مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب

مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب

ایرانی‌های زیادی هستند که از وصف‌العیش، نصف‌العیش پایتخت لذت برده‌اند و بدشان نمی‌آید سری به این شهر پر رمز و راز و قصه بزنند و ادامه مطلب

ایرانی‌های زیادی هستند که از وصف‌العیش، نصف‌العیش پایتخت لذت برده‌اند و بدشان نمی‌آید سری به این شهر پر رمز و راز و قصه بزنند و به کل عیش برسند. اما از آنجا که سفر به تهران به پرهزینه و پرخرج بودن مشهور شده‌است، متاسفانه این هزینه‌ هم‌وطنان عزیز را از تحقق تصمیم‌شان بازمی‌دارد.

مخصوصا اگر اولویت این افراد در رفتن به سفرهای اقتصادی و کم‌هزینه باشد، به طور قطع عطای گشت زدن در خیابان‌های لوکس و پر زرق و برق پایتخت یا کوچه‌های آشتی‌کنان تاریخی و سنتی آن را به لقایش می‌بخشند. چرا که تصورشان بر این است که علاوه بر تمام هزینه‌های اجتناب ناپذیر سفر، باید مبلغی چشم‌گیر نیز برای رزرو چند شبه‌ی یک اتاق در هتلی در تهران بپردازند. زیرا تصور نمی‌کنند به غیر از هتل‌های مدرن و گران‌قیمت، مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب هم پیدا شود.

حال اینکه، اسنپ روم وعده‌ی اقامت‌گاه‌های ارزان و مناسب مورد پسندی را به مسافران پایتخت می‌دهد.

ارزانترین مسافرخانه های تهران

چرا مسافرخانه‌ی ارزان قیمت؟

 در روزگاری به سر می‌بریم که تورم و گرانی افسارگسیخته، روزمره و گذران معمول زندگی را نیز بر قشر وسیعی از جامعه سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

معمولا این روزها، خانواده‌های سطح متوسط ایرانی ترجیح می‌دهند تا بیشتر درآمد خانوار را صرف واجبات نمایند و در اغلب مواقع سفر، به دلیل هزینه‌های بالا در بین این واجبات قرار نمی‌گیرد.

در حالی که سفر، نیاز روح و روان انسان و لازمه‌ی سلامت آن‌ها است. کودکان و نوجوانان نیز به سفر برای تفریح، کسب تجربه و شناخت محیط نیاز دارند. بنابراین روانشناسان و روان‌درمان‌گران همواره توصیه می‌کنند حتی در شرایط نامناسب مالی، سفرهای اقتصادی در برنامه‌ی خانواده‌ها بخصوص آن‌ها که دارای فرزندان نوجوان و کودک هستند قرار گیرد.

چرا که کارشناسان علوم تربیتی و مشاوران کودک و نوجوان به لزوم این تفریحات برای سلامت روحی آن‌ها تاکید می‌کنند. اما مدیریت اقتصادی سفر در شرایط تورمی کار چندان راحتی نیست.

یکی از اصلی‌ترین مشکلات در مخارج سفر، پیدا کردن اقامتگاهی مناسب است. مناسب از جهت قیمت و خدمات متناسب با آن، به این معنی که امکانات رفاهی اقامتگاه مورد نظر اعم از هتل، مسافرخانه یا مهمانپذیر با قیمت آن هم‌خوانی داشته باشد.

مسافرخانه ارزان قیمت در تهران

مسافرخانه یا هتل در تهران؟

تهران برای تمام مردم ایران به شهری گران و پرهزینه معروف است و براساس اینکه مخارج زندگی و روزمره در تهران را بالاتر از دیگر شهرها و کلان‌شهرهای کشور می‌دانند در نتیجه سفر به تهران را نیز گران و پرخرج تلقی می‌کنند.

به همین دلیل غلب مردم کشور با وجود علاقه به سفر به تهران و بازدید از مراکز دیدنی مدرن یا تاریخی این شهر، از آن صرف نظر می‌کنند. دغدغه‌های سفر به تهران و هزینه‌های آن شامل هزینه‌ی حمل و نقل و خوراک و محل اقامت می‌شود و مهم‌ترین آن‌ها محل اقامت است.

عموما هتل‌ها در تهران قیمت بالایی دارند. بنابراین انتخاب بهتر برای برنامه‌ریزی یک سفر اقتصادی مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب است. البته تهران نیز که میزبان خوبی برای مسافرانش است تعداد زیادی مسافرخانه در اقصی نقاط خود بخصوص نیمه‌ی جنوبی دارد. اما اینکه این مسافرخانه‌ها تا چه حد از استانداردهای لازم برخوردار هستند، نکته‌ای مجزا و قابل تامل است. اینکه یک مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب تا چه حد قواعد و قوانین مربوط به اداره‌ی یک اقامتگاه قابل قبول را رعایت می‌کند سوالی است که باید بیشتر آن را بررسی کرد.

بخصوص که تصور عموم از مسافرخانه‌های تهران محلی قابل اعتماد و قابل قبول نیست. عموم مردم یک مسافرخانه‌ در تهران با قیمت مناسب را اگر برای سفرهای کاری و شخصی مناسب بدانند آن را به هیچ عنوان ایده‌ی خوبی برای سفرهای خانوادگی نمی‌شناسند.

مسافرخانه ارزان در جنوب تهران
مسافرخانه ارزان در جنوب تهران

منبع وعده‌ی مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب!

در ابتدا از اسنپ روم و وعده‌های جذابش گفتیم. این سامانه که در تلاش تمام و کمال برای فراهم آوردن زمینه‌ی سفرهای اقتصادی برای مردم کشور است، ادعا می‌کند مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب به تعداد کافی هست تنها باید آن‌ها را شناخت.

راه این شناخت نیز کمی گشت‌زنی در سایت اسنپ‌روم یا اپلیکیشن این مجموعه است. اسنپ روم، با درک شرایط اقتصادی و نیاز هرفرد به سفر اقدام به معرفی اقامت‌گاه‌های ارزان در سطح کشور نموده و در همین راستا لیستی از تعداد زیادی مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب را در اختیار علاقه‌مندان به سفر به پایتخت قرار داده است.

اسنپ روم متعهد می‌شود که تک تک اقامت‌گاه‌های معرفی شده در این سامانه با عنوان مسافرخانه در تهران با قیمت مناسب، از تمام استانداردهای لازم برخوردارند و سطح خدمات و امکانات رفاهی و رعایت قواعد و قوانین بهداشتی در آن‌ها بالا است.

 ضمن اینکه اسنپ روم امکان رزرو اینترنتی مسافرخانه در تهران را با تمام شرایط مورد نظر مسافر، با قیمت مناسب به صورت، غیرحضوری و اینترنتی ممکن کرده است.

بنابراین امروز به مدد اسنپ روم امکان برنامه‌ریزی یک سفر اقتصادی و کم‌هزینه به پایتخت فراهم شده است و خانواده‌های ایرانی می‌توانند به دور از نگرانی درباره‌ی هزینه‌های سفر، بخشی از اوقات فراغت خود را به گشت و گذار و سیاحت در تهران بپردازند. 

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*