بهترین مراکز خرید تهران

بهترین مراکز خرید در تهران، بورس کالاهای خاص(۱)

پایتخت مرکز خیلی از خریدهای عمده است و می‌توان گفت برای هر کالایی که به دنبالش آمده اید، یک بورس خرید وجود دارد. فقط کافی ادامه مطلب

پایتخت مرکز خیلی از خریدهای عمده است و می‌توان گفت برای هر کالایی که به دنبالش آمده اید، یک بورس خرید وجود دارد. فقط کافی است این مناطق را بشناسید و بدانید هر کدام از آنها مختص به چه اجناسی هستند. در این لیست به صرفه ترین و بهترین مراکز خرید تهران را معرفی می کنیم. همچنین اگر برای خرید کالاهای خاص به بورس آنها می خواهید سری بزنید، زودروم ها گزینه های خوبی برای اقامت در تهران هستند. چرا که اکثرا به مرکز شهر نزدیک اند یا دسترسی راحتی دارند.

آقا دامادها از کجای تهران خرید کنند؟

خرید کت و شلوار مناسب مراسم‌هایتان را می توانید با تنوع بالا و قیمت مناسب از خیابان  باب همایون در نزدیکی میدان امام خمینی انجام دهید. این خیابان در واقع یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای لباس‌های رسمی مردانه به خصوص خرید کت و شلوار است. تنوع قیمت در این مرکز مثل تنوع لباس‌ها بسیار راضی کننده است. برای رسیدن به این خیابان کافی است در ایستگاه متروی امام خمینی از قطار پیاده شوید، خیابان باب همایون را خواهید دید که در ضلع جنوبی میدان امام خمینی واقع شده است.

همچنین برای خرید کفش چرم مردانه می‌توانید به حد فاصل میدان فردوسی تا دروازه دولت سر بزنید.

باب همایون-بهترین مراکز خرید در تهران

عروس خانم‌ها از کجای تهران خرید کنند؟

همیشه کار عروس خانم‌ها از آقا دامادها برای خرید سخت‌تر و بیشتر است، بنابراین جاهای بیشتری برای خرید برایشان وجود دارد. مثلا برای خرید لوازم سفره‌ی عقد و عروسی و آینه و شمعدان می توانند به خیابان لاله زار بروند. همچنین بازار بزرگ، محله‌ی سبزه میدان، میدان مخبر الدوله و کوچه‌ی مهران به طور کلی برای خرید عروسی بسیار مناسب اند.

برای خرید لباس عروس در تهران هم از هر کسی بپرسید چهار راه امیر اکرم را حتما پیشنهاد می‌کند. اما به طور کلی اگر بخواهیم سه تا از بهترین مراکز خرید تهران را برای خرید لباس عروسی در تهران در نظر بگیریم بعد از چهار راه امیر اکرم، میدان مادر در میرداماد و خیابان سعدی را  پیشنهاد می‌‎کنیم.

بخشی از  بورس خرید ساعت و طلا و جواهر در خیابان کریمخان زند است و تعداد بسیار بیشتری در سه راه جمهوری و بازار بزرگ، سرای زرگرها واقع شده اند.

لباس عروس در تهران

یافت آباد و دیگر بازارهای مبل تهران، برای یافتن مبلمان

بعضی‌ها معتقدند که تنوع بیش از حد در مبلمان، باعث می‌شود برای خرید سردرگم شوند. برای همین ما به این دسته از افراد رفتن به بازار بزرگ مبل یافت آباد را توصیه نمی‌کنیم. چرا که تنوع در مدل و قیمت می تواند شما را بارها به این بازار بکشاند تا بتوانید نهایتا یک دست مبل بخرید. اما یادتان باشد که هر چه دست تان بازتر باشد احتمالا انتخاب بهتری خواهید داشت. حتا اگر قصد خرید مبلمان جدید را ندارید و می‌خواهید فقط روکش آنها را عوض کنید، یافت آباد باز هم گزینه‌ی خوبی ست. بازار مبل یافت آباد از بهترین مراکز خرید تهران جهت خرید مبلمان است.

بازار مبل بعدی، بازار مبل دلاوران است. این بازار در ابتدا محلی برای تولیدی‌های مبلمان بوده که این روزها فروش مستقیم نیز دارند و از قیمت‌های بسیار مناسب و کیفیت‌های خوبی برخوردارند. شما می‌توانید بدون نگرانی ارسال مبلمان خود را به آنها بسپارید چرا که به خاطر حجم بسیار بالای ارسال اجناس به داخل تهران یا شهرستان‌ها، امکان خطا یا آسیب زدن به اجناس بسیار کم است.

آدرس بازار مبل دلاوران: خیابان دلاوران، حدفاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

بورس خرید پرده و پارچه در تهران

خرید پارچه را در چند جای تهران می‌توان انجام داد. اما بستگی به نوع کاربری پارچه‌ای که می‌خواهید بخرید دارد.

  • اگر پارچه‌ی روکش مبل بخواهید، بازار بزرگ، خیابان مولوی، یافت آباد برای شما مناسب است.
  • برای خرید پارچه ی لباس، مولوی، بازار بزرگ سرای امیرکبیر و راسته ی میری در تجریش برای شما مناسبند.
  • برای خرید پارچه پرده در تهران در محله های عبدل آباد، زرتشت و خیابان شریعتی بروید.
  • همچنین می‌توانید به بازار بزرگ، سرای پرده فروش ها نیز بروید.

می‌توان گفت این مراکز که از بهترین مراکز خرید تهران هستند، تنوع قیمت و مدل بسیار بالایی دارند. طوری که می توانید در راسته‌ی پارچه‌های لباس مولوی ساعت‌ها سرگرم باشید. پس بهتر است قبل از رفتن به خرید، تصمیم‌تان را درباره‌ی جنس و مدل پارچه‌ای که می‌خواهید بخرید؛ گرفته باشید.

پارچه فروشی های تهران

بهترین مراکز خرید تهران برای بلور و کریستال کجاست؟

این خرید هم می‌تواند از دسته‌ی خریدهای عروس خانم‌ها باشد هم از دسته‌ی خریدهایی که برای هدیه دادن یا نقل مکان به خانه‌ی جدید انجام می شوند. در هر صورت بلور و کریستال‌های اصل همیشه طرفدارانی دارد.

بهترین مراکز خرید تهران برای بلور و کریستال در خیابان صابونیان در منطقه‌ی شوش واقع شده اند و به دو دستهی مدرن و قدیمی تقسیم می شوند. اما مسئله‌ای که در این بازار وجود دارد در واقع تنوع اجناس است، نه نو بودن یا قدیمی بودن پاساژ. در هر دو دسته از پاساژها می‌توانید با انواع سلیقه و بودجه خرید خودتان را بکنید و دست پر به خانه برگردید.

ساعت کاری بازار بلور و کریستال میدان شوش در روزهای شنبه تا چهارشنه از ۹ صبح تا ۷ عصر و روزهای پنجشنبه از ۹ صبح تا ۳ ظهر است.

در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز می توانید تعدادی از مغازه‌های سر خیابان را پیدا کنید که تعطیل نیستند. در هر صورت تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که هر روزی به سمت بازار شوش بروید چند مغازه وجود دارد که تعطیل نباشند.

خرید کریستال در تهران

بورس خرید لوازم یدکی ماشین در تهران کجاست؟

بهترین مراکز خرید تهران شامل جاهایی که قیمت مناسب‌تری دارند و لوازم کمیاب را راحت تر می توان پیدا کرد نیز می‌شود. در این میان بورس خرید لوازم یدکی ماشین عموما برای آقایان یا برای آن دسته از افراد که مغازه‌ی فروش لوازم یدکی ماشین دارند و به دنبال خرید عمده هستند؛ اهمیت دارد. یکی از مهم ترین و معروف ترین بورس های خرید لوازم یدکی ماشین در تهران در خیابان ملت است. یک راسته پر از لوازم یدکی که حتی قطعات نایاب ماشین ها را می توان در آن یافت. علاوه بر این بورس لوازم یدکی ماشین در خیابان ملت، بورس دیگری برای لوازم اسپرت و تزیینات ماشین در محله‌ی عباس آباد، خیابان تختی وجود دارد.

برای کسب اطلاعات از باقی مراکز خرید تهران، پست دوم از این مجموعه را بخوانید.

Rate this post

2 دیدگاه در بهترین مراکز خرید در تهران، بورس کالاهای خاص(۱)

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*