مسافرخانه ارزان قیمت در تهران

مسافرخانه ارزان قیمت در تهران

مسافرخانه ارزان قیمت در تهران: سفرها به تهران معمولا کوتاه مدت و کاری است. درواقع به ندرت می‌شود که هم‌وطنان ایرانی از شهرهای دیگر برای ادامه مطلب

مسافرخانه ارزان قیمت در تهران: سفرها به تهران معمولا کوتاه مدت و کاری است. درواقع به ندرت می‌شود که هم‌وطنان ایرانی از شهرهای دیگر برای تفریح و سیاحت به تهران سفر کنند.

چراکه عموما تهران را شلوغ و پرترافیک و پراسترس می‌دانند و محلی نامناسب برای تفریح و سیاحت. در این سفرها معمولا مسافران به دنبال پیدا کردن مسافرخانه ارزان قیمت در تهران هستند.

چرا که در سفرهای کوتاه کاری ترجیح به صرف کمترین هزینه است. این هزینه می‌تواند شامل محل اقامت، غذا، خوراک، حمل و نقل و خریدهای احتمالی ‌شود و بهترین راه صرفه‌جویی در این هزینه‌ها پیدا کردن مسافرخانه ارزان قیمت در تهران است.

چرا که معمولا تمام هتل‌های تهران هزینه‌ی بالایی برای هرشب اقامت از مسافران دریافت می‌کنند.

اینکار البته چندان راحت نیست و راحت‌ترین و بهترین روش برای موفقیت در آن استفاده از یک معرف خوب و مورد اعتماد است.

این معرف باید شناخت کامل نسبت به شهر و مسافرخانه‌های تهران داشته باشد تا بتواند یک مسافرخانه در تهران به مسافر معرفی کند. امروز بهترین پیشنهاد به عنوان یک معرف خوب، اسنپ روم است.

اسنپ روم که مدتی است با تلاش درراستای فراهم آوردن زمینه‌های لازم سفرهای اقتصادی برای هم‌وطنان عزیزمان، امکان مسافرت با کمترین هزینه را برای همگان به ارمغان آورده است.

مسافرخانه

لزوم پیدا کردن مسافرخانه ارزان در تهران

تهران نه تنها یکی از بزرگترین کلان‌شهرها و پایتخت‌های بزرگ جهان است که یکی از گران‌ترین شهرهای جهان نیز محسوب می‌شود.

این نسبت، با مقایسه با نرخ‌های رایج در دیگر شهرهای ایران بیش از پیش خودنمایی می‌کند. به این معنی که معمولا نرخ‌ها در تهران در مقایسه با شهرهای دیگر ایران، حتی کلان‌شهرها بسیار بیشتر است.

برای مثال براساس آخرین آمار بانک مرکزی و وزارت مسکن در تیر ۹۹، قیمت هر متر خانه‌ي مسکونی در تهران به طور متوسط ۲۰ میلیون تومان است.

حال اینکه این نرخ در شهرهای دیگر کشور می‌تواند نصف قیمت تهران باشد. حتی در بعضی کلان‌شهرها قیمت هر متر خانه‌ي مسکونی در بهترین مکان شهر نیز به ۲۰ میلیون تومان نمی‌رسد.

همین نمونه‌ی آمارای می‌تواند نشان خوبی از هزینه‌های بالای زندگی در تهران باشد. به طور قطع شهری که هزینه‌ی زندگی در آن بالا است، از مسافران نیز با نرخ پایین پذیرایی نمی‌کند. بنابراین مدیریت هزینه‌ی سفر در تهران از اولویت مسافران پایتخت است.

یکی از دغدغه‌های این مدیریت پیدا کردن محلی برای اقامت با قیمت پایین و استانداردهای لازم است. اما از آنجا که قیمت املاک و اجاره بهای آن‌ها در تهران بالا است، نرخ اجاره‌ی هتل‌ها و حتی بعضا مسافرخانه‌ها نیز معمولا بیش از انتظار مسافران به نظر می‌رسد.

بنابراین مسافران معمولا نگران پیدا کردن مسافرخانه‌ ارزان قیمت در تهران برای اقامت کوتاه خود هستند.

مسافرخانه استاندارد و ارزان قیمت در تهران

یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های مسافران پایتخت، پیدا کردن مسافرخانه ارزان در تهران با استانداردهای لازم یعنی رعایت اصول و نکات بهداشتی، ضمن ارائه‌ی خدمات رفاهی و دارا بودن امکانات ضروری، است.

به طور کلی پایین آمدن قیمت در یک شهر گران، موازی با پایین آمدن سطح کیفی خدمات و استانداردها همراه است.

به این معنی که خدمات دهنده، که می‌تواند مسافرخانه، مهمانپذیر یا هتل باشد، به دلیل قیمت‌های بالای ملزومات یک اقامت‌گاه، به سختی می‌تواند با نرخ پایین رضایت صد درصد مسافر را نسبت به خدمات و امکانات خود فراهم کنند.

البته هستند مدیران قابلی که با در نظر گرفتن شرایط مسافران، نهایت تلاش خود را در ارائه‌ی یک اقامت‌گاه خوب و استاندارد در پایتخت با قیمت‌های مناسب و معقول می‌کنند و با مدیریت صحیح رضایت مسافران تهران را در تمام جوانب به دست می‌آورند.

البته پیدا کردن مسافرخانه‌های این مدیران در شهر بزرگی مانند تهران با انبوهی از مسافرخانه و مهمانپذیر کار زمان‌بر و سختی به نظر می‌رسد.

مجموعه اسنپ روم رضایت مسافر را همیشه سرلوحه اخلاق کاری خود قرار داده و برای همین علاوه بر تهیه مسافرخانه ارزان تهران خدماتی از قبیل ضد عفونی روزانه جهت اطمینان خاطر مسافران روزانه انجام می داده و به هر شخص یک پک شخصی بهداشتی ارائه می دهد.

تمامی هتل، مسافرخانه و مهمانپذیر های ما زیر نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و تمامی دستورالعمل ها را رعایت می کند.

پس با اقامت در مسافرخانه تهران دیگر نگران ابتلا به کرونا نباشید و از سفر خود لذت ببرید.

مسافرخانه ارازن

معرف قابل اعتماد مسافرخانه ارزان قیمت در تهران

اسنپ روم که یک استارتاپ جوان و فعال در زمینه‌ی معرفی اقامت‌گاه‌ها، هتل‌ها، مهمانپذیرها و مسافرخانه‌های ارزان و اقتصادی در سطح کشور است، وظیفه‌ی معرفی یک مسافرخانه ارازن در تهران را به مسافران این شهر به عهده گرفته است.

البته که اسنپ روم در این معرفی تنها به مقوله‌ی قیمت نپرداخته و همه‌ی جوانب را در نظر گرفته است و مکان‌هایی را به مسافران پیشنهاد می‌دهد که از تمام استانداردهای لازم بهداشتی، خدماتی و رفاهی برخوردار باشند.

اسنپ روم تنها به ارائه‌ی مجوزها و تاییدیه‌های وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از سوی اقامت‌گاه‌های مورد تاییدش بسنده نکرده و بررسی استانداردهای مورد قبول خود را فراتر آن‌ها برده است.

کارشناسان این مجموعه‌ی متعهد و مسئول، با بررسی‌های حضوری و شخصی، نظارت‌های لازم را به عمل آورده و با اطمینان اقدام به ارائه‌ی لیستی از اقلامت‌گاه‌های مناسب تهران و دیگر شهرهای کشور می‌نمایند.

بنابراین لیستی که اسنپ روم به عنوان مسافرخانه ارزان قیمت در تهران به مسافران این شهر ارائه می‌دهد کاملا قابل اعتماد است.

ضمن اینکه اسنپ روم فرآیند رزرو اتاق از هریک از این مسافرخانه‌ها را به ساده‌ترین شکل و غیر حضوری ممکن کرده است.

Rate this post

2 دیدگاه در مسافرخانه ارزان قیمت در تهران

  1. سلام
    من تازه در تهران مشغول کار شدم و نتونستم خونه اجاره کنم و دنبال ارزانترین مسافرخانه تهران هستم.
    ممنون میشم از دوستان یا ادمین عزیز که چندتا از ارزان ترین مسافرخانه تهران را بهم معرفی کنه…

    • سلام یاشار جان
      اگر سایت رو نگاه کنی لیستی از ارزان ترین مسافرخانه تهران رو با لوکیشن و عکس و قیمتش رو می تونی ببینی و با هم مقایسه کنی.
      مطمعن باش ارزانترین مسافرخانه تهران را ما داریم و با خیال راحت رزرو کن.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*