اجاره ویلا اطراف تهران

بهترین جاهای اطراف تهران برای اجاره ویلا

اگر اهل تهران هستید و قصد دارید برای گشت و گذار به اطراف تهران بروید، مناطق زیبایی در اطراف آن وجود دارد. همچنین اگر قصد ادامه مطلب

اگر اهل تهران هستید و قصد دارید برای گشت و گذار به اطراف تهران بروید، مناطق زیبایی در اطراف آن وجود دارد. همچنین اگر قصد سفر دارید اما دغدغه های شما اجازه سفر چند روزه را نمی دهد، با اجاره ویلا می توانید یک سفر یک روزه فراموش نشدنی را تجربه کنید. به همین دلیل، یکی از مهم ترین سوالاتی که برای کاربران مختلف پیش می آید این است که بهترین جاها برای اجاره ویلا اطراف تهران کدام است. در این مقاله می خواهیم ببینیم که کدام مناطق و ییلاق ها برای سفر یک روزه به اطراف تهران مناسب است و می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

اجاره ویلا در اطراف تهران برای سفر یک روزه!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد سفر کردن داشته باشید اما با توجه به دغدغه های شغلی و تحصیلی زمان کافی را برای آن داشته باشید. در این صورت باید قید سفر را بزنید؟ قطعاً خیر. شما می توانید به جای سفر طولانی به جاهای دور، یک سفر یک روزه را تجربه کنید. مثلاً می توانید به همراه دوستان یا خانواده خود به ییلاق های اطراف تهران سفر کنید. اجاره ویلا هم یکی از راه هایی است که با استفاده از آن می توانید در اطراف تهران سفر یک روزه فراموش نشدنی و بسیار جذاب را تجربه کنید. اما برای اجاره ویلا و سفر یک روزه چه کار باید کرد؟

پلتفرم اسنپ روم در کنار شما است تا بتوانید در هر منطقه ای که نیاز دارید، ویلای موردنظر خود را اجاره کنید. در واقع، در اسنپ روم اقامتگاه های مختلفی در مناطق اطراف تهران در اختیار شما قرار گرفته است. شما می توانید با دیدن اطلاعات و تصاویر هر اقامتگاه و ویلا، ببینید که کدام یک از آن ها برای شما مناسب است. سپس آن را به صورت آنلاین رزرو کنید و سفر یک روزه خود را شروع کنید. در سفر یک روزه اگر ویلا اجاره کنید، به راحتی می توانید سفری جذاب و دلنشینی را تجربه کنید اما برای سفر یک روزه، در کدام منطقه ویلا بگیرید؟ در بخش بعدی به بررسی این موضوع می پردازیم.

جاهای اطراف تهران برای اجاره ویلا

اگر قصد سفر یک روزه به اطراف تهران را دارید و می خواهید ویلا اجاره کنید، ابتدا باید مناطق و ییلاق های مناسب در اطراف تهران را که می توانید در آن ویلا اجاره کنید، بشناسید. مناطق مختلفی در اطراف تهران وجود دارند اما همه آن ها برای سفر یک روزه مناسب نیستند. اگر سفری راحت و دلچسب می خواهید، باید منطقه ای مناسب را انتخاب کنید که در آن، امکان اجاره ویلا وجود داشته باشد. در این بخش از مقاله ما لیست ۱۰ مورد از بهترین جاهای اطراف تهران که با کمک آن می توانید ویلای مناسب خود را اجاره کنید، جمع آوری کرده ایم که عبارتند از:

اجاره ویلا در شهر کرج

اولین منطقه ای که در اطراف تهران قرار دارد و جای مناسبی برای اجاره ویلا است، شهر کرج است. در واقع کرج یکی از مناطق اطراف تهران است که آب و هوای آن نسبت به شهر تهران بهتر است و شما می توانید برای اجاره ویلا روی آن حساب ویژه باز کنید. این شهر بزرگ و دیدنی، جاذبه های گردشگری زیادی هم دارد. در شهر کرج یک رودخانه بزرگ وجود دارد و طول رود آن به صدها کیلومتر می رسد. همین مسئله باعث شده تا آب و هوای این منطقه نسبت به شهر تهران بهتر باشد. همچنین روستاهای سرسبزی هم اطراف آن وجود دارد و می تواند جای مناسبی برای بازدید باشد. در نهایت، این رود به سد امیرکبیر می رسد و شما می توانید از این سد هم دیدن کنید.

یکی از دلایلی که باعث شده تا ویلاسازی در این شهر رونق زیادی داشته باشد، وجود همین رودخانه است. چرا که مناطق طبیعی بسیار زیبایی در آن به وجود آورده است و ویلاهای بسیار جذاب و بزرگی هم در آن ساخته شده اند. جالب است بدانید که از وسط برخی خانه ها و ویلاها، رودخانه عبور می کند و همین مسئله باعث شده تا درختان زیادی در آن سبز شوند. ویلاهای مختلفی در کرج وجود دارد که از باغ ویلا گرفته تا ویلاهای استخر را می توانید اجاره کنید. بنابراین اگر به دنبال شهر مناسبی هستید که بتوانید در آن ویلا اجاره کنید، کرج گزینه مناسبی است.

اجاره ویلا در کردان

فرقی نمی کند که شما ساکن تهران باشید یا نه، در هر صورت نام کردان به گوشتان خورده است! در واقع کردان یکی از مناطق بسیار معروفی است که به واسطه جاذبه های طبیعی و آب و هوای مناسبش مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این شهر زیبا و دیدنی در ۲۰ کیلومتری کرج قرار دارد و قطعاً برای کسانی که به طبیعت علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی برای سفر یک روزه است. در این منطقه اکثر خانه ها، لوکس و دیدنی هستند و در آن می توانید ویلاهایی را اجاره کنید که در کمتر نقاط دیگر ایران دیده می شود. بنابراین اگر قصد اجاره یک ویلای لوکس را دارید، کردان گزینه مناسبی است.

یکی از مهم ترین ویژگی های کردان که باعث شده تا به یک منطقه دیدنی و گردشگری تبدیل شود، این است که این شهر در دامان رشته کوه های البرز ایجاد شده است. همین مسئله باعث شده تا آب و هوای این منطقه بسیار جذاب باشد و مقصدی مناسب برای سفر آخر هفته یا سفر یک روزه شما باشد. در این روستا همیشه کمپ های طبیعت گردی، گروه های ورزشی و کوه نوردی، گروه های پیاده روی و در نهایت، هر گروهی که به طبیعت و گردشگری علاقه دارد دیده می شود. در کردان هم رودخانه ای بزرگ و طبیعتی بکر وجود دارد. در بخشی از کردان به نام روستای ساوجبلاغ معماری روستایی به چشم می خورد که هنوز رنگ و بوی خانه های شهری را به خود نگرفته است. کردان گزینه بسیار مناسبی برای اجاره ویلا و سفر یک روزه است و آن را به همراه دوستان یا خانواده پیشنهاد می کنیم.

اجاره ویلا در دماوند

یکی دیگر از مناطق اطراف تهران که آب و هوای بسیار بی نظیری دارد، دماوند است. نام قله دماوند را همه ما شنیده ایم! در نزدیکی بام ایران، یک شهر کوچک به نام دماوند وجود دارد که میزبان گردشگران بسیار زیادی است. بنابراین دماوند منطقه ای گردشگری و جذاب برای افرادی است که به مناطق ییلاقی اطراف تهران علاقه دارند. جالب است بدانید که این منطقه پر از چشمه های طبیعی است که می تواند نظر طبیعت گردان را جلب کند. همچنین کوه های کوچک و بزرگی در این منطقه وجود دارد که نظر کوهنوردان را هم به خود جلب کرده است! علاوه بر قله دماوند، کوه های زیبای دیگری هم در این منطقه وجود دارند و برای کوه نوردی، نیازی به پیمودن قله دماوند که مسیر سختی دارد، نیست.

یکی از مهم ترین مسائلی که باعث می شود تا ساکنان تهران دماوند را برای سفر یک روزه انتخاب کنند، آب و هوای تمیز و پاکیزه آن است! برخلافه تهران که همیشه گرد و غبار آن را فرا گرفته است و آلودگی آن بسیاری از افراد را مریض کرده است. ویلاهایی که در شهر دماوند قرار دارند، در مناطق مختلفی از آن ساخته شده اند. همچنین بوم گردی هایی هم در این منطقه وجود دارند که برای مسافران مختلف جذاب هستند و شما می توانید در دل طبیعت و کنار چشمه ها نشسته و یک لیوان چای میل کنید. حتی در فصل زمستان هم می توانید در دماوند ویلا اجاره کنید و از امکانات مختلف ویلاها نظیر استخر آب گرم و جکوزی نهایت لذت را ببرید.

برای اجاره ویلا در دماوند می توانید از طریق اسنپ روم یک ویلای مناسب پیدا کنید. سپس آن را به صورت آنلاین رزرو کرده و برای سفر یک روزه خود از آن استفاده کنید.

اجاره ویلا در فشم

یکی از شهرهای بسیار جذاب و دیدنی اطراف تهران که دور تا دور آن را باغ فرا گرفته است، فشم است! فشم به منطقه افراد پیر پولدار معروف است که برای خوش گذرانی از آن استفاده می کنند. معمولاً از فشم برای تعطیلات و روزهای استراحت آخر هفته استفاده می شود و هر چه که بخواهید در این منطقه زیبا و دیدنی وجود دارد. اگر به دنبال منطقه ای سرسبز و زیبا هستید که سفر یک روزه جذابی به آن داشته باشید، فشم گزینه مناسبی است. چرا که باغ های فشم بسیار دیدنی هستند و همچنین کوه های زیبای آن که بسیار هم سرسبز هستند، لذتی وصف نشدنی برای شما به ارمغان می آورد.

بسیاری از مناطق اطراف تهران در گذشته تنها یک باغ بودند که به تازگی به منطقه تفریحی و گردشگری تبدیل شده اند. اما فشم از جمله مناطقی است که از همان ابتدا به عنوان یک منطقه زیبا و سرسبز برای خوش گذرانی شناخته شده است. فشم به منطقه ای معروف است که در گذشته و الان به محل خوش گذرانی مجردهای معروف و پولدار شناخته می شود. در فشم پیست اسکی هم وجود دارد و بسیاری از افراد برای استفاده از پیست اسکی به آن سفر می کنند؛ به خصوص در فصل های سرد سال و زمستان هایی که بارش برف در آن بی نظیر است. بهترین فصل برای افرادی که با هدف پیست اسکی به این منطقه نمی روند، تابستان است! چرا که آب و هوای تابستان این منطقه بسیار عالی و وصف نشدنی است. نسیم های خنکی که در این منطقه وجود دارد، باعث می شود تا آب و هوای این منطقه همیشه خنک باقی بماند و تنفس در آن بسیار لذت بخش است.

در فشم هم ویلاهای مختلفی وجود دارد و شما می توانید با هر بودجه که در نظر دارید، اجاره ویلا در فشم را انجام دهید. البته هر چقدر امکانات یک ویلا بیشتر باشد، قطعاً هزینه ای که باید بابت آن بپردازید هم بیشتر است.

اجاره ویلا در در شمشک

شمشک نام یکی دیگر از بهترین و جذاب ترین مناطق گردشگری است که می توانید به آن سفر کنید! منطقه شمشک قسمت های مختلفی برای تفریح و گردش دارد و شما را کاملاً سرگرم و جذب می کند. جالب است بدانید که شمشک از شهرهایی است که از ترکیب چند روستا به وجود آمده است. در واقع شمشک ترکیبی از چند روستای به هم چسبیده است که گفته می شود تعداد زیادی روستا به هم متصل شده اند. در شمشک ساختمان های بزرگ و بلند زیادی وجود ندارد و همان حالت روستایی خود را حفظ کرده است! در واقع هنوز این منطقه خیلی درگیر فرهنگ و معماری شهری از نظر ساخت و ساز نشده است. بنابراین زیبایی این منطقه بسیار زیاد است و می توانید از دیدن آن نهایت لذت را ببرید.

در بخش هایی از شمشک، نماهای مختلفی از طبیعت و درختان وجود دارد؛ دیدن درختان قدیمی و بزرگ هم برای بسیاری از افراد لذت وصف نشدنی دارد و شما می توانید از آن بازدید کنید. در این منطقه ویلاهای بسیار بزرگ و جذابی وجود دارد که بسیاری از آن ها برای مراسم اجاره داده می شود! البته اگر شما به صورت شخصی با دوستان یا خانواده خود هم سفر کرده باشید، می توانید ویلاهای مناسبی پیدا کنید و آخر هفته خود را در آن جا بگذرانید. بنابراین شمشک هم گزینه بسیار مناسبی است تا برای تعطیلات خود بتوانید روی آن برنامه ریزی کنید.

برای اجاره ویلا در شمشک اول باید ببینید که چه نوع ویلایی نیاز دارید؛ با دوستان خود به سفر پرداخته اید یا قصد برگزاری مهمانی دارید؟ در پلتفرم اسنپ روم شما به راحتی می توانید انواع ویلاها را پیدا کنید و به صورت آنلاین رزرو کنید. ویلاهای مختلفی در این منطقه در سایت اسنپ روم وجود دارد و می توانید یکی از آن ها را برای خودتان انتخاب و اجاره کنید.

اجاره ویلا در لواسان

بعید است که ایرانی باشید و نام لواسان به گوشتان نخورده باشد! لواسان همیشه به عنوان یکی از مناطق خوش آب و هوا در ایران و تهران یاد می شود. به خصوص برای افرادی که اهل گردش هستند و می خواهند پس از یک روز گردش، به شب نشینی در آب و هوای دلپذیر آن بپردازند. بنابراین اگر از افرادی هستید که می خواهید به همراه دوستان یا خانواده خود در یک منطقه خوش آب و هوا بمانید و شب را صبح کنید، لواسان بهترین گزینه است. لواسان از معروف ترین ییلاق های تهران محسوب می شود و فاصله زیادی با تهران ندارد. این منطقه به ویلاهای بزرگ و لوکسی که دارد معروف است و همین مسئله باعث شده تا بتواند گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

حتی در بسیاری از ویلاهای این منطقه مهمانی، تولد و عروسی گرفته می شود و مراسم برگزار شده داخل آن ها بسیار مجلل هستند. در این منطقه یک رودخانه به نام رودخانه جاجرود وجود دارد و شما می توانید بازدید و آب تنی در آن را هم در برنامه های خود قرار دهید. بنابراین لواسان را می توان یکی از مناطق بسیار جذاب تهران به شمار آورد که در آن ویلاهای بسیار لوکسی وجود دارد. اگر قصد اجاره انواع ویلا را دارید، در لواسان می توانید هر نوع ویلایی که نیاز دارید را پیدا کنید. از ویلاهای ساده گرفته تا ویلاهای استخردار و لوکس. همه آن ها در لواسان قرار دارند.

اگر قصد اجاره ویلا در لواسان را دارید، پلتفرم اسنپ روم به شما کمک می کند تا بتوانید یک ویلای لوکس و جذاب اجاره کنید. شما می توانید اطلاعات ویلاهای لواسان را به همراه تصاویر واقعی آن ها در سایت اسنپ روم ببینید و به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید.

اجاره ویلا در طالقان

یکی دیگر از مناطقی که در اطراف تهران وجود دارد و هر سال گردشگران زیادی برای بازدید از آن سفر می کنند، طالقان است. طالقان نام منطقه ای خوب آب و هوا است که در اطراف تهران قرار گرفته است. جالب است بدانید که این منطقه به عنوان یک منطقه فرهنگی شناخته می شود و شما می توانید نام افراد فهیم و دانشمندی که در این شهر بزرگ شده اند را ببینید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده تا شهر طالقان به یکی از شهرهای معروف اطراف تهران تبدیل شود، آرامشی است که نمی توانید آن را در هر منطقه ای حس کنید. در این شهر هم ویلاهایی وجود دارند که در هر فصل از سال، میزبان مسافران و گردشگران هستند.

اگر از قدیمی های تهران در مورد طالقان سوال کنید، به شما می گویند که محلی برای آرامش پیدا کردن است. در کوچه های مختلف شهر طالقان ویلای اجاره ای وجود دارد که می توانید با توجه به امکانات موردنظر خود، یکی از آن ها را اجاره کنید. این منطقه در هر فصل از سال دیدنی و جذاب است! شما می توانید در فصل زمستان هم ویلای استخردار بگیرید و از امکانات داخلی آن نظیر سونا و جکوزی حداکثر استفاده را ببرید. این شهر نه تنها برای دوست داران طبیعت مناسب است، بلکه برای افراد مختلف که به تفریح علاقه دارند هم بسیار مناسب خواهد بود.

اجاره ویلا در افجه

افجه نام روستایی در اطراف تهران است که تقریباً هیچ نمونه ای از آن را در کشور پیدا نخواهید کرد! در این منطقه مرغ زارهای چشم نوازی وجود دارد و می توانید تکه ای از بهشت را جلوی چشمان خود مشاهده کنید. در این روستا دشت های دیدنی و جذاب زیادی وجود دارد و می توانید برای سفر یک روزه خود به آن جا بروید. از مهم ترین جاهای دیدنی و دشت های این روستا می تواند به دشت هویج اشاره کرد. همچنین چند چشمه پر آب و زیبا هم در این منطقه وجود دارد که جزء زیباترین مکان های این منطقه محسوب می شود. در این منطقه شاید ویلاهای خیلی بزرگ و لوکس پیدا نکنید اما می توانید اقامتگاه هایی را برای شب ماندن اجاره کنید.

در واقع افجه برای افرادی که می خواهند یک ویلای لوکس برای شب اجاره کنند، خیلی مناسب نیست. اما اگر از افرادی هستید که به قصد طبیعت زیبا و سرسبز آن سفر می کنید و می خواهید شب را در آن جا بمانید، می توانید یک اقامتگاه ساده اجاره کنید. آب و هوای این منطقه بسیار عالی است و از آن به عنوان یک روستای چهار فصل یاد می شود.

اجاره ویلا در رودهن

رودهن یکی از مناطق اطراف تهران است که در گذشته روستا بوده است اما در اکنون حال و هوای شهر پیدا کرده است. با این وجود، هنوز رگه هایی از طبیعت دلچسب و چشم نواز در آن وجود دارد و شما می توانید برای سفر آخر هفته یا سفر یک روزه خود از آن استفاده کنید. اگر تا کنون به این شهر سفر نکرده باشید، کافی است تا یک بار سفر کنید. از آن پس مشتاق دیدن طبیعت زیبا و سرسبز آن خواهید بود و دست از سر آن برنخواهید داشت. بخشی از این شهر هم حال و هوای تاریخی دارد؛ بنابراین اگر می خواهید در کنار طبیعت سرسبز و دلنشین آن، رد پای تاریخ را هم ببینید رودهن گزینه مناسبی است.

دسترسی به جاهای دیدنی رودهن کار بسیار ساده ای است و می توانید با کمک خودروی شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی از آن بازدید کنید. در این شهر اقامتگاه ها و ویلاهای مختلفی ایجاد شده است که می توانید برای سفر کوتاه مدت خود از آن استفاده کنید. در واقع می توانید انواع ویلاهای لوکس را در این منطقه مشاهده کنید و اگر قصد دارید شب را آن جا بمانید، یک ویلای لوکس و جذاب اجاره کنید. رودهن فاصله کمی با تهران دارد و برای سفر نصف روزه هم مناسب است اما اگر قصد شما از سفر کوه نوردی نصف روزه است، شاید درکه گزینه بسیار بهتری باشد. اما اگر می خواهید ویلا اجاره کنید، رودهن می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

اجاره ویلا در ملارد و آبسرد

اگر در فصل های گرم سال نظیر تابستان قصد اجاره ویلا را داشته باشید، باید در مناطق خنک ویلا بگیرید. یکی از مناطقی که هنگام وارد شدن به آن خنک بودن هوا و همچنین نسیم های دلنشین را حس می کنید، منطقه ملارد و آبسرد است. این منطقه روستایی مورد توجه بسیاری از افراد بوده است و ویلاهای بسیار زیبا و جذابی در آن وجود دارد. بنابراین ملارد و آبسرد آب و هوای بسیار خنکی داشته و در نزدیکی تهران قرار دارد. برای رسیدن به این منطقه خوش آب و هوا باید از طرف غرب تهران به کرج حرکت کنید. فاصله این منطقه تا تهران حدود ۵۰ کیلومتر است.

بنابراین اگر قصد سفر یک روزه به ییلاق های تهران را دارید که از هیاهوی شهری به دور باشید، ملارد و آبسرد گزینه بسیار مناسبی هستند. این منطقه برای زمانی که بخواهید با دوستان یا خانواده به سفر یک روزه بروید، بسیار مناسب است. چرا که در این منطقه ویلاهای دلچسب با امکانات مختلف وجود دارد و شما به راحتی می توانید آن ها را اجاره کنید. این منطقه کاملاً سرسبز است و انواع درختان در آن قرار دارند. بنابراین برای افرادی که به دنبال یک طبیعت بکر و فراموش نشدنی هستند تا یک روز را در اطراف تهران به سر کنند، ملارد و آبسرد گزینه مناسبی خواهد بود.

سفر یک روزه اطراف تهران با اجاره ویلا در ییلاق های آن!

سفر یک روزه یکی از بهترین انتخاب هایی است که بسیاری از افراد آن را ترجیح می دهند! چرا که سفر یک روزه، تنها یک روز از زمان شما را می گیرد و نیازی نیست که چند روز از کار و زندگی خود بزنید. سفر یک روزه به همراه دوستان و خانواده یکی از بهترین سفرهایی است که با استفاده از آن می توانید خستگی روحی و جسمی خود را از تن بیرون کنید. اجاره ویلا هم یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای سفر یک روزه خود انجام دهید تا بهترین نتیجه را از سفر بگیرید. در این مقاله به بررسی کامل مناطقی که در آن می توانید ویلای مناسب اجاره کنید، پرداختیم.

پلتفرم اسنپ روم در کنار شما است تا در تمام مناطق اطراف تهران بتوانید ویلا و اقامتگاه رزرو کنید. اطلاعات و تصاویر هر اقامتگاه در صفحه مربوط به آن قرار گرفته است! بنابراین اول شما اقامتگاه موردنظر را کاملاً بررسی می کنید و سپس آن را به صورت آنلاین رزرو می کند.

سوالات متداول

بهترین مناطق برای اجاره ویلا اطراف تهران کجاها هستند؟

کردان، لواسان، فشم، میگون، شهریار، رودهن، دماوند، شمشک و …

برای اجاره ویلا در اطراف تهران که مدارک شناسایی نیاز است؟

برای رزرو ویلا به هیچ مدارک شناسایی نیاز نیست ولی برای تحویل اقامتگاه به کارت شناسایی نیاز است.

Rate this post

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*