آدرس مسافرخانه های تهران

معرفی ۱۳ تا از بهترین مسافرخانه های تهران | آدرس + قیمت (۱۴۰۱)

اگر عبارت آدرس مسافرخانه های تهران را در گوگل جستجو کرده اید، حدس می زنیم که هنوز جایی را برای اقامت تان در تهران رزرو ادامه مطلب

اگر عبارت آدرس مسافرخانه های تهران را در گوگل جستجو کرده اید، حدس می زنیم که هنوز جایی را برای اقامت تان در تهران رزرو نکرده اید.

ما برای شما که آدرس مسافرخانه های تهران را جستجو کرده اید، راه حل بهتری ارائه می کنیم که بدون نگرانی از قیمت و کیفیت مسافرخانه های تهران بتوانید یک مسافرخانه یا مهمانپذیر ارزان قیمت با امکانات خوب رزرو کنید.

اقامت در مسافرخانه تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران از شهرهای پر رفت و آمد ایران می باشد. به عبارتی افراد زیادی برای مقاصد مختلف از جمله کاری، اداری، تجاری و تفریحی به آن سفر می کنند. این امر باعث جمعیت زیادی در شهر می شود که تمامی مسافران به محل اقامت شبانه ای نیاز دارند.

از آنجایی که انواع مختلفی از محل اقامت همچون هتل، هتل آپارتمان، مسافرخانه و دیگر موارد وجود دارد، در این مقاله به مسافرخانه تهران می پردازیم تا بتوانید بهترین و به صرفه ترین انتخاب در خصوص محل اقامت تان داشته باشید.

تهران شهر بزرگی بوده که در تمامی قسمت های آن شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز آن مسافر خانه های متعددی واقع شده است. که این یکی از مزیت های مهم مسافر خانه های تهران می باشد. در هر قسمتی از شهر که باشید می توانید در همان موقعیت مسافرخانه نزدیک به محل رفت و آمدتان داشته باشید تا برای انجام امور خود در سطح شهر نیازی نباشد تردد کنید و برای استراحت و خواب تان به محلی دیگر بروید.

از آنجایی که هدف مجموعه ما یعنی اسنپ روم، آسان تر کردن رزرو مسافرخانه در تهران می باشد، در وبسایت ما هم پیشنهاد هایی جهت اقامت شما در مسافرخانه تهران برای تان دارد که با مراجعه به سایت اسنپ روم، بخش مهمانپذیر می توانید کلیه مسافرخانه ها با امکانات آن ها و قیمت مسافرخانه در تهران را ببینید. بنابراین برای آشنایی با مسافرخانه های تهران در گوشه و کنار مختلف این شهر تا انتها با این مقاله همراه باشید.

مسافرخانه چیست؟

مسافرخانه چیست

مسافرخانه محل اقامتی همچون هتل ها و دیگر محل های اقامتی برای مسافران می باشد. مسافرخانه ها در همه شهرها موجود بوده اما خبر خوب این است که از آنجایی که تهران شهر بسیار بزرگی است و به بخش های مختلف تقسیم می شود، شما می توانید در تمامی بخش های آن مسافرخانه بگیرید. به عبارتی منظور از مسافرخانه در بخش های مختلف تهران مسافرخانه در شمال تهران، مسافرخانه در غرب تهران، مسافرخانه در شرق، مسافرخانه در جنوب تهران و مسافرخانه در مرکز تهران می باشد.

همانطور که اشاره شد، مسافر خانه محل اقامت مسافران است که تفاوت هایی با دیگر موارد دارد. از جمله مهم ترین تفاوت مسافرخانه مشترک بودن بخش های از امکانات آن ها است. در آن ها آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حمام، مشترک با دیگر مسافرین می باشد. به عبارتی در هر اتاق امکانات ذکر شده به صورت اختصاصی همان واحد وجود ندارد که این از عمده ترین تفاوت های مسافرخانه ها با دیگر محل های اقامت می باشد.

مزایای استفاده از مسافرخانه ها

استفاده از مسافرخانه دارای مزایایی برای مسافران است که آنان را ترغیب می کند تا از آن ها استفاده کنند. اولین دلیل هزینه های پایین این محل های اقامتی است. این اقامتگاه ها جزء ارزانترین استراحت گاه ها( مسافرخانه های هر شهر) می باشند که با خدماتی که ارائه می دهند کلیه نیازهای شما برای اسکان در شهری دیگر مثل تهران پاسخگو خواهد بود که دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بالا هتل نخواهید داشت. در نتیجه تمامی خدمات اقامتی مجموعه اسنپ روم ارزان ترین می باشند.  اگرچه که افرادی استفاده از سرویس های مشترک را دوست ندارند. بنابراین برای تمامی سلایق افراد با توجه به بودجه و هزینه ای که دارند سفر و محل اقامتی آنان فراهم می باشد.

اسنپ روم در مسافرخانه های ارزان تهران چه می کند؟

اسنپ روم یک مجموعه هتل اقتصادی است که مسافرخانه های ارزان تهران را در اختیار می گیرد و آنها را تجهیز می کند.

برای مثال به مسافرخانه ها که خدماتی مثل لوازم شخصی به مسافر ارائه نمی کنند، بسته لوازم شخصی اضافه می کنیم. این بسته ها شامل مسواک، خمیر دندان، شامپو و صابون می شود.

آدرس مسافرخانه های تهران

علاوه بر این، اسنپ روم وسایل موجود در اتاق را در صورت لزوم تعویض می کند یا چیزهای بیشتری از قبیل چای ساز، چوب لباسی، کوسن، لیوان و … را به اتاق مهمانپذیرها اضافه می کند.
اسنپ روم ضمن اضافه کردن امکانات به مسافرخانه های تهران قیمت آنها را نیز کاهش می دهد. شما قبل از رزرو نیز می توانید تصویر مسافرخانه ها را در اسنپ روم ببینید تا خیالتان از بابت امکانات راحت باشد.

آدرس مسافرخانه های تهران در سایت اسنپ روم

در سایت اسنپ روم اطلاعات مربوط به مسافرخانه های تهران در زیر آن نوشته شده است. این اطلاعات شامل امکانات و دسترسی‌ها و آدرس مسافرخانه می‌شوند.

آدرس مسافرخانه های تهران در وبسایت اسنپ روم به طور منطقه‌ای مشخص شده است. برای اطلاع دقیق از آدرس مسافرخانه تهران در سایت اسنپ روم بهتر است با پشتیبانی تماس بگیرید تا کاملا راهنمایی‌تان کنند.

در هر صورت پس از رزرو مسافرخانه به صورت آنلاین، یک صفحه جهت تاییدیه‌ی رزرو برای شما نمایش داده می‌شود که آدرس مسافرخانه ای که رزرو کرده‌اید درون آن نوشته شده است.

آدرس مسافرخانه های ارزان تهران

مسافرخانه های اسنپ روم در کجای تهران واقع شده اند؟

مسافرخانه های اسنپ روم در تهران به صورتی انتخاب شده اند که دسترسی به مرکز شهر و مراکز مهمی مثل بازار بزرگ، بانک مرکزی و سفارتخانه ها را برایتان راحت می کنند.

آدرس مسافرخانه های تهران در اسنپ روم به دلیل ازدیاد سفرهای کاری و تجاری، اکثرا در مناطق تجاری تهران هستند.

ارزانترین مسافرخانه های تهران


مسافرخانه های اسنپ روم در تهران در مناطق ۱۵ خرداد، میدان امام خمینی،  میدان انقلاب، میدان فردوسی و میدان راه آهن،خیابان ولیعصر،میدان خراسان،خیابان مولوی،خیابان جمهوری، ترمینال جنوب،چهارراه سرچشمه،خیابان امیر کبیر،خیابان سعدی، خیابان ناصر خسرو و …. هستند.

همچنین در همه ی این اسنپ روم ها استانداردهایی رعایت شده که باعث می شوند مسافران این مهمانپذیرها دسترسی راحت به وسیله ی نقلیه عمومی داشته باشند و از پشتیبانی ۲۴ ساعته ی اسنپ روم بهره مند شوند.

چگونه باید از اسنپ روم مهمانپذیر و هتل رزرو کرد؟

اگر در انتهای جستجویتان برای آدرس مسافرخانه های تهران به این نتیجه رسیده اید که اسنپ روم راه حل مناسبی برای رزرو مسافرخانه تهران و هتل است، در این مرحله طریقه رزرو را خواهیم گفت.

اسنپ روم را به سه روش زیر می توان رزرو کرد:

  1. دانلود اپلیکیشن اسنپ روم از گوگل پلی یا بازار و رزرو مسافرخانه های تهران
  2. رزرو اسنپ روم از طریق وبسایت رسمی شرکت
  3. رزرو از طریق تماس با پشتیبانی در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته ۰۲۱۷۱۱۹۵
آدرس مسافرخانه های تهران

معرفی مسافرخانه های تهران

همانطور که اشاره شد هدف اسنپ ارائه خدمات رضایت بخش به افرادی است که از طریق اسنپ روم اقدام به رزرو مسافرخانه در تهران می کنند. در نتیجه سعی داریم تا ارزان ترین مسافرخانه های تهران را معرفی کنیم تا تمامی افراد بتوانند از عهده مخارج سفر برآیند. بدین منظور اکنون می خواهیم به معرفی مسافرخانه تهران در تمامی بخش های آن بپردازیم تا با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به این نکته باید اشاره کرد که اکثر مسافرخانه ها در قسمت هایی چون جنوب، شرق و بخش هایی از شمال تهران بوده ولی در غرب آن هتل های بیشتری وجود دارد. به این دلیل در این مقاله نگاهی اجمالی به لیست مسافرخانه ای شهرک غرب تهران داشته ایم.

همچنین باید اشاره کنیم که تمامی مسافرخانه هایی که در اسنپ روم معرفی می شوند دارای مزیت هایی بوده که برای مجموعه اسنپ روم از اهمیت بالایی برخوردار اند. کنسلی در تهیه و رزرو اتاق از طریق اسنپ روم کاملا رایگان می باشد. چرا که اصولا حتی کنسلی اتاق رزرو شده دارای هزینه می باشد. از آنجا که نظافت و بهداشت برای ما بسیار مهم می باشد، مخصوصا در این ایام کرونا، تمامی مسافرخانه های معرفی شده هر روز ضد عفونی می شوند و به هر شخص یک پک بهداشتی داده می شود.

همانطور که تهران شهر بزرگی است طبیعتا رفت و آمد در آن زمان بر، خسته کننده و همچنین هزینه بر است که ما برای مسافرین خود در تهران تخفیفی برای خودروی اسنپ برایشان در نظر گرفته ایم.

۱- مهمانپذیر خانه تهران

مهمانپذیری در ۴ طبقه دارای ۳۳ اتاق می باشد. موقعیت مکانی آن در منطقه هفت تهران می باشد. از مزایای آن دسترسی به مترو، اتوبوس و تاکسی می باشد. این مکان دارای اتاق های بدون سرویس با تعداد تخت های مختلف و همچنین سوییت دو تخته می باشد. لابی، صندوق امانات، میز آرایش، مبلمان داخل سرویس ها از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مسافرخانه می باشد. همچنین در اطراف مجموعه دارای مراکز مختلف خرید است. اگر علاقه مند به مکان های گردشگری و تاریخی هستید این مسافرخانه در نزدیکی موزه ملک الشعرای بهار و همچنین خانه هنرمندان و پارک سر سبز، کلیسای یونانی مریم مقدس، موزه هنر های اسلامی، برج بهار، سینما فردوسی، موزه عکاسخانه شهر می باشد.

یکی از امکانات ویژه این مجموعه سوییت های آن می باشد که دارای پنجره بیرونی، بالکن، آشپزخانه و شوفاژ است. این سوییت ها دارای بالکن نسبتا بزرگی است که برای نشستن در فضای باز بسیار عالی است. همچنین در سوییت ها امکانات و سرویس ها مشترک نبوده و داخل خود واحد شما می باشد که این فضای شخصی بیشتری را به شما می دهد. آدرس این مهمانپذیر خیابان مفتح جنوبی( بعداز دیوار ورزشگاه شیرودی ) امجدیه ( خیابان ورزنده خیابان ملک الشعراء) کوچه گوهر ساختمان شماره ۲ می باشد.

۲- مهمانپذیر نیکو

این مجموعه در ۴ طبقه یا ۲۳ اتاق می باشد. تنها دارای اتاق هایی با تعداد تخت های متفاوت و متناسب با خواست شما است. از مزایای آن دسترسی به حمل و نقل عمومی( مترو) می باشد. برای گردش در اطراف این مهمانپذیر می توان به موزه دکتر چمران، حمام نواب، موزه مدرس، کاخ گلستان، باب همایون و عمارت مسعودیه اشاره کرد که در ادامه توضیح مختصری در مورد این دو مکان گردشگری داده خواهد شد. از موقعیت های عالی آن می توان به نزدیکی آن به دو مجتمع تجاری بزرگ و معروف اشاره کرد که همگی مشتاق دیدن آن حتی برای یک بار می باشند. دو مجموعه معروف بازار بزرگ تهران و مجتمع تجاری ناصر خسرو می باشد. همچنین آدرس این مسافرخانه تهران در تقاطع خیابان پانزده خرداد و خیابان مصطفي خميني ، چهارراه سيروس پلاک۳۲۰ می باشد.

  • بازار بزرگ تهران: یکی از قدیمی ترین بازارهای تهران می باشد. این بازار دارای بافت قدیمی و حجره مانند است. در این بازار تمامی اجناس و کالاها یافت می شوند که قیمت های مناسب آنان هم از مزایای خرید در این بازار می باشد. محصولاتی از قبیل خشکبار، پوشاک، طلا و نقره، محصولات زیبایی و آرایشی و کیف و چمدان دارد. این بازار قدیمی از زمان قاجار می باشد. اما جذاب ترین بخش این بازار رستوران های معروف و با کیفیتی آن می باشد.
  • مجتمع تجاری ناصر خسرو: یکی از بزرگترین بازارهای قدیمی تهران که دارای ۴۴ بازار و مرکز خرید می باشد. در این بازار می توانید تمامی کالاهای مورد نظر تان را خریداری کنید. اجناسی چون لوازم آرایشی و بهداشتی، الکتریکی و دوربین و لوازم جانبی در آن موجود می باشد. این بازار در خیابان ناصرخسرو یکی از اولین خیابان هایی که در تهران احداث شد، واقع شده است. خیابان ناصرخسرو مملو از بناهای تاریخی با معماری زیبا است. بناها و سازه هایی مانند مدرسه دارالفنون، سرای روشن، شمس العماره و حوزه علمیه مروی. دارالفنون، اولین دانشگاه مدرن و مؤسسه آموزش عالی مدرن بود که سرآغاز آموزش مدرن در ایران بود. کاخ شمس العماره یکی از اولین ساختمان‌ های مرتفع تهران قدیم است که قدمت آن به ۱۵۰ سال پیش باز می‌گردد.

۳- مهمانپذیر نادر

مهمانپذیر نادر در خیابان ناصر خسرو روبروی شمس العماره قرار گرفته است.

۴- مهمانپذیر مشهد

مهمانپذیر مشهد دارای ۱۸ اتاق در ۲ طبقه واقع شده است. موقعیت جغرافی این مهمانپذیر در مرکز شهر تهران بزرگ است که این مهم یکی از مزیت های اصلی آن محسوب می شود. چرا که مسافرانی که برای امور اداری و کاری سفر می کنند نزدیک ترین فاصله را به اداره های مختلف دارد. به علاوه که دسترسی به مترو و دیگر وسایل نقلیه همگانی هم دارند. این نکته را هم باید اشاره کرد که این مسافرخانه بازسازی شده و کلیه خدمات در محیطی جدیدتر و با کیفیت تر از قبل ارائه می شود. آدرس مسافر خانه عبارت است از میدان امام خمینی ، خیابان امیرکبیر ، مقابل مسجد سراج الملک ، پلاک ۳۸۸٫

عمارت امین السلطان

این عمارت از بناهای قدیمی در خیابان معروف لاله زار می باشد. این بنا هم از ساختمان های دوران قاجار می باشد. طول عمر عمارت به دوران قاجار بر می گردد. این عمارت همچون خانه های قدیمی دیگر دارای اندرونی و بیرونی می باشد. این بنا معماری ویژه ای دارد مخصوصا در قسمت ورودی خیابان لاله زار که دارای سر در و ستون نیم گرد توکاری در دو سمت ورودی می باشد. در آن دارای قوسی با آجرهای تراش دار ساخته شده است و در سر درآن قاب اسماء جلاله به چشم می خورد.

این عمارت دارای باغی با معماری خاص می باشد. این طراحی ها خاص مقرنس کاری هایی است برای دوستداران این سبک معماری جذاب می باشد. علاوه بر این در عمارت دوم هم این مقرنس کاری ها با درهایی فلزی وجود دارد. عمارت سوم در مرکز باغ بوده و رو به روی آن حوضی بزرگ و زیبا می باشد. این مرکز گردشگری برای عزیزان علاقه مند به سبک معماری های قدیمی توصیه می شود.

۵- مهمانپذیر گلها

این مهمانپذیر دارای فضای سبز کوچک و گرمی است که به آدمی حس آرامش در خانه را می دهد. مکانی است در ۲ طبقه واقع شده است که دارای ۱۸ اتاق می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به لابی و اینترنت اشاره کرد مخصوصا برای افرادی که بیزینس و امورشان را از طریق فضای اینترنتی انجام میدهند انتخاب عالی است. از مکان های گردشگری اطراف آن برای اوقات فراغت تان می توان به اماکن تاریخی و گردشگری مثل کاخ گلستان، موزه ملی و موزه آبگینه که فاصله نزدیکی دارد، اشاره کرد. آدرس این مجموعه میدان محمدیه، ابتدای مولوی غربی، روبه روی بانک ملی، کوچه اخوت نیا می باشد.

۶- مهمانپذیر آرین

مهمانپذیر آرین واقع در میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیر کبیر بعد از سه راهی پامنار شده است

۷- مهمانپذیر خانواده

مهمانپذیر خانواده در میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی قرار دارد. این مهمانپذیر دارای رستوران، لابی و آسانسور می باشد.

۸- مهمانپذیر شهسوار

مهمانپذیر شهسوار در چهارراه سرچشمه واقع شده است. صبحانه،رستوران، کافه، لابی، فضای سبز از ویژگی های این مهمانپذیر می باشد.

۹- مهمانپذیر بعثت

مهمانپذیر بعثت گزینه مناسب برای مسافرانی است که مقصدشان ترمینال جنوب است. این مهمانپذیر دارای پارکینگ و رستوران می باشد.

۱۰- مهمانپذیر سرو تهران

مهمانپذیر سرو در یکی از خیابان های مهم تهران در خیابان جمهوری واقع شده که دسترسی محلی بسیار خوبی دارد.

۱۱- مهمانپذیر محمدی

این مسافرخانه تهران در طبقه دوم ساختمانی با ۱۰ اتاق خواب قرار دارد که حمام و سرویس بهداشتی های آن همچون سایر مسافرخانه تهران در خارج از واحدها و مشترک می باشد. از محل های اطراف آن برای گشت و گذار می توان به بازار بزرگ، کاخ گلستان، شهر کتاب راه آهن، باغ ملی موزه ارتباطات، اشاره کرد. آدرس آن خیابان مولوی شرقی، بین میدان قیام و چهارراه مولوی، جنب بانک ملت ،بین کوچه محقق و سخندان ،پلاک ۱۶۲ می باشد.

  • کاخ گلستان: یکی از میراث جهانی ایران که در سال ۱۳۹۲ یونسکو به ثبت رسیده می باشد. این کاخ از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که عبارت اند از ایوان تخت مرمر، تالار سلام، تالار آينه، تالار سفره‌ خانه، خلوت كريمخانی، تالار برليان، عمارت بادگير، كاخ شمس العماره، تالار الماس و كاخ ابيض که متعلق به دوران کریم خان زند می باشد. یکی از بخش های معروف آن تالار برلیان است. این تالار از آینه کاری و چلچراغ های فراوانی ساخته شده است که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. اگر جذب زیبایی این تالار شدید اما نمی توانید از آن دیدن کنید خبر خوبی برای تان داریم. اینکه از طریق اینترنت امکان بازدید مجازی آن فراهم شده که با سرچ ساده ای در گوگل می توانید لینک مربوطه را پیدا و از دیدن آن لذت ببرید.
  • شهر کتاب راه آهن

اما برای عزیزان اهل مطالعه و کتاب هم پیشنهاد ویژه ای داریم و آن شهر کتاب راه آهن است که در نزدیکی محل اقامت تان می باشد. فروشگاه بزرگ اختصاصی کتاب می باشد که هر اهل کتابی با آن آشنایی دارد. البته شهر کتاب دارای شعبات متعددی می باشد که ما نزدیک ترین را به محل اقامت عزیزانی که مهمانپذیر محمدی را انتخاب کردند، معرفی می کنیم. این مرکز به آدرس میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر می باشد.

۱۲- مهمانپذیر بحرخزر تهران

از با سابقه ترین مسافرخانه ها در تهران مسافرخانه بحر خزر می باشد همچنین که این محل اقامتی قدمتی ۳۰ ساله دارد. مجموعه در ۲ طبقه و ۳۰ اتاق می باشد. از امکانات آن می توان به پنجره های رو به فضای شهر، شوفاژ، تلویزیون و از همه مهم تر یخچال داخل اتاق ها برای راحتی بیشتر مسافران، سرمایش و گرمایش مرکزی و همچنین اینترنت رایگان اشاره کرد. آدرس مسافرخانه بین چهارراه سرچشمه و میدان امام خمینی (توپخانه) خیابان امیرکبیر غربی جنب مجتمع تجاری سپهر کوچه اوحدی پلاک ۱۲ می باشد. در اطراف آن مکان های تاریخی، گردشی و تجاری وجود دارد که می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید که در زیر به چند نمونه اشاره می شود.

  • عمارت مسعودیه: از جاذبه های گردشگری در خیابان جمهوری می باشد. از بناهای تاریخی دوره قاجاریه می باشد که به فرمان مسعود میرزا ساخته شد. این عمارت دارای بخش های اصلی همچون دیوانخانه، سفره‌ خانه و حوض ‌خانه، حیاط سید‌ جوادی، عمارت سید‌ جوادی، حیاط مشیری، عمارت مشیری، حیاط خلوت، عمارت سردر (پیاده) و دیگر بخش ها می باشد. اگر از جمله افراد علاقه مند به مکان ها و بناهای تاریخی مخصوصا دوره قاجار هستید، این عمارتی که به محل اقامت شما هم نزدیک است، توصیه می شود.
  • باب همایون: اگر از افرادی هستید که از بافت قدیمی شهر لذت می برید، مغازه های قدیمی، رفت و آمدهای مردمی خیابان باب همایون از جمله مناطق معروف برای خرید و گشت و گذار می باشد. همچنین این محل برای خرید کت و شلوارهای قیمت مناسب هم شهرت دارد. در این بازار رستوران و فست و فود و به طور کلی غذاهای فراوانی دارد که فضای پر شوری را برای مسافران فراهم کرده است.
  • موزه ملی ایران : بزرگترین و قدیمی ترین موزه کشور می باشد. این موزه دارای آثاری از زمان پارینه ‌سنگی تا اسلامی در دو موزه با نام های ایران باستان و باستان شناسی و هنر اسلامی ایران است. این موزه مجهز به تور مجازی موزه ملی، تور مجازی موزه ایران باستان ، نمایش سه بعدی، نمایش ویدئویی اشیا و بخش ناشنوایان می باشد. انتشارات و نشست های خبری متفاوتی در این موزه برای دوستداران برگزار می شود. علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اصلی موزه ملی بروند.

۱۳-مهمانپذیر صدریه تهران

مهمانپذیر صدریه تهران در محله قدیمی تهران یعنی میدان خراسان ینا شده که دارای آسانسور و صندق امانات می باشد.

معرفی مسافرخانه تهران در اسنپ روم

از آنجایی که تهران پایتخت است و رفت و آمد در آن زیاد است، سعی کردیم معرفی اجمالی از مسافرخانه های تهران داشته باشیم. سالانه افراد زیادی به این شهر سفر می کنند. این شهر نه تنها شهر توریستی و گردشگری هست بلکه چون پایتخت کشور می باشد سالانه افراد زیادی برای دلایل مختلف به آن سفر می کنند.

افراد برای گردش، امور اداری و کاری در پایتخت، دید و بازدید و دیگر موارد به تهران می آیند. تمامی این عزیزان نیازمند محلی برای استراحت می باشند. که به علت شلوغی مشکل محل اقامت برای مسافران در گذشته وجود داشت. با ایجاد محل های اقامت متفاوت مثل هتل، سوییت، مسافرخانه و دیگر موارد سعی شد تا مشکل مکان مسافران عزیز در شهرهای پر رفت و آمدی مثل تهران و دیگر شهرهای بزرگ برطرف شود.

از طرفی هم مسائل دیگری همچون هزینه های سفر و رفت و آمد دغدغه بزرگی برای افراد است. اما خبر خوب این که هر شخصی با هر بودجه ای که در نظر گرفته می تواند از خدماتی استفاده کند تا به هدف خود برسد. همانطور که اشاره شد، یکی از آن گزینه هایی که هزینه های سفر را به شدت کاهش می دهد استفاده از مسافرخانه می باشد. بدین لحاظ مجموعه اسنپ روم با این مقاله مسافرخانه هایی را معرفی کرد تا راهنمایی باشد برای عزیزانی که می خواهند با هزینه کم تری سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. البته که در وبسایت اسنپ روم مسافرخانه های بیشتر با جزئیاتی از امکانات هر مسافرخانه تهران معرفی شده است برای عزیزانی که مایل هستند تا از طریق اسنپ روم ارزان ترین مسافرخانه ها در تهران را رزرو کنند.

چرایی رزرو مسافرخانه در تهران با اسنپ روم

رسالت اسنپ روم فراهم کردن محل اقامت با کیفیت برای مسافران در سر تا سر ایران است. و زمانی مجموعه اسنپ روم به هدفش می رسد که مسافران عزیزمان که به ما اعتماد کرده و از طریق ما اقدام به رزرو هتل و رزرو مسافرخانه تهران می کنند، از محل اقامت خود رضایت کامل داشته باشند. بنابراین ما به دنبال رضایت مسافران هستیم. و برای این امر کل مجموعه تمامی تلاش خود را می کند. ما به دنبال بهترین ها در کنار ارزان ترین ها می باشیم. چرا که تمامی افراد بتوانند سفر کنند و دغدغه هزینه های سفر مانعی برای آنان نباشد.

برای عزیزانی که از سایت ما اقدام به رزرو هتل می کنند، امتیاز هایی همچون اینترنت رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته جهت پاسخگویی به تمامی سوالات و بررسی مشکلات به وجود آمده، ارائه بهترین قیمت ها و حتی ارزان ترین مسافرخانه ها متناسب با بودجه هر شخص و کنسلی رایگان اتاق های رزرو شده در نظر گرفته شده است. همچنین تخفیفاتی برای خودرو اسنپ آنان جهت رفت و آمد مسافران عزیزمان در سطح شهر تهران.

از دیگر اولویت های مهم مجموعه تمیزی و بهداشت اقامتگاه های معرفی شده است. محل هایی را جهت معرفی انتخاب کردیم که نکات بهداشتی و همچنین ضدعفونی های روزانه مخصوصا در این شرایط، در آن محل ها رعایت شود. بنابراین در این مقاله هم به مواردی پرداخته شد تا بتوانید برنامه ریزی  بی نقصی را برای سفر تان تدارک ببینید. سعی شد تا تمامی موارد در خصوص مسافرخانه تهران، رزرو مسافرخانه در تهران، ارزان ترین مسافرخانه های تهران در قسمت های مختلف از جمله مسافرخانه در شمال تهران، مسافرخانه در غرب تهران مسافرخانه در شرق تهران، مسافرخانه در جنوب تهران، مسافرخانه در مرکز تهران اطلاعاتی ارائه دهیم.

معرفی ۱۳ تا از بهترین مسافرخانه های تهران | آدرس + قیمت (۱۴۰۱)

3 دیدگاه در معرفی ۱۳ تا از بهترین مسافرخانه های تهران | آدرس + قیمت (۱۴۰۱)

  1. سلام خسته نباشید
    برای یه ماموریت کاری باید حدود یک ماهی تهران باشم محل کارم میرداماد هست، پیشنهاد اقامت ارزونتون چی‌هست؟ ترکیب کیفیت و قیمت، ممنون

    • سلام، از وب سایت میتونید هتل های نزدیک به مترو یا نزدیک به میرداماد رو رزرو کنید. در صورتی که براتون پیدا کردن مناسب ترین مکان ممکن نیست، با پشتیبانی ۲۴ ساعته ما تماس بگیرید:
      ۰۲۱۷۱۱۹۵

  2. سلام وخسته نباشید میگم یه مسافرخانه خوب ومهمانپذیر خوب باقیمت مناسب بهم معرفی کنید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*