس دیگری هم وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق

مجتمع تجاری الماس شرق

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس مشهد الماس شرق است. آدرس آن انتهای بلوار خیام شمالی می باشد که ظاهر و بزرگی آن همچون الماسی سبز رنگ از دور پیدا است. این مرکز در ۶ طبقه با ۱۲۳۸ واحد تجاری از بزرگترین مراکز خرید مشهد می باشد.

همچنین که دارای پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱۳۰۰ خودرو، شهر بازی کودکان، فست و فود و کافی شاپ ها است. سرزمین عجایب محلی جذاب با دستگاه های و بازی های متنوع  برای تفریح کودکان اختصاص داده شده است. که به عنوان بزرگ ‌ترین سرزمین شهر بازی سرپوشیده مشهد شناخته شده. همچنین باید به سینمای پنج بعدی مهیج آن اشاره کرد.

از دیگر بخش های سرگرم کننده آن آکواریومی به نام شهر دریایی شرق می باشد. آکواریومی با ماهیان متنوع زیادی که از تمام دریاهای شور جهان می باشند. در میان گونه های ماهی آن می توان به کوسه ماهی، خرچنگ نعل آبی و دیگر ماهیان رنگارنگ اشاره کرد.

این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید مخصوصا برای خرید لباس زنانه در مشهد و خرید لباس کودک در مشهد می باشد. همچنین می توان به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان در مشهد از آن نام برد.

بنای مجموعه الماس شرق از نظر ظاهر، همانطور که در تصویر می بینید، دارای معماری جذابی است. در نمای داخلی آن هم از تزیینات قابل توجهی مخصوصا آبنمای منحصر به فرد استفاده شده است. آبنمایی که بر اساس زمان بندی خاصی کار می کند. آبنما از صبح ساعت ده تا سیزده، راس هر ساعت و عصرها از هفده و سی الی بیست و یک سی در هر ساعت نیم ساعت با فعالیتش تمامی توجه مسافران را به خود جلب می کند.

برج تجاری آرمیتاژ

برج تجاری آرمیتاژ

لوکس ترین و همچنین گران ترین مرکز خرید در مشهد برج تجاری آرمیتاژ می باشد. که در نبش خیابان هفت تیر، خیابان گلشن مشهد واقع شده است. برجی با ۳۴ طبقه به همراه واحدهای تجاری از لوکس ترین و بهترین برندها است.

اگر از افرادی هستید که به دنبال خرید از برند های معتبر اند این مجتمع تجاری به شما پیشنهاد می شود. مجتمعی دارای بهترین امکانات رفاهی است که در ادامه به آن می پردازیم. که این مرکز به تعدادی واحد تجاری ختم نمی شود. بلکه دارای واحدهای اداری، موزه ها و گالری می باشد.

از دیگر مزایای آن آژانس مسافرتی، صرّافی، فود کورت های متنوع، باشگاه ورزشی، کارواش، اینترنت، کافی شاپ و دیگر موارد می باشد. بنابراین یکی از کامل ترین و مجهزترین مراکز خرید مشهد محسوب می شود.

یکی از استثنایی ترین بخش ها، فود کورت آن می باشد. به دلیل تنوع بالا در بهترین شعبات غذایی که در اینجا به ارائه خدمات پرداخته اند. منو های متفاوت از انواع غذاهای بین المللی و برند های متفاوت که  بخشی از فضای آن به یک روف گاردن راه دارد.

شهر مشاغل کارلند

اینجا یک پیشنهاد ویژه برای تفریح کودکان داریم. در برج آرمیتاژ طبقه سوم، شهر مشاغل کارالند می باشد. مرکزی تفریحی و آموزشی بسیار جذابی که در کنار تفریح به کودکان در خصوص مشاغل مختلف در آینده شان آموزش می دهد. در این شهر کوچک شبیه سازی شده همچون دنیای واقعی شغل های متفاوتی را تجربه می کنند. این آشنایی نه تنها برایشان خاطره انگیز ترین تجربه خواهد شد بلکه آنان را با شغل دلخواهشان در شرایط شبیه سازی شده در دنیای واقعی آشنا می کند. اینجا محلی برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال می باشد.

هدف از ایجاد آن آشنایی کودکان با حرفه های متفاوت در جوامع امروزی بوده است. در این شهر مشاغل بیش از ۲۰ شغل با دقیق ترین جزئیات شبیه سازی شده است. مشاغلی چون خانه باربی کارالند، اتاق پزشک، فروشگاه، پمپ بنزین، ایستگاه آتش‌نشانی، اتاق عمل، سالن زیبایی، بانک، نانوایی و شیرینی ‌پزی، دندان پزشکی، خلبانی و … . برای آموزش و حفاظت از کودکان از کادری مجرب و حرفه ای در برخورد با کودکان استفاده شده است. بنابراین تجربه ای به یاد ماندنی در این شهر مینیاتوری مشاغل برای کودکان خواهد بود که در این مرکز خرید مشهد قرار گرفته است.

برج تجاری آلتون

برج تجاری آلتون

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد برج تجاری اداری آلتون واقع در خیابان دانشگاه می باشد. از این مرکز خرید ۳ طبقه آن مختص به واحدهای تجاری می باشد. که اگر قصد خرید کیف و کفش دارید این مجتمع به شما پیشنهاد می شود. چرا که بیشترین واحد ها مختص به کیف و کفش ها بوده و کالاهای با کیفیت در آن ارائه می شود. این مجتمع دارای پارکینگ طبقاتی هم می باشد که در کوچه کنار مجتمع( کوچه اسرار) است.

شعباتی از برندهای محبوب همچون زارا در این مرکز خرید می باشند. همچنین واحد هایی برای خرید لباس کودک در مشهد دارد.  همچنین در خصوص خرید لباس زنانه در مشهد برای مجالس ها و مهمانی ها می توان به این مرکز خرید رفت.

در این محل یکی از معروف ترین رستوران های مشهد شعبه دارد. رستوران پسران کریم که شهرتی بین المللی داشته و از غذا گرفته تا برخورد پرسنل غیرقابل وصف می باشد. در طبقه منفی یک هم کافی شاپ با فضایی دلنشین و دکوراسیون خاص در وسط مجتمع قرار دارد.

مراکز خرید مشهد واقع در منطقه ییلاقی طرقبه

در این قسمت به معرفی مراکز خریدی اشاره شده است که نه تنها می توان از خرید خود در این مراکز لذت ببرید، بلکه می توانید از مسیر بسیار زیبا و پر طرفدار آن هم استفاده کنید. این منطقه بی نظیر و زیبا به خاطره غذاهای لذیذ، رستوران ها با بهترین خدمات و همچنین آب و هوای عالی هم شهرت دارد که آن منطقه ییلاقی طرقبه است. بعد از انتهای خیابان وکیل آباد که به سمت مسیر طرقبه می آیید دو طرف خیابان از مغازه ها، رستوران ها و مراکز خرید بی شماری پر شده است. مخصوصا در شب نور چراغ های این منطقه غیر قابل وصف در زیبایی است. مجتمع های تجاری بزرگ با اجناس متنوعی مثل کیف و کفش و پوشاک دارد.

بنابراین از دیگر مراکز خرید مشهد مراکز این منطقه پیشنهاد می شود. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می توانید از فضای آن با گشت و گذار در مراکز مجلل خرید استفاده کنید. این منطقه فضای پرشور و اشتیاقی دارد که بسیاری صرفا مقصدی جهت گشت و گذار در آن انتخاب می کنند.

ویلاژ توریست

ویلاژ توریست

ویلاژ توریست مرکز خریدی که اکثر مسافران حداقل برای یک بار به آن سر زده اند. از معروف ترین مراکز خرید می باشد که در اول جاده طرقبه قرار گرفته است. همچنین که اطراف آن هم دارای مراکزی خرید کوچک و بزرگ متنوعی می باشد. با توجه به موقعیت آن که در منطقه ییلاقی معروف و خوش آب و هوای طرقبه واقع شده است توصیه می شود به آن هم سری بزنید.

همانطور که از طراحی بیرونی آن پیدا است ساختمانی مدرن و دارای اِلمان های تلفیقی از شیشه، فلز، چوب

می باشد. در داخل مجتمع، فضایی گرم و دلنشین با نور پردازی های متنوع حال و هوای پر شوری را به آن می بخشد. مجتمع هم دارای پارکینگ طبقاتی بزرگی می باشد. همچنین رستوران ها و فست فودهای متنوعی در داخل و حتی خارج از مجتمع دارد. همچنین شهربازی، آبنما، آسانسور، پله برقی، نمازخانه، سرویس بهداشتی از جمله امکانات این مرکز خرید توریستی مشهد می باشد.

دیگر مراکز خرید مشهد واقع در جاده طرقبه

منطقه ییلاقی طرقبه جز مناطق گردشگری و معروف مشهد شده است که امروزه اکثر پروژه های تجاری در آن منطقه در حال احداث است. این مسئله طرقبه را به قطب بزرگ گردشگری و همچنین مجتمع های تجاری تبدیل کرده است. تصور کنید خیابانی را که در دو طرف آن ساختمان های تجاری مدرن و لوکس با قیمت های مناسب و آب و هوایی عالی ییلاقی مشهد با امکانات متفاوت و زیادی که به مسافران عزیز ارائه می شود. بنابراین پیشنهاد اسنپ روم این است که در سفر خود به مشهد از این منطقه گردشگری قطعا دیدن کنید.

البته که مراکز تجاری دیگری هم به غیر از ویلاژ توریست می باشد که در اینجا به معرفی موردی آن می پردازیم. مراکز خریدی همچون تیراژه که زیربنای بزرگ و تنوع در اجناس و کالاهای بی نظیری دارد، همچنین پوشیران، بازار بزرگ بعثت که در خود طرقبه قرار دارد.  

با اسنپ روم خرید بی دغدغه ای در مراکز خرید مشهد تجربه کنید

هدف مجموعه اسنپ روم ارائه خدمات، آگاهی دادن و اطلاع رسانی در خصوص تمامی جنبه هایی که بتواند یک سفر را تبدیل به یاد ماندنی ترین سفر برای عزیزانی که از خدمات ما استفاده می کنند. بدین منظور با این مقاله در خصوص بهترین مراکز خرید مشهد سعی داشتیم تا به شما مسافران شهر مشهد مراکز خرید مشهد اطلاعاتی را ارائه دهیم تا بتوانید خرید های رضایت بخشی را در مشهد تجربه کنید. ما در این مسیر( سفر شما) در کنار شما بوده تا تمامی اطلاعات و تجربیات مجموعه اسنپ روم راهنمای شما برای خلق لحظات شاد برای شما و خانواده تان باشد.

حتی عزیزانی هم که از طریق ما اقدام به رزرو هتل نمی کنند، می توانند با خواندن مقالات سایت اسنپ روم اطلاعات زیادی را در مورد مقصدشان به دست آورند. مقالاتی در خصوص هتل در شهرهای مختلف، بهترین مراکز خرید و در این مقاله که مختص به بهترین مراکز خرید مشهد بود، سعی شد تا در مورد مراکز خرید مشهد، مراکز خرید لوکس مشهد، خرید لباس مردانه در مشهد، خرید لباس زنانه در مشهد، خرید لباس کودک در مشهد و مراکز خرید ارزان در مشهد اطلاعاتی را برای برنامه ریزی سفرتان به این شهر زیبای توریستی و گردشگری فراهم آوریم. سفری راحت با خاطره های شیرین و به یاد ماندنی در مشهد برایتان آرزو مندیم.

معرفی بهترین مراکز خرید مشهد

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*