هتل سه ستاره ارزان در مشهد

چه هتل‌هایی در مشهد به حرم نزدیک هستند؟

هتل سه ستاره ارزان در مشهد : از کجا می‌دانید چه هتل‌هایی را باید برای اقامت در مشهد انتخاب کنید؟ این مطلب می‌تواند یک راهنمای ادامه مطلب

هتل سه ستاره ارزان در مشهد : از کجا می‌دانید چه هتل‌هایی را باید برای اقامت در مشهد انتخاب کنید؟ این مطلب می‌تواند یک راهنمای رزرو هتل در مشهد باشد.

به گزارش مجله اسنپ روم : بخش بسیار زیادی از جمعیتی که هر سال به مشهد رفت و آمد می‌کنند برای زیارت سفر می‌کنند. شما برای چه به مشهد سفر می‌کنید؟ برای دیدن خانواده یا دوستان؟ برای تفریح؟ یا یک سفر کاری چند روزه در پیش دارید؟ اگر برای زیارت به مشهد سفر می کنید حتما شما هم میدانید زائران هم به هتل نیاز دارند و هم به خدمات مختلف.

یکی از اولین مسائلی که هر زائری به آن توجه می‎‌کند، رزرو هتل است و بر اساس تجربه ما بسیاری به دنبال رزرو هتل سه ستاره ارزان در مشهد هستند. این هتل باید هم به حرم نزدیک باشد و هم حداقل‌های اقامتی و نظافتی را داشته باشد. در این مطلب با هم نزدیک‌ترین هتل‌ها را به حرم امام رضا می‌شناسیم.

هتل مدینه‌الرضا

هتل‎های زیادی در مشهد نزدیک به حرم هستند، شاید ده‌ها هتل. اما این هتل، یکی از نزدیک‌ترین‌هاست که با پنج ستاره و تنها صد و پنجاه متر فاصله تا حرم، یکی از اولین انتخاب‌های مسافران برای رزرو هتل در مشهد است. این هتل نوساز، هم سوییت به شما ارائه می‌دهد و هم اتاق‌های مدرنی که امکانات درجه یک دارند.

این هتل، چندین استخر، سونا و جکوزی، مجموعه ورزشی، سوییت مخصوص عروس و… را در اختیار مسافرانش می‌گذارد. از یک اقامت لوکس در همسایگی حرم امام رضا لذت ببرید. اگر مخاطب هتل پنج ستاره نیستید نگران نباشید, برای رزرو هتل سه ستاره ارزان در مشهد کلیک کنید.

هتل مجلل درویشی

اگر برای رزرو هتل در مشهد الرضا، به دنبال یک گزینه لوکس و مجلل هستید درویشی برای شما عالی است. این هتل علاوه بر خدمات درجه یک و فضای لوکس، بسیار به حرم نزدیک است، طوری که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از درب ورودی به حرم برسید. رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، روف گاردن، سوییت پرزیدنتال و اتاق‌های لوکس از جمله امکانات این هتل هستند.

با اقامت در این هتل از سالن بدنسازی، سونا خشک و بخار، سالن آرایش و حمام سنتی هم بهره‌مند خواهید شد. باز هم اگر  ترجیح میدهید برای خدمات بدنسازی و استخر و سونا هزینه نکنید، رزرو یک هتل سه ستاره ارزان در مشهد انتخاب به صرفه تری به نظر می رسد.

هتل الماس

برای یک جلسه یا موضوع کاری به مشهد آمده‌اید اما می‌خواهید حتما زیارت هم بکنید؟ هتل الماس با فاصله پنج دقیقه‌ای تا حرم و یک سالن اجتماعات بزرگ، برای شما گزینه بسیار خوبی است. این هتل به بازار رضا هم نزدیک است و در رستوران‎هایش پنجره‎های بزرگی وجود دارند که می‎توانید در حال خوردن غذای ایرانی یا فرنگی از آن‌ها حرم را تماشا کنید. این هتل چهار ستاره است و نسبت به هتل‌های مجلل اطراف حرم، قیمت مناسب‌تری دارد.

هتل هاترا

اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی هستید که با قیمت مناسب، بتوانید روی خدمات خوبش هم حساب کنید هتل هاترا را انتخاب کنید. هتل هاترا یک هتل سه ستاره ارزان در مشهد است که با بودجه کمی اقامت مناسبی را به شما ارائه میدهد. اقامت در این هتل، با بسیاری از بودجه‌ها سازگار است. اتاق‌های این هتل دکوراسیونی لوکس و زیبا دارند و در هر اتاق شما با تلویزیون و اینترنت پرسرعت می‌توانید سرگرم شوید. رستوران و کافی‌شاپی که به صورت بیست و چهار ساعته در لابی آماده خدمات‌رسانی است می‌توانند سفر راحت و خوبی برای شما رقم بزنند.

هتل جواهر شرق

این هتل سه ستاره کمتر از پانزده دقیقه با صحن حرم امام رضا فاصله دارد. جواهر شرق یک هتل اقتصادی و سه ستاره است که سرآشپز بین‌المللی آن می‌تواند با غذاهای خوشمزه، اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند. در این هتل شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با ترنسفر رایگان به حرم بروید (یا حتی پیاده‌روی کنید)، اتاق ماساژ، اینترنت رایگان و راهنما هم از دیگر خدمات این هتل هستند. رزرو هتل ارزان در مشهد می‌تواند اقتصادی و مقرون به صرفه باشد.

هتل بین‌المللی قصر

بسیاری از کسانی که به دنبال یک اقامت لوکس و به یاد ماندنی در مشهد هستند، هتل قصر را انتخاب می‌کنند. این هتل که کمتر از ۸۰۰ متر با حرم امام رضا فاصله دارد، ده‎ها رستوران، تالار، کافی‌شاپ، آرایشگاه و… دارد. بسیاری از برندهای معروف ایرانی و خارجی در این هتل شعبه دارند و این یعنی برای خرید، حتی لازم نیست از هتلتان خارج شوید. داخل خود هتل یک آژانس مسافرتی وجود دارد که می‌توانید در آن تور درون‌شهری رزرو کنید و مشهد را ببینید. سیستم‌های صوتی و تصویری، رستوران‌های بین‌المللی و لابی بسیار بزرگ و البته خدمات VIP همه آماده پذیرایی از مهمانان مشهد هستند. اگر می‌خواهید سفرتان به مشهد درجه یک و مجلل باشد، حتما وقت رزرو هتل در مشهد هتل قصر را بررسی کنید.

برای رزرو هتل سه ستاره ارزان در مشهد به سایت اسنپ روم سری بزنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*