مسافرخانه ارزان در جنوب تهران

مسافرخانه ارزان در جنوب تهران

مسافرخانه ارزان در جنوب تهران مسافرخانه ارزان در جنوب تهران: تهران از زمان قاجار پایتخت ایران بوده است. از زمانی که بین چهار دروازه‌ی مشهورش ادامه مطلب

مسافرخانه ارزان در جنوب تهران

مسافرخانه ارزان در جنوب تهران: تهران از زمان قاجار پایتخت ایران بوده است. از زمانی که بین چهار دروازه‌ی مشهورش با عنوان تهران ناصری محصور بود تا امروز که به یکی از کلان‌شهرهای دنیا تبدیل شده و از آن دروازه‌ها تنها خاطراتی کور باقی مانده است.

این دروازه‌ها که هرساله فضای بزرگتری را دربر گرفتند تا امروز که محل قرارگیری آن‌ها در میانه‌های تهران به مکان‌هایی تاریخی تبدیل شده است. پایتخت ایران امروز شهری پرهیاهو، شلوغ و پرتردد است که اقامت چند روزه در آن، برای کسانی که به این خیل جمعیت و تردد عادت ندارند کاری سخت و دشوار محسوب می‌شود.

به گزارش مجله اسنپ روم: پیدا کردن محلی برای اقامت در این شهر مانند یک مسافرخانه ارزان در جنوب تهران که از باید‌های و نبایدهای بهداشتی و رفاهی برخوردار باشد کاری سخت است که تقریبا به تجربه‌های قبلی نیاز دارد و برای افرادی که اولین سفر به تهران را تجربه می‌کنند کمی دشوارتر هم به نظر می‌رسد.

سخت‌تر از پیدا کردن سوزنی در انبار کاه. هرچند اسنپ روم این کار را امروز به راحتی نوشیدن یک فنجان چای و بررسی همزمان سامانه‌ی این برند و پیدا کردن محل مورد نظر، تبدیل کرده است.

تفاوت مسافرخانه در شمال و جنوب تهران

پایتخت ایران، همان اندازه که شلوغ و پر جمعیت است و امکانات و شرایط خوبی دارد، گران و پرهزینه هم هست. بنابراین برای مسافرانی که به این شهر مسافرت می‌کنند سفر پرخرجی محسوب می‌شود. بخصوص که معمولا این سفرها کوتاه مدت و کاری هستند تا تفریحی و سیاحتی.

بنابراین مسافران معمولا به دنبال هتل، مسافرخانه یا مهمان‌پذیری ارزان در تهران هستند. از آن‌جا که جنوب و شمال این شهر دو دونیای متفاوت را به نمایش می‌گذارد قیمت‌ها نیز در محلات این دو محدوده تفاوت فاحشی دارد. همه می‌دانند شمال تهران محلات اعیان‌نشین پایتخت را دربر می‌یگرد و جنوب این شهر، اقشار متوسط و کم‌درآمد زندگی می‌کنند.

تا جایی که اگر مسافران به دنبال مسافرخانه‌ ارزان در تهران هستند سراغ شمال این شهر نمی‌روند و به مناطق جنوبی‌تر تمایل بیشتری نشان می‌دهند. درواقع تعدد مسافرخانه‌ها فارق از قیمت آن‌ها، در شمال تهران چندان بالا نیست و مسافران در این بخش و محلات آن گزینه‌های زیادی برای انتخاب در اختیار ندارند. بنابراین به سمت انتخاب مسافرخانه ارزان در جنوب تهران می‌روند.

اهمیت مسافرخانه استاندارد در جنوب تهران

عمده مشکل مسافران تهرانی، بخصوص در سفرهای کوتاه کاری، انتخاب مسافرخانه ارزان در جنوب تهران اما در عین حال مناسب و درخور است. اینکه محل انتخاب شده تمام قواعد و قوانین بهداشتی و نظافتی را رعایت کند و در عین حال خدمات رفاهی خوب و مناسبی داشته باشد.

درواقع یک مسافرخانه با قیمت مناسب و استانداردهای لازم که مسافر را از هر جهت راضی نگه دارد. آنچه در تصور عموم از مسافرخانه ارزان در جنوب تهران شکل گرفته، فضایی غیربهداشتی و به دور از قواعد و اصول معمول مسافرخانه‌های شهری است. مکان‌هایی با پایین‌ترین سطح خدمات و امکانات رفاهی که نه تنها سفری آرام و رضایت‌‌بخش را به میهمانان پایتخت هدیه نمی‌دهند که خاطرات بدی نیز برایشان برجا می‌گذرند.

این تصور شاید چندان  دور از ذهن نباشد اما هستند مسافرخانه‌هایی که با قیمت مناسب و خدمات خوب، جنوب تهران را فراتر از تصورات عمومی مسافران این شهر به نمایش می‌گذارند. اسنپ روم و مجموعه‌ی کارشناسان این مرکز، تلاش کرده‌اند و با صرف وقت به بررسی تمام جزئیات لازم، اعم از نکات بهداشتی و خدماتی، مکان‌های مناسب را پیدا نموده و به معرفی آن‌ها پرداخته‌اند و به این ترتیب پیدا کردن مسافرخانه ارزان در جنوب تهران، در عین حال درخور و مناسب را به کاری سهل و ممکن تبدیل کرده‌اند.

اهمیت مکان مسافرخانه در تهران

از آنجا تهران یک کلان‌ شهر به تمام معنا است، حتی جنوب این شهر نیز محدوده‌ای وسیع با مساحتی بالا را دربر می‌گیرد. بنابراین انتخاب مسافرخانه در تهران، تنها نیازمند دقت در اصول بهداشتی و رفاهی و خدماتی آن نیست بلکه باید به محل آن نیز دقت کرد.

صرف جنوب تهران بودن یک مکان، کافی نیست. ممکن است مسافرخانه‌ی منتخب در جنوب شرقی شهر باشد و محل کاری مورد نظر مسافر در جنوب غربی شهر. این مسافت گاهی بیش از ده کیلومتر می‌شود که ترافیک و حجم تردد شهری تهران در طول روز پیموردن آن را طاقت‌فرساتر از آنچه هست می‌کند. بنابراین بهتر است تاحد امکان محل مسافرخانه نزدیک به مرکزی باشد که مسافر برای انجام کارهایی واجب در آنجا به تهران سفر کرده است.

شاید در ابتدا این‌کار سخت به نظر برسد، اما اسنپ روم با معرفی تمام مسافرخانه‌های مورد تایید کارشناسانش در اقصی نقاط تهران این کار را نیز ساده و راحت کرده است. بنابراین با خدمات اسنپ روم می‌توان به انتخاب یک مسافرخانه ارزان در جنوب تهران برای اقامت کوتاه مدت و کم‌هزینه در این شهر پرداخت، به دور از نگرانی برای اصول بهداشتی و رفاهی آن و با اطمینان از ارائه‌ی خدمات و دارا بودن استانداردهای لازم، در عین حال که مسافرخانه‌ی منتخب در موقعیت مناسب و مدنظرمان هم قرار دارد.

مسافرخانه ارزان در جنوب تهران

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*