رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب

مشهد، شهر خوراکی‌های خاص

مشهد، شهر خوراکی‌های خاص رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب : برای شکم‌گردی در مشهد چه چیزهایی را باید از قبل بدانیم؟ قبل از ادامه مطلب

مشهد، شهر خوراکی‌های خاص

رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب : برای شکم‌گردی در مشهد چه چیزهایی را باید از قبل بدانیم؟ قبل از رزرو هتل ارزان در مشهد، حتما این راهنمای کوتاه شکم‌‌گردی را مطالعه کنید.

به گزارش مجله اسنپ روم : بعد از رزرو هتل ازان در مشهد ، می‌شود کم کم به فکر خریدن سوغاتی‌های خوراکی افتاد. به ویژه برای بچه‌ها (و البته خیلی از بزرگسالان) سوغاتی‌های خوشمزه‌ای که بشود آن‎ها را خورد ارزشمند هستند و خیلی‌ها از خوراکی‌های خاص مشهد به شهر خودشان هدیه می‌برند. اما حتی اگر نخواهید سوغاتی بخرید، تجربه سفر به هر شهری با امتحان کردن خوراکی‌های خاص، غذاهای خیابانی و تنقلات محلی کامل می‌شود. در این مطلب چند خوراکی مشهدی را فهرست کردیم که باید حتما این بار امتحانشان کنید. از آبمیوه و فرنی گرفته تا پیراشکی‌هایی با طعم مرغ و گوشت. نوش جان!

فرنی، یک کاسه گرم و شیرین برای روزهای سرد

اگر در زمستان زائر امام رضا هستید، احتمالا مشهد را در سردترین حالتش خواهید دید. سرمای مشهد می‎‌تواند آزاردهنده باشد ولی هیچ چیز به اندازه یک کاسه فرنی داغ، روزهای سرد این شهر را گرم نمی‌کند. در اطراف حرم بستنی‌فروشی‌هایی هستند که تابستان‌ها بستنی و شربت خنک و زمستان‌ها فرنی سرو می‌کنند. مشهدی ها فرنی را شیرین و با کمی دارچین می‌خورند. این فرنی خوشمزه را از هر کدام از مغازه‌های کنار حرم بخرید و سفرتان را تکمیل کنید. اگر وقت رزرو هتل ازان در مشهد اسنپ روم را انتخاب کرده اید حتما یکی از هتل‌های نزدیک به حرم را بگیرید چون با این انتخاب احتمالا با این فرنی‌ها چند دقیقه پیاده‌روی فاصله دارید. پس منتظر چه چیزی هستید؟

در میدان ده دی پیراشکی بخورید

میدان ده دی در مرکز مشهد را می‌شود بورس پیراشکی این شهر دانست. اگر عاشق پیراشکی با طعم‌های مختلف هستید، حتما برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم را خوب بررسی کنید تا هتل های نزدیک به میدان ده دی را پیدا کنید و بازدید از مغازه‌های اطراف این میدان را حتما در برنامه‌تان بگذارید. اطراف این میدان پر از اغذیه‌فروشی‏های بزرگ و کوچکی هستند که وقت خرید یا رفت و آمد در خیابان‌های شلوغ، می‌توانند با یک پیراشکی گرم از شما پذیرایی کنند. پیراشکی گوشت دوست دارید یا مرغ؟ سوسیس یا پیتزا؟ حتی اگر پیراشکی‌های شیرین کرم‌دار را می‎پسندید در میدان ده دی گرسنه نخواهید ماند! پیشنهاد ما؟ پیراشکی تبرک که ده‌ها سال سابقه دارد و با پیراشکی‌های مختلفش، انواع سوپ و آش را هم سرو می‏کند.

آبنبات‌های مشهدی را امتحان کرده‌اید؟

هر کسی که یک بار به بازار رضای مشهد رفته باشد یا یکی از پاساژهای بزرگ این شهر را دیده باشد، حتما چشمش به آبنبات‌های خاصی افتاده که انگار فقط در این شهر تولید می‌شوند. آبنبات‌های ژله‎ای “جیلی بیلی” طعم ترش و شیرینی دارند و رنگارنگ بودنشان می‎‌تواند آن‌ها را به یک هدیه خوب تبدیل کند. همچنین اگر طعم زنجبیل را دوست دارید، آبنبات زنجبیلی مشهد را حتما امتحان کنید. این آبنبات‌ها که دو رنگ و مارپیچی شکل هستند، به خاطر داشتن زنجبیل طعمی تند و شیرین دارند و تقریبا در همه خشکبارها به ویژه مغازه‌های خشکباری بازارهای سنتی پیدا می‌شوند. با خودتان یک خاطره شیرین از مشهد سوغاتی ببرید!

شیرینی خامه‌ای قنادی طوسی را از دست ندهید

اگر شیرینی‌خور قهاری هستید و حتی یک روز را هم بدون شیرینی نمی‎توانید بگذرانید، وقت رزرو هتل در مشهد حتما اطراف بلوار احمدآباد را بررسی کنید چون یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین شیرینی‎های خامه‌ای مشهد را در قنادی طوسی در این خیابان پیدا می‌کنید. این قنادی را قدیمی‌های مشهد خیلی دوست دارند چون یکی از باسابقه‎ترین قنادی‏‎ های این شهر است که ده‌ها سال است کیک‌های تازه و کیک‌بستنی‎‌های منحصر به فرد به مردم ارائه می‎دهد. اگر به قنادی طوسی سر زدید یک بشقاب کیک بستنی بخرید یا حتما سراغ شیرینی‌های خامه‌ای آن را بگیرید و تجربه یکی از خوشمزه‌ترین شیرینی‎های مشهد را از دست ندهید.

به آبمیوه‌فروشی‌های کنار حرم سر بزنید

اطراف حرم امام رضا پر است از مغازه‌های کوچک و بزرگی که با آبمیوه و بستنی از زائران حرم پذیرایی می‎کنند. طعم خوب بستنی سنتی زعفرانی با تکه‌های خامه می‌تواند سفر شما را به یاد ماندنی‌تر کند. پیشنهاد ما برای رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب ‎های اطراف حرم هستند چون با فاصله‌ای بسیار کم هم می‎توانید به مراکز خرید سر بزنید و خرید کنید، هم به زیارت بروید و هم بعد از آن در آبمیوه‎‌فروشی‌های اطراف حرم دلی از عزا در بیاورید. در کافه تریاهای این خیابان از آب هویج تا آب پرتقال یا آب تمبر هندی را پیدا می‌کنید و همچنین می‌توانید بستنی ایتالیایی یا ایرانی سنتی سفارش بدهید.

فراموش نکنید که برای رزرو هتل ارزان در مشهد حتما سری به لیست اتاق های ارزان اسنپ روم در مشهد بزنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*