هتل ارزان مشهد برای نوروز

معرفی بهترین هتل‌ های مشهد برای بودجه های مختلف (۱۴۰۱)

هتل ارزان مشهد برای نوروز : سفر مشهد در پیش دارید؟ می‌دانید کدام‌ هتل‌ها برای بودجه و سلیقه شما بهترین هستند؟ رزرو هتل ارزان در ادامه مطلب

هتل ارزان مشهد برای نوروز : سفر مشهد در پیش دارید؟ می‌دانید کدام‌ هتل‌ها برای بودجه و سلیقه شما بهترین هستند؟ رزرو هتل ارزان در مشهد حالا آسان‎تر از همیشه است اما بد نیست نگاهی به انواع هتل ها در مشهد بیندازیم و بهترین شان از نظر مسافران را بشناسیم.

بهترین هتل های مشهد

قبل از هر سفر داخلی یا خارجی، رزرو هتل یکی از اولین و مهمترین کارهایی است که باید انجام دهیم. چه قدر بودجه برای رزرو کنار بگذاریم؟ کجا دنبال بهترین هتل‌ها بگردیم؟ هتل آپارتمان بگیریم یا هتل؟ در شهر به این بزرگی چطور هتلی پیدا کنیم که هم برای بودجه سفرمان مناسب باشد و هم در آن به ما خوش بگذرد؟ اگر در آینده نزدیک سفر مشهد پیش رو دارید، اگر به فکر رزرو هتل ارزان مشهد برای نوروز  هستید حتما این راهنما را بخوانید.


هتل درویشی مشهد

به دنبال یک اقامت لوکس هستید؟ هتل درویشی یا هتل قصر طلایی را انتخاب کنید.

برای رزرو هتل در مشهد برای نوروز قبل از هر چیزی باید نوع سفرتان را بشناسید. اگر می‌خواهید یک اقامت لوکس را در هتل‌های پنج ستاره و درجه یک در مشهد تجربه کنید می‎توانید به سراغ هتل درویشی یا هتل قصر طلایی مشهد بروید.

هتل درویشی در بلوار امام رضا قرار دارد و به حرم نزدیک است. این هتل بیست و پنج طبقه که در شرق کشور مرتفع‌ترین است می‌تواند به شما اتاق‌هایی در کلاس اکونومی تا دوبلکس پرزیدنتال را ارائه بدهد و قسمت جالب آن، طراحی به سبک ملیت‎های مختلف جهان است که معماری مصری تا ایران باستان در آن قابل مشاهده است.

هتل قصر طلایی هم به لابی بسیار بزرگ، موسیقی زنده در جریان در لابی و اتاق‌های لوکسش معروف است (لابی این هتل بزرگ‌ترین در ایران است).

این هتل بیش از ده رستوران دارد که بسیاری از آن‌ها پنجره‌هایی رو به حرم دارند. برای گذراندن یک سفر لوکس و باکیفیت این دو گزینه را حتما بررسی کنید.

آدرس هتل درویشی مشهد : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

آدرس هتل قصر طلائی مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل ارزان مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از بهترین هتل های لوکس و پنج ستاره در مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد بوده که در فاصله ۲ الی ۳ دقیقه ای بارگاه ملکوتی امام رضا در خیابان شیرازی قرار دارد.

هتل مدینه الرضا مشهد در ۱۲ طبقه با ۳۳۰ اتاق از سال ۱۳۹۲ پذیرای زائرین و مسافرین می باشد. در هتل مدینه الرضا مشهد ۴ رستوران با کیفیت عالی با تنوع غذایی بسیار بالا اماده خدمت رسانی به مهمانان است.

در طبقه ۱۲ هتل مدینه الرضا مشهد رستوران گردان آفتاب بوده که بدلیل چشم انداز فوق العاده ای که به گنبد طلائی امام رضا دارد جلوه و شکوه خاصی بخشیده است.

هتل مدینه الرضا مشهد مجموعه ای از بهترین امکانات را برای رفاه بیشتر مسافران خود در نظر گرفته از جمله سالن آفی تئاتر که گنجایش ۲۶۰ نفری داشته و از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری استفاده کرده اند.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی ۲ و ۴

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل سهند و میامی، گزینه‌های اقتصادی برای یک اقامت به یاد ماندنی در مشهد

این دو هتل سه ستاره، می‌توانند گزینه‌های خوبی برای یک اقامت چند روزه در مشهد باشند که هم لذت‌بخش است و هم اقتصادی.

این هتل که کمتر از ده سال پیش ساخته شده، به بازارهای معروف و پرطرفداری مثل بازار رضا و بازار هفده شهریور نزدیک است پس اگر عاشق خرید هستید، می‌توانید یک اتاق در آن رزرو کنید.

از طرفی فاصله آن با حرم تقریبا یک کیلومتر است پس خرید و گشت و گذار جلو رفتن شما به حرم را نخواهد گرفت.

هتل میامی هم با وجود سه ستاره بودن و خدمات کامل و مناسبش، قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل‌های لوکسی مثل قصر یا درویشی دارد.

این هتل به شما امکان دسترسی راحت به خطوط اتوبوس، مترو و بی‌آرتی را می‌دهد و با حرم هم فاصله چندانی ندارد. پس وقت رزرو هتل ارزان مشهد برای نوروز ، این دو مورد اقتصادی و مناسب را فراموش نکنید.

آدرس هتل سهند شهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

آدرس هتل میامی مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۵

هتل پارک حیات

هتل بزرگ پارک حیات، یک هتل قدیمی اما جذاب

  می‌تواند برای کسانی که از شلوغی و سر و صدای کلان‌شهرها فراری هستند چالش‌برانگیز باشد. این هتل در فهرست ما یکی از قدیمی‌ترین‌ها محسوب می‌شود (سال ساخت ۱۳۷۵) اما به خاطر مکان و معماری خوبش طرفداران خیلی زیادی دارد.

این هتل که چهار سال پیش کاملا بازسازی شده، در دامنه رشته‌کوه‌های بینالود قرار دارد بنابراین اگر می‌خواهید از هیاهوی شهر و خیابان‌های شلوغ دور باشید حتما قبل از رزرو هتل ارزان مشهد برای نوروز آن را بررسی کنید.

فاصله این هتل با مجتمع تفریحی چالیدره، مرکز خرید بعثت و ویلاژ توریست کمتر از ده دقیقه است و علاوه بر این، برای ترنسفر به حرم در تمام ساعات شبانه روز سرویس ویژه دارد.

پارک حیات استخر و اتاق ماساژ و سالن ورزشی دارد تا حتی در سفر بتوانید فعال بمانید. همچنین سوییت‌های آپارتمانی، اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته آماده پذیرایی از شما هستند.

آدرس هتل بزرگ پارک حیات: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

هتل مشهد ارزان

رزرو هتل ارزان در مشهد می‌تواند راحت و آسان باشد

رزرو هتل ارزان و مناسب در مشهد  را از موارد نزدیک به برنامه‌ریزی و بودجه‌تان شروع کنید در نزدیکی حرم امام رضا می‌توانید هتل‌های زیادی پیدا کنید که شاید به اندازه هتل‌های مجلل پنج ستاره، بزرگ و درجه یک نباشند اما می‌توانند با قیمتی ارزان و به شکلی راحت‎تر، خدمات قابل قبولی به شما ارائه بدهند.

هتل آپارتمان رز طلایی با حرم امام رضا پنج دقیقه فاصله دارد. این هتل که تنها دو سال از ساختش می‌گذرد سوییت‌های کوچک و بزرگ در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید با خانواده در آن‌ها اقامت داشته باشید.

هتل آپارتمان عطاران مصلی هم به حرم خیلی نزدیک است و علاوه بر واحدهای اقامتی مختلف و متنوع، امکاناتی مثل سرویس رفت و برگشت به حرم، کافی شاپ، رستوران و وای فای را در اختیار شما می‌گذارد.

برای دیدن لیست هتل های ارزان مشهد کلیلک کنید.

Rate this post

2 دیدگاه در معرفی بهترین هتل‌ های مشهد برای بودجه های مختلف (۱۴۰۱)

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*