هتل های ارزان نزدیک حرم مشهد

با هر بودجه‌ای در مشهد هتل رزرو کنید

هتل های ارزان نزدیک حرم مشهد :سفر به مشهد حتما نباید پرخرج و پر زرق و برق باشد. با هر بودجه‎‌ای، می‎توانید همین امروز رزرو ادامه مطلب

هتل های ارزان نزدیک حرم مشهد :سفر به مشهد حتما نباید پرخرج و پر زرق و برق باشد. با هر بودجه‎‌ای، می‎توانید همین امروز رزرو هتل در مشهد را شروع کنید.

به گزارش مجله‌ اسنپ روم :  رزرو هتل های ارزان نزدیک حرم مشهد ، اولین و البته مهم‌ترین قدمی است برای سفر زیارتی-تفریحی‌تان برمی‌دارید. مهم است که چه هتلی را در چه مکانی انتخاب می‌کنید و البته چقدر پول برای آن می‌پردازید. خوشبختانه مشهد شهری است که تعداد خیلی خیلی زیادی هتل و هتل آپارتمان دارد و حتی اقتصادی‌ترین هتل‌هایش هم همیشه مسافران را از نظر خدمات راضی نگه می‌داند. در این مطلب به ترتیب قیمت، چند هتل در مشهد را برای شما بررسی کردیم تا راحت‌تر انتخاب کنید.

هتل ارازن مشهد نزدیک حرم امام

هتل آپارتمان قصر سفید (یک ستاره)

قیمت این هتل آپارتمان نسبت به هتل‌های اطرافش در بلوار امام رضای مشهد، خیلی خیلی ارزان است و اگر به فکر یک سفر اقتصادی و ارزان‌قیمت با خانواده هستید، می‌توانید یکی از سوییت‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته این هتل را انتخاب کنید. برای رزرو هتل ارزان در مشهد گزینه‎های ازیادی وجود دارند اما هتل آپارتمان قصر سفید می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد چون با وجود قیمت کمش، خدماتی مثل صندوق امانات، آشپزخانه  و تلویزیون را در تمام اتاق‌ها ارائه می‌دهد. این هتل در واقع واحدهایی ارائه می‌دهد که تمام امکانات یک خانه کوچک را به شما می‌دهند

هتل ارزان در مشهد امام رضا

هتل آپارتمان نگارستان (دو ستاره)

هتل نگارستان تا حرم امام رضا تنها هفت دقیقه پیاده‌ فاصله دارد. سوییت‌های این هتل امکانات کاملی به شما و همراهانتان ارائه می‌دهند و برای کسانی که وقت رزرو هتل ارزان در مشهد ، به راحتی و حس “خانگی” بودن هتل اهمیت می‌دهند بهترین گزینه است. در سوییت‌های این هتل آشپزخانه، سرویس حمام و دستشویی و اینترنت رایگان وجود دارد تا در اقامتتان در مشهد همه نیازهایتان برآورده شوند. از سوییت‌های دو تخته گرفته تا سوییت‌هایی که هفت تخت دارند، مناسب سفرهای دسته جمعی و خانوادگی!

هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا

هتل شارستان (سه ستاره)

با اقامت در این هتل هم به حرم امام رضا دسترسی راحتی خواهید داشت و هم به مراکز گردشگری مثل موزه مردم‌شناسی و بازار رضا. هم زیارت، هم موزه‌گردی و هم خرید! این هتل اتاق‌های دو نفره تا پنج نفره دارد که در هر کدام از آن‌ها یخچال، کمد لباس، تلویزیون، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع دارد. با رزرو هتل در مشهد و انتخاب هتل شارستان می‌توانید تعداد زیادی از امکانات یک هتل درجه یک را با قیمتی نسبتا اقتصادی، کنار هم داشته باشید. همچنین در لابی بزرگ شارستان، می‌توانید چندین ساعت وقت بگذرانید و از کافی شاپ هم نوشیدنی سفارش بدهید.

هتل ارزان نزدیک حرم امام رضا

هتل رفاه مشهد (چهار ستاره)

می‌شود گفت که در این فهرست، این هتل چهار ستاره جدیدترین هتل است. در فاصله ششصد و پنجاه متری تا حرم امام رضا و فاصله‌ای بسیار کم تا بازار رضا، هم می‌توانید خیلی راحت خرید کنید و هم با یک پیاده‌روی کوتاه به زیارت بروید. هتل رفاه هم اتاق دارد و هم سوییت، بنابراین چه تنها مسافرت کنید و چه با خانواده و دوستان، وقت رزرو هتل در مشهد می‌توانید آن را در نظر بگیرید. هتل رفاه برای تازه عروس و دامادها (زوج‌هایی که کمتر از شش ماه از تاریخ عقدشان گذشته) خدمات VIP ارائه می‌کند و یک مجموعه آبی خیلی بزرگ هم دارد که یک بار استفاده از آن، برای تمام مهمانان رایگان است. علاوه بر همه این‎‏ها، با هر روز اقامت در هتل رفاه مشهد، یک گیگ اینترنت رایگان هم دریافت می‌کنید.

هتل ارزان مشهد نزدیک حرم

هتل قصر مشهد (پنج ستاره)

احتمالا اسم هتل قصر مشهد را زیاد شنیده‌اید، چون یکی از بزرگ‌ترین، لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‎‌های این شهر بزرگ است. بسیاری از ما وقت رزرو هتل در مشهد از کنار نام این هتل می‌گذریم، اما اگر می‎‌خواهید یک اقامت لوکس با امکانات درجه یک داشته باشید حتما به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل پنج ستاره که یکی از باسابقه‌ترین‌ها در مشهد هم هست، به مهمانانش امکان پذیرایی در چندین رستوران و کافی شاپ بین‌المللی، مجموعه آبی شامل سونا، استخر و جکوزی و سالن ورزشی هم ارائه می‌کند. این هتل همچنین فقط حدود هشتصد متر با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد و این یعنی بهره‌مندی از امکانات لوکس درست در کنار مکانی که برای زیارتش به مشهد رفته‎اید. طراحی داخلی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل قصر هم لوکس و فکر شده است، اتاق‎‌هایی که آن قدر زیبا هستند که ممکن است دلتان بخواهد بخش بزرگی از سفر را داخل اتاق بگذرانید! برای رزرو هتل های ارزان نزدیک حرم مشهد به سایت اسنپ روم سری بزنید.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*