هتل همای تهران

رزرو هتل همای تهران

هتل همای تهران: زیرگروه هتل‌های زنجیره‌ای و باکیفیت ایران است که تحت نظر شرکت هواپیمایی هما اداره می‌شود. این هتل‌ها اغلب ۵ ستاره هستند و ادامه مطلب

هتل همای تهران: زیرگروه هتل‌های زنجیره‌ای و باکیفیت ایران است که تحت نظر شرکت هواپیمایی هما اداره می‌شود. این هتل‌ها اغلب ۵ ستاره هستند و استانداردهای مهمان داری و هتل داری را به خوبی رعایت کرده‌اند. رزروهتل همای تهران برای کسانی که اقامتی لوکس را می‌پسندند بهترین گزینه است.

هتل هما تهران در سال ۱۳۵۱ در خیابان ونک و زیباترین میدان تهران افتتاح شد. میدان ونک یکی از اصلی ترین میدان‌های تهران است که به تمامی مکان‌های مهم شهر تهران دسترسی دارد. با اسنپ روم همراه باشید تا در این مقاله به بررسی این هتل و رزرو اتاق در آن بپردازیم.

به گزارش مجله اسنپ روم: هتل همای تهران امکانات رفاهی خوبی را در طول اقامت مسافران به آنان ارائه می‌دهد. تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، صندوق امکانات، امکانات پزشکی، کافی نت، خانه‌داری ۲۴ ساعته، آسانسور، سالن همایش، سالن پذیرایی، اتاق جلسات، کافی شاپ، رستوران، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس، آرایشگاه آقایان، اتاق نگهداری از کودک، مرکز تجاری، دفتر فروش بلیط هواپیما و پارکینگ از امکانات این هتل هستند.

اگر به دنبال هتلی هستید که تمامی امکانات رفاهی را بریتان در طول مدت اقامت فراهم کند، همین حالا از طریق اسنپ روم در هتل هما اتاق رزرو کنید.

هتل هما ۱۷۳ فضای اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سوئیت معمولی و سوئیت رویال دارد. اتاق‌های دو تخته، در دو نوع دبل و توئین با چشم‌اندازی از شهر یا باغ، از فضایی پرنور برخوردار هستند. سوئیت‌های معمولی هتل با ظرفیت دو مهمان رو به حیاط و مبله هستند که امکاناتی نظیر وان حمام دارد. سوئیت رویال در طبقه پانزدهم هتل واقع شده است و چشم‌انداز زیبایی از تهران دارد. با استفاده از اسنپ روم قادر خواهید بود که از تخفیف‌های هتل همای تهران آگاه شوید و این اتاق‌ها را با بهترین قیمت رزرو کنید.

کافی شاپ این هتل تهران فضایی فوق العاده مدرن و زیبایی داشته که لحظات دل انگیزی را برای شما رقم می‌زند. صرف یک لاته گرم همراه با صدای پیانو، می تواند لحظه های نابی را برای شما رقم بزند. کافی شاپ هتل هما مکانی ایده ال برای برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های خانوادگی است.

 استخر هتل هما تهران یکی از اجزای مجموعه آبی آن است که به ‌صورت روباز و سرپوشیده به ارائه خدمت می‌پردازد. مجموعه آبی که شامل: استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و …. می شود با سیستم میکروب زدایی پیشرفته ( Ozon ) تصفیه می شود. بدین گونه شما بوی بد کلر و دیگر مواد شیمیایی را استشمام نخواهید کرد. نا گفته نماند استخر سرپوشیده فعالیت ۲۴ ساعته دارد.

آدرس هتل هما روی نقشه، کمک بزرگی به شما می کند تا به دیگر مناطق نزدیک هتل، اشراف کامل داشته باشید. این هتل تهران در منطقه ونک قرار گرفته است که به خیابان ولیعصر، تالار شهر تهران، قطار شهری تهران و …. دسترسی آسانی دارد. فاصله ی این هتل تهران تا نمایشگاه بین المللی ۸ دقیقه و تا فرودگاه تهران ۳۵ دقیقه است. اگر به دنبال هتلی هستید که این چنین دسترسی خوبی به دیگر نقاط مهم شهر داشته باشد، از طریق اسنپ روم در هتل هما اتاق رزرو کنید.

اگر تابستان در هتل هما اقامت کردید رستوران تابستانی دلفین را فراموش نکنید. در ساعاتی که همه جای تهران داغ است در این رستوران با نسیم ملایمی که به صورتتان می‌خورد لحظات خنک و با طراوتی را ایجاد می‌کند و طعم غذاها را برایتان لذیذتر می‌کند. غیر از این هتل هما یک رستوران و کافی شاپ دیگری هم دارد که در طبقه همکف قرار گرفته و با دیدی به باغ و با غذاها و دسرهای خوشمزه در طول شبانه روز به استقبال شما می‌آید.

 کافی شاپ لابی هم فضای بسیار مناسبی برای دورهمی های صمیمانه و خانوادگی است. این فضا نیز مثل سایر فضاهای عمومی و اتاق‌ها به باغ هتل دید دارد. با رزرو هتل هما از طریق اسنپ روم، دیگر نیاز نخواهید داشت که در مدت اقامتتان در تهران، به دیگر رستوران‌ها و فست‌ فودهای شهر بروید. هتل هما نیازهای این چنینی شما را با بهترین عملکرد رفع خواهد کرد.

برای دنبال کردن برنامه‌های ورزشی خود و یا برای گذراندن اوقاتی پر از انرژی سری به مجموعه تفریحی و رزشی هتل نیز بزنید این مجموعه شامل سونا و جکوزی، سالن بدن‌سازی، ماساژ درمانی و زمین تنیس می‌شود .برای برگزاری جلسات و همایش‌ها و مراسم خود می‌توانید روی سالن‌های هتل هما حساب کنید. این سالن‌ها به بهترین امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری مجهز هستند و همه امکانات رفاهی مورد نیاز را در فضای زیبا با چیدمانی مناسب برای شما فراهم کرده‌اند. چنان چه در اسنپ روم به دنبال هتلی می‌گردید که بهترین خدمات تفریحی را به شما ارائه کند، هتل هما برگزیده‌ترین انتخاب به شمار می‌آید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*