سایت هتل ارزان در مشهد

بهترین هتل‌های مشهد به ترتیب ستاره

سایت هتل ارزان در مشهد : هر کدام از ما با توجه به زمان سفر، سلیقه و سبک زندگی و البته بودجه‌مان، برای رزرو هتل ادامه مطلب

سایت هتل ارزان در مشهد : هر کدام از ما با توجه به زمان سفر، سلیقه و سبک زندگی و البته بودجه‌مان، برای رزرو هتل در مشهد به سراغ گزینه‌های مختلفی می‌رویم، ما این جا پنج هتل مشهد را به ترتیب ستاره فهرست کرده‌ایم.

رزرو هتل از سایت هتل ارزان در مشهد می‌تواند خیلی ساده و سریع باشد، به شرط این که بودجه سفرتان را دقیقا بدانید و هدفتان را هم از سفر مشخص کنید. از هتل‌های لوکس و مجلل پنج ستاره با خدمات بین‌المللی، تا هتل آپارتمان‌های اقتصادی که می‌توانید با قیمتی مناسب در آن‌ها چندین روز اقامت داشته باشید. مشهد اماده پذیرایی از شماست.

سایت هتل ارزان در مشهد
سایت هتل ارزان در مشهد

هتل درویشی، مجلل‌ترین هتل مشهد با فاصله‌ای کم از حرم

هتل درویشی که تنها هشت سال از ساخت آن می‌گذرد یکی از لوکس‌ترین و نوسازترین هتل‌ها نه تنها در مشهد، بلکه در ایران است. این هتل با بیست و پنج طبقه اقامتی، مرتفع‌ترین هتل ایران هم هست (از طبقات بالای هتل، صحن‎های حرم امام رضا قابل مشاهده است). نمای شیشه‌ای هتل درویشی، آن را از چند صد متر جلوتر روبروی چشم مسافران می‎آورد. این هتل بین‌المللی ده‎‌ها رستوران و کافی شاپ دارند که غذاهای ایرانی و خارجی را برای شما سرو می‏‎کنند. از یک رستوران مراکشی گرفته تا سفره‌های ایرانی و فست فودها. این هتل یک مجموعه آبی و ورزشی هم دارد که خدماتی مثل سونای خشک و بخار، سالن ورشی، ماساژ، اسپا و جکوزی را به مهمانان ارائه می‌کنند. اگر برای رزرو هتل از سایت هتل ارزان در مشهد دنبال یک گزینه لوکس با خدمات درجه یک هستید، حتما هتل درویشی را انتخاب کنید.

هتل الماس، یک هتل چهارستاره و کامل

برای رزرو هتل از سایت هتل ارزان در مشهد به دنبال یک هتل کامل هستید؟ هتل الماس یک هتل چهار ستاره است که تمام خدمات مورد نیازتان را در آن پیدا خواهید کرد. این هتل هم در بلوار امام رضا قرار گرفته و فاصله خیلی کمی تا حرم دارد. اگر می‌خواهید در هتلی اقامت داشته باشید که بازارهای مختلف مثل بازار رضا یا مرکز خرید هفده شهریور دسترسی دارد، الماس بهترین گزینه شماست. مهمانان این هتل در بدو ورود پذیرایی می‌شوند و در تمام اتاق‌ها به اینترنت رایگان دسترسی دارند. علاوه بر این، از هفت صبح تا یازده شب این هتل ترنسفر فرودگاهی دارد.

هتل آپارتمان حیات، یک گزینه خانوادگی

اگر با خانواده به مشهد سفر کرده‌اید یا تعداد همسفرانتان زیاد است، هتل آپارتمان‌ها امکانات بهتری برای شما فراهم می‌کنند. هتل آپارتمان حیات با سه ستاره، یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد که سوییت‌های یک، دو و سه خوابه در اختیار مهمانان می‎گذارد. همچنین با رزرو هتل از سایت هتل ارزان در مشهد و انتخاب حیات، می‌توانید به سادگی به مجتمع‌های تجاری و تفریحی (مثل مجتمع مدرن آرمان) دسترسی داشته باشید. تمام سوییت‌های این هتل دارای حمام و دستشویی و آشپزخانه  هستند تا با خانواده و دوستانتان سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

هتل قدس، روبروی باب‌الجواد

برای رزرو هتل از سایت هتل ارزان در مشهد به دنبال گزینه‌ای هستید که خدمات خوبی ارائه می‌دهد ولی قیمت خیلی بالایی ندارد؟ بهتر است به سراغ هتل‌های دو ستاره بدهید. البته گول ستاره‌های کم این هتل‌ها را نخورید چون خدماتشان کامل و مناسب است، البته با قیمتی که برای شما به صرفه باشد. هتل قدس مشهد دقیقا روبروی باب‌الجواد حرم مطهر است و به محض بیرون آمدن از هتل، خودتان را مجاور حرم امام رضا پیدا خواهید کرد. لابی بزرگ این هتل، کافی شاپ و رستوران دارد که در هر ساعتی می‌توانید آن جا بنشینید و با یک فنجان قهوه خستگی سفر را از تن بیرون کنید. همچنین همه اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و سشوار دارند.

هتل ارگ، اقتصادی و به صرفه

اقتصادی‌ترین گزینه‎های اقامت در مشهد، هتل‌های یک ستاره هستند که البته در میانشان هتل‌های خوب و باکیفیتی هم پیدا می‎شوند. هتل ارگ با اتاق‌های دو تخته و سه تخته، یکی از بهترین هتل‌هایی است که وقت رزرو هتل از سایت هتل ارزان در مشهد می‌توانید به عنوان یک انتخاب اقتصادی، انتخابشان کنید. این هتل جمع و جور و کوچک، در بلوار امام رضا قرار دارد یعنی به حرم مطهر نزدیک است. این هتل یک ستاره است اما در تمام اتاق‌ها تلویزیون و تلفن ارائه می‌کند، اینترنت و آب رایگان دارد و همچنین برای صبحانه می‌توانید به رستوران هتل بروید و روزتان را با غذاهای خوشمزه شروع کنید. بهتر است اگر در نوروز قصد سفر به مشهد را دارید، بهتر است از الان به فکر رزرو هتل از سایت هتل ارزان در مشهد باشید، چون حتی همین امروز خیلی از هتل‌ها ظرفیتشان تکمیل شده! برای رزرو هتل به سایت اسنپ روم سری بزنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*